Philips HD9220

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1616 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD9220 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

q12345678 27-06-2013
Geschreven voor: Philips HD9220

in een gewone friteuse of patatzaak zit er veel meer van dat zogenaamde kankerverwekkend spul .juist in de airflyer niet en nog laag bij diepvries patat.

J_La 13-06-2012
Geschreven voor: Philips HD9220

Ik ben matig tevreden over mijn ervaring met de Philips Airfryer. De kroketjes kwamen er vrij goed gebakken uit, al duurde het veel langer dan in een traditionele friteuse. We zaten dus letterlijk op onze honger :) Hetzelfde was het geval bij het bakken van kleine hapjes: lang wachten... Bovendien bleken de bitterballen allemaal ontploft en smakeloos. De andere snacks waren wel krokant en lekker.
Voor meerdere mensen koken valt ook tegen, want er past weinig in het mandje. Voor 2 personen is dit net voldoende, maar voor een gezin zou ik dit zeker niet aanraden. Verder is het bakje niet altijd even makkelijk uit de pan te verwijderen, waardoor het opschudden tussendoor wat lastig wordt.
Voordelen zijn dan weer dat je het makkelijker uit de kast haalt dan een traditionele friteuse, en het feit dat je eten er minder vettig uitkomt. Ook lastige geurtjes behoren tot het verleden!
Totaalconclusie: ik zie zeker de voordelen in van de Airfryer, maar ben nog niet overtuigd van de meerwaarde tov een traditionele oven of friteuse.

Moi1970 09-05-2012
Geschreven voor: Philips HD9220

Wij zijn ook bij de gelukkigen om het toestel te mogen testen via The Insiders.
Naar onze mening doet het toestel echt wel wat er beloofd wordt.
Het eten is lekker, veel minder vet dan in een gewone friteuse en eenvoudig klaar te maken. De geurhinder is echt veel minder.
Het mandje is echter wel redelijk klein, zeker in verhouding met de totale grootte van het toestel.
Maar al bij al zeer tevreden.

joskedeneushoorn 07-05-2012
Geschreven voor: Philips HD9220

De airfryer is een zeer fijn toestel. Je kan de producten gewoon in de mand doen, je stelt de tijd en temperatuur in, en kan je bezig houden met de rest van de maaltijd, of zelfs gewoon iets anders gaan doen. Het toestel geeft een belsignaal wanneer de tijd om is. De mand is wel aan de kleine kant, en alles moet veel langer bakken dan in een frietketel. Er kunnen bijvoorbeeld 800 gram frietjes in, en deze bakken ongeveer 20 minuten. Voor kleine gezinnen en koppels ideaal, ook omdat je de mand met bijgeleverde plaat in twee delen kan delen zodat je 2 producten tegelijk kan bakken. Deze moeten dan wel op dezelfde temperatuur gebakken worden.
De smaak en structuur is niet hetzelfde als uit de frietketel, maar naar mijn mening wel zeer goed. Het voordeel bij gekruide aardappels zoals wedges is dat de kruiden qua smaak veel krachtiger blijven doordat ze niet ondergedompeld worden in frietvet. Ook vlees zoals kippenboutjes kan je in de airfryer knapperig bakken.

voordelen:
-zeer praktisch, je vult de mand, stelt hem in, en klaar
-lekkere smaak
-gebruikt zeer weinig vet
-geen frietgeur bij het bakken

nadelen:
- kleine mand
-lange baktijd