Philips HD9654

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 21 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD9654 op Kieskeurig.be.

Op zoek naar een Aifryer voor het hele gezin? De Philips Avance Collection HD9654 beschikt over een capaciteit van maar liefst 1,2 kg. Dat betekent dat je een hele kilo friet in een handomdraai kunt bereiden. Het apparaat maakt daarbij gebruik van Rapid Air-technologie. Een mooie bijkomstigheid is dat je tot wel 90 procent minder vet gebruikt dan in een gewone friteuse. Naast frietjes en snacks kun je met de Philips Avance Collection HD9654 ook bakken, braden, grillen en opwarmen. Is je eten eerder klaar dan jij? Gelukkig kun je het met deze Airfryer tot wel 30 minuten warm houden.

Kjem 29-06-2018

Mooi design

Geschreven voor: Philips HD9654

Meteen na ontvangst van dit toestel de handleiding erbij genomen en het toestel geïnstalleerd. Mooi design, staat mooi in de keuken. Je moet er wel wat plaats voor hebben, het is een groot, robuust toestel. Ook redelijk zwaar, dus je geeft het best een vaste plaats.
Het eerste dat we maakten waren frietjes voor 4 personen, lukte aardig en ze waren lekker.
Nu is het nog wat zoeken naar de mogelijkheden en andere recepten testen.
Al bij al zeer tevreden van de airfryer xxl.

Pluspunten

• Gebruiksgemak

Minpunten

• Robuust
  • Zwaar

EvelienSw 27-06-2018

Veelbelovend

Geschreven voor: Philips HD9654

Na enige tijd een oudere Airfryer gebruikt te hebben, stond die al een aantal maanden te verstoffen in de kast. Het mandje was ondanks meerdere pogingen niet schoon te krijgen. In deze super-de-luxe xxl Airfryer kun je het mandje uit elkaar halen en zo extra goed schoon maken. Ook zit er een soort slede aan de onderkant waardoor je het mandje na het bakken eenvoudig kan uithalen en je niet de hele ' bak' van de Airfryer eruit hoeft te halen. Frietjes komen er prima uit. Het is wel aan te raden om speciale Airfryer frietjes te kopen of zelf aardappelen te schillen. Pommes duchesse komen lekkerder uit deze Airfryer dan uit de oven en ook een kipburger of visschnitzel maak je er eenvoudig in. Het schoonmaken is zowel eenvoudig als lastig. Met het uit te halen rooster kun je makkelijk bij alle voorheen onbereikbare hoekjes komen. De zijkant van het mandje blijft wel lastig schoonmaken met alleen een doekje of in de vaatwasser: er komt al snel een vettig laagje op. Maar dat is zo weg met een schuursponsje. Het meegeleverde receptenboekje is veelbelovend, misschien schaf ik wel een bakslede aan om die lekkere gerechten te maken!

Pluspunten

• Je gebruikt geen vet of olie
  • eten is sneller klaar

Minpunten

• Mandje wordt wel vettig

Marie Lou 12-09-2021

Fantastisch produkt

Geschreven voor: Philips HD9654

Dagdagelijks gebruiken wij dit toestel - niet meer weg te denken uit mijn keuken
Voor vlees, vis, groenten, frieten ...... snel Ingesteld - snel klaar - snel in onderhoud.

Flevovideo 09-09-2021

Jaren eerder moeten doen

Geschreven voor: Philips HD9654

Ik dacht altijd ach het is gewoon een oven en die heb ik al. Alles gaat zo snel en zo goed. ik gebruik nog amper de koekenpan. Vis, vlees maar ook super leuke recepten geprobeerd. (app) Niet voorverwarmen en makkelijk schoon te maken. De xxl heeft een een lade-systeem. Je schuift het dus gewoon uit en tilt het mandje op. i.p.v. de bak er uithalen. Erg blij mee. De xxl is prima voor een twee-persoons-huishouden hoor.

LouisHie 09-09-2021

TOP product!

Geschreven voor: Philips HD9654

Deze airfryer is makkelijk in gebruik. Eenmaal de handleiding nagelezen en alle functie in een handomdraai gebruikt. Het apparaat geeft weinig geluid af. Geurtjes zijn tot een minimum, vooral met vis en frieten. Zeer makkelijk in onderhoud. Met de evt. bij te bestellen accessoires is het apparaat nog veelzijdiger.

Motosuzuki 09-09-2021

Geur en Geluidloos

Geschreven voor: Philips HD9654

De airfryer is een tof apparaat, het eten is snel klaar en lekker zoals in een oven…. Ideaal voor 2personen de XXL.
HET MINDERE is dat het veel werk is om te reinigen.

SmeeRkees 07-09-2021

Geweldig apparaat!

Geschreven voor: Philips HD9654

Werkt veel beter dan andere airfryers de friet is een stuk lekkerder. Alles kun je erin opwarmen of bereiden beste aankoop van het jaar!

gfieret 04-09-2021

Nog veel te ontdekken

Geschreven voor: Philips HD9654

Tot nu heb ik de onlangs gekochte airfryer zo'n beetje benaderd als een kruising, tussen een frtuur en een magnetron. Ik ontdooi er dingen in, warm wat op, maak een knapperige korst, enzovoorts.
Mijn 'gevoel' zegt dat er veel meer mogelijkheden zijn. Heb niet de tijd om bijvoorbeeld diep in die app te duiken of het boekje (of google). Het komt wel, en het komt wel goed.

Eerlijk review voor ieder 04-09-2021

Niet duurzaam

Geschreven voor: Philips HD9654

Kort na garantieperiode deed ie niets meer. Printplaatje had het begeven zoals mijn voroge airfyer. Reparatiekosten te hoog daarom afgeschreven. Bakt prima frietjes en snacks. Onderdelen kan je beter niet in de vaatwasser doen omdat tefallaag eraf gaat en mand krom trekt.

Petel 03-09-2021

De snacks zijn heerlijk krokant en snel klaar.

Geschreven voor: Philips HD9654

De temperatuur en de tijd zijn lager ingesteld met onze vorige airfryer. Toch zijn de snacks veel krokanter en sneller klaar. Onze kleinkinderen zijn er erg blij mee, als ze bij ons eten.

smullen 30-08-2021

Nieuwe ontdekking in kooktechnieken

Geschreven voor: Philips HD9654

Fijn apparaat, voldoet aan mijn verwachtingen. Ben nog aan het ontdekken, wat de mogelijkheden zijn.

Naamzondernaam 26-08-2021

Makkelijk in gebruik en ruik niet

Geschreven voor: Philips HD9654

De friet lekker knapperig vlees goed mals, brood afbakken ook heerlijk.
De grilplaat ook idiaal alles lekker mals
Fijn in gebruik.
Alleen als je produkten in de losse bak doet duurt het veel langer en mínder knoeperig.

Scheffsr 26-08-2021

Heeft alles na wens onze airfryer blij met zo'n e!

Geschreven voor: Philips HD9654

Heel blij met mijn cadeau! Iedere dag een plies om te koken! Kan niet meer zonder deze airfryer zo happy.

zeearend1 25-08-2021

Zit nog in de testfase

Geschreven voor: Philips HD9654

Enkel een kip, frites en diepvries groentenmengeling gemaakt.Kip te droog. Gebakken aardappelen goed.Men zou bij de recepten moeten vermelden welke mand men moet gebruiken.

Tenfour 24-08-2021

Super machine

Geschreven voor: Philips HD9654

Al jaren een Philips Airfryer in huis, tijd voor een nieuwe, wat een gemak in bediening en het resultaat perfect!!!

van broekhoven 23-08-2021

zeer goed product , word regelmatig gebruikt ,

Geschreven voor: Philips HD9654

toestel met veel mogelijkheden , niet alleen frietjes , we zijn nog steeds van alles aan het uit proberen

a.gruiters 21-08-2021

geweldige hulp

Geschreven voor: Philips HD9654

Geweldig het feit dat je niet constant in het pannetje moet roeren , meerdere producten bij elkaar kunt doen, ping het eten is klaar!

jsjk 21-08-2021

geweldig

Geschreven voor: Philips HD9654

hij is makkelijk groot van binnen
alleen de onderdelen dus als je wat anderen dingen er bij wil hebben zoals pan spatdeksel die zijn nog al aan de prijs dat vind ik wel jammer
heb onder tussen al heel veel dingen in gemaakt
een echte aan rader

Fr&A 21-08-2021

geweldig product

Geschreven voor: Philips HD9654

het was wel even wennen en nieuwgierig hoe de friet gebakken werd, wij waren blij verrast, de frieten waren uitstekend en knapperig, ook de vele andere mogelijk heden voldoen aan onze verachtingen.

Ron bmw116 21-08-2021

Geweldig

Geschreven voor: Philips HD9654

Voor ons de derde airfryer maar zo een als deze nog niet gehad. Andere snel weggedaan en met de nieuwe philips bijna dagelijks aan de gang. Er kan bijna alles mee klaargemaakt worden. Geweldig