Philips HD9652

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD9652 op Kieskeurig.be.

Lekkerbekje 30-10-2017

Grote aanrader

Geschreven voor: Philips HD9652

Ik had al een kleinere analoge airfryer waar ik wel tevreden mee was, maar de Philips XXL is echt een wereld van verschil! Waar de oude net genoeg was voor 2 personen, is deze groot genoeg voor een gezin van 5! Je kan er in 1 keer 2 zakken patat in bakken en zelfs met 1 kilo shoarmavlees en 4 pita broodjes erbovenop zat het mandje nog niet vol!
Digitaal versus analoog is zeker ook een voordeel, bij een anologe kun je niet nauwkeurig de tijd instellen. Zeker bij kortere bereidingstijden is een digitale handiger.

De verdeler komt absoluut van pas bij zo’n grote mand. Waar ik voorheen friet en snacks samen in het mandje deed, heeft ieder nu zijn eigen vakje en druipt het vet niet van het ene in het andere. En vlees en vis tegelijkertijd is ook geen probleem.
Minpuntje is wel dat de verdeler niet al te stevig vast blijft zitten in de mand, als je aan een kant frietjes heb zitten en gaat schudden, dan valt het schotje wel om. Dat los ik dan op door met een spatel de frietjes om te scheppen.

Ik gebruik de XXL ook als vervanger van de magnetron. Bijvoorbeeld een lekkerbekje van de markt een paar minuutjes in de airfryer en hij is lekker warm en krokant, met als bijkomend voordeel dat er aardig wat vet uit komt druipen.
Idem dito met kip, bij het opwarmen in de magnetron of oven droogt het vaak uit, maar in de airfryer blijft het vlees sappig en wordt het velletje weer lekker krokant.
Ik dacht van tevoren dat er bij zo’n grote airfryer vast eerst voorverwarmd moest worden, maar dat blijkt juist overbodig te zijn, enorme tijdsbesparing dus!

Heb achtereenvolgend muffins gemaakt, kastanjes gepoft en tot slot nog grote diepvries loempia’s erin, dit allemaal binnen 45 minuten klaar! Ik gebruik trouwens geen speciale oven of airfryer producten, de “normale” diepvriessnacks komen er allemaal prima uit. En ik hou een iets kortere tijd aan dan de aangegeven tijd voor bereiding in de XL versie.

Een ander voordeel van deze XXL is de ‘vetverminderaar’, vet dat uit het eten komt, druipt via deze plaat in de bak en kan vervolgens niet meer omhoog spatten.

Al met al een grote aanrader, zeker voor een groot gezin maar ook voor 1 persoon zou ik hem aanraden als je van kokkerellen en gemak houdt!

Pluspunten

• Anti-aanbaklaag mandje
  • Grote inhoud
  • Makkelijk gezonder eten
  • Veelzijdig

Minpunten

• Summiere handleiding, wel een uitgebreidere online
  • Redelijk zwaar, vaste plek is aan te raden

Sophia1980 28-10-2017
  • Product gekregen

Airfryer xxl onmisbaar in de keuken

Geschreven voor: Philips HD9652

Heb de Airfryer ruim een maand in bezit. Een mooi design alleen een beetje te groot voor mijn kleine keuken. Maar hij heeft wel een plek verdiend Op de aanrecht! Ons gezin van 5 personen gebruiken het dagelijks. S ochtends voor lekkere warme broodjes smiddags lekker een snackje en savonds lekker vlees of kip. De groente bak ik nog wel appart omdat ik dat eigenlijk gewend ben. Maar het eten wat ik in de Airfryer heb gedaan is er lekker uitgekomen. Zelf mijn lamskoteletten Hihi. Geen last meer van olie geurtjes maar alleen van het gerecht. Het apperaat maakt wel wat geluid maar dat is minimaal. De assecoires zijn wel wat prijzig dat vind ik wel jammer. We zijn aan het kijken voor de grilpan voor de vis. Voor de rest zijn wij zeer tevreden en hoop dat wij er lang plezier van mogen hebben. Wat ook handig is dat alles vaatwasserbestendig is. Aangezien de airfrayer bij ons goed gebruikt wordt is dat wel zo makkelijk.

Pluspunten

• Geen olie meer nodig
  • Geen olie geur of nare luchtjes
  • De xxl past genoeg in voor groot gezin
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• assecoires zijn best prijzig
  • Best wat groot apperaat

Babs 20-10-2017

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips HD9652

Lekkere grote mand zodat er veel eten tegelijk klaargemaakt kan worden. Een apparaat waar je veel meer mee kan 'koken' dan ik verwacht had: van patat, taart, kip tot zelfs 'gekookte eieren'! Heb hem nu ongeveer 10 dagen in huis en ben nog steeds bezig om te ontdekken wat ik er nog meer in kan maken. Super product!
(Er past een springvorm in van 18 cm)

Pluspunten

• Groot
  • Duidelijk
  • Veel verschillende recepten in klaar te maken
  • Nagenoeg geen stank
  • Veel minder ver

Minpunten

• Tussenschot blijft niet zitten bij weinig vulling
  • Zelf gebruiksaanw. downloaden/printen

RomNel 31-03-2021

Facile à utiliser

Geschreven voor: Philips HD9652

Âgée de 79 ans j'ai retrouvé la joie de cuisiner facilement sans une batterie de cuisine et surtout sans risque. Le plaisir de manger les plats conseillés dans les livres de recettes PHILIPS est revenu à la maison et fait oublier les restos..fermés.

Hvds 28-01-2021

voor de tweede keer een mankement aan het apperaat

Geschreven voor: Philips HD9652

Het apperaat is functioneel goed alleen de bescherm laag voor de tiptoetsen is al een keer gerepareerd maar is weer beschadigd

Bereniki 24-01-2021

Nutriu App

Geschreven voor: Philips HD9652

Spijtig genoeg kan ik de App niet in het Nederlands of Duits downloaden. Ik woon in Belgie maar heb een Spaanse GSM-nummer. Dus geeft hij maar de taal Spaans en Engels als keuze. Maar zeker als het om voeding en ingrediënten gaat is de taal die je perfekt beheerst het makkelijkste. Waarom kan ik niet Nederlands of Duits kiezen

Mouse70 27-10-2020

Dit is onze tweede airfryer en hij is geweldig!

Geschreven voor: Philips HD9652

De airfryer is handig in gebruik. Je kan hem makkelijk Instellingen en ik heb het idee dat deze sneller is dan onze vorige aitfryer. Ook is deze airfryer makkelijk schoon te maken, wie wil dat nou niet. Wij gebruiken de airfryer dagelijks voor het ontbijt, de lunch en het avondeten. Ook bakken we erin, vee sneller dan de hetelucht oven. We proberen nog dagelijks nieuwe dingen uit.

Geronimo_V 21-10-2020

Geen omkijken naar na aanzetten

Geschreven voor: Philips HD9652

Na aanzetten (met juiste waarden -temp en tijd) volgens tabel, geen omkijken meer. Na "de bel" even zien hoe het product eruit ziet en dan even finetunes indien nodig! Het apparaat heb ik inmiddels al 3 x met vakantie (camping en appartementen) meegenomen en zonder ga ik er niet meer mee weg!

Anoniem 15-08-2020

Airfryer xxl

Geschreven voor: Philips HD9652

Ik ben heel blij met de airfryer. Je kunt er van alles in koken. Voor 2 personen is hij groot genoeg. Je kunt er een hele maaltijd in maken, snel gaar en niet vet. De verse friet vind ik ook lekker. Ik vind de prijs weel aan de hoge kant en de evt accessoires ook vrij duur.

Toet. Nl 20-07-2020

Matig

Geschreven voor: Philips HD9652

Ben tevreden maar moest alles uitzoeken via internet, voor die prijs jammer voor mij nooit meer internet

Van Puffelen 17-05-2020

Het product is heel veelzijdig

Geschreven voor: Philips HD9652

Heb er natuurlijk frites in gebakken, maar ook een appeltaart, brood, aardappeltjes en kipfilet gelijktijdig en morgen gaan we er krielaardappelen en eendenborst in klaarmaken met worteltjes.

Jonshon 24-02-2020

Alles snel klaar Een maaltijd voor 4 personen

Geschreven voor: Philips HD9652

Door de air fryer xxl gebruik ik mijn oven haast niet.brood bakken, appeltaart; vlees grillen oven schotel en heerlijke frietjes niet te vergeten.en nog veel meer.

Knupie 24-01-2020

Fantastisch apparaat. Alleskunner op bakgebied.

Geschreven voor: Philips HD9652

Een heel solide, degelijk apparaat met een simpele bediening, die voor niemand een probleem kan zijn. En wat heerlijk al die culinaire, die je via internet kunt ontvangen als je je eenmaal hebt geregistreerd en aangemeld. Echt een topproduct.

Anoniem 12-12-2019

Beste koop van 2019

Geschreven voor: Philips HD9652

Met de airfryer vanaf de eerste keer heel lekkere frites gebakken.
Bij de hoogste temperatuur rook je in het begin wel een vreemde lucht, maar die is na enkele malen gebruik vrijwel verdwenen.
Wij zijn heel blij met dit apparaat en vinden het een succes.

Anoniem 12-11-2019

Topper

Geschreven voor: Philips HD9652

Wordt bijna dagelijks gebruikt. Vaker dan mijn oven. Schoonmaken in de vaatwasser is erg gemakkelijk.

ME ter veer 08-10-2019

Beste airfryer ooit

Geschreven voor: Philips HD9652

Heb al een aantal jaren een airfryer ook de vorige was een philips xl.
Daar had ik alleen maar goede ervaringen mee.
Ik wil er ook in kunnen bakken brood cake enzv.
De xl vond ik nog net te klein.
Daarom heb ik gekozen voor het nieuwste type.
En zoals verwacht echt een topper voldoet geheel aan mijn verwachtingen.
Accesoires zijn prijzig dat mag wel wat lager.
Maar voor de rest de beste airfryer ooit

Helleman 26-09-2019

Een geweldige keukenhulp naar mijn hart !!

Geschreven voor: Philips HD9652

Op den duur op social media vlogen de airfryers om je oren je kon er eigenlijk niet overheen kijken toen toch maar een paar site’s doorgezocht wat er zo fijn was aan de airfryer en toch wel tot de conclusie gekomen dat het een ideaal
product is alleen al door het verminderen van olie en vet en de gerechten zijn ook véél smakelijker puur natuur. Ook de vermindering van de afwas Terwijl jou product in de airfryer zit kan je de keuken gelijk aan kant maken zodat er tijdens het eten geen opgestapelde afwas op jou staat te wachten idéaal.

momo65 12-07-2019

Goed apraat erg blij mee

Tevreden met de Philips airfryer xxl gekregen voor verjaardag
Patat en aardappelschijfjes worden lekker knapperig en dit zonder vet kip en speklapje en snietsel ook lekker knapperig heerlijk ik heb aleen het mandje ma wil miss nog extra onderdelen aanschaffen

Chrissy85 12-07-2019

Goed apraat erg blij mee

Tevreden met de Philips airfryer xxl gekregen voor verjaardag

GeronimoV 18-03-2019

Een :Must have" in de keuken!

Geschreven voor: Philips HD9652

Mijn broer was een van de eersten die destijds een Air Fryer kocht. Ik moest er toen niets van hebben. Patat behoort in olie te worden gebakken!
Sinds kort, door toevallige omstandigheden, heb ik er wel een, mede omdat mijn kleinkinderen bij het logeren bij Opa en Oma, altijd patat willen en krijgen.
Nu heb ik er bijna spijt van dat ik er nooit eerder aan was begonnen!
Een enorm veelzijdig te gebruiken apparaat; gaat ook zeker mee als wij met vakantie gaan!