PDP Wired Controller - Red

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 42 reviews die zijn achtergelaten voor de PDP Wired Controller - Red op Kieskeurig.be.

l**0@g**l.com 06-09-2021

goede controller

Geschreven voor: PDP Wired Controller - Black Camo

Erg goede 3rd party controller, door de jaren heen zijn niet-officiële controllers ver gekomen. Lijkt en voelt als een originele Xbox One controller. Controller werkt prima in zowel non-shooter als Shooter games.

Goede prijs
Loskoppelbare kabel
Thumbsticks meer grippy dan originele Xbox One controller
Bouwkwaliteit
3,5mm jack met ingebouwde headset controls
Knoppen stevig, maar niet te stug
Grip goed genoeg
Bumpers erg stevig

Minpunten
Thumbsticks klikken lastig en luid
Niet draadloos
Controller moet ingewerkt worden

Aversloot 06-09-2021

Super,

Geschreven voor: PDP Wired Controller - Black Camo

Toen het binnen is gekomen waren er al gelijk 2 pubers die hem gingen testen en zeer enthousiast waren. Zo enthousiast dat ze niet willen stoppen. Ligt goed in de handen en mooi vorm om fijn gebruik te hebben. Echt aanrader voor mensen die iets innovatiefs willen kopen. Dan is dit game apparaat een aanrader voor mooie prijs. Kopen dus!💪🏻

Pluspunten

• Fijn in gebruik

Minpunten

• Prijzig

Tanja 25-08-2021

Geen goede review maar wel een eerlijke!

Geschreven voor: PDP Wired Controller - Black Camo

Phantom Black controller voor the Xbox One en Series S/X.

Waar zal ik beginnen? Na ruim twee weken intensief te gebruiken is mijn resultaat nogal negatief. Knoppen A/B blijven regelmatig hangen met Fortnite/Forza/Gears en Coldwar. Het is gebruikt op een Xbox Series X.

Communicatie via de headset is brakkig, teamgenoten konden ons slecht tot niet verstaan. Zie hier ook graag meer ondersteuning in voor in de toekomst.

We gebruiken hier zelf de controllers voor de One (wit) en de Series X (rood).
En die werken allen naar behoren. De pdp is heel licht en voel alsof je het breekt tijdens het gamen. Screenshots en opnames maken tijdens de sessies deed het niet. Kabel is 2.4m lang maar is voor ons te kort omdat de afstand van de Xbox naar de bank ongeveer 3m is maar dat is iets wat verholpen kon worden. Inputlag tijdens de sessies kwam amper voor.En de vibratie was heel irritant tijdens het spelen het voelt ook goedkoop aan helaas..

Het was leuk dat we het mochten testen maar kopen nee juist ook wegens het 'goedkope' materiaal wat er gebruikt is. Als het net solide gebouwd was als de orginele controllers en dat de knoppen niet zo blijven hangen dan zou ik erover nagedacht hebben. Maar voor ons is het een no-go.

Kiemsternl@gmail.com 24-08-2021
  • Product gekregen

Erg mooie en handige controller voor pc en xbox/telefoons

Geschreven voor: PDP Wired Controller - Black Camo

Ik heb de controller een week gehad, werkt op de pc, (nieuwe galaxy modellen) telefoons en xbox. Niet op elke console speelbaar, en niet draadloos dus krijgt een 8 uit de 10 of 4 van de 5 sterren. Het is niet alleen een sierpaardje, dankzij de uitgebreide mogelijkheden kan je de knoppen aanpassen naar wens, er zit een microfoon in dus bij sommige games is een headset hiermee overbodig. Raad m zeker aan!!

Pluspunten

• Veel functionaliteit
  • Niet alleen een sierpaardje

Minpunten

• Niet draadloos
  • Niet op elke console speelbaar

MissMuts93 23-08-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: PDP Wired Controller - Black Camo

Eenmaal de controller uitgepakt viel het toch direct tegen. Dit doordat de controller erg ligt is in vergelijking met een 'normale' Xbox controller. En ook omdat de knoppen erg soepel gingen wat ik niet gewend ben. Echter moet ik zeggen dat dat wel beter word nadat je de controller vaker in gebruik neemt.

Ik speel altijd een bekend schietspel dus is het soms of eigenlijk vaak erg fanatiek waardoor ik zweethanden of warme handen krijg. Dit is op deze controller een groot nadeel omdat de structuur van de controller erg glad is en dus door de zweethanden weinig grip had.

De speciale PDP control Hub is een groot voordeel aan de controller. Hierdoor kon ik namelijk makkelijk verschillende instellingen na eigen smaak en idee anders instellen. Dit is erg fijn en handig.

De audio functie werkt ook naar behoren. Alles is als je de handleiding erbij heb makkelijk in te stellen.

Het grootste minpunt is dat ik ondanks alle aangepaste instellingen, die de controller bied toch constant een echo hoorde in de koptelefoon. Dus ik hoorde steeds mijn eigen stem als ik sprak.

Al met al is het voor De controller gekocht door het mooie design en de vele opties die je kunt bedienen vanaf de controller of de PDP Control Hub app.

Al met al is het voor de gevraagde prijs een prima controller.

Pluspunten

Minpunten

• Structuur snel glad na warme handen
  • Echo hij praten

EvanKooten 23-08-2021

Handige nieuwe functies

Geschreven voor: PDP Wired Controller - Black Camo

De controller ligt licht in de hand (even wennen) en is iets te glad waardoor ik niet zoveel grip heb als dat ik gewend ben. Dit was voor mij de eerste keer dat ik ging spelen met een wired controller, erg makkelijk dat je geen gedoe hebt met batterijen en opladen, maar het bijhorende snoer is te kort voor in mijn woonkamer. Ik heb hem ook gebruikt via de computer en dan is de kabel zelfs weer iets te lang. Wel gemakkelijk aan te sluiten! Daarnaast vind ik dat de controller ook een goede reactie snelheid heeft, wat in mijn ogen erg belangrijk is bij een goede controller. De Share knop vind ik erg handig en gebruik ik veel om mooie momenten in de game vast te leggen en te delen.
De nieuwe functie om het volume te bepalen in een game met anderen is een echte aanwinst, op deze manier heb je geen geschreeuw meer in je oor wat normaal toch wel storend kan zijn.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Share knop
  • Volume regelen
  • Geen batterijen

Minpunten

• Te korte kabel
  • Niet genoeg grip

Lau654 23-08-2021
  • Product gekregen

Goede budget controller

Prima prijs kwaliteit verhouding

De echte winst van deze controller zit hem in de app. (xbox) hierin kan de configuratie van de knoppen aanpassen maar ook de dead zones. Het aanpassen van de dead zones is erg fijn bij het spelen van shooters.

De controller zelf voelt wat lichtjes en goedkoop in de hand. De handvatten zijn ook wat glad. Wat soms wat minder is als je last hebt van zweet handen.
de triggers en knoppen voelen wel prima.

De lengte van de afneembare kabel is voor mij voldoende om mee te gamen. nadeel is wel dat het geen usb c kabel is.

verder zijn er nog wat extra knoppen voor het sharen van content en het gebruik van je mic. Deze zijn makkelijk in gebruik maar voegen voor mij persoonlijk niet heel veel extra waarde toe aan de controller

al met al een prima controller

Jeroendk90 23-08-2021

Goede en stevige controller

Geschreven voor: PDP Wired Controller - Black Camo

Controller doet wat het moet doen en meer. Door de extra knoppen is het volume van de koptelefoon snel en makkelijk te bedienen. Dit is zeker een plus punt wat op de originele xbox controller ontbreekt.

In het begin is de controller even wennen, het voelt allemaal wat andere aan, maar na een uur spelen is dit ook zo weer gewend. Het snoer is op zich prima voor achter de pc, in een grote woonkamer is de lengte net te kort. Maar het voordeel is dat je geen batterijen meer nodig hebt.

De feedback en de dual schokmotor zijn super, de controller voelt fijn aan! Het enige minpuntje is de grip, na wat langer spelen krijg ik natte handjes en begint de controller wat te glijden in de handen.

Pluspunten

• Snelle respons
  • Stevig
  • Geen accu meer door kabel

Minpunten

• Grip

Mitchel 23-08-2021

Voelt wat goedkoop, maar presteert prima!

Geschreven voor: PDP Wired Controller - Black Camo

Ik heb de controller nu een week in gebruik en heb hem mijn DS4 laten vervangen. Hij voelt een stuk goedkoper aan, maar de vorm van een Xbox controller ligt wel veel fijner in de handen.

Alle software snufjes gingen mij wat te ver, al vond ik het instellen van de vibratie intensiteit en hoe ver een trigger mag bewegen wel erg fijn. Vooral die vibratie intensiteit is fijn, want dit ding past qua trillingen prima in het Groningse landschap ;)

Het grootste nadeel aan deze controller (en de reden dat ik voor sommige games terug grijp naar mijn 'oude') zijn de triggers. Deze lopen naar buiten af en zijn daardoor net niet fijn voor iemand met grotere handen.

Deze controller gebruik ik dan weer meer wanneer ik meer precisie nodig heb of wat verder van mijn PC af zit. De kabel die je erbij krijgt is namelijk flink lang :)

Al met al een aanrader als budgetcontroller, maar net geen vervanging van de originelen.

Pluspunten

• prijs
  • lange kabel

Minpunten

• voelt goedkoop
  • triggervorm

serlierpatrick 22-08-2021

Top controller voor de prijs!

Geschreven voor: PDP Wired Controller - Black Camo

Prima controller voor de prijs.
De controller heeft een leuk design ,hij voelt wel goedkoop aan, maar dat is wel logisch voor een goedkope controller. De triggers zijn een beetje ruw en breed en dat vind ik wel lekker prettig. Lang gamen kan de controller glad maken als je zweethandjes krijgt.
De kabel van 2,4m is toch niet lang genoeg. In een standaard huiskamer is deze toch iets te kort en als ik bij mijn pc zit eigenlijk wel wat te lang, maar dat is verder geen probleem.
De share knop is wel handig en het aanpassen van het volume op de controller is helemaal super. Ik merk dat ik dit toch vaak gebruik.
De control hub is handig en op pc en Xbox te gebruiken.
Je kan knoppen veranderen als je dat handig vind en de controller testen als er wat mis is..
Deadzone, trilfunctie en volume zijn ook heel makkelijk aan te passen in de app, maar in de
meeste games ook.
Dit is nu mijn pc controller en ik ben er blij mee.

Pluspunten

• volume aanpassen op controller

Minpunten

• kabel te kort

R**2@h**l.com 22-08-2021

Mooi spul

Geschreven voor: PDP Wired Controller - Black Camo

Ik heb een paar weken een PDP-controller gehad en ben er erg dol op! Ik heb meestal ruzie na lang gebruik van triggers, maar ik heb niet de vereiste instellingen. Met deze controller kan ik ze gemakkelijk opnieuw configureren! Ook de dode zone behoort tot het verleden. De extra functies en deelknoppen zijn ook erg handig, als ik de originele controller gebruik is dit ook een enorm gemis. De knoppen zijn goed verborgen op handige locaties naast de middelste en rechter thumbsticks. Via de deelknop kan ik gemakkelijk mijn gamemomenten delen, wat een enorme oplossing is voor mensen zoals ik die veel actiegames spelen maar ook veel mooie avonturengames spelen. Een andere extra knop, de functieknop genaamd, is erg handig in multiplayer-games, waar ik met vrienden kan chatten. Als er veel actie in het spel is, zal ik de chat openen tijdens het fotograferen. Als ik de dialoog in het spel wil horen, hoor ik niemand er doorheen praten!

MdeGelder 22-08-2021

Zelf in te stellen controller

Geschreven voor: PDP Wired Controller - Black Camo

Een lichte controller waar je zelf allerlei instellingen kunt wijzigen om de controller aan te passen naar eigen behoeften.
Met een bijbehorende app zijn de knoppen makkelijk aan te passen of de gevoeligheid van triggers in te stellen.

Met een speciale functieknop kan je tijdens het spelen eenvoudigweg het volume van je koptelefoon veranderen als dat nodig is, de verhouding tussen het geluid van het spel en e chat aanpassen of snel je microfoon uitzetten. Makkelijk als je veel samen met anderen gamed, maar ook thuis nog mensen hebt rondlopen.

Bedrading is lang, maar ik vind het jammer dat het niet draadloos kan. Daarentegen heb ik wel het gevoel dat de vibratie van de controller hierdoor sterker is.

Al met al een erg fijne controller voor een lager budget.

Pluspunten

• Zelf instellen
  • Eenvoudige app
  • Bedrading
  • Licht

Minpunten

• Bedrading

Jacco Stroo 21-08-2021

Geweldige opties die de rest mist

Geschreven voor: PDP Wired Controller - Black Camo

Nu dat ik een aantal weken aan het gamen ben met een PDP controller is het zeker, Player 2 mag de originele houden, PDP is vooraan player 1! Wat een voordelen heeft deze! Van de aanpasbare knoppen en te configureren triggers (en dat allemaal via en app!) tot de extra knoppen die je gaming leven een stuk makkelijker maken; een share knop voor het delen van al je toffe game momenten, en een function knop waarmee je super handig kan zorgen dat je je chat beter of minder hard hoort tijdens het spelen van multiplayer games. De afneembare kabel van maarliefts 2.4 meter maakt bewegen een eitje, ook vanaf de bank. De controller ligt ook erg fijn in de hand, is ietsje lichter dan de origineel, maar voelt nogsteeds vele male steviger dan die van andere consoles. Triggers bewegen ook lekker soepel, niks piept of kraakt, zelfs niet na een lange dag constant gebruik in actie spellen.

Pluspunten

• Extra share en function knoppen
  • Lange kabel voor bewegings gemak

Minpunten

• Iets lichter dan de origineel

j**k@h**l.com 21-08-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: PDP Wired Controller - Black Camo

Al met al een goede controller. Enige minpunt is dat de grip op de sticks wat minder is.

Pluspunten

• Leuk design
  • Audioverstelbaar op de controller
  • Lang en stevig snoer

Minpunten

• Minder grip op de knoppen en sticks

m**r@o**k.com 21-08-2021

Toppertje

Geschreven voor: PDP Wired Controller - Black Camo

Een super fijne controller die fijn in de handen ligt. Hey snoer is lang waardoor je niet gehinderd wordt in het spel. Ook de dual shock is goed voelbaar. Bij ons thuis zijn ze langere tijd aan het gamen en stellen ze hoge eisen maar deze controller niets meer dan lof.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Fijne vormgeving
  • Dual shock goed voelbaar

biergier1984 21-08-2021
Geschreven voor: PDP Wired Controller - Black Camo

Mooi design, voelt niet heel stevig maar werkt zoals het moet.
In het begin had ik zeer mijn twijfels, maar heeft me zeer zeker overtuigd ook de extra functies zijn zeer leuk en goed over nagedacht en ook goed uitgewerkt

Jooproo1 20-08-2021

Wanna play?

Geschreven voor: PDP Wired Controller - Black Camo

Ik ben deze controller nu zo’n 2 weken aan het testen en heb er een goed beeld van gekregen! Hoewel het even wennen was om van toetsenbord en muis over te stappen op gamen met een controller op de computer, zou ik de stap terug niet meer willen maken! Eenmaal gewend is het veel fijner gamen en lukken dingen me makkelijker tijdens het spelen van GTA-V. De controller werkt met een snoer en niet draadloos, maar het snoer van 2,4 meter geeft genoeg bewegingsruimte tijdens het gamen, waardoor ik het niet mis dat het niet draadloos is. Na het gamen is het snoer gewoon los te halen van de controller, dus niet eromheen draaien wat op langertermijn snoerbreuken gaat opleveren, gewoon loskoppelen en opruimen, heerlijk compact! De besturing kun je persoonlijk instellen in de app, en naast het besturen van je game, is het makkelijk om je geluid harder te zetten, zachter te zetten of te dempen, tijdens het spelen. De knoppen zitten logisch geplaatst en de controller ligt goed in de hand. Niet te licht, en ook niet te zwaar! Ik kan iedereen deze controller aanraden!

Pluspunten

• Ligt goed in de hand!
  • Lange draad
  • Personaliseren met de app

Minpunten

• Niet draadloos

Gamerfortnite 20-08-2021

Zeer goede alternatief

Geschreven voor: PDP Wired Controller - Black Camo

Dit is de beste alternatief na de originele controller.
Mooi design ligt goed in de hand.
Met zijn vele functies een genot voor de ultieme games onder ons. En met de 3.5 mm ingebouwde audio aansluiting voor je headset of gewone oordopjes kan je alles delen met je vrienden.
Ik raad wel aan om zeker de pdp control hubb app te downloaden om je game gevoel nog beter uit telaten komen. En de besturing systeem naar jouw wensen intevullen.
Met de speciale share knop kan je jou mooiste doelpunt of sniper kill in een beweging delen regelrecht vanaf je controller.
Er zit een snoer aan van 2.4 meter lang die afneembaar is dus je hebt alle vrijheid om je te bewegen.
Dus dit is zeker de beste controller die er is met zijn uitgebreid functies en qua prijs een Top controller.

Helaas wel wat minpunten
-In het begin zijn de knoppen redelijk stug.
-Weet van de vorige serie snelle slijtage aan de besturings knoppen.
-niet draadloos.

Pcgamer25 20-08-2021

Erg goede budget controller

Geschreven voor: PDP Wired Controller - Black Camo

rg fijne niet te al te dure controller voor de PC en Xbox. Als je een tijdje opzoek bent naar een goede controller dan is dit zeker een aanrader, vooral omdat de prijs erg leuk is maar ook zeker voor de mogelijkheden. Door de kabel van 2,4 meter heb je veel bewegingsruimte en helemaal geen vertragingen van de knoppen en triggers. Als fanatieke gamer zou je ook nog de gratis PDP Control Hub-app kunnen gebruiken om de knoppen en triggers zo aan te passen zodat in de virtuele werelden helemaal onverslaanbaar bent. Met de share knop kan je ook meteen screenshots maken om die daarna met je vrienden te kunnen delen. Voor deze prijs het een erg goede controller met een mooi design.

Pluspunten

• Niet opladen

frederiks@home.nl 20-08-2021

fijne controller

Geschreven voor: PDP Wired Controller - Black Camo

Mooi vormgegeven controller die makkelijk te bedienen is. Misschien even wennen dat die bedraad is als je altijd draadloos gewend bent.
De R1 en L1 kan je niet met je vinger op elke plek indrukken. Maar echt storend is het niet.

Minpunten

• bedraad (is een kwestie van wennen)