Fritel Turbo SF 4371 - Reviews

Aantal pannen
Regelbare thermostaat

Beoordeling op basis van 25 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

jwenj 04-12-2011
  • Product half jaar in bezit

Nadat we de zoveelste frietpan die overal aankoekt en slecht de temperatuur stabiel hadden weggegooid. Gekozen voor deze fritel. Wat een verademing. Supersnel op temperatuur. De temperatuur blijft ook stabiel tijdens frituren waardoor veel krokantere frieten. Door koude zone blijven inderdaad de bakresten op de bodem liggen zonder te verkolen.Tot zover alleen maar plussen. De echte plus is het schoonmaken. Voor het eerst een pan die daadwerkelijk goed schoon te maken is. Niks aankoeken, gewoon water zeep, 5 minuten schoonmaken en weer klaar voor gebruik. Wij zijn meer dan tevreden!!

Jetje1 26-09-2011
  • Product kwartaal in bezit

Vanaf juni hebben we deze 'vrij onbekende' friteuse in ons bezit en we zijn hierover echt positief.
Vet is heel snel op temperatuur en ook niet onbelangrijk, lekker krokante frites etc. met met het deksel van de pan.
Schoonmaken heb ik nu een paar x gedaan met de hand, maar is makkelijk even sopje maken,het achtergebleven vet is heel makkelijk te verwijden en de schoon te maken onderdelen zijn makkelijk in- en uit de pan te halen.

kwolf 03-07-2011

Wat een prima pan zeg!!
Ik wilde een ruime pan zodat patatten de ruimte hebben om in olie te zwemmen waardoor ze snel dichtschroeien en dus minder vet opnemen. Gezonder en lekkerder dus voor mijn gezin!
Daarnaast frituren wij graag eigen gemaakte kroketten die wij vanuit diepvries in olie gooien. Deze pan verhit zo snel en houdt temperatuur zo goed om peil dat, indien de temperatuur even zakt door ingooien diepvriesproducten, deze weer zeer snel op gewenste temperatuur is. Eveneens met als resultaat heerlijk krokante kroketten met belachelijk weinig vet.
Deze pan is simpel, heeft geen toeters en bellen maar wel precies wat een friteuse echt nodig heeft voor krokante en minder vette patatten, kroketten etc; ruimte en snelheid verhitten.
Pan is volledig uit elkaar te halen voor de schoonmaak. Mandje niet door de vaatwasser wellicht enig minpuntje. Maar dat zegt meer over mijn luiheid.
Ach, wat moet je nog zeggen over deze Belgische friteuse met duitse degelijkheid voor een nederlands gewenst prijsje. Kopen = genieten !
Zondags hoeft deze papa nooit meer naar de overvolle snackbar voor zak moddervette friet, lange wachttijden en vrees of studio sport wel te halen is!

Jetje1 08-06-2011
  • Product maand in bezit

We moesten een grotere friteuse hebben, dus vandaar op zoek gegaan naar een 4 liter friteuse.
Fritel is een vrij onbekend merk, maar we hebben absoluut geen spijt van deze aanschaf.
Hij is heel snel op temperatuur, friet is lekker krokant. Schoonmaken hebben we nog niet gedaan, maar de binnenpan kan eenvoudig verwijderd worden en kan in de vaatwasser, dus een makkie lijkt me.
Mandje schijnt niet vaatwasbestendig te zijn, maar hier hebben we dus nog geen ervaring mee.
Deksel laten we tijdens het bakken wel van de pan (vandaar die krokante friet).

Rina v. G. 13-02-2011
  • Product kwartaal in bezit

Deze friteuse is snel op temperatuur. De frites zijn krokant en gaar. Het schoonmaken gaat ook heel goed. Geen vervelende hoekjes en kantjes waar je niet bij kunt, maar alles van deze friteuse is uitneembaar en goed te reinigen. Dit is mijn eerste friteuse waar ik heel blij mee ben Geweldig.