Philips Avance Collection HD9248

Regelbare thermostaat
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HD9248 op Kieskeurig.be.

I-Know 25-03-2018

Oprechte review voor deze Philips Airfryer XXL

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9248

Het is een zeer fijne en snelle machine, maar veel te duur wat je er echt werkelijk voor krijgt.
De lade en mand zijn lastig schoonmaken, maar kun je tenminste nog schoonmaken!
Dit is niet mogelijk voor de uitlaat van de airfryer, deze geeft na 8 maanden een behoorlijke stank af en dat wordt alleen maar erger omdat er oa vet resten achterblijven die aan de wand vast blijven zitten.
€180,- is mijn inziens veel te veel geld voor dit apparaat en vette winst voor Philips. Die de ontwikkelingskosten er nu allang uit hebben.
Voor de duidelijkheid een heteluchtoven met Hetelucht boven-/onderwarmte met een inhoud van 30L koop je voor minder dan de helft !

Tip!:

Het beste kun je ovenreiniger gebruiken om de mand en pakpan schoon te maken.
Even inspuiten (wel een mondkapje gebruiken) en een avondje laten intrekken dan kun je het de volgende ochtend zo afspoelen en is het weer super schoon.

Kortom geen 9 of 10 voor een Philips Airfryer met een te hoor mareketting gehalte voor mij.
Na 4 jaar mag de prijs best een stuk minder, want al als je hem 2x per week gebruikt om broodjes, croissanttjes en af een toe een snack, is het teveel geld voor wat je werkelijk krijgt.
Een warmte-spiraal, een fan, motor en een digitale tijdklok.

(gratis) Tip voor Philips: zorg dat de uitlaat van een airfryer demontabel wordt zodat gebruikers deze gewoon kunnen uitspoelen, desnoods met een gaasfilter zodat niet zetmeel en korreltje door je keuken heen vliegen omdat de uitlaat werkelijk alles eruit blaast!

Pluspunten

• Snel iets klaarmaken / Opwarmen
  • Mooi Design

Minpunten

• Veel te duur!
  • Uitlaat gaat ruiken na 8 maanden
  • Uitlaat niet demontabel!
  • Snoer is i20cm tekort

Piet 19-12-2018

werkt goed

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9248

Prima Goede kwaliteit voor zover na een paar dagen waarneembaar
Gekocht omdat ik geen vet wil gebruiken

Pluspunten

• eenvoudig
  • goede kwaliteit

Minpunten

• volstrekt onleesbare gebruiksaanwijzing
  • receptenboekje niet in een nederlandse versie

Beukar 24-03-2018

Airfryer

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9248

Na 1 keer patat en kroketten te hebben gebakken te hebben na 10 dagen niet gebruikt te hebben ging hij de volgende keer in alarm.
Slechte zaak Philips ook een zeer slechte handleiding op zo'n groot blad .

Pluspunten

• Nog niet

Minpunten

• Direct stuk

jdel jdl 30-12-2019

produkt ziet er goed uit

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9248

Het apparaat ziet er goed uit maar de beschrijving is slecht en zeker de PDF file van internet is helemaal slecht is een vergrootglas voor nodig om dit te kunnen lezen.

Maske 16-04-2019

beter dan verwacht

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9248

Lang getwijfeld over de aankoop van een airfryer.
Uiteindelijk toch besloten om deze te kopen (ondanks de toch wel hoge aanschafprijs).
Tot nu toe geen spijt van aankoop. producten komen er lekker krokant uit. Duurt wel iets langer, maar toch sneller dan wij verwacht hadden.
Hoewel de bediening eenvoudig is, zou er toch een betere handleiding bij kunnen zitten. Weet bijv. nog steeds niet of er een filter in zit en zoja hoe ik dit moet verwijderen om schoon te maken.
Maar voorlopig is dit het enige minpunt.

Basic 13-12-2016

Kan beter.

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9248

Zulke toestel is enkel interessant als je effectieve garantie van 5 jaar kunt verkrijgen. Immers eerdere versies bleken nog voor de 2 jaar of net erna niet meer werkzaam te zijn. Dus een friteuse mag dan best gebonden worden aan kwaliteit en duurzaamheid gezien het gaat over het maken van voeding ermee.
Oorspronkelijk gepost op philips.be

Josl 23-01-2020

Zeer mooi apparaat

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9248

Mooi apparaat en werkt ook goed alleen de gebruiksaanwijzing is minder vooral die van internet gehaald moet worden daar heb je een goed vergrootglas voor hebben om het te kunnen lezen,misschien verkopen ze die bij Philips ook wel

Opa Loppis 23-01-2020

Dit hadden we eerder moeten aanschaffen.

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9248

Goed apparaat, we hebben er veel schik mee. Alleen mag er wel een duidelijke, goed leesbare Nederlandse beschrijving bijgeleverd worden.

josdl 23-01-2020

Is een mooi en goed apparaat

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9248

mooi en goed apparaat en het werkt ook echt zoals beschreven word .
De tijden die op de verpakking staan bv.friet die kun je ook aanhouden.
Het werkt boven verwachting goed.
We deden de friet eerst altijd in de oven maar dit gaat sneller en is lekkerder.
De kleinkinderen zijn er zo wie zo blij mee

Kokever 22-01-2020

Werkt geweldig

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9248

De airfryer werkt buiten verwachting goed. Ik had niet verwacht dat je mooie knapperige frietjes kon maken zonder frituur olie. En dan kan je de airfryer voor nog veel meer gerechten gebruiken. Het enige nadeel is het geluid, hij maakt nogal wat herrie.

Pietronella 04-01-2020

Gemakkelijk en snel

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9248

Ik ven uitermate tevreden over mijn airfryer, was wel sceptisch maar het resultaat viel 100% mee, perfecte kippenpootjes en krokante bitterballen.
Friet nog niet geprobeerd, maar tot nu toe heel tevreden.

Anoniem 15-12-2019

Fantastisch

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9248

Heb deze airfryer aangeschaft omdat ik het gezonder wilde aanpakken.
Heb het nu al een paar keer gebruikt en moet zeggen had hem eerder moeten aanschaffen .
De patatjes komen er lekker krokant uit en de bitterballen en kroketten ook.
We zijn van plan om ook andere dingen ermee te gaan doen .
Kan het zeker aanraden als je gezonder wil leven .

LeenJ 20-11-2019

Prachtige uitvinding!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9248

Absoluut tevreden met de aankoop! Alles wat ik reeds heb bereid in de fryer was heel lekker en sappig; vis, vlees, groenten, fritten, kroketten,.....

Smeets M,K,A,G, 13-09-2019

nog niet gebruikt zoals het moet

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9248

gebruiksaanwijzing is in alle talen behalve in het nederlands en ik koop toch een nederlands product. vind ik waardeloos. nu word ik gedwongen een kookboek te kopen om uw airfryer te gebruiken,

j. verleisdonk 07-09-2019

Als de pan werkt doet hij het naar behoren, .

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9248

ik had een goedkopere pan ,en dacht koop een philips.meer omdat je er andere dingen mee kunt doen ivm grillen en cake bakken en zo.maar moet nu al voor de derde keer op gestuurd worden voor reparatie.en dt is natuurlijk minder.

Duck70 10-08-2019

Uitstekend product

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9248

Heb deze airfryer gekocht ter vervanging van oude friteuse.Jammer dat ik het niet jaren geleden niet aangekocht heb. Hij bevalt tot nu toe prima.

Addie1954 08-08-2019

Een prima apperaat niks mis mee.

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9248

wat ik al zei prima. alleen mis ik het nl recptenboekje jammer is daar misschien wat aan te doen voor de rest ben ik tevreden

bierob 28-07-2019

goede upgrade

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9248

dit is onze tweede airfryer en tov de eerste is deze net zo handig in gebruik. Goede bak prestaties. wij zijn tevreden met deze fryer.

Elparamomijo 16-07-2019

Fijne pan!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9248

Frietjes zijn heerlijk knapperig zonder olie , vlees blijft mals , snacks en groenten zijn prima te bereiden , ben er heel tevreden mee!

KingJames 11-06-2019

De taal

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9248

Een Nederlands product en geen leesbare Nederlandse gebruiksaanwijzing en receptenboekje. Vandaar maar 2 magere sterretjes.