Princess 162300

2000 watt
Tristar BP-2984

5,7

Grandad 31-12-2011 Product paar dagen in bezit

ik kan maar een ding zeggen niet kopen.
bij openen van de doos 6 pannetjes en een houten spateltje
na het eerste gebruik waren de vetspetten al in het apparaat gebrand en met geen mogenlijkheid te verwijderen.
een van de pannetjes daar was de antiaanbaklaag al op sommige plaatsen verdwenen.
de kabel ligt onder het apparaat door en de onderkant word ZEER heet ben benieuwd hoelang die het volhoud

0 sterren

hobokel1 28-12-2011 Product half jaar in bezit

2,7
Pannetjes waardeloos de anti aanbaklaag laat los een steel is losgelaten, anti aanbaklaag in het vlees vast dus.... wat is dit een rommel, het is al mijn tweede set maar weer terug enne waar is de klantenservice van Prinsess nergens te vinden

Roxyshots 26-12-2011 Product maand in bezit

Gisteeren voor het eerst gebruikt, Wat een onding.
Het lek zo gezellig; zelf pannenkoekjes bakken, eitje bakken, Rósti koekjes e.d. Nou geen aanrader dus. Hij wordt echt niet warm genoeg. Waardoor je dus een hele vette slappe hap krijgt van alles. Vlees lukt redelijk. Maar dat was het dan. Enorme spijt van de aanschaf

I.Engbers 24-12-2011 Product paar weken in bezit

Omdat de Princess grillplaat het had begeven, hebben we een wonder gourmette aangeschaft.
Leek me ideaal met de pannetjes en dat is het ook.
Ben alleen een beetje teleurgesteld in het bakresultaat.
Ik vind dat ondanks de 2500 watt vermogen de pannetjes niet echt heet worden en daarom duurt het veel langer voordat het vlees klaar is.
Het is daarom wel jammer dat er geen thermostaat op zit, net zoals bij de grillplaat.
Het enige positieve wat ik kan zeggen is dat mijn kamer de volgende dag nog steeds fris ruikt (dus geen bakgeurtjes)
Misschien is het wel even een kwestie van wennen.

jvdp 18-01-2011 Product maand in bezit

2 x gebruikt en heel tevreden. Grote pannetjes zijn handig de bakplaat warmt goed. Pannetjes gereiningd in de vaatwasser: alles weer netjes. Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen maar we gaan zeker vaker gourmetten, of heo zeg je zoiets ?
Jammer dat je het toestel niet aan en uit kan zetten aan de bakplaat en ook jammer van dat ene bijgeleverde
houten spateltje.

pesil 05-12-2010 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat. We hebben er 1 keer mee gegeten, dus de degelijkheid kan ik niet goed beoordelen.De middelste twee pannetjes bakken wat harder. Na gebruik heb ik de nog warme pannetjes op het apparaat gezet met een beetje water en afwasmiddel. Alles is weer mooi schoon geworden. Zeker met kinderen een veilig aanrader. De warmte was ook prima tijdens het gebruik. Alles kwam er mooi bruin en gaar uit.

ineke48 18-10-2010 Product paar dagen in bezit

heel leuk apparaat, erg leuk om aan tafel te wokken, meer mogelijkheden als met gourmetten, makkelijk schoon te maken. Enige nadeel is dat er een kort snoer aanzit, en maar 1 spateltje. Verder erg tevreden