Philips Viva Collection HD9721

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HD9721 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

HD9721/10 19-03-2019

HD9721/10

Ik had al een hetelucht fryer van een ander merk, maar was daar zeer ontevreden over. De frites b.v. kwamen er of rauw of gelijk karton uit, honderd verschillende manieren, tijden en temperaturen geprobeerd maar niets hielp. De Philips heb ik maar enkele dagen, maar van de eerste poging succes!! Ik kan niet anders dan dit apparaat warm :) aanbevelen.

Pluspunten

• Prima product
  • Voldoende voor 2 personen

Minpunten

• zeer kort snoer

Kimberlyensteven 03-07-2018

Goed maar niet voor krokante frietjes

Bij het uitpakken even ontgoochelt omdat ik echt dacht dat alle extra stukken zoals de braadpan en dubbele rooster ook in de doos ging zitten. Mooi toestel, compact wel korte verlengsnoer. Eerste test: kippenbillen, alles kwam er zeer mooi bruin met een mooi korstje uit, wel wat langer erin gestoken omdat wij het liever meer doorbakken hebben. zeer lekkere smaak zeker niet droog. Tweede test party mix, terug zeer tevreden, ook het bezoek was onder de indruk! Eens je het doorhebt hoe de onderdelen uit elkaar klikken zeer makkelijk te reinigen. Misschien iets luider dan gedacht maar geen geuren die vrij komen! overal ervaring positief maar dan niet voor frietjes, eerder voor andere bereidingen.

Pluspunten

• makkelijk in onderhoud
  • word niet warm aan de buitenkant

Minpunten

• korte verlengsnoer
  • geen geuren

Katielena 01-07-2018

Meer dan een friteuse

In de airfryer kan je snel gezonde frietjes maken maar je kan er ook kip, vlees, vis en zelfs groenten in bereiden. Alles is redelijk snel klaar. Na het koken maak je het toestel eenvoudig schoon en er hangen geen vervelende geurtjes in huis.

Nele 30-06-2018

Goed toestel

Ik vind de airfryer een beetje luid, maar je wet daar wel snel aan. Dit model is ook wat klein om een hele maaltijd te bereiden, maar perfect voor frieten voor 2 à 3 personen. Het eten is snel klaar, de ondeedelen kunnen in de vaatwasser. Je kan er ook cake in bakken, brood, vis, groenten, ....

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Mooi design

Minpunten

• Luid
  • Iets te klein

Bianquita 17-06-2018

Makkelijk in gebruik

Bij het uitpakken zag ik al meteen dat het een heel strak en mooi uitziend toestel is. Dat ook nog eens perfect bij mijn toaster en waterkoker past.. Staat heel leuk in de keuken! Mijn eerste gerecht waren vers gemaakte kipnuggets ( met 2 dochters van 3 en 5 valt dit altijd in de smaak). Na een kwartiertje waren ze reeds klaar, lekker van smaak en helemaal niet zo vet als in de pan gebakken. Ook frietjes komen er lekker krokant uit, een stukje vis is zo klaar. Ik ben zeer tevreden van de Philips Airfryer. Je kan er veel verschillende gerechtjes in maken, snel en zonder vet. Hij is makkelijk in gebruik, snel proper( bijna alle onderdelen mogen in de vaatwasser). Enigste kleine minpuntje is dat je de grillpan er apart moet bijkopen.

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Geen vetstoffen
  • Makkelijk in gebruik
  • Alles kan in de vaatwasser

Minpunten

• Grillpan moet je apart bijkopen

JItsie 16-06-2018

Lekkere ontdekking

Het toestel oogt niet alleen mooi maar het is ook superhandig in gebruik. Het is nog wat zoeken naar temperaturen en baktijden maar wat we tot nu toe hebben gebakken valt heel goed mee qua smaak. Ongelooflijk dat dit kan zonder het toevoegen van vetstoffen. Heel handig dat een aantal onderdelen in de vaatwas kunnen. Spijtig dat er weinig accessoires bij zitten, deze kunnen bij gekocht worden. Wel een aanrader!

Pluspunten

• mooi design
  • lekker
  • handig in gebruik

Minpunten

• accessoires moeten bij gekocht worden

Stephanie_tr 16-06-2018

Perfect alternatief voor gezonder frituren!

De airfryer van Philips doet precies wat ik ervan gehoopt/verwacht had. Ik heb dit toestel iets meer dan een week en heb al heel wat dingen uitgeprobeerd! Gestart met frietjes en dat ging prima! Het duurt een beetje langer dan bij een gewone friteuse, maar het resultaat mag er zijn! Ondertussen ook cupcakes uitgeprobeerd, tosti’s gemaakt, vlees gegrild en zelf popcorn gemaakt! En alles is gelukt! Verder is het apparaat handig in gebruik en makkelijk schoon te maken (kan in de vaatwasser). Ik ben fan!

Pluspunten

• Gezond
  • Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken
  • Resultaat is prima

Minpunten

• Duurt een beetje langer dan gewone friteuse

Amazone 15-06-2018

Geweldig apparaat

Frietjes uit de airfryer smaken verrassend lekker zonder vetstoffen.
Maar het stopt daar niet, ik heb ook al kip met worteltjes gemaakt en dat was super lekker.
Bovendien allemaal heel gemakkelijk te maken.
Alles in de bak, timer op en wachten. Geen pannen, frietketels,... die je in het oog moet houden. Ondertussen heb ik tijd om op te ruimen, met zoontje te spelen,....
Zowel gewone frietjes als airfryer frietjes kunnen er in gemaakt worden.
Het is dan nog eens allemaal gezond want je gebruikt geen vetstoffen.
Na het koken gewoon de onderdelen in de vaatwas en klaar!

Pluspunten

• gezond
  • handig in gebruik
  • mag in de vaatwasser