Philips Avance Collection HD9654

Regelbare thermostaat
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 21 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HD9654 op Kieskeurig.be.

Kjem 29-06-2018

Mooi design

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Meteen na ontvangst van dit toestel de handleiding erbij genomen en het toestel geïnstalleerd. Mooi design, staat mooi in de keuken. Je moet er wel wat plaats voor hebben, het is een groot, robuust toestel. Ook redelijk zwaar, dus je geeft het best een vaste plaats.
Het eerste dat we maakten waren frietjes voor 4 personen, lukte aardig en ze waren lekker.
Nu is het nog wat zoeken naar de mogelijkheden en andere recepten testen.
Al bij al zeer tevreden van de airfryer xxl.

Pluspunten

• Gebruiksgemak

Minpunten

• Robuust
  • Zwaar

EvelienSw 27-06-2018

Veelbelovend

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Na enige tijd een oudere Airfryer gebruikt te hebben, stond die al een aantal maanden te verstoffen in de kast. Het mandje was ondanks meerdere pogingen niet schoon te krijgen. In deze super-de-luxe xxl Airfryer kun je het mandje uit elkaar halen en zo extra goed schoon maken. Ook zit er een soort slede aan de onderkant waardoor je het mandje na het bakken eenvoudig kan uithalen en je niet de hele ' bak' van de Airfryer eruit hoeft te halen. Frietjes komen er prima uit. Het is wel aan te raden om speciale Airfryer frietjes te kopen of zelf aardappelen te schillen. Pommes duchesse komen lekkerder uit deze Airfryer dan uit de oven en ook een kipburger of visschnitzel maak je er eenvoudig in. Het schoonmaken is zowel eenvoudig als lastig. Met het uit te halen rooster kun je makkelijk bij alle voorheen onbereikbare hoekjes komen. De zijkant van het mandje blijft wel lastig schoonmaken met alleen een doekje of in de vaatwasser: er komt al snel een vettig laagje op. Maar dat is zo weg met een schuursponsje. Het meegeleverde receptenboekje is veelbelovend, misschien schaf ik wel een bakslede aan om die lekkere gerechten te maken!

Pluspunten

• Je gebruikt geen vet of olie
  • eten is sneller klaar

Minpunten

• Mandje wordt wel vettig

_Mickey_ 22-01-2020

Lekker eten maken en nog gezond ook

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Deze Airfryer is lekker groot, zodat er ook genoeg eten in bereid kan worden. In de bijgevoegde receptenboekjes, maar vooral in de app, staan zoveel lekkere gerechten, dat ik de komende tijd genoeg gevarieerd kan eten. Het eten smaakt lekkerder en kost minder handelingen dan het op de traditionele manier te breiden.

60plusje 21-01-2020

Aanwinst in mijn keuken

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Ik gebruik hem bijna elke dag. Ik heb er 2 in de ene pan doe ik het vlees en in de ander bak ik bijv. de aardappeltjes. Diepvries patat, bestemd voor de frituur, gaat ook prima.

Jasper_EL 09-01-2020

Heel fijn apparaat!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Na een tijd onze oude airfryer ingewisseld voor deze en geen moment spijt van gehad. Prettig apparaat in gebruik, bakt ze bruin en kan ook prima een hoop oven klusjes vervangen. Dat is prettig want hij is in no-time op temperatuur waar dat bij een oven altijd een tijd duurt.

Knoflook 09-01-2020

Tijdbesparend

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Vindt het fijn om met de Airfryer te werken , De producten komen er smaakvol uit en het is snel klaar , een aanwinst in mijn keuken.

Totemisme 07-01-2020

Uitstekende airfryer

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Het is even wennen en lezen in de boekjes, maar wat een geweldig apparaat is de Philips airfryer. Je kan er zo veel meer mee dan ik van tevoren gedacht had. Een super aanwinst in onze keuken!

Henk2805 07-01-2020

Perfect voor vis en mijn zelfgemaakte friet

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Heb deze xxl gekocht omdat mijn xl net niet groot genoeg was voor een grotere portie friet die ik zelf bak in buitenland waar geen Friterie aanwezig is verder bak ik mijn vis hierin zalm is echt perfect en snel klaar echt een super uitvinding van Philips en nog eens gezonder ook

De airfryer fans. 31-12-2019

Verrijking voor uw keuken!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Het was een echte openbaring voor ons.
Het klinkt misschien overdreven maar het is zo’n fantastisch toestel dat het best in de spots mag staan. Het is het is eenvoudig te bedienen, je kan er bijna alles in klaarmaken en het is snel en accuraat. In ons geval, wij kozen voor de XXL, zijn diepvries frieten in 9 minuten klaar en lekkerder dan gebakken in olie of vet. Ook pomme duchesse, rösti, aardappel kroketten en ga maar door, alles in een mum van tijd klaar en het smaakt lekkerder dan voordien. Zelfs broodjes afbakken kan onze xxl aan. En wanneer je het receptenboekje volgt ontdek je talrijke nieuwigheden.
Zijn er nadelen??? Natuurlijk wel want anders waren er geen voordelen.
Het is een log en zwaar toestel, moeilijk te verplaatsen, staat bij ons in de kast dus het is telkens tillen!!! Ik persoonlijk vind dat het snoer te kort is. De prijs, zowel van het toestel als van de accessoires, is hoog, eigenlijk te hoog, maar anderzijds is het een te overwegen aankoop!!!
Op en top eerste klasse!!!!

1Diana2 13-11-2019

airfryer

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Ik ben hiertoe overgegaan, omdat al dat gefrituur ons de keel begon te lopen. Kortgezegd, geen frituurvet meer. En we hebben toen besloten om de airfryer aan te schaffen.Je kan er een hele kip erin braden. voordelig.kortom ik beveel dit product iedereen aan.Men zegt dat de patat hiervan niet lekker is, nou dat is niet zo!

StephanieD 03-10-2019

Heel tevreden

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Ik twijfelde lang om een airfryer aan te kopen omdat ik mijn twijfels had over de smaak en bereidingstijden. Na aankoop ben ik super tevreden! De smaken zijn fantastisch, zonder vetstof of olie en de airfryer is heel snel opgewarmd. Alle twijfels weggewerkt dus. Ik beveel dit product voor 100% aan!

J. Blokzijl 04-09-2019

Philips Avance Twin TurboStar Rapid is top!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Wij wilden onze eerste airfryer vervangen en hebben gekozen voor de iets grotere en ik moet zeggen dat we bijzonder te spreken zijn over het apparaat. Een hele kip is ons perfect gelukt erin te bereiden. We hebben wel een spatdeksel erbij aangeschaft om de elementen te beschermen bij producten die kunnen spetteren of zoals de kip, vrij hoog zijn. Tot nu toe alleen maar een dikke pluim.

Anoniem 25-08-2019

erg enthousiast over het gebruik van de XXL

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

na intensief gebruik gemaakt te hebben van de XL versie ( helaas gesneuveuled!) overgestapt op XXL. Vooral vanwege vetreductie.

Anton13 06-08-2019

aanvulling in de moderne keuken

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

geweldige aanvulling in onze keuken, maakt het werken in de keuken aangenamer en draagt ook nog bij aan een gezondere levensstijl.

Apesuus 07-07-2019

Prima apparaat

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Drie jaar de XL gebruikt na tevredenheid besloten de xxl aan te schaffen.
Een erg fijn en prima werkende airfryer.

Erg blij met deze aankoop en kan iedereen aanbevelen deze airfryer aan te schaffen.

Ten opzichte van de XL een hele verbetering.

Jansen1913 18-06-2019

Onmisbare toevoeging aan de keuken, veelzijdig en eenvoudig

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Super fijn keukenproduct waarmee je heel veelzijdig kunt koken. Niet alleen friet en snacks, maar ook wokmaaltijden, pizza en zelfs taarten bakken!
- Mooi design, stil en toch handzaam
- Gezonder dan bijvoorbeeld frituren
- Beter voor het milieu dan een grote oven

Mijn enige verbeterpunt zou zijn dat er meer gedeeld mag worden over de veelzijdigheid, dus ook dat je er eenvoudig mee kunt wokken bijvoorbeeld

Zwammetje75 29-05-2019

top product

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

krachtig, snel, veelzijdig in gebruik. Haalt overtollig vet uit product :) . mooi design. gebruik het app juist voor dingen anders dan patatjes/ snacks.

pgielen 02-11-2018

Je proeft de pure smaken veel beter

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Als je een frietpan gewend bent, werkt de airfryer wel langzaam. Maar het opwarmen gaat aan de andere kant weer snel. Frietjes uit de airfryer vind ik wat vlak van smaak, maar kroketten (gewone, geen ovenkroketten) zijn veel lekkerder dan uit het vet; je proeft de pure smaken veel beter!

Antje58 02-11-2018

Geweldig fijn apparaat

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Gebruiksvriendelijk apparaat, waarmee je eindeloos veel producten in kunt bakken, braden, warm maken enz. Heerlijke cupcakes in gebakken. Gemakkelijk schoon te maken. Wordt bijna dagelijks gebruikt. Is snel, weinig reukvorming. Kookboekje is fijn om mee te beginnen, maar met de app kun je nog meer recepten ophalen. Ik ben dik tevreden en blij met mijn Airfryer.

Lil55 18-10-2018

Top apparaat!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Het is een geweldige airfryer, we hebben de xl ook en nu de xxl die is nog fijner te bedienen ik ben er zeer tevreden mee.