Tefal Heteluchtfriteuse - Fry Delight FX1000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 45 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Heteluchtfriteuse - Fry Delight FX1000 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

anyankana 21-06-2017

perfect!

i wanted a machine like that since a long time, i was right this is just amazing! fries crispy, chicken wings perfectly roasted, stuffed tomatoes or pepperoni in 20min... you can do almost whatever you want, and until now never failed once!
i can only recommand it, i use it everyday or almost

Pluspunten

• fast
  • tastes amazing

Hild3gard 12-06-2017

Onmisbaar op je aanrecht!

Met een airfryer gaat er een gans nieuwe wereld open in je keuken. Met het compacte toestel kun je in no time lekker en gezond koken zonder toevoegen van vetstoffen.

Heerlijke gebakken patatjes, frietjes, frituursnacks maar ook gebraden worstjes zijn een optie.
Voor ons is dit toestel een niet meer te missen toestel op het aanrecht.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Klein formaat

Kim91 12-06-2017

Super gemakkelijk apparaat

Zeer tevreden over de Tefal Fry Delight. Je kan deze voor verschillende gerechten (brood, frieten, kroketten, vlees, ...) gebruiken. Enige waar je rekening mee moet houden is dat het mandje een capaciteit heeft van 800 gr, dit is voldoende voor een 2à3 personen (frieten,...).

Pluspunten

• Vormgeving
  • Geen geurhinder
  • snelheid

Minpunten

• Klokje kan je niet terugdraaien
  • 800 gr

Marijke Wicke 07-06-2017

Supereenvoudig te gebruiken

In het begin is het wat zoeken wat je er allemaal mee kan doen, maar eigenlijk is het een supereenvoudig apparaat: kippenfilets, frietjes, aardappelblokjes, loempia's, cupcakes, ... allemaal heen eenvoudig te maken. Ook het onderhoud is heel gemakkelijk: gewoon in de vaatwas. Je hebt geen frituurlucht en je frietjes en snacks zijn knapperig en gezond(er).

Pluspunten

• heel eenvoudig te gebruiken
  • gemakkelijk in onderhoud
  • geen frituurlucht

Minpunten

• wat groot

IJskonijn88 03-06-2017

Ideale vervanger voor de friteuse

Ik kreeg de mogelijkheid om dit product uit te testen. Het eerste wat we hiermee hebben uitgeprobeerd, zijn een aantal frituursnacks. Onze ervaring na dit eerste gebruik: gebruiksvriendelijk apparaat, de handleiding geeft duidelijk aan hoe het gebruikt moet worden en dit is ook echt eenvoudig. Korte opwarmtijd, en dus op een 12-tal minuten zijn de snacks klaar. Ook vissticks kan je er perfect in klaarmaken. Ook eens knoflookbrood geprobeerd en dit kwam er ook goed uit. Kortom: dit apparaat is een zeer goede vervanger voor de friteuse, je kan er allerlei snacks, kroketten en frieten in klaarmaken.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Eenvoudig schoon te maken

Minpunten

• Redelijk groot

mho651 02-06-2017

gemakkelijk en lekker

Ik heb de tefal fry delight nu reeds 3 weken in mijn bezit en ben er heel tevreden over. Ik heb er al snacks, frietjes, kroketten en zelfs dessertjes in klaargemaakt en alles is heel lekker. Het is heel gemakkelijk in gebruik en ook in onderhoud. Ik ben zeker overtuigd dat dit gezonder is dan de friteuse. Ik zou het apparaat niet meer kunnen missen.

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • gemakkelijk in onderhoud

TanHer 31-05-2017

Gemakkelijk en gezond !

Om eerlijk te zijn vond ik het mandje precies nogal klein, maar ik heb hier toch twee curryworsten en frietjes voor twee personen in kunnen bereiden, dus voldoende voor ons.

Tijdens het bereidingsproces vond ik het tikkend geluidje van de timer soms wel een beetje storend. Maar dat weegt niet op tegen de pluspunten die dit apparaat biedt:
- geen vieze geur in huis
- gemakkelijk in onderhoud
- krokante, lekkere en gezonde frietjes

Op een klein half uurtje kwamen er lekkere krokante frietjes tevoorschijn! De curryworsten had ik er al iets eerder uitgehaald.

We hebben ook kip gebakken in de Fry Delight. Lekker sappige kip en dat zonder vetstof te gebruiken !
Gewoon 3 minuutjes voorverwarmen, daarna bakpapiertje in het mandje en de kipfilets erin. De filets kruiden met peper, zout en kipkruiden en dan een 20-tal minuutjes laten bakken.
Een aanradertje!

Pluspunten

• Gezond
  • Geen geurhinder

Minpunten

• Tikkend geluid timer
  • Moeilijk om mandje eruit te halen

kimmy123 31-05-2017

Krokante frietjes/snacks, veelzijdig, gemakkelijk en gezond

Lekker gezond eten! Frietjes en snacks zijn lekker krokant. Maar ook de afbakpistolets, waardoor ik mijn gewone oven niet meer gebruik daarvoor maar de Fry Delight. Ook al kipfilet in klaargemaakt, die was nog lekker sappig en snel klaar. Ook gemakkelijk in onderhoud!

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Makkelijk eten maken
  • Krokante frietjes en snacks
  • Makkelijk in onderhoud
  • Gezond

Birger 30-05-2017

gezond snacks bereiden

het duurt een paar dagen voor je koken met de tefal fry delight onder de knie hebt (voldoende vet toevoegen, duur van het air fryen, temperatuur instellingen). Dat is vooraal een kwestie van ervaring maar eens je dit onder de knie hebt kan je op een gezonde manier de minder gezonde snacks en dergelijke bereiden. Een aanrader.

Pluspunten

• handig
  • gezond
  • eenvoudig

Minpunten

• niet klein

Elske 24-05-2017

Gezonde en krokantje frietjes

De Fry Delight is een verademing in de keuken voor iedereen die geen vervelende frietgeur in huis wil hebben. Bij het bakken van frietjes in de Fry Delight heb je geen frietgeur, maar wel krokantje én gezonde frietjes. Zelf gebruiken we wel een eetlepel olie zodat de frietjes niet volledig uitdrogen. Ook kan je er lekkere gekruide aardappels in klaarmaken zonder (of met weinig) vetstof. Partysnacks / miniloempia's zijn ook even lekker in de Fry Delight dan in een gewone friteuse.
Het nadeel aan dit toestel vind ik de aftelklok die een vervelend tikgeluid maakt en je kan dit niet afzetten. Kan een storend geluid geven in een open keuken.

Pluspunten

• krokante en gezonde frietjes / snacks
  • mooi toestel
  • gemakkelijk te reinigen in de afwasmachine
  • snel warm
  • evenwaardig aan een gewone friteuse

Minpunten

• geluid
  • groot en hoog toestel om weg te bergen
  • langere baktijd

shay1990 22-05-2017

leuk apparaat

Vandaag gebruikten we voor het eerst de Fry Delight om frietjes te bakken. De frietjes werden perfect krokant gebakken en smaken goed. Ze smaken natuurlijk niet helemaal zoals uit de standaard friteuse maar zijn alvast even lekker en stukken gezonder. Dit apparaat maakt gezond koken kinderspel. Alles in de Fry Delight , timer instellen en wachten tot alles klaar is. Geen vervelende frietgeur, geen vettige spatten en lekker en gemakkelijk.

Nathieke 19-05-2017

Ideaal produkt

Zowel frietjes als patatjes en vlees uitgeprobeerd. De smaak van de frietjes moet zeker niet onderdoen voor die van een gewone friteuse. het vlees blijft goed zacht en sappig. Het is even wennen in het begin maar eens je er mee kan werken is het super! Geen teveel aan vet meer, enkel een klein lepeltje olie! Je hebt ook minder last van de vettige friteusegeur in huis. Zeer leuk apparaat en zeker niet alleen voor frietjes, je kan er vanalles in klaarmaken!

Pluspunten

• Smaak
  • Minder vet

pieske86 19-05-2017

goed product doet wat het moet doen

een goed toestel van degelijke kwailiteit. Maakt alles snel en goed krokant klaar. Enkel de reiniging van het netje is moeilijk.

Pluspunten

• snel
  • bijna geurloos

Minpunten

• groot
  • reiniging