Fritel Turbo SF 4571 - Reviews

Aantal pannen
Regelbare thermostaat

essietje 18-06-2013 Product paar dagen in bezit

Vrijdag besteld bij internetshop.Zaterdag binnengekregen.Zondag heerlijk gebakken.Fijne grote pan.Wat bij het andere review staat klopt allemaal.Je ruikt niks door het huis heen.En fijn dat alles in de vaatwasmachine kan.Kortom voor dit geld een heerlijke pan en lekker groot.Wij zijn er blij mee.

bloeloe 12-02-2013 Product paar dagen in bezit

Na het lezen van alle recencies en mijn Tefal friteuse aan z'n einde was, voor deze fritel gekozen.

Mijn Tefal friteuse was top en heeft erg z'n best gedaan, maar was wat aan de kleine kant, en werd erg snel vies, met alle geurtjes en schoonmaakperikelen van dien.

Als ik alle vehalen mag geloven blijft deze Fritel lang mooi schoon, zonder nare geurtjes.
Verder is deze pan lekker groot (hebben wij thuis ook nodig met 3 kinderen), in vergelijking met andere.

De SF 4371 scoort al giga hoog, maar deze is nog een liter-tje groter, nog beter!

Het enig nadeel-tje vind ik dat de deksel er los bij zit, dit was/is bij Tefal weer beter geregeld met het liftsysteem.

De eerste frituurronde's zijn voorbij, en we benne allemaal blij, hij kan zelfs gewoon binnen onder de afzuigkap zonder dat het hele huis er naar stinkt..

Aanradertje dus ;o)