Philips Avance Collection HD9643

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 35 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HD9643 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,2

KatrienV 07-09-2017

Manusjes vanalles, onmisbaar in mijn keuken

Echt superhandig. II gebruik hem voor alles. Van spekblokjes tot aardappeltjes bakken. Ik gebruik amper nog een pan of kookpot. Super lekker, snel klaar. Handige warmhoud functie. Veel gezonder en veiliger dan andere. Bij mij is hij onmisbaar geworden.

Pluspunten

• Snel klaar
  • Veelzijdig gebruik
  • Handige warmhoud functie
  • Word niet te warm vanbuiten
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Niet de goedkoopste

Steffi-roelants 12-06-2017

Fantastisch

Ik mag het product nu sinds enkele weken uitproberen, heb er al aardig wat in gemaakt van frietjes tot brood en cakes tot zelfs vlees.
Alles wat erin gaat komt er overheerlijk uit, geen last meer van vieze geuren in men keuken, en het is achteraf heel makkelijk om af te wassen. Zou hem niet meer kunnen missen

Pluspunten

• Handig
  • Geurloos
  • Snel

Mamamia 11-06-2017

Krachtige keukenhulp!

Ik heb de Airfryer HD9643/10 TurboStar sinds een paar weken in gebruik en hij bevalt veel meer dan verwacht!

Initieel wou ik deze gebruiken voor het geurloos en vetloos bakken van frietjes en snacks - wat hij zeer zeker doet!! (tot 800 gr frietjes)

Dit is meer dat een friteuse zonder vet!
Je kan er meerdere gerechten in klaarmaken:
* vlees bakken en braden met speciaal ontworpen
grillpan
* stoofpotjes
* cakes en desserts

Hij is zeer handig in gebruik dankzij de digitale functie, tijd en temperatuur instellen en wachten tot het biepsignaal - hij stopt met bakken maar houdt tot 30 minuten warm wat heel handig is, geen aangebrand voedsel dus.

Dankzij de app voor de Philips Airfryer krijg je toegang tot een zeer uitgebreide collectie recepten die heel duidelijk zijn.

Heel makkelijk in onderhoud eveneens.

Dit toestel is echt een aanrader - zou hem niet meer kunnen missen!!

Pluspunten

• geurloos en vetloos frituren
  • onmiddellijk op temperatuur
  • veelzijdig

Minpunten

• snoer aan de korte kant

Nicole 10-06-2017

Fijn apparaat

Heerlijk apparaat om mee te werken. Simpel snel en gezond.
Weinig geurtjes in huis en super makkelijk schoon te maken. Inmiddels al 3 vrienden overtuigd er ook 1 te kopen. Ik zou niet meer zonder wille

Mieke 08-06-2017

Lekkere smaak

Lekkere gezonde smaak en handig in gebruik. Jammer dat hij vrij klein is voor 4 personen. Ik zou de grotere versie aanbevelen.

Pluspunten

• Lekker
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Klein

wendy487 07-06-2017

aangenaam verrast

Zalige machine, wordt onmiddellijk warm, is stil, lekker eten komt eruit, makkelijk te reinigen in de vaatwasser. Makkelijk in onderhoud en zeer zuinig. Mooi design en kleur het wart

Pluspunten

• stil
  • onmiddelijk warm

Minpunten

• uithaalbak minder handig
  • uithaalbak toch wat klein

CATLADY82 06-06-2017

Gemakkelijk, Gezond en lekker eten bereiden

Ik heb het geluk gehad dit toestel te mogen testen via The INSIDERS.

Was eerst een beetje sceptisch over het bakken zonder extra vetstoffen mbt de smaak maar aangenaam verrast na het eerste gebruik na het bakken van bitterballen. Zoals eerder aangehaald dus geen extra vetstoffen nodig maar superlekkere knapperige hapjes gebakken zonder vieze vetlucht in de keuken.

Er is ook een speciale AIRFRYER App beschikbaar voor IOS en Android waar je inspiratie kan opdoen voor recepten

Geweldige onmisbare hulp in de keuken, gemakkelijk in onderhoud en gemakkelijk af te wassen.

Formaat mocht net iets groter zijn voor bijvoorbeeld lasagne te bereiden.

Pluspunten

• Bakker zonder extra vetstoffen
  • Geen Vetlucht
  • Gemakkelijk in onderhoud
  • Gemakkelijk af te wassen

Minpunten

• Formaat mocht soms iets groter
  • in het begin een beetje zoeken naar het gebruik

Elvavo 06-06-2017

Niet meer weg te denken uit mijn keuken

Eerste indruk:
Niet te veel extraatjes, niet ingewikkeld en met een héél mooi receptenboekje erbij.
Ik ging op zoek naar een uitgebreide handleiding, maar die blijkt helemaal niet nodig, want het toestel wijst zichzelf uit.
Een heel mooi design, dat in geen enkele keuken misstaat.
Een handige app met veel uitleg, recepten, baktijden en tips.

Frituren: Alle diepgevroren snacks worden mooi bruin en heerlijk krokant van buiten, zacht vanbinnen. Echt zoals het moet en met minder vet. (het duurt wel wat langer dan in de traditionele friteuse) Hier komt de friteuse enkel nog boven als we grote hoeveelheden moeten klaarmaken.

Grillen: zalm, opgevulde paprika’s, opgevulde kip,… Allemaal dingen die ik al geprobeerd heb en met veel enthousiasme opnieuw zal klaarmaken in de airfryer.
Heel handig met die grillplaat! (hoewel de meeste dingen gewoon in het mandje ook lukken)

Bakken: Ik heb een tulband-vorm die er precies in past en heb al heerlijke cake, brownie,… gemaakt in de airfryer! Afbakbroodjes in minder dan de helft van de tijd! Top!!!
En zonder voorverwarmen!!!

Roosteren: tosti’s, granola, paprika’s, courgettes,… Zonder extra vet en in een zeer korte tijd
Tip: als er iets wegvliegt (bv kaas op de tosti) kan je er gewoon een prikkertje in stoppen of het deurtje een klein beetje laten open staan.

Onderhoud:
Na bv warme appeltjes met honing, had ik al schrik om die gesmolten honing moeizaam weg te krijgen, maar met gewoon warm water was hij in geen tijd weer schoon.
Geen extra randjes en lastige plekjes, heel makkelijk proper te houden.

Extra's
Duidelijk piepsignaal wanneer hij klaar is (en stopt ook vanzelf)
Handige warmhoud-functie

Enige nadeel: hij is vrij klein. Je kan er niet echt in koken voor een gezin met 5 personen. Wel heel handig als er iemand later moet eten dan de rest, of gewoon voor 2, maximum 3 personen.
Tip: je kan er wel gewoon het mandje uit laten en de grote bak gebruiken. Dat vormt geen probleem en er is ook geen warmteverlies waar anders het handvat zit.

Grote voordelen:
de vettige snacks, worden opeens een pak minder vet

(deze klaarmaken, duren nu wel wat langer)
Geen vieze geuren meer die tot de ochtend blijft hangen
Bakken, grillen, roosteren, wordt bijna gehalveerd in tijd tov traditionele oven
Super makkelijk, ook kinderen kunnen ermee overweg
Uiterst veilig!

Straf! sommige verpakkingen vermelden zelf baktijden voor airfryer, naast traditionele oven of friteuse! Dit maakt toch duidelijk dat de airfyer zijn plaats krijgt in iedere keuken!

Pluspunten

• Geen vieze geuren meer
  • vettige snacks minder vettig
  • Zeer veilig
  • makkelijk, ook voor kinderen
  • grillen/roosteren in helft van de tijd

Minpunten

• een beetje klein voor gezinnen

Elina 04-06-2017

Heerlijk

Zalig product om te bedienen, heerlijke gerechten gemaakt. Wordt toch 3 tot 4 x per week gebuikt! Echt een aanrader

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Gezonder

Minpunten

• Iets te klein bakje

Jessica89 01-06-2017

Top!

Al een paar weken dit prachtige toestel in gebruik en verbaasd en heel tevreden ik zou er al nietmeer zonder kunnen!
Niet alleen kun je er knapperige frietjes en dergelijke in bakken maar ook cake,quiche, pizza,... mee bakken ook is het heel makkelijk in onderhoud en bediening.

Pluspunten

• Mooi design
  • Gebruiksvriendelijk
  • Veelzijdig

Camjul 31-05-2017

toppertje

Super toestel niet meer weg te denken uit mijn keuken. Al heel veel in uitgeprobeerd op de 2 weken dat ik hem heb, en alles super lekker en vooral vet vrij. Ook de kids zijn fan. Vooral aangenaam verrast bij de steak, nog steeds mals van binnen. En de kippeboutjes waren super mals van binnen en super krokant langs buiten en vooral veel minder vet.Vind hem super gemakkelijk in bediening en ook naar onderhoud. Je steld hem gewoon in en als het klaar is maakt hij geluid,dus je moet er niet naar omkijken.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • gemakkelijk in onderhoud
  • vet vrij
  • mooi design

Cathy35 30-05-2017

Wat een top toestel!

Ongelooflijk wat een product is dit toch, super maar dan echt super tevreden ben ik van de airfryer. Ik dacht dat je enkel maar frituursnacks erin kon maken maar daar was ik toch verkeerd in! Je kan gewoon veel meer met het toestel. Ik heb naast de klassieke frieten (verse en diepvries) en frituursnacks al o.a. het volgende klaargemaakt : Cake, zachtgekookte eitjes, bakbroodjes, vis in papillot, verse zalm, kip, aardappelschijfjes, quiche, omelet, enz Sinds ik de airfryer heb hebben we hem al elke dag gebruikt, ik zou echt niet meer zonder kunnen! Ook het design is er mooi, niet te groot ook niet. Zeer gebruiksvriendelijk, je kan echt niets verkeerd doen met het toestel en verder ook zeer makkelijk in onderhoud.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Mooi design
  • Niet te groot
  • Makkelijk in onderhoud
  • Maakt amper geluid

Minpunten

• Belsignaal kon luider

Lidelie 20-05-2017

Mijn nieuwe rechterhand in de keuken

Omdat ik een actieve job heb en aan het trainen ben voor een marathon te lopen is voeding, vooral gezonde dan toch, heel belangrijk geworden voor mij.
Dit was dan ook de aanleiding de Philips airfryer te proberen.
Het toestel wijst zichzelf uit met de tekeningetjes naast de knoppen.
De handleiding die mee geleverd was vond ik niet zo duidelijk altijd, maar op:
staat een uitgebreidere handleiding.

Ik dacht dat de voorverwarm tijd lang ging duren, maar was aangenaam verrast dat het toestel toch snel warm was. De buitenkant wordt wel een beetje warm maar niet om je aan te verbranden warm.
Wel opletten dat je de rooster goed vastklikt, dat je niet zoals ik je rooster samen met je groenten frietjes op je bord kiepert ;)

Ik ben alvast overtuigd, heel handig om kip en vlees in klaar te maken. Maar ook als je een snelle hap falafel wil, gewoon erin gooien, geen nare luchtjes of vet en zo klaar. Of party snacks als er vrienden langs komen.
De airfryer is makkelijk schoon te maken met een keukenrol papiertje, wel wachten tot deze afgekoeld is natuurlijk.
Je kan jezelf ook een apart bakvormpje aanschaffen om quiche en cake mee te maken, maar daar heb ik me nog niet aan gewaagd.
Er is ook een app van Philips airfryer zelf met leuke receptjes. Ik ben al fan ;)
En natuurlijk een mooi strak design van een kwaliteitsmerk!

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Snel warm
  • Makkelijk te reinigen
  • Geen nare luchtjes
  • Mooi design

Minpunten

• Handleiding minder duidelijk

AnikDeMeyer 19-05-2017

Schitterend toestel

Toen ik het toestel uit de doos haalde, was ik verrast van het mooie design.
Ik ben onmiddellijk aan de slag gegaan met de airfryer. Eerst heb ik diepvriesfrietjes gebakken. Het resultaat was zeer verrassend. De frietjes waren zeer lekker en knapperig gebakken en waren helemaal niet vettig. Super lekker moet ik zeggen.
Daarna heb we wat diepvriessnacks proberen bakken: ook een verbluffend resultaat.
Er was wel iets van geur waar te nemen maar onze dampkap stond niet aan. Maar de geur was niets in vergelijking met een traditionele friteuse.
De airfryer is zeker een blijver bij ons in het gezin. Echt een toppertje !!! Onze traditionele friteuse mag zich aan een vakantie op het containerpark verwachten.
Dit weekend probeer ik eens brood te bakken en groentjes te grillen in de airfryer. Ben echt benieuwd.

Pluspunten

• Geen geurhinder
  • Gemakkelijk en proper in onderhoud
  • Knapperige snacks/frietjes
  • Totaal niet vettig

Minpunten

• Geen

Simone81 19-05-2017

Airfryer

Na veel erover gehoord te hebben zijn we nu zelf in bezit van een Airfryer. En inderdaad voldoet het apparaat ook helemaal aan onze verwachtingen. GEEN vieze geur in huis bij het bakken van patat en snacks. Heerlijke producten komen uit de airfryer en zonder vetten. Geweldig. Wij raden het apparaat aan iedereen aan!

Pluspunten

• Gezonder
  • Geen vieze geuren

Natdafstef 16-05-2017

Top

Ik probeer zo goed mogelijk om gezonde voeding te geven aan mijn kids nu we deze Airfryer hebben .ben ik supper tevreden
Ik had er al veer lover gehoord en gelezen en nu zelf de stap gezet tot aankoop.

Elke zondag is het bij ons frietjesdag. Ik had zonder iets te zeggen, de frietjes gebakken met ons nieuw toestel en de reacties waren lovend!
Mmm zo lekker!zalig ,zacht vanbinnen krokant vanbuiten
Als je weet dat ze gebakken worden tot 80 minder vet, dan is mijn keuze snel gemaakt!

Nu voeg ik een minimum aan olie toe en krijg ik toch zeer knapperige frietjes!

De frietjes zijn ook snel klaar. En gaven geen geuren in huis .ook voor brood te bakken vlees te grillen ,gebak maken ( kinderspel )

Achteraf is het schoonmaken heel eenvoudig! De mand, die over aan anti aanbaklaag beschikt, is heel eenvoudig te reinigen. Peace of cake!

Heel praktisch, dit toestel! En bovendien héérlijke frietjes ,petatjes ,gegrild vlees ,brood .gebak '.... gebruik hem elke dag .
onze keuken kan ni meer zonder 😍

Pluspunten

• Veilig
  • Alles gewoon

Minpunten

• Geen
  • Geen