Philips Avance Collection HD9653

Regelbare thermostaat
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 20 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HD9653 op Kieskeurig.be.

JanaArthur 28-06-2018

Degelijk en gezond

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

De Philips Airfryer XXL heeft me positief verrast. Het is een degelijk product om op een gezonde manier te frituren/koken.

Pluspunten

• mooi design
  • ruime porties mogelijk
  • weinig vetstoffen nodig
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• neemt vrij veel plaats in

EllaGarms 09-07-2018

Super apparaat!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Ik was wat sceptisch, maar na positieve geluiden bij mijn buren vandaan, toch maar de sprong gewaagd. En wat ben ik er blij mee! De Airfryer is veel veelzijdiger dan ik had gedacht. Mijn favoriete recept: Zalm Pesto met gepofte tomaatjes: in 9 minuten op tafel!

Drie kritische mannen in huis, maar nog geen negatief bericht gehoord. Ik had niet gedacht dat de patatjes door deze strenge test heen zouden komen, maar ze zijn smakelijk ontvangen!

Bananenbrood gemaakt, heerlijk smeuig, snel klaar.

En ook altijd een pluspunt: Alle onderdelen kunnen in de vaatwasser!

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Snel klaar
  • Schoonmaken in de afwasmachine

Ellen29 29-06-2018

Verrassend veelzijdig

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Toen ik de Philips Airfryer voor de 1e maal zag was ik aangenaam verrast door het design. Dit toestel is te mooi om op te bergen. Daarom heeft hij een mooi plaatsje op de keukenkast gekregen. Uiteindelijk komt dit goed uit, want dit toestel wordt ondertussen meer gebruikt dan enkel maar 1 keer per week om frietjes bakken. Bij het toestel zit een handig receptenboekje met toffe recepten. De Airfryer is handig in gebruik; vullen, temperatuur en tijd instellen en voor de rest heb je je handen vrij. Je kan er zowel verse als diepvriesfritten in maken. De frietjes zijn lekker krokant vanbuiten en mals vanbinnen. Tijdens het bakken komen er geen vieze geuren vrij. Ik heb er ondertussen ook al vlees, snacks en pizza’s in gemaakt. Deze waren ook heel lekker.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • onderhoudsvriendelijk
  • lekker en gezond eten

MhjB 22-01-2020

Bakmogelijkheden

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Hoewel ik nog in een leer- en ervaringstraject zit, zijn de recepten die ik tot nu geprobeerd heb voor ieder goed in de smaak gevallen

M Limburg 17-12-2019

airfryer aanwinst voor huishouden!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

het is een klein heteluchtoventje. Snel, makkelijker, divers toe te passen. Voor veel verschillende recepten te gebruiken. Zeer tevreden.

jo54 09-12-2019

uitstekend produkt

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Het produkt doet wat het moet doen. Heerlijke frietjes en snacks (afh. van het soort wat je neemt). Ook de pizzaplaat wordt hier veel gebruikt. Alleen jammer dat de toebehoren zo duur zijn. De bakaccesoire hebben we nog niet gebruikt.

E. Bartels 18-11-2019

Het product heeft geweldige kenmerken

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Na eerst een goedkope Airfryer getest te hebben was het nu tijd om meer eruit te halen. om meerdere recepten daadwerkelijk te kunnen maken was een nieuwe Airfryer een pré. De Airfryer XXL HD 9653/90 voldoet volledig aan de verwachtingen. Het beste koop award 2019 is geheel juist. Het bedieningsgemak is top. De bijgeleverde recepten zijn idd in een handomdraai te maken met deze Airfryer. Onze frieten en snacks komen er overheerlijk uit. Veel lekkerder dan onze vorige Airfryer. Een top aankoop met daadwerkelijk verantwoord koken. Een aanrader in ieders keuken.

Anoniem 05-11-2019

prima keuze

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Onze ervaringen met de Philips Airfryer XXL zijn tot nu toe (ca. 4 weken in gebruik) erg positief. Intuïtieve bediening, razendsnel op temperatuur en het belangrijkste: de bereide producten smaken uitstekend. Wat niet helemaal duidelijk is of de baktijden en temperatuur in recepten voor de XL ook gelden voor de XXL. Ook is niet duidelijk of er aparte assescoires zijn voor de XXL.

Niedorff 25-10-2019

Betere manier van frituren

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Het is een ideale manier van Frituren. Het is weliswaar niet reukvrij, maar altijd beter dan met het op den duur stinkend vet of olie.
Makkelijk te bedienen.

DennisF 23-08-2019

Geweldig product en makkelijk te gebruiken!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Als je ervan houdt om op vakantie te gaan met de auto kan je de airfryer gewoon meenemen! Ideaal voor bijv. kamperen in een stacaravan:-)

Nas911 25-06-2019

Product van het jaar

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Gemak pur sang. En het leuke ervan is dat in bijna alle gevallen lekkerd smaakt dan als het op de traditionele manier zou bereiden.

Ap 03-01-2019

Prima aaraat

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Doet het prima. Maar in de vaatwasser gaat het ergste vet er wel af, maar wordt het apparaat miet echt schoon.
Brandt heel erg in, zelfs met schuurspons niet echt schoon te krijgen.

Pluspunten

• Doet prima wat het moet doen
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Schoonmaken
  • Wordt niet echt schoon

Fikkie 03-12-2018

Geweldig

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Dit is mijn 2e airfryer, de eerste doet het ook nog geweldig,maar heb hem aan mijn hulp gegeven die hem nu verder gebruikt.
deze is groter en even geweldig als de andere.

Kimberley 05-07-2018

Snel en lekker

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Ik heb al heel wat klaargemaakt met de airfryer xxl. Hij is voldoende groot voor een gezin van 4 wat betreft de porties. Daardoor neemt hij wel wat plaats in op het aanrecht, maar door zijn design is het niet storend in het geheel. Hij is makkelijk te gebruiken en heeft een aantal functies. Dit is gemakkelijk te bedienen. De eerste keer heb ik wel online wat opzoekingswerk moeten doen, omdat er slechts beperkte info bij was. De app vind ik niet goed werken..
Wat ik heb klaargemaakt was lekker: krokante frietjes, sappige bruin gebakken kipoenboutjes, vlees, groenten, ...
Schoonmaken gaat redelijk vlot. Ik plaats wel niets in de vaatwasser omdat het veel plaats inneemt.
De airfryer maakt een beetje geluid en geeft ook wel wat geur, maar niet storend. Ik mis de frietketel helemaal niet en dit toestel kan zelfs nog meer. Ik ben tevreden.

Conny113 04-07-2018

Manusje van alles

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Met het hele gezin frietjes gegeten die ik in één keer klaar heb kunnen maken dankzij de airfryer XXL. Dat betekent dat ik nu rustig bij aan tafel kan blijven zitten ipv constant naar de friteuse te moeten lopen om te zien of de volgende portie frietjes al klaar is. Ook heb ik dankzij de airfryer geen last van bakgeur in huis. Ik ben verrast wat je allemaal klaar kunt maken in de airfryer. Croissants en broodjes waren zeker een succes, voor herhaling vatbaar. Daarna ging ik voor gemarineerde kippenbouten. 25 minuutjes op voorgeprogrammeerde kipstand en de boutjes waren heerlijk krokant van buiten en lekker sappig van binnen.

Cruela 02-07-2018

Ideaal

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Wat een fijn apparaat! Warme broodjes als we uit de kerk komen op zondagmorgen. Cake bakken, koken (al vinden we dat nog zoeken omdat niet alles tegelijk klaar is) en uiteraard de snacks. Handig bij visite of verjaardag want er kan veel in. En geen geurtjes en vette toestanden

Pluspunten

• Friet en snacks niet vet
  • Geen geur
  • Snel klaar

Minpunten

• Verschillende assecoires was even n gezoek

Marjolijn73 27-06-2018

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Ik ben enorm blij met mijn Philips airfryer XXL. Hij is enorm makkelijk en handig in gebruik. Hij is ruim qua inhoud wat handig is met een wat groter gezin en de bereidingstijd is ook prima.
Alles smaakt lekker en goed wat er uitkomt.
Ik vind het een fantastisch apparaat en zou niet meer zonder willen.

Kitana1nl 26-06-2018

AirFryer Turbo Twinstar XXL is een alles kunner

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

De Philips Airfryer XXL Turbo TwinStar is een machine als geen die ik ooit heb gehad. Dit is mijn eerste Airfryer. Voorheen frituurde ik alles of in een friteuse of in een pan met olie. Maar van olie gaat het hele huis stinken. De Airfreyer kan friet bakken en snacks als kroketten, kipnuggets etc. maar dat is niet het enige. Voor het eerste dat ik de Airfryer ging testen ging ik een eenpansgerecht maken met een recept van de Philips website Kip Fricassee. Dat was fantastisch gelukt. Kippenpoten die ik gemaakt heb in het apparaat waren lekker mals en het vet loopt zo door naar de afdruipbak. Het mooie is dat er geen nare luchtjes vanuit het apparaat komen en dat mijn huis nog lekker ruikt na het eten. De Airfryer is makkelijk schoon te maken via de vaatwasser of gewoon af te wassen met de hand. Uitermate verrast met het exemplaar hihihi
WOW wat en reus. Wel jammer van t snoertje. hahahaha

boskabouter68 25-06-2018

Uitstekend apparaat

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Goede werking en uitstekende resultaten zowel van AF XXL als de bakpan echter geen pan verdeler aanwezig

Ris81 23-06-2018

Top apparaat

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Mijn eerste indruk is wooww wat een mooi, groot en praktisch apparaat. Ik heb er nog niks in gebakken maar heb wel gelezen wat je er allemaal mee kan doen. Veel functies in 1 apparaat, wat wil je nog meer. Ik heb een combi oven, ik verwacht dat ik nog heel weinig gebruik zal maken van mijn oven. En frituren in een pan is ook verleden tijd voor mij. Echt een top apparaat! We hadden frietjes gebakken en nog een paar snacks. We konden gewoon een hele zak patat (750gram) in 1x bakken. Dit pastte nooit in de pan. Scheelt dus enorm veel tijd. Het bakken ging ook vrij snel en de smaak was gewoon zoals altijd, ik merkte er geen verschil in. Er hing ook geen baklucht in huis, dat was erg fijn.