Philips Premium HD9654/90 Airfryer XXL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Premium HD9654/90 Airfryer XXL op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

Op zoek naar een Aifryer voor het hele gezin? De Philips Avance Collection HD9654 beschikt over een capaciteit van maar liefst 1,2 kg. Dat betekent dat je een hele kilo friet in een handomdraai kunt bereiden. Het apparaat maakt daarbij gebruik van Rapid Air-technologie. Een mooie bijkomstigheid is dat je tot wel 90 procent minder vet gebruikt dan in een gewone friteuse. Naast frietjes en snacks kun je met de Philips Avance Collection HD9654 ook bakken, braden, grillen en opwarmen. Is je eten eerder klaar dan jij? Gelukkig kun je het met deze Airfryer tot wel 30 minuten warm houden.

liddelly 02-07-2018

Goed artikel!

Het duurde even voor ik helemaal weg was van deze airfryer, maar uiteindelijk heeft hij mijn hart gestolen. Je kan er werkelijk alles in klaar maken. Ik heb me al laten gaan met verschillende aardappelproducten, zowel vers als diepvries, groenten en vis.

Ik ben fan!

Pluspunten

• Hoge temperatuur mogelijk
  • krokant!

Minpunten

• Opwarmen duurt soms vrij lang

Kjem 29-06-2018

Mooi design

Meteen na ontvangst van dit toestel de handleiding erbij genomen en het toestel geïnstalleerd. Mooi design, staat mooi in de keuken. Je moet er wel wat plaats voor hebben, het is een groot, robuust toestel. Ook redelijk zwaar, dus je geeft het best een vaste plaats.
Het eerste dat we maakten waren frietjes voor 4 personen, lukte aardig en ze waren lekker.
Nu is het nog wat zoeken naar de mogelijkheden en andere recepten testen.
Al bij al zeer tevreden van de airfryer xxl.

• Gebruiksgemak

Minpunten

• Robuust
  • Zwaar

Kathleen3112 29-06-2018

Zeker een aanrader

de XXL airfryer is in vergelijking met de XL airfrYer toch wel groter van formaat. Je moet al wat plaats vrij hebben in je keuken om het te laten staan, want iedere keer verplaatsen in anders een heel gedoe. Het design is wel mooi en kan daarom ook wel blijven staan in de keuken. Je kan er echt wel alles in klaarmaken, van een ei tot een hele kip. Ik gebruik hem bijna dagelijks. Met wat experimenteren kan je ontzettend veel bereiken, en de bereidingstijd valt erg goed mee. Voor verse frietjes (gekochte) 20 minuten zonder voorverwarmen, want dat is niet meer nodig. Afwasssen doe je in de vaatwas of met de hand, maar erg vuil wordt het toestel niet... in vergelijking met een friteuse. Lang leven de Airfryer!

Pluspunten

• Multifunctioneel
  • Snel klaar
  • Geen geurtjes

Minpunten

• Groot om te verplaatsen

Mamamie 27-06-2018

Handige snelle extra oven

We maakten kipfilets, frietjes, patatjes in de schil en eitjes en we waren bijna van alles zeer tevreden. Enkel het eitje zou ik niet meer doen. Het werkt handig en dankzij het belletje kan je tijdens het koken andere zakend doen, de tijden tabel klopt dus je krijgt echt je handen vrij voor andere zaken.

Pluspunten

• Bijna geurloos
  • Handig en snel
  • Strak design
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Geluid
  • Groot

Marjan D 23-06-2018

Boven mijn verwachtingen

Zeer aangenaam verrast door dit toestel! Eindelijk frietjes, kroketjes, borrelhapjes maken zonder vervelende vetgeur (al een paar jaar geen friteuse meer hierdoor) en toch een pak gezonder. Het toestel is groot, dus je moet er een plaatsje voor voorzien, maar ik wou graag een ruim toestel, want nu kunnen we in 1 klap genoeg frietjes bakken voor ons gezin (10minuten voor portie diepvriesfrieten voor minstens 4 personen) en kan ik genieten van de vele andere mogelijkheden van het toestel. Kip bakken was alvast een succes. Ik ben benieuwd naar onze volgende ervaringen!

Pluspunten

• Mooi design
  • Lost verwachtingen in (krokant)
  • Makkelijk af te wassen
  • Snel
  • Weinig lawaai

Minpunten

• Geen goede handleiding (wel online)

Catherine 21-06-2018

Aangename kennismaking

Zeer recent in gebruik genomen. Wouden zelf geen friteuse meer omwille van de geurhinder en omdat we 2 jonge kinderen hebben. Met de Airfryer zijn beide problemen meteen verleden tijd. Geurhinder wordt tot een minimum beperkt en het is een heel stuk veiliger omdat er geen gebruik gemaakt wordt van olie.
Bovendien komen de frietjes er even krokant uit en zijn ze opmerkelijk veel minder vettig. Hetzelfde geld voor de te frituren snacks, deze komen er even lekker uit en zijn veel minder vettig.
Bij het eerste gebruik raad ik echt wel aan om de online handleiding even door te nemen voor handige tips en weetjes. Ook de tijden om verschillende etenswaren te bereiden worden hier vermeld.

Pluspunten

• Minder geurhinder
  • Opmerkelijk minder vettig
  • Veiliger

Minpunten

• Neemt veel kastruimte in

Fieke2 19-06-2018

Perfecte vervanger van een friteuse

Dit toestel is een perfect en gezond alternatief voor een friteuse: geen (of weinig) vet nodig voor de bereiding zonder aan smaak ik te boeten, geen onaangename geurtjes én gebruiksvriendelijk. Bovendien kan je naast frituren ook tal van andere gerechten bereiden met dit toestel: van gegrilde groenten, vlees en vis over lasagne tot cake.
Enige minpuntjes: het toestel maakt een beetje lawaai tijdens het bakken en is vrij groot waardoor het best wat plaats in beslag neemt. Het voordeel is dat je hierdoor wel grotere porties in 1 bakbeurt kan bereiden. Bovendien heeft het toestel een mooi design waardoor je het wel op je aanrecht kan laten staan.
Ondanks deze kleine minpuntjes is dit veelzijdige en gebruiksvriendelijke toestel vooral een aanrader!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • geen onaangename geurtjes
  • veelzijdig

Minpunten

• groot
  • beetje lawaai

kathleen77 17-06-2018

Onmisbaar

Pluspunten

• multifunctioneel
  • makkelijk schoon te maken
  • geen vet meer

Minpunten

• groot toestel

Hansenkell 17-06-2018

Airfryer XXL

Ik was aangenaam verrast toen ik de airfryer vorige week kreeg, mooi design en nog wat attributen. Vandaag voor het eerst gebruikt, ik heb geen frietketel in huis omdat ik vind dat het een zeer vieze geur achterlaat en vrij vettig is dus ik maak meestal frietjes uit de oven. Maar hoe handig is dit machine? We zijn met vier en hebben de XXL versie. Deze is ruim en voldoende om met vier of zes van te koken. De kroketjes waren zeer lekker, bruin en niet droog en boven al geen of zeer weinig geur. Alles kan in het afwasmachine, geprobeerd en inderdaad het komt er proper uiit! Ondertussen nog wat geëxperimenteerd en tonijn gebakken. Op paar minuten tijd was hij klaar. Een nadeel is wel dat er geen alarm gaat wanneer het voor verwarmen gedaan is. Zeer tevreden over !

Pluspunten

• Geen vet
  • Mooi design
  • Gebruiksvriendelijk
  • Snel klaar
  • Kan in afwasmachine

Minpunten

• Geen alarm wanneer voorverwarmen klaar is

KatrienG1981 16-06-2018

Toptoestel!

Heb nu al een paar dagen de Airfryer xxl en kan niet meer zonder! Wat een goed toestel... Maak er bijna alles in klaar. Vlees, aardappelen, groenten, cake,brood,eieren,... Gewoon alles! De airfryer xxl is zeer gemakkelijk te bedienen en ook heel gemakkelijk in onderhoud. Het design vind ik ook prachtig. Gelukkig maar want hij staat letterlijk altijd in de keuken op het aanrecht. Ben er superblij mee en kan niet meer zonder. Groetjes van een airfryer xxl fan!

• Gemakkelijk in onderhoud
  • Geen vieze geurtjes in huis
  • Gemakkelijk te bedienen

Sofier 15-06-2018

Super tevreden

Wat een fantastisch product!
Geen vieze geurtjes meer in huis, geen vettige of plakkerige frietjes maar wel knapperige frietjes!
Kip in gebakken en mmmm ze was super sappig!

Pluspunten

• Geen vettige frietjes
  • Geen vieze geur
  • Weinig vet nodig
  • Vlees super sappig

Ellentjebeestje 13-06-2018

Onder de indruk van deze airfryer

Geweldige machine, makkelijk in gebruik en onderhoud. Geeft wat beloofd word!
Getest door het maken van frietjes, lekker en krokant, zoals ze moeten zijn, vol smaak maar niet vettig!. Tweede test was de kapsalon, makkelijk en superlekker gerechtje, te vinden op internet. Ik ben superfan, als lid van de weightwatchers kan ik de airfryer alleen maar aanbevelen!

Pluspunten

• Onderhoudsvriendelijk
  • Gemakkelijk te bedienen
  • Gezond
  • Lekker

Minpunten

• Warmte achteraan
  • Snoer vrij kort

Stefanie1991 05-06-2018

De beste aankoop

Ik heb deze airfryer pas enkele dagen, maar kan hem al niet meer missen! Het is heel gebruiksvriendelijk en je hebt er weinig onderhoud aan.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Onderhoudsvriendelijk
  • Mooi design

Minpunten

• Grootte