Philips Daily Collection HD9216

Beste deals -9% prijsdaling
Regelbare thermostaat
Kleuren
beige, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Daily Collection HD9216 op Kieskeurig.be.

De Philips Daily Collection HD9216 heeft gemak en design hoog in het vaandel staan. De Airfryer is met zijn vermogen van 1425 watt in staat om tot wel 0,8 kg frietjes klaar te maken. Dankzij de Rapid Air-technologie behoren ook grillen, braden en bakken tot de mogelijkheden. Extra handig is dat je de programma’s eenvoudig van te voren in kunt stellen. En dankzij het unieke ontwerp van de pan, bak je met de super hete lucht tot wel 90 procent minder vet dan met een normale friteuse. Ook is het natuurlijk mooi meegenomen dat diverse onderdelen vaatwasbestendig zijn.

Ellen1976 08-06-2018

Fantastisch!!!

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9216

Een Airfryer had ik al veeeeellanger geleeen moeten aanschaffen. Wat een aanvulling op ons gezin. Als alleenstaande moeder is koken wel eens een uitdaging. Met de Airfryer is het zoveel makkelijker. Ontzettend eenvoudig in gebruik en onderhoud. Ik maak er echt alles in, vlees, kip, aardappeltjes, bladerdeeghapjes, gebak, muffins en uiteraard de frietjes met snacks. Alles perfect gebakken en met een heerlijke smaak. Nu ik 15 kg ben afgevallen is heg zo belangrijk om noet e vet te eten en de Airfryer helpt mij daar super bij.

Echt een aanrader.

Pluspunten

• Snel
  • Eenvoudig in gebruik
  • Makkelijk in onderhoud
  • Sneller en handiger dan een oven ofcombi oven

Minpunten

• Neemt wel wat ruimte in beslag op het aanrecht

Astrid 04-11-2017

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9216

Deze airfryer is makkelijk in gebruik. De losse onderdelen kunnen in de vaatwasser. Patat smaakt anders dan gefrituurd maar wel lekker. Speciale airfryer patat van Aviko gebruikt. Snacks smaken prima en zijn bruin en knapperig. Wel de ovensnacks van Mora genomen. Andere dingen nog niet bereid maar we hebben de airfryer nog maar pas geleden gekocht. En tot nu toe nog geen spijt van. Je ruikt het wel als die aanstaat maar die lucht is niet te vergelijken met een frituurpan. Zet de pan onder de afzuigkap en probleem opgelost!

Pluspunten

• Losse onderdelen in de vaatwasser
  • Makkelijk in gebruik

Anoniem 29-05-2020

geweldig product handig in gebruik

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9216

een signaal dat de voorverwarming gereed is zou fijn zijn, maar ik begrijp dat dit bij andere modellen wel ingebouwd is

Affan 29-05-2020

Blij met mijn AF

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9216

Keus was tussen frituurpan en AF, zo blij dat ik voor de AF gekozen heb. Onbegrensde mogelijkheden. Veel leuke recepten voor de AF. Snel klaar en geen vieze luchtjes, is zijn geld dubbel en dwars waard.

Anoniem 28-05-2020

De echte airfryer

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9216

Na vele jaren een goedkope airfryer gebruikt te hebben met vaak wisselende resultaten. Uit testen van de consumentenbond zijn de Philips airfryers vaak als de beste. Dus een Philips gekocht en inderdaad wat een verschil. Eindelijk goed gebruinde frites, aardappelen, hamburgers, kroketten en kippenpootjes etc. De hogere prijs is het echt waard.

Familie Eend 25-05-2020

Doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9216

De Airfryer doet wat hij moet doen, eten warm maken. Eenvoudig in bediening, maar wel een beetje arbitrair hoe lang iets moet. Af en toe is de bak wel wat klein en duurt het wat lang om meerdere mensen van eten te voorzien, maar een prima aanvulling voor de keuken.

Sesamstraat 25-05-2020

Even wennen

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9216

Ik gebruikte altijd een friteuse. Dan is het eerst wel even omschakelen. Het begint nu te wennen. De patat is lekker uit de airfryer. Kroketten blijven licht. Maar heb op internet gekeken. Ik heb oven kroketten van de jumbo meegenomen en deze zijn prima. Kleuren ook goed

Henk Jan 24-05-2020

Snel en lekker

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9216

Snel en makkelijk te bedienen, maakt heerlijke en knapperige gerechten klaar zonder olie en dus ook zonder de geur of spetters. Nadien in de vaatwasser, heerlijk.

Gervil 24-05-2020

Geweldige aankoop.

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9216

Beste koop en makkelijker en eenvoudiger schoon te houden dan een elektr. frituurpan.
Alleen heb ik wel de ervaring dat alles een iets langere tijd in de Airfryer moet dan aangegeven op de bereidingsinformatie welke op de zakken staat en je moet wel kwaliteit producten kopen.

Lucky Luck 23-05-2020

Gebruik AirFryer

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9216

De AirFryer bevalt prima. Het is eenvoudig te bedienen. Achteraf had ik beter een maatje groter kunnen nemen, maar voor twee personen is hij goed te gebruiken. Wil je echt iets doen aan je gewicht , dan is de AirFryer een prachtig hulpmiddel.

MB 17-05-2020

Makkelijk en snel

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9216

De airfryer is nu een jaar of 3 in gebruik. Wordt regelmatig gebruikt en werkt geheel naar wens. Enige minpunt is dat de bakpan en het mandje al snel niet meer helemaal schoon te krijken waren, ondanks zorgvuldig onderhoud.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Snel

Minpunten

• Korf en pan niet meer schoon te krijkgen
  • Groot

Van de Berg 12-05-2020

Fijn in gebruik en mooi in de keuken

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9216

Wij zijn heel blij met de Airfryer ! We zijn met ons tweeën en daarvoor is de airfleyer groot genoeg! En ziet er ook heel mooi uit! Vooral de kleur!

c.j. 01-05-2020

fijn product

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9216

ik raad de airfryer aan maar onder voorbehoud, neem er een met accessoires, handig als je iets anders wil doen dan frituren!!

Weert789! 25-04-2020

Hele fijn airfreyer

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9216

Super airfreyer bakt goed. Ook vlees kun je erin doen en wordt lekker gebakken.
Wat ik wel jammer vindt is dat er weinig tot geen accessoires voor te krijgen zijn. Zoals voor de andere airfreyers.

Antonie 27-02-2020

In één woord: Philips!!

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9216

Heb eerder een airfryer gehad van een ander merk die totaal niet beviel. Heb toen een vertrouwd merk gekocht en ben bij de HD9216 uitgekomen. Voor een alleenstaande groot genoeg. Wat een fantastisch apparaat zeg en ik doe er bijna alles mee en het komt er uit zoals het hoort, goudgeel, knapperig, gezond en veel minder vet. het enige wat ik er nog aan toe te voegen heb is: Kijk niet altijd alleen naar de prijs maar ook naar de naam!!!

Pluspunten

• vertrouwd merk, je weet wat je koopt
  • handig in gebruik
  • een sieraad in iedere keuken
  • fantastisch!!

Minpunten

• heb ik nog niet gevonden

Daddles 29-12-2017

Prima Airfryer

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9216

Heb deze fryer een poosje en er van alles in gebakken en gegrild snacks, frites en vis en alles is net zo lekker als uit de snackbar. Maar wel veel minder vet. Weinig geurtjes en super makkelijk schoonmaker. Is voor kleinere hoeveelheden.

Pluspunten

• Handzaam
  • Makkelijk schoonmaken
  • Redelijk stil
  • Alles lukt