Philips HD9741

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD9741 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Jeske 04-07-2018

Lekker en gezonder

Geschreven voor: Philips HD9741

In het begin was het wat zoeken maar nu gebruiken we wekelijks de airfryer.
We maken er vooral aardappelgerechten in klaar.
Ze zijn lekker van smaak en je hoeft geen vetstof te gebruiken dus ook nog eens gezonder!

Pluspunten

• Geurloos
  • Mooi design
  • Lekker en gezonder

Minpunten

• Het duurt wat langer

RoosjeFloortje 29-06-2018

Een aanwinst!

Geschreven voor: Philips HD9741

Ik geloofde niet dat frietjes uit een airfryer even lekker konden zijn als "echte" frietjes maar ik moet toegeven dat het wel zo is. Wat een ontdekking! Geen last meer van die vervelende geur en gedaan met het gesukkel om de friteuse proper te krijgen.
Verder was ik ook aangenaam verrast door wat er nog allemaal mogelijk is met dit toestel. Kip, scampi, zalm, gehaktballen,... Allemaal gingen ze in de airfryer en kwamen ze er heerlijk en minder vet uit.
Het design is ook simpel en past volgens mij wel in elk interieur.
Alle onderdelen passen ook in de vaatwasser, wat wil een mens nog meer?!
Dank zij dit toestel moet ik niet de hele tijd aan mijn fornuis staan en heb ik wat extra tijd om te spelen met mijn zoontje. Heerlijk toch?

Pluspunten

• frituren zonder vet en geurhinder maar met smaak
  • eindeloze mogelijkheden
  • makkelijk schoon te maken
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• accessoires zijn moeilijk te vinden

jess20 29-06-2018

Verbazend snel!

Geschreven voor: Philips HD9741

Mijn vriend is een enorme fan van alles wat gefrituurd is, daarom zijn we enkele jaren geleden overgestapt om alles in de oven te maken. Ik was dan ook heel benieuwd welke meerwaarde de Airfryer heeft. We hebben frietjes, loempia's en frikandellen geprobeerd en ze waren allemaal heel lekker. Het gaat veel sneller dan in de oven (gemiddeld 15 minuten, terwijl je met de oven al snel meer dan een halfuur kwijt bent). Ik was wat bang voor afwas, maar ook dat valt heel goed mee en gaat snel. Het design is ook mooi en het mandje groot genoeg voor onze porties. Kortom we zijn heel tevreden. De volgende stap zijn de receptjes!

Pluspunten

• verbazend snel
  • makkelijk in gebruiksgemak

Carmelijntje 29-06-2018

ik ben fan!

Geschreven voor: Philips HD9741

Eerste indruk was dat het een compact toestel is met een mooi 'uiterlijk'. De Airfryer heeft dan ook een vast plekje gekregen op het aanrecht. Enorm voordeel voor mij als drukke mama is dat je geen omkijken hebt naar hetgeen erin gebakken wordt. Er gaat een alarm als het klaar is. Ik ben aangenaam verrast door het gebrek aan friteuse-geur in huis en ook het schoonmaken gaat gemakkelijk. Geen olie toevoegen, vetrestanten zitten onderin de fryer en eet je niet mee op dus veel gezonder. Topper hier zijn de kippenboutjes, aardappelschijfjes, en frietjes. Er kunnen ook nog veel andere dingen met dit toestel (zit receptenboekje bij in de doos) maar dat moet hier nog getest worden. Mooie uitvinding, ben er heel blij mee. Aanrader voor wie nog twijfelt!

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • makkelijk te reinigen
  • gezonder

Marianne 27-06-2018

Lekker gezonder "frituren"

Geschreven voor: Philips HD9741

Niet alleen maakt de airfryer lekkere frietjes eb snacks zonder olie te gebruiken.
Het is een multifunctioneel toestel waar je in kan bakken (zowel vlees, vis als gebak) en een volledige maaltijd in kan maken.
Alleen de kabel mocht wel wat langer zijn.

Pluspunten

• Lekkere producten
  • Minder gebruik van olie
  • Multifunctioneel

Minpunten

• Korte kabel

elseken 27-06-2018

Geheel nieuwe toffe ervaring

Geschreven voor: Philips HD9741

Ik heb mijn doos heel nieuwsgierig uitgepakt. Ik vind het jammer dat de ingesloten gebruiksaanwijzing te beperkt blijkt, althans voor mij. Gefrituurde gerechtjes kan je er heel gemakkelijk en veel gezonder (want minder vet dan de friteuse) in klaarmaken maar de bereidingstijd duurt wel iets langer. Voordeel daarbij is dat je de bereidingstijd gemakkelijk kan instellen op de digitale display en dat je dus niet constant bij het apparaat moet bijblijven. Het apparaat kan ik snel en gemakkelijk schoonmaken. Ik vind het formaat van deze airfryer goed want neemt niet te veel plaats in in onze keuken. Mijn frietjes blijken tot mijn verwondering heerlijk krokant en groot pluspunt daarbij is dat gans het huis niet ruikt naar frietjes tijdens de bereiding;-) Curryworst blijkt minder bruin gebakken dan anders, waardoor het er iets minder smakelijk uitziet. Maar de kippeboutjes en fishsticks blijken heel lekker en zijn hier zeer gegeerd door de kindjes.. Het volgende dat ik erin ga klaarmaken is cake. Ben benieuwd naar het resultaat. Ik vind het een heel leuke ervaring dat ik het toestel volop kan uittesten. Hmm, ik heb alweer zin in frietjes gekregen...

Pluspunten

• veel gezonder dan friteuse
  • gemakkelijk schoon te maken apparaat
  • compact toestel
  • minder geur in huis bij bereiden

Minpunten

• langere bereidingstijd
  • beperkte ingesloten gebruiksaanwijzing

HildeVH 20-06-2018

Makkelijk in gebruik en minder vet op je bord

Geschreven voor: Philips HD9741

De Airfryer is intuïtief in gebruik en verwijdert inderdaad vet tijdens het garen. De gaartijden zijn wel wat langer dan een friteuse, maar korter dan in een gewone oven. Voor een gezin met 4 personen zou ik toch de XXL-variant aanraden, want voor bv. kroketten mag je enkel de bodem bedekken en dan is het mandje toch wat aan de kleine kant.

Pluspunten

• Minder vet
  • Intuïtief
  • Minder geur
  • Compact

Minpunten

• Gaartijden verschillen wel eens
  • Klein voor 4 personen

Brieke2 18-06-2018

Handig en multifunctioneel

Geschreven voor: Philips HD9741

De airfryer is een geweldige handige hulp in de keuken. Niet alleen kan je erin frituren, je kan er ook in bakken, braden en grillen. Het is een gezonde manier van koken omdat je geen extra vetten nodig hebt. Geen onaangename geurtjes in huis.

Pluspunten

• Gezond
  • Geen geurtjes in huis
  • Handig voor 2-3 personen

Minpunten

• Soms langere gaartijden

Kim 17-06-2018

Mooi design , veel mogelijkheden maar beperkt in aantallen

Geschreven voor: Philips HD9741

Mooi design , staat mooi op het aanrecht. Je kan er verrassend veel lekkere gerechten in klaarmaken . Niet enkel gebruiken als vervangers voor de friteuse . Frietjes uit airfryer zijn even knapperig en mooi van kleur als in friteuse . Enkel vraagt het iets meer tijd van je. Papillot van zalm , absoluut lekkererder in airfryer dan uit oven . Meer smaak , puurder ! Enige minpuntje hier voor een gezin van 3 personen kan je helaas maar 1 papillot in de airfryer krijgen . Dus niet zo praktisch . Ook kaaskoketten zijn identiek van smaak maar de mooi bruine kleur ontbreekt .
Qua onderhoud heel weinig werk , alles makkelijk uit elkaar te halen om af te wassen. Leuk zijn de apps die je kan downloaden om snel de Baktijden te weten van een bepaald gerecht .

Pluspunten

• Gezonder koken
  • Mooi design
  • Makkelijk in onderhoud

Minpunten

• Te compact voor gezin van 3
  • Langere baktijden dan friteuse

sanyas 17-06-2018

Koken in een handomdraai.

Geschreven voor: Philips HD9741

De Airfryer heeft niet alleen een mooi design maar is ook handig in gebruik, zowel voor het klaarmaken van de gerechten als het schoonmaken achteraf.
De bediening is heel handig. De gerechten zijn puur en smaakvol, je eet geen vet teveel want deze drupt onderaan in het opvang plaatje. Schoonmaken kan met een keukenpapiertje of in de afwasmachine. Je plaats je ingrediënten op het meegeleverd roostertje, zet de machine aan en ondertussen kan je andere dingen doen. Gemakkelijk en gezond, meer moet dat niet zijn: top.
Je kan volop experimenteren want er zijn tal van meegeleverde recepten maar ook apps en facebook groepen die je heel wat inspiratie bezorgen.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • mooi design
  • Gemakkelijk proper te maken
  • gGez

sanyas 14-06-2018

Koken in een handomdraai.

Geschreven voor: Philips HD9741

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Mooi design
  • Gemakkelijk proper te maken
  • Gezond