Philips Viva Collection HD9721

Regelbare thermostaat
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HD9721 op Kieskeurig.be.

fracam 04-01-2019

Prima apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

+De HD9721/10 recent gekocht. Na het uitpakken werd ik al verrast van de degelijke uitstraling van deze airfryer Bij de eerste testjes opnieuw een verrassing. Alles perfect. ( nog maar alleen de groep snacks getest} Grillen en bakken moet nog aan de beurt komen maar gelet het vorenstaande daarin alle vertrouwen. Na weken lang getwijfeld of we een airfryer wilden kopen nu blij met het besluit "Kopen".

Pluspunten

• Degelijke uitstraling
  • Bewijst een volwaardige keuken hulp te zijn.
  • Doet wat ervan verwacht mag worden.
  • Aanrader
  • Kan over duurzaamheid noch niet oordelen.

Minpunten

• kort aansluitsnoer

Kimberlyensteven 03-07-2018
  • Product gekregen

Goed maar niet voor krokante frietjes

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

Bij het uitpakken even ontgoochelt omdat ik echt dacht dat alle extra stukken zoals de braadpan en dubbele rooster ook in de doos ging zitten. Mooi toestel, compact wel korte verlengsnoer. Eerste test: kippenbillen, alles kwam er zeer mooi bruin met een mooi korstje uit, wel wat langer erin gestoken omdat wij het liever meer doorbakken hebben. zeer lekkere smaak zeker niet droog. Tweede test party mix, terug zeer tevreden, ook het bezoek was onder de indruk! Eens je het doorhebt hoe de onderdelen uit elkaar klikken zeer makkelijk te reinigen. Misschien iets luider dan gedacht maar geen geuren die vrij komen! overal ervaring positief maar dan niet voor frietjes, eerder voor andere bereidingen.

Pluspunten

• makkelijk in onderhoud
  • word niet warm aan de buitenkant

Minpunten

• korte verlengsnoer
  • geen geuren

Andreav 29-06-2018

Topper

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

Ik was heel lang in twijfel of ik dit apparaat moest kopen is best een bedrag. Nu had ik het geluk dat ik deze mocht uitproberen via insiders. En was wel wat sceptische maar ik vind het eten hieruit boven verwachting lekker. Veel al uitgeprobeerd. Van oven friet tot groente. Wil er nog t een en ander uitbreiding mandjes voor kopen zodat ik er ook cake mee kan gaan bakken. Ik ben zeer tevreden

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Duurt wel lang voor iets klaar is

EB 30-04-2019

Philips Viva Airfryer HD9721/40

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

De Philips Viva Airfryer HD9721/40 is een prachtig product om dagelijks er bij te hebben voor allerlei bak,kook en frituur toepassingen.
Snel, schoon en eenvoudig in gebruik.

Pluspunten

• Gelijk te gebruiken zonder voorverwarmen
  • Veelzijdige bak, kooken en frituur mogelijkheden
  • Degelijke en compact
  • Belooft wat het beweert snel en zonder bijgeurtjes
  • Een oerdegelijke Hollands produkt

HD9721/10 19-03-2019

HD9721/10

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

Ik had al een hetelucht fryer van een ander merk, maar was daar zeer ontevreden over. De frites b.v. kwamen er of rauw of gelijk karton uit, honderd verschillende manieren, tijden en temperaturen geprobeerd maar niets hielp. De Philips heb ik maar enkele dagen, maar van de eerste poging succes!! Ik kan niet anders dan dit apparaat warm :) aanbevelen.

Pluspunten

• Prima product
  • Voldoende voor 2 personen

Minpunten

• zeer kort snoer

R.M.P van Esch 31-12-2018

Voldoet aan de eisen,maar geen grepen,verplaatsen jammer...

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

We hebben deze air fryer gekocht,geen frituur olie meer,gezondheid,gemak,wat sneller klaar,behoud zijn smaak ,uitstekend...

Katielena 01-07-2018

Meer dan een friteuse

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

In de airfryer kan je snel gezonde frietjes maken maar je kan er ook kip, vlees, vis en zelfs groenten in bereiden. Alles is redelijk snel klaar. Na het koken maak je het toestel eenvoudig schoon en er hangen geen vervelende geurtjes in huis.

Nele 30-06-2018

Goed toestel

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

Ik vind de airfryer een beetje luid, maar je wet daar wel snel aan. Dit model is ook wat klein om een hele maaltijd te bereiden, maar perfect voor frieten voor 2 à 3 personen. Het eten is snel klaar, de ondeedelen kunnen in de vaatwasser. Je kan er ook cake in bakken, brood, vis, groenten, ....

Pluspunten

• Veelzijdig

Minpunten

• Luid
  • Iets te klein

Cynderella 29-06-2018

Geweldig ding, met wat verbeterpunten

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

Ik heb de airfryer inmiddels een paar weken in gebruik en ik heb er al van alles in gemaakt. Het Philips airfryer-principe werkt echt heel goed; je kan er van alles in maken; vlees, aardappelgerechten, ovenschotels, zoetigheden (muffins en zo).
Omdat ik er echt veel meer in wil doen dan alleen de dingen die normaal in de friteuse gaan is hij te klein. Er past niet veel in het mandje, ook al zijn we maar met z'n drieën. Er past maar een 1-persoons ovenschaaltje in, een cake gaat ook niet lukken, muffins weer wel.
Ter vervanging van de friteuse is hij ideaal: je hebt weinig geurtjes en alles komt er heerlijk knapperig uit!
Ik mis wel een aan-/uitknop en een fatsoenlijke timer; nu moet hij met de "eierwekker" die erop zitten aan worden gezet, maar kun je hem dus niet tussentijds uit doen en ook kan de tijd niet heel nauwkeurig worden ingesteld.
Het snoer mag ook iets langer; nu opgelost met een verlengsnoertje, maar komt de veiligheid niet ten goede.
Voor 2 personen of in plaats van een frituurpan zeg ik: aanrader! Wil je meer, koop dan de XXL versie, want die is volgens mij perfect!

Pluspunten

• Alles komt er heel krokant uit
  • Weinig "luchtjes"
  • Ideaal voor kleine porties of opwarmen

Minpunten

• Geen aan-/uitknop
  • Te klein
  • Kort snoer

Speet 26-06-2018

Makkelijk apparaat!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

Super leuk apparaat voor erbij. Ik gebruik mijn normale friteuse zelfs niet meer. Het ziet er ook een stuk gezonder uit allemaal. Veel opties. Hamburgers zijn ook echt lekker.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Goed formaat

Minpunten

• Kleurenopties

Noek82 21-06-2018

Wat een feestje!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

Toen ik de kans kreeg om deze te testen hoefde ik niet te twijfelen.
En wat een feestje, zeg! Moest ik ik het begin nog echt overtuigd worden om een Airfryer aan te schaffen, inmiddels is deze niet meer weg te denken uit de keuken. Ons huishouden bestaat uit mijzelf en een 4-jarige, dus deze variant is qua formaat prima!

Ik gebruik 'm voor frietjes en snacks, maar ook al diverse vlees en groenten in klaargemaakt! Echt een fijn product!

Pluspunten

• Snelle manier van koken
  • Gemakkelijk schoon te houden

Minpunten

• Voor meerdere personen wellicht wat te klein

akluin 19-06-2018

Wij raden het iedereen aan!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

Wij raden de Philips Airfryer bij iedereen aan! We kunnen het niet meer missen in onze keuken. Vooral friet en aardappeltjes zijn erg makkelijk klaar te maken in de Airfryer. Daarnaast ziet hij er ook nog eens mooi uit. Wij zijn van mening dat hij weinig lawaai maakt. Daarnaast is hij makkelijk te reinigen omdat de losse elementen gewoon in de vaatwasser kunnen. Het enige minpuntje is dat er geen duidelijke handleiding bij zit. Je moet vooral zelf uitvogelen hoe het apparaat werkt. Hier ben je al wel snel achter omdat het apparaat heel gebruiksvriendelijk is.

• Maakt weinig lawaai
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Geen duidelijke handleiding

suus81 19-06-2018
  • Product gekregen

Makkelijk in gebruiken lekker!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

Gisteren hebben we de airfryer voor het eerst gebruikt. Eerst heb ik even gezocht naar de gebruiksaanwijzing maar deze kon ik niet vinden. Uiteindelijk bleek deze op de doos te staan en later begreep ik waarom. Het apparaat is zo simpel in gebruik, echt ideaal! We hebben aardappeltjes gemaakt en ze waren heerlijk! Ook zagen ze er heel smakelijk en mooi bruin van kleur uit. Ik kan niet wachten om nog veel meer recepten en producten te gaan proberen.

Devilish 17-06-2018

Aangenaam verrast

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

Het eerste wat opviel was dat de airfryer aan de buitenkant kleiner was dan ik had verwacht, wat heel fijn is, want je aanrecht is niet meteen vol! In het mandje passen wel veel snacks! Ik was er altijd van overtuigd dat een ovensnack in de over net zo lekker werd als ik een airfryer, maar ik had het mis. De snacks zijn veel lekkerder en knapperiger uit de airfryer, wat een succes! Ik kijk er naar uit om meer recepten uit te proberen. Inmiddels ook een brownie gebakken en dat was super simpel en lekker! Ook broodjes even 'oppiepen' werkt perfect en is een stuk minder tijdrovend als in de gewone oven. Het schoonmaken is erg gemakkelijk, zowel met de hand als in de vaatwasser. Ik word met de dag enthousiaster!

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Snel
  • Lekkere snacks
  • Makkelijk schoon te maken

Bianquita 17-06-2018

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

Bij het uitpakken zag ik al meteen dat het een heel strak en mooi uitziend toestel is. Dat ook nog eens perfect bij mijn toaster en waterkoker past.. Staat heel leuk in de keuken! Mijn eerste gerecht waren vers gemaakte kipnuggets ( met 2 dochters van 3 en 5 valt dit altijd in de smaak). Na een kwartiertje waren ze reeds klaar, lekker van smaak en helemaal niet zo vet als in de pan gebakken. Ook frietjes komen er lekker krokant uit, een stukje vis is zo klaar. Ik ben zeer tevreden van de Philips Airfryer. Je kan er veel verschillende gerechtjes in maken, snel en zonder vet. Hij is makkelijk in gebruik, snel proper( bijna alle onderdelen mogen in de vaatwasser). Enigste kleine minpuntje is dat je de grillpan er apart moet bijkopen.

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Geen vetstoffen
  • Makkelijk in gebruik
  • Alles kan in de vaatwasser

Minpunten

• Grillpan moet je apart bijkopen

Jornee 17-06-2018

Top apparaat!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

Wat een super uitvinding!
Met een gezin, vaste baan en een eigen bedrijf is het eten nu vaak zo klaar! Alles kan erin..... frietjes, vlees, aardappels, broodjes alles is zo klaar! En niet geheel onbelangrijk ook nog lekker!

Pluspunten

• Niet wachten op tempratuur
  • Tijdklok op apparaat

Minpunten

• Best een groot apparaat
  • Snoer mag langer

Amyb2017 17-06-2018

Verrassen lekker, schoon en gezond

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

Ik had nog nooit een Airfryer geprobeerd en was ook sceptisch. Van frituurolie worden je snacks toch pas krokant? Nu ik de Airfryer net geprobeerd had met snacks als frikandelletjes en bitterballen zeg ik voluit: wow! Zo supersnel, geen lange opwarmperiode terwijl je honger en trek hebt! Geen vette frituurolie die naar verloop van tijd smerig wordt en je echt niet weet waar je het moet laten. En geen vieze lucht in de keuken. De snacks zijn echt super, knapperig, maar niet vet. Helemaal goed! Ik begrijp wel dat de aanschafprijs je tegen kan houden, dat deed het bij mij ook, maar ik denk wel dat je het eruit haalt qua gemak en plezier.

Pluspunten

• lekker
  • gezond
  • ziet er mooi uit
  • snel klaar
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• hoge aanschafsprijs

JItsie 16-06-2018

Lekkere ontdekking

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

Het toestel oogt niet alleen mooi maar het is ook superhandig in gebruik. Het is nog wat zoeken naar temperaturen en baktijden maar wat we tot nu toe hebben gebakken valt heel goed mee qua smaak. Ongelooflijk dat dit kan zonder het toevoegen van vetstoffen. Heel handig dat een aantal onderdelen in de vaatwas kunnen. Spijtig dat er weinig accessoires bij zitten, deze kunnen bij gekocht worden. Wel een aanrader!

Pluspunten

• mooi design
  • lekker
  • handig in gebruik

Minpunten

• accessoires moeten bij gekocht worden

Stephanie_tr 16-06-2018

Perfect alternatief voor gezonder frituren!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

De airfryer van Philips doet precies wat ik ervan gehoopt/verwacht had. Ik heb dit toestel iets meer dan een week en heb al heel wat dingen uitgeprobeerd! Gestart met frietjes en dat ging prima! Het duurt een beetje langer dan bij een gewone friteuse, maar het resultaat mag er zijn! Ondertussen ook cupcakes uitgeprobeerd, tosti’s gemaakt, vlees gegrild en zelf popcorn gemaakt! En alles is gelukt! Verder is het apparaat handig in gebruik en makkelijk schoon te maken (kan in de vaatwasser). Ik ben fan!

Pluspunten

• Gezond
  • Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken
  • Resultaat is prima

Minpunten

• Duurt een beetje langer dan gewone friteuse

Plien77 15-06-2018

Airfryer uitproberen

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9721

Vol verwachting ben ik. Ik mag de Airfryer gaan testen. Tjonge, wat een grote doos, ik moet echt plek maken ervoor op het aanrecht. En wat zit er veel bij aan extra materialen. Ik ben wel erg nieuwsgierig wat het ons gaat brengen qua gemak en qua gezondheid.
Ik moet wel veel zoeken qua recepten en temperaturen. Ik had er graag een receptenboek bij ontvangen. Na wat zoeken vind ik een app en een facebooksite.
De eerste keer apparaat niet voorverwarmd. De aardappelschijfjes zijn niet echt knapperig.
De tweede keer wel voorverwarmd. Daarna frietjes, binnen 3 minuten lekker knapperig klaar. En geen stink lucht of vette vingers !

Pluspunten

• geen stank in huis
  • geen vet op je product

Minpunten

• geen duidelijke handleiding