Philips Avance Collection HD9741

Regelbare thermostaat
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HD9741 op Kieskeurig.be.

RoosjeFloortje 29-06-2018

Een aanwinst!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9741

Ik geloofde niet dat frietjes uit een airfryer even lekker konden zijn als "echte" frietjes maar ik moet toegeven dat het wel zo is. Wat een ontdekking! Geen last meer van die vervelende geur en gedaan met het gesukkel om de friteuse proper te krijgen.
Verder was ik ook aangenaam verrast door wat er nog allemaal mogelijk is met dit toestel. Kip, scampi, zalm, gehaktballen,... Allemaal gingen ze in de airfryer en kwamen ze er heerlijk en minder vet uit.
Het design is ook simpel en past volgens mij wel in elk interieur.
Alle onderdelen passen ook in de vaatwasser, wat wil een mens nog meer?!
Dank zij dit toestel moet ik niet de hele tijd aan mijn fornuis staan en heb ik wat extra tijd om te spelen met mijn zoontje. Heerlijk toch?

Pluspunten

• frituren zonder vet en geurhinder maar met smaak
  • eindeloze mogelijkheden
  • makkelijk schoon te maken
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• accessoires zijn moeilijk te vinden

sanyas 17-06-2018
  • Product gekregen

Koken in een handomdraai.

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9741

De Airfryer heeft niet alleen een mooi design maar is ook handig in gebruik, zowel voor het klaarmaken van de gerechten als het schoonmaken achteraf.
De bediening is heel handig. De gerechten zijn puur en smaakvol, je eet geen vet teveel want deze drupt onderaan in het opvang plaatje. Schoonmaken kan met een keukenpapiertje of in de afwasmachine. Je plaats je ingrediënten op het meegeleverd roostertje, zet de machine aan en ondertussen kan je andere dingen doen. Gemakkelijk en gezond, meer moet dat niet zijn: top.
Je kan volop experimenteren want er zijn tal van meegeleverde recepten maar ook apps en facebook groepen die je heel wat inspiratie bezorgen.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • mooi design
  • Gemakkelijk proper te maken
  • gGez

rosientje 05-11-2019

werkt goed

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9741

ik vind hem goed werken en de friet is lekker knapperig en ook andere dingen zoals een klein appeltaartje en mug gebak gaat erg goed en goed gaar,mijn ervaring is goed.En niks is vet meer.

Lidym 18-09-2019

valt wat tegen

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9741

Ik heb thuis een airfryer xl . Ik heb hier een receptenboekje en gebruiksaanwijzing bij en ben hier zeer tevreden over. Voor in de caravan heb ik een airfryer twin turbostar nr. HD9742/10/AC. G gekocht. Hierbij zat geen receptenboekje met gebruiksaanwijzing . Op deze airfryer zit een knop met een cirkeltje en golfjes erop. Ik weer niet wanneer ik deze moet gebruiken en wat deze precies doet. Op internet kan ik ook geen gebruiksaanwijzing vinden. Verder werkt de airfryer die ik thuis heb veel beter. Kunt u me aan een gebruiksaanwijzing helpen en vertellen waarom deze minder goed werkt?

Anoniem 21-08-2019

Makkelijk, snel en gezonder

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9741

Ik vond het een heel gedoe om te frituren. Met dit apparaat gaat het makkelijker en gezonder. En met de bijbehorende app ben ik meer recepten aan het uitproberen. Ik zou ook graag willen bakken, maar weet niet of de bak assesoire past? Dat moet ik nog even uitzoeken.

SW2019 30-07-2019

Bc.

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9741

De airfryer is echt super! Geen vettige frites en snacks meer. Moet wel eraan wennen dat ik nu een kleinere airfryer heb, maar daarom heb ik er ook twee. Hahaha....... dan kan ik de frites en snacks tegelijk bakken.

VéCD 14-06-2019

voldoet 100% aan de verwachtingen

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9741

-al verscheidene gerechtjes klaargemaakt en alles was zeer lekker krokant
-op veel diepvriesverpakkingen staat dikwijls hoe het met de Airfryer moet worden bereid
- ideaal voor de bijgeleverde recepten en Philips recepten on-line

Thompaul 01-02-2019

Perfecte vervanging van oude fryer

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9741

Sinds kort in het bezit van een vervanging van mijn helaas defecte airfryer. Van de oude heel veel plezier en gemak gehad, als dat met de nieuwe ook zo gaat gaan we een lekkere tijd tegemoet.

Liezelot 22-08-2018

Het beste keukentoestel ooit

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9741

Bijna dagelijks wordt de airfryer gebruikt. Zonder vet, of met slechts 1eetlepel olie ... lekkere frietjes, gegrild vlees, hapjes…

HildeVH 14-08-2018

Compact, handig en gezonder

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9741

Wij hebben dit product nu bijna 2 maanden in gebruik en dankzij het compacte design kan hij permanent op het aanrecht blijven staan. We gebruiken hem wekelijks om vlees- of bijgerechten klaar te maken. Je merkt duidelijk dat er heel wat vet in de Airfryer achter blijft en dus niet op je bord beland. Het enige wat we er nog niet in hebben klaargemaakt, zijn frietjes omdat we vrezen dat we er niet genoeg in krijgen. Met een rooster voor een tweede laag krijgen we er wel genoeg vlees in voor 4 personen.

Blubjenr1 11-07-2018

Gezonder en veelzijdig

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9741

Ik was aangenaam verrast tijdens het gebruiken van het toestel. Op een gezondere manier genieten van allerlei producten. (frietjes, snacks, kip, cake,...) Mijn man was de enige die de frietjes wat minder vond. Hij wilde iets teveel vergelijken met frietjes uit de friteuse. Ovenfrietjes zijn een heel juiste vergelijking. Echt lekker en gezonder.

Jeske 04-07-2018

Lekker en gezonder

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9741

In het begin was het wat zoeken maar nu gebruiken we wekelijks de airfryer.
We maken er vooral aardappelgerechten in klaar.
Ze zijn lekker van smaak en je hoeft geen vetstof te gebruiken dus ook nog eens gezonder!

Pluspunten

• Geurloos
  • Lekker en gezonder

Minpunten

• Het duurt wat langer

saida87 04-07-2018

Heerlijke gezonde snacks maken

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9741

De Airfryer ziet er strak uit. De frietjes komen er lekker knapperig en goudbruin uit. Ook de vissticks, frikadel en kippenvleugels komen lekker mooi bruin (en mals) uit.. De bediening is heel makkelijk te gebruiken. Als laatst is het apparaat heel gemakkelijk schoon te maken. De onderdelen zijn vaatwasmachine bestendig. Ik ben hartstikke tevreden met de Airfryer: geen stank in huis, geen olie en geen grote schoonmaak.Voor ieder gezin is dit apparaat een goede aanrader!

Pluspunten

• geen oliestank
  • makkelijk schoonmaken
  • bediening makkelijk

Minpunten

• duur
  • maakt geluid

Pris0301 29-06-2018

Airfryer met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9741

Echt super blij met mijn airfryer. Tot nu toe is alles wat ik gemaakt heb in de airfryer een succes. Van krokante schnitzels tot snacks en van vis tot frietjes. We gebruiken de airfryer zeer regelmatig, dat hadden we van te voren niet gedacht

Susan 29-06-2018

Makkelijk in gebruik en onderhoud, veel opties

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9741

Het is een handig product en ook nog makkelijk in gebruik. We hebben er al veel plezier mee gehad.
Ook het reinigen gaat erg gemakkelijk!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk in onderhoud
  • Veel mogelijkheden qua recepten

Mar1986 29-06-2018

Crunch!!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9741

Licht sceptisch gebruikte ik de eerste dag de airfryer, maar al mijn vooroordelen smolten weg als sneeuw voor de zon. Wat een knapperige snacks kwamen er uit! Gisteren vissticks voor mijn zoontje opgewarmd en ook die waren heerlijk crunchy, zelfs hij was tevreden. Een goed begin! Ondertussen hebben we er van alles in klaargemaakt: Aardappeltjes, Frietjes, Kipkluifjes, Ovenbroodjes met ei, eieren, snacks, zalm en ik vergeet vast nog wat. :) Het gebruiksgemak valt me op, net als de snelheid. Het apparaat warmt snel op en alles is veel sneller klaar in de Airfryer dan in mijn oven. Zeer tevreden en zelfs een sceptici als ik wil het apparaat niet meer kwijt.

jess20 29-06-2018

Verbazend snel!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9741

Mijn vriend is een enorme fan van alles wat gefrituurd is, daarom zijn we enkele jaren geleden overgestapt om alles in de oven te maken. Ik was dan ook heel benieuwd welke meerwaarde de Airfryer heeft. We hebben frietjes, loempia's en frikandellen geprobeerd en ze waren allemaal heel lekker. Het gaat veel sneller dan in de oven (gemiddeld 15 minuten, terwijl je met de oven al snel meer dan een halfuur kwijt bent). Ik was wat bang voor afwas, maar ook dat valt heel goed mee en gaat snel. Het design is ook mooi en het mandje groot genoeg voor onze porties. Kortom we zijn heel tevreden. De volgende stap zijn de receptjes!

Pluspunten

• verbazend snel
  • makkelijk in gebruiksgemak

Carmelijntje 29-06-2018

ik ben fan!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9741

Eerste indruk was dat het een compact toestel is met een mooi 'uiterlijk'. De Airfryer heeft dan ook een vast plekje gekregen op het aanrecht. Enorm voordeel voor mij als drukke mama is dat je geen omkijken hebt naar hetgeen erin gebakken wordt. Er gaat een alarm als het klaar is. Ik ben aangenaam verrast door het gebrek aan friteuse-geur in huis en ook het schoonmaken gaat gemakkelijk. Geen olie toevoegen, vetrestanten zitten onderin de fryer en eet je niet mee op dus veel gezonder. Topper hier zijn de kippenboutjes, aardappelschijfjes, en frietjes. Er kunnen ook nog veel andere dingen met dit toestel (zit receptenboekje bij in de doos) maar dat moet hier nog getest worden. Mooie uitvinding, ben er heel blij mee. Aanrader voor wie nog twijfelt!

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • makkelijk te reinigen
  • gezonder

Marianne 27-06-2018

Lekker gezonder "frituren"

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9741

Niet alleen maakt de airfryer lekkere frietjes eb snacks zonder olie te gebruiken.
Het is een multifunctioneel toestel waar je in kan bakken (zowel vlees, vis als gebak) en een volledige maaltijd in kan maken.
Alleen de kabel mocht wel wat langer zijn.

Pluspunten

• Lekkere producten
  • Minder gebruik van olie
  • Multifunctioneel

Minpunten

• Korte kabel

elseken 27-06-2018

Geheel nieuwe toffe ervaring

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9741

Ik heb mijn doos heel nieuwsgierig uitgepakt. Ik vind het jammer dat de ingesloten gebruiksaanwijzing te beperkt blijkt, althans voor mij. Gefrituurde gerechtjes kan je er heel gemakkelijk en veel gezonder (want minder vet dan de friteuse) in klaarmaken maar de bereidingstijd duurt wel iets langer. Voordeel daarbij is dat je de bereidingstijd gemakkelijk kan instellen op de digitale display en dat je dus niet constant bij het apparaat moet bijblijven. Het apparaat kan ik snel en gemakkelijk schoonmaken. Ik vind het formaat van deze airfryer goed want neemt niet te veel plaats in in onze keuken. Mijn frietjes blijken tot mijn verwondering heerlijk krokant en groot pluspunt daarbij is dat gans het huis niet ruikt naar frietjes tijdens de bereiding;-) Curryworst blijkt minder bruin gebakken dan anders, waardoor het er iets minder smakelijk uitziet. Maar de kippeboutjes en fishsticks blijken heel lekker en zijn hier zeer gegeerd door de kindjes.. Het volgende dat ik erin ga klaarmaken is cake. Ben benieuwd naar het resultaat. Ik vind het een heel leuke ervaring dat ik het toestel volop kan uittesten. Hmm, ik heb alweer zin in frietjes gekregen...

Pluspunten

• veel gezonder dan friteuse
  • gemakkelijk schoon te maken apparaat
  • compact toestel
  • minder geur in huis bij bereiden

Minpunten

• langere bereidingstijd
  • beperkte ingesloten gebruiksaanwijzing