Inventum GF252HL - Reviews

Best Reviewed mrt 2017 Inventum GF252HL
Best Reviewed maart 2017
Aantal pannen
Regelbare thermostaat

Beoordeling op basis van 13 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

Toepasselijk 13-10-2016 Product paar dagen in bezit

Duidelijke draaiknoppen

De Inventum GF252HL hetelucht friteuse, is een wonderpan. De twee draaiknoppen, een voor temperatuur en een voor instelling van de tijd, (kookwekker) zijn super duidelijk. Het mandje gaat er soepel uit. Geen gevaarlijke hete olie meer, en zeer zeker geen friteur stank. Win win situatie.

Pluspunten

• klantvriendelijk

Thea Groen Spijkenissen 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Inventum GF250HL

een uitstekend pannetje voor vlees groenten en patat geen vette lucht meer in huis ideaal ik popel elke dag om hem te gebruiken

Pluspunten

• handig formaat
  • zonder vet

Gerio 07-03-2017 Product paar weken in bezit

Inventum Airfryer

Voor mijn verjaardag een airfryer ontvangen. In een woord geweldig. Apparaat is makkelijk te bedienen en te reinigen. Snel heerlijke producten. Geen vet nodigen af van de vieze geuren.

Pluspunten

• Geen vieze geuren
  • simpele bediening

Nicole H 02-03-2017 Product paar maanden in bezit

Erg goede hete lucht friteusse

De hete lucht friteusse is echt een aanrader. Erg makkelijk in gebruik, en de frites en snacks zijn erg lekker. Wij vinden het veel lekkerder dan in een gewone frietpan, minder vet.

Pluspunten

• Minder vet
  • Ruikt veel minder
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Duurt wel wat langer
  • Lekkerst met voorgebakken friet

Frans 20-02-2017 Product paar weken in bezit

Wat een klasse-machine

Deze alleskunner heeft een vaste plaats in onze keuken en hart verworven.
De gerechten zijn eenvoudig klaar te maken en smaken fantastisch, of het nu om biefstuk, kroketten, frites, vissticks of tosti's gaat, alles lukt.
De prijs in de winkel is zeer concurrerend met de andere aanbieders van airfryers en de kwaliteit is fantastisch.
Wij (en de kleinkinderen) hebben alleen maar spijt dat we deze niet eerder hebben gekocht.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • (Bijna) geen vet meer nodig
  • Mogelijkheden

Consupiet 23-07-2017 Product paar maanden in bezit

Voordelige airfryer

Deze airfryer geeft mooie resultaten met velerlei mogelijkheden. Is voordelig geprijsd en van een goed merk met 2 jaar garantie. Helaas zijn zowel de temperatuur en klok instellingen moeilijk af te lezen, te kleine cijfers. Jammer! Ook de analoge timer is onnauwkeurig. Je kan onmogelijk op de minuut nauwkeurig instellen, in tegenstelling tot de digitale versies. Vooral de 0-5 minuten range is vaag.. Dus daarom zul je tijdens het bakproces wat vaker de lade moeten openen om het bakproces te volgen. Die lade is overigens groot genoeg ,en wordt geleverd met een inzetstuk om producten te scheiden. Het plaatsen daarvan is ook een kunstje apart, De nokjes moeten precies in de openingen vallen. Pan is makkelijk schoon te maken,heeft een anti-aanbaklaag en het overtollige vet druipt van het mandje in de onderpan. Hamburgers en kroketten ,ovenfriet ,kip, het is allemaal prima te bereiden in deze airfryer.. Tijdens het bakken ontsnapt via de luchtuitlaat achter op het apparaat wat vette stoom. Dus helemaal reukloos is deze pan ook weer niet. Een hele aanwinst in vergelijking met een traditionele frituurpan met vet. En beslist ook gezonder.

Pluspunten

• Voordelig
  • Makkelijk te reinigen
  • Knapperig en gezonde friet

Minpunten

• Onnauwkeurige analoge timer
  • onduidelijke instellingen,te kleine cijfers

Gerio 25-06-2017 Product paar maanden in bezit

Inventum Airfryer

Deze Airfryer is een prima alternatief voor de friteuse. Gebruik hem steeds meer. Is erg makkelijk in gebruik en makkelijk te reinigen.

W. Barels 23-06-2017 Product paar weken in bezit

Inventum Hetelucht friteuse GF252HL

Prima apparaat. Zeker een aanrader. Handig in gebruik. Ook voor ouderen zeer handig.
Makkelijk schoon te maken.

Bisschop 04-06-2017 Product paar dagen in bezit

Waardeloos product

Waardeloos. 1x gebruikt voor 3 frikadellen en wordt nu al niet meer warm en de la wil niet meer dicht wat bij dit type vaak voor schijnt te komen. Wat een slechte aankoop

Minpunten

• La wil niet meer dicht
  • Warmt niet meer op

Soof 22-05-2017 Product paar weken in bezit

GF252HL

Een geweldig apparaat, geen stank geen vet nog nooit zoveel uit de airfryer gegeten. De kippenpoten vind ik als enigste tegenvallen. Een klein nadeel isdat je goeie ogen moet hebben om de tijd en temperatuur in te stellen. Maar weet je eenmaal hoe het zit: KKDWD oftewel Kind Kan De Was Doen.
Superblij met mijn verjaardags cadeau. Omdat ik hem 3 weken gebruiken heb ik geen idee wat de duurzaamheid is. Ik ga ervan uit dat ook dit uitstekend is. (als ie nu maar niet kapot gaat ;-)

Jenny 19-05-2017 Product paar weken in bezit

Top airfryer. Makkelijke bediening

Geweldig blij mee, makkelijke bediening. En heerlijk eten. Dolblij met aanschaf. Zelfs min man kan ermee overweg. En dat zegt wat. 😉

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Lekker snel klaar

Ruiter 31-03-2017 Product paar weken in bezit

Mooie air fryer

2 weken geleden van mijn oudste dochter deze Inventum air fryer cadeau gekregen. Ik was eerst sceptisch maar kan hem nu niet meer uit mijn keuken denken.
Snackhapjes voor bezoek werden erg lekker en is erg makkelijk. Na eens wat kippenpootjes geprobeerd te hebben helemaal enthousiast. Gister heb ik ook al in 1x een portie slavinken, aardappelpartjes en gegrilde paprika gemaakt. Dit is ideaal door de scheidingswand.

EMP Wetzelaer-Delang 03-03-2017 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat

Ik heb sinds een week deze Inventum in het bezit en het bevalt uitstekend. Heel blij ermee. De frietjes en drumsticks waren van uitstekend kwaliteit, heb ze zelden zo lekker gegeten. En er zijn geen nare vetluchtje meer in huis. Als je klaar bent en de la opent komen er alleen heerlijke geuren op je af. Dit product had ik wel 50 jaar eerder in bezit willen hebben gehad, wat een aanwinst!! Het lijkt wel een lot uit de loterij.

Pluspunten

• snel
  • makkelijk
  • geen vet
  • geen vieze vetgeuren meer