Philips Premium HD9650/90 Airfryer XXL - 6 porties

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 44 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Premium HD9650/90 Airfryer XXL - 6 porties op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Koken voor het hele gezin doe je het best met de Philips Avance Collection HD9650. Dat heeft bijvoorbeeld te maken met de extra grote mand waar gemakkelijk 1,4 kg verse frietjes in past. Ook rooster, bak en grill je dankzij de vijf voorgeprogrammeerde kookprogramma’s gemakkelijk hele maaltijden. Extra fijn is dat je daarbij tot wel 90 procent minder vet nodig hebt. En dankzij de Twin Turbostar-technologie is de Airfryer ook nog eens 1,5 keer sneller dan een gewone oven. Zit nog niet iedereen aan tafel? Dan houd je je maaltijd gemakkelijk warm met de warmhoudmodus.

Princeke 02-03-2022

Jammer dat we dit niet vroeger hebben gekocht

Aangezien we maar slechts heel sporadisch frietjes maken was het frietvet steeds over datum na amper gebruikt te hebben. Ook wilden we graag gezonder frietjes bakken en dus op zoek gegaan naar een airfryer. Na info verzameld te hebben via facebook, google, kieskeurig, .... uiteindelijk voor deze gekozen en nog geen seconde betreurd. De frietjes recht uit de vriezer in de kuip en een minuutje of 10 later heb je kant en klare frietjes die qua smaak niet veel verschillen dan deze die je in frietvet bakt. Het toestel is heel stil en je hebt bijna geen frietgeur in de keuken (dampkap staat wel op boven de airfryer!). Lijkt wel duur in aanschaf maar aangezien je nooit nog vet nodig hebt en het dus stiller en snel gaat is het best wel te overwegen. OPGELET: de frietjes (of kroketten of ...) die je in de winkel koopt (vriezer) zijn ook wel veel duurder dan de 'gewone' diepvriesfrieten maar je kan uiteraard ook zelf met verse aardappelen frietjes maken voor de airfryer, alles staat uitgelegd in de Nederlandstalige handleiding.

Pluspunten

• Makkelijk in onderhoud
  • Geen vieze luchtjes
  • Snel klaar
  • Gezonder
  • Geen frietvet of -olie meer nodig

Minpunten

• Duur in aankoop
  • Producten zijn duurder dan de gewone

cams84 06-06-2018

ervaring met airfryer

Toen ik het toestel thuis aankreeg vond ik dat het toestel zelf enorm groot was. Ik dacht dat dit een nadeel kon zijn, maar het werd al vrij duidelijk dat we dit nodig hadden in ons gezin. Je kan er voldoende hoeveelheden in maken voor 4 personen. Het toestel zelf is ook zeer gebruiksvriendelijk. Maakt weinig of geen geluid, enkel de pieptoon op het einde. Deze piep is zeer gemakkelijk aangezien je na het instellen van tijd en functie niet onnodig bij het toestel hoeft te blijven staan. Ook heel handig was dat er menutjes bij waren in de gids. Er bestaat ook een app waar je lekkere gerechtjes op kan terugvinden.
Wat betreft het eten was ik ook aangenaam verrast. Het eten was lekker krokant aan de buitenkant, maar nog heerlijk sappig aan de binnenkant.
Na het maken van de maaltijden is het onderhoud ook supergemakkelijk. Door de weinig vetstoffen die je gebruikt moet je niet onnodig schrobben om alles proper te krijgen en is dit in een wip gebeurd. Ook is alles vaatwasmachinebestendig. Wat in ons gezin ook supergemakkelijk is.
Ik ben alvast overtuigd van dit toestel.

Pluspunten

• vaatwasmachine bestendig
  • gemakkelijk in gebruik
  • beter voor de gezondheid
  • gemakkelijk in onderhoud
  • XXL geschikt voor gezinnen

Minpunten

• XXL is een vrij groot toestel

superke 09-11-2017

Airfryer XXL Topproduct !

Wauw... wat is die Airfryer XXL toch een topper! Sinds 2 weekjes heb ik hem in huis. Ik maakte er al een hele kip van 1,5 kg in klaar, lekker krokant en sappig op 60 min en geen omkijken naar. Ook 2 kippenpoten (samen 1kg) waren perfect gebakken op 25 min. Bevroren kabeljauwfilets in een korstje klaar op 20 min. Zowel gewone frietjes als groentenfrietjes (pastinaak, raap, zoete aardappel,...) allemaal superlekker en krokant zoals de frituurfrietjes. Een klein beetje olijfolie toevoegen, af en toe schudden en klaar op 20 minuutjes. Frietjes genoeg voor 3 volwassenen en 2 kleine kindjes! Ik wil hem al vast niet meer kwijt! Deze airfryer heeft ook een warmhoudfunctie en daar maakte ik al handig gebruik van. Ook heel handig is zijn de verschillende voorgeprogrammeerde programma's. En na gebruik? Gewoon in de vaatwas en dan alles weer helemaal schoon ! Nadelen ? Als ik er dan toch 1 moet noemen dan is het dat het wat langer wachten is dan frietjes op de klassieke wijze , maar zeker zo lekker en veel gezonder! En als je hier rekening mee houdt is dat eigenlijk geen nadeel ! Een kookboekje met lekkere receptjes zat bij in de doos. Dan nog een woordje over de airfryer app, hier ben ik niet tevreden van, er wordt vermeld dat er meer dan 200 recepten te vinden zouden zijn, ik krijg er jammer genoeg maar 22 te zien en dit zijn dan dezelfde als die van het kookboekje! En nu ga ik mij zo snel mogelijk de extra accessoires aanschaffen zodat ik (hopelijk) nog meer lekkere dingen kan maken! Ondertussen maakte ik samen met mijn dochter ook al lekkere cupcakes. En die waren ook weer perfect gebakken en overheerlijk! Ook rundshamburgers heel eenvoudig te bereiden, zonder er naar om te moeten kijken, superlekker en nog heel sappig.

Pluspunten

• groot formaat
  • makkelijk te reinigen in de vaatwasser
  • gezonder
  • minder vetten