Philips Premium HD9653/90 Airfryer XXL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Premium HD9653/90 Airfryer XXL op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

De Philips Avance Collection HD9653 is een echte keukenprins. Met zijn vermogen van 2225 watt en zijn capaciteit van 1,4 kg bereid je snel en eenvoudig de lekkerste snacks en frietjes. Daarbij is het natuurlijk ook heel fijn dat je die snacks via het digitale display eenvoudig tot wel 30 minuten warm houdt. Eens zin in wat anders? Met de Philips Airfryer-app heb je honderden ideeën, tips en tutorials tot je beschikking. Dankzij de Rapid Air-technologie is elke maaltijd een succes. Maar dan natuurlijk wel met maar liefst 90 procent minder vet dan bij een gewone friteuse.

Ellen29 29-06-2018

Verrassend veelzijdig

Toen ik de Philips Airfryer voor de 1e maal zag was ik aangenaam verrast door het design. Dit toestel is te mooi om op te bergen. Daarom heeft hij een mooi plaatsje op de keukenkast gekregen. Uiteindelijk komt dit goed uit, want dit toestel wordt ondertussen meer gebruikt dan enkel maar 1 keer per week om frietjes bakken. Bij het toestel zit een handig receptenboekje met toffe recepten. De Airfryer is handig in gebruik; vullen, temperatuur en tijd instellen en voor de rest heb je je handen vrij. Je kan er zowel verse als diepvriesfritten in maken. De frietjes zijn lekker krokant vanbuiten en mals vanbinnen. Tijdens het bakken komen er geen vieze geuren vrij. Ik heb er ondertussen ook al vlees, snacks en pizza’s in gemaakt. Deze waren ook heel lekker.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • onderhoudsvriendelijk
  • lekker en gezond eten

JanaArthur 28-06-2018

Degelijk en gezond

De Philips Airfryer XXL heeft me positief verrast. Het is een degelijk product om op een gezonde manier te frituren/koken.

Pluspunten

• mooi design
  • ruime porties mogelijk
  • weinig vetstoffen nodig
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• neemt vrij veel plaats in

Chatje80 19-06-2018

Mijn review

We hebben al een hele kip en vleesbrood gemaakt. Het resultaat was heel mals en sappig maar niet vet. Ik raad dit toestel aan.

Pluspunten

• Snel proper
  • Niet vettig

Minpunten

• Wel wat lawaai

Droopy2009 18-06-2018

Top apparaat

De airfryer is een superhandig en gebruiksvriendelijk toestel . Je maakt er trouwens veel meer in klaar dan frietjes. In no time heb je heerlijk malse kippenboutjes,een heerlijke brownie,.... het is ook makkelijk en snel schoon te maken. Een echte aanrader.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Geluid

pingpong 18-06-2018

De airfryer....zoveel mogelijkheden!!!!

Pluspunten

• korte baktijden en toch krokant
  • gemakkelijk in onderhoud en gebruik
  • zeer veel recepten op internet te vinden

Minpunten

• redelijk zwaar en groot dus moeilijk weg te zetten

Fritje1 17-06-2018

Fritjes zijn top

Voor mij een veel beter alternatief dan oven-fritjes, want principieel komt er bij ons geen friteuse in.
Ook oneindig veel andere mogelijkheden, top!

Pluspunten

• Snel proper
  • Krokant

Minpunten

• Groot toestel

Karolien0484 16-06-2018

Mooie aanvulling van keukenapparatuur

Het is een groot toestel dat ook behoorlijk zwaar is, dus je zet de airfryer niet zomaar weg in een kast. Hij staat wel netjes en minimalistisch op het aanrecht, dus het stoort niet echt dat hij blijft staan. Naar mijn ervaring wordt een toestel dat zichtbaar is ook vaker gebruikt. Verse frietjes waren een beetje een zoektocht om ze goed gebakken te krijgen. Als het mandje helemaal vol is vind ik dat ze niet allemaal goed gebakken zijn, dus best niet meer dan +-750 g per keer. De airfryer diepvriesfrietjes die ik de volgende keer probeerde waren wel zeer geslaagd en prima gebakken volgens de instructies op de verpakking. Bij Zweedse gehaktballetjes deed hij ook perfect zijn werk. Er zat een lekker korstje aan de buitenkant en binnenin waren ze warm en smeuïg. Verder heb ik hem gebruikt voor kleine porties ontbijt waarbij het erg handig is dat je niet steeds de oven hoeft voor te verwarmen.
Alle onderdelen zijn ook makkelijk schoon te maken, ze mogen in de vaatwasser maar nemen daarin veel plaats in, maar ook manueel is alles snel en makkelijk schoon.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • snel klaar, hoeft niet voorverwarmd te worden
  • veelzijdig
  • geen geurhinder
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• groot en zwaar
  • 1.4kg verse frieten zijn niet gelijkmatig gebakken

pingpong 15-06-2018

De airfryer....zoveel mogelijkheden!!!!

Ik ben heel blij met mijn Airfryer XXL: hij is al niet meer weg te denken uit mijn keuken. Stuk voor stuk lekkere dingen in klaargemaakt ,zowel gemarineerde satés, provençaals vleesbrood als pommes duchesse, fish sticks.... zacht vanbinnen en krokant vanbuiten, net zoals het moet. Zelfs groenten zijn heerlijk! Op internet zijn heel veel lekkere recepten te vinden, hmmmm dat wordt nog smullen de komende maanden/jaren! Ik vind de bakvorm wel heel gemakkelijk, dit zou ik er zeker bij kopen. Het toestel is heel gemakkelijk schoon te maken (ik doe het wel niet in het afwasmachine, neemt mij teveel plaats in). Geurtjes zijn veel minder dan frietketel, natuurlijk ruik je wel nog dat je gekookt hebt, maar dit is niet storend. Wat ik bij het openen van de doos miste was een handleiding, deze vind je online....maar ik moet zeggen: het toestel is zo gemakkelijk in gebruik dat je deze echt niet nodig hebt! Mijn grill en oven worden bijna niet meer gebruikt! Ik ben een echte fan!

Pluspunten

• korte baktijden en toch krokant
  • gemakkelijk in onderhoud en gebruik
  • zeer veel recepten op internet te vinden

Minpunten

• redelijk zwaar en groot dus moeilijk weg te zetten