De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD9653 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

De Philips Avance Collection HD9653 is een echte keukenprins. Met zijn vermogen van 2225 watt en zijn capaciteit van 1,4 kg bereid je snel en eenvoudig de lekkerste snacks en frietjes. Daarbij is het natuurlijk ook heel fijn dat je die snacks via het digitale display eenvoudig tot wel 30 minuten warm houdt. Eens zin in wat anders? Met de Philips Airfryer-app heb je honderden ideeën, tips en tutorials tot je beschikking. Dankzij de Rapid Air-technologie is elke maaltijd een succes. Maar dan natuurlijk wel met maar liefst 90 procent minder vet dan bij een gewone friteuse.

Anoniem 28-06-2022

Zeker een aanrader goede kwaliteit en werkt snel

Geschreven voor: Philips HD9653

We wilde minder vet eten en dat is gelukt. Hij werkt prima en erg snel en gemakkelijk schoon te maken

Blije gebruiker. 23-06-2022

Ik wil niet meer zonder !

Geschreven voor: Philips HD9653

Goed voor de lijn, want overtollig vet druipt eruit! Alles heel krokant en heel
gemakkelijk in onderhoud en zeer weinig afwas.

HV te E 22-06-2022

Goed apparaat

Geschreven voor: Philips HD9653

Apparaat is best zwaar en na gebruik van ongeveer een half jaar niet meer schoon te krijgen.
Verder bevalt hij prima ik gebruik hem best vaak.

Watberg 22-06-2022

Beter dan het eerste model

Geschreven voor: Philips HD9653

Ik had het eerste kleine model airfryer. Met de XXLgaan er grotere porties in, bijv. patat, en deze komen er knapperiger uit dan eerst. Ook vindt ik de geleiderail voor de mand een prima toevoeging van het apperaat, mijn vorige ging weg omdat de mand er moeizaam in en uit ging. Kortom een goede vooruitgang tov het oude type.

Krever 19-06-2022

Geweldig product: hadden we eerder moeten doen

Geschreven voor: Philips HD9653

Ik gebruik deze airfryer nu een paar weken en hij is nu al onmisbaar in onze keuken. Wij maken er heel veel gebruik van om te frituren, te bakken en te grillen. De smaak is fantastisch en het is zo klaar , mede omdat de airfryer niet hoeft worden voorverwarmd.

hoor 18-06-2022

Geweldig apparaat. Kan alles!

Geschreven voor: Philips HD9653

Dit is echt een aanvulling voor in je keuken. Zo makkelijk om snel een maaltijd te maken. En niet alleen friet en snacks zoals ik dacht. Van risotto, tot gebraden rosbief. Klafoutis en kabeljauw met peultjes. Alles lukt.

Eloabd 14-06-2022

Zeer handig en snel

Geschreven voor: Philips HD9653

Het is zeer goed en snel als je iets wel bakken frietjes zijn lekker ook het tips in de boek van is zeer interessant

Kolayliklar 12-06-2022

Top produkt

Geschreven voor: Philips HD9653

Je hebt een verkleinde oven. Makkelijk te bedienen. Korte kooktijd. Schoon maken is soepel. Je bespaart elektriciteit. Kookt of frituurt gezond. Bespaart tijd. Kan met gemak de vaatwasser in. Wat wil je anders. Top service voor top prijs.

ARIANNA C 07-06-2022

Prima airfryer!

Geschreven voor: Philips HD9653

Ik heb sinds kort een "echte Philips Airfryer" na een merkloze andere fryer, en ik ben dik tevreden. Frietjes zijn toch net iets knapperiger in mijn nieuwe fryer. Hebnog geen cake ofzo geprobeerd omdat ik nog onderdelen daarvoor moet kopen.

Anoniem 06-06-2022

Philips airfryer

Geschreven voor: Philips HD9653

Fantastisch, bak er alles in, boterbloem, cakes, met diverse smaakjes, brood. Etc etc en diverse recepten uit het mooie Philips airfryer boek. Nog steeds alles gelukt.

Rawis 04-06-2022

Heel fijn apparaat

Geschreven voor: Philips HD9653

Perfect apparast alleen jammer dat alle accessoires zo prijzig zijn
Het apparrat is toch ook al best prijzig
Dus tot nu toe nog niet alles uit kunnen proberen eerst weer sparen voor extra accessoires te kunnen kopen

Loleke 12-05-2022

Phillips XXL

Geschreven voor: Philips HD9653

Ben heel blij met de aankoop. Lang getwijfeld maar is heel goed
Vind wel persoonlijk voor zo een duur apparaat dat ze de accessoires er bij hadden mogen doen
Nu moet je ze nog allemaal apart kopen

Hotrod69 11-05-2022

Great product

Geschreven voor: Philips HD9653

The way the chicken came out perfectly fried and less use of oil .since cooking oil is very scarce right now.

Anoniem 05-05-2022

Praktisch uitstekend

Geschreven voor: Philips HD9653

Na een paar maanden worstelen met een ander merk (Tefal) vond ik het tijd voor iets betrouwbaars. Mijn schoonmoeder heeft een oudere versie die oa prima patat aflevert en dat zochten wij ook. Alhoewel het altijd sneller zou mogen, is de capaciteit groot genoeg om met vijf of zes personen vrij vlot drie ladingen patat af te leveren. En als je dan ook bij de 1e poging een uitstekende cake voorgeschoteld krijgt, zit het met de smaak en prestaties wel goed.

Bergverwaaijen 03-05-2022

2de airfrijer

Geschreven voor: Philips HD9653

Tot nu toe prima. Deze airfrijer kan bijna geheel uit elkaar waardoor het beter schoon gemaakt kan worden. Onze eerste werd en was zo smerig en niet meer schoon te maken dat wij voor deze gekozen hebben.

Martin353 29-04-2022

Fijn apparaat

Geschreven voor: Philips HD9653

Ik gebruik hem alleen maar voor frietjes en andere snacks als vervanging voor een frituurpan. Hij bevalt erg goed. Alles komt er lekker knapperig uit. Wel de friet op 200 graden bakken ipv 180 zoals aangegeven staat op de verpakking. Het is een hele verbetering ten opzichte van een frituurpan. Ik zet hem onder de afzuigkap en je ruikt niets! Bovendien kan alles in de vaatwasser. Heel fijn geen gedoe meer met frituurvet

Sjanne 27-04-2022

Geweldig!!

Geschreven voor: Philips HD9653

Het bevalt me prima. Ik heb al zoveel dingen gemaakt in de airfrayer, zoals groente, bami, complete maaltijden. Mijn favoriet zijn drumsticks.

Jolly63 27-04-2022

Zeer goed

Geschreven voor: Philips HD9653

Beter dan verwacht, kan zeker 1 kilo patat in en die komen er heerlijk knapperig uit.
Ook uitermate geschikt voor snacks.geen stank en gemakkelijk schoon te maken.

HarHee 26-04-2022

Een fijne airfryer

Geschreven voor: Philips HD9653

Een hele fijne airfryer en erg makkelijk
In gebruik zeker door de sleeve waar de bak op staat. Een dingetje vind ik echt niet prettig en dat is dat het netje onderin de mand steeds loskomt als ik de frietjes eruit wil kiepen op het bord. Ondanks dat we die twee zij pinnetjes al erg goed aangedrukt hebben komt toch nog steeds dat netjes los. Niet echt makkelijk. Verder een hele fijne machine die doet wat hij moet doen.

Figaro1976 21-04-2022

Airfryer xxl

Geschreven voor: Philips HD9653

J'aime la possibilité de griller les aliments comme dans une friteuse mais avec très peu de matières grasses