Inventum GF645F

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum GF645F op Kieskeurig.be.

hetty 01-03-2017

Friteuse met groot mandje

Geschreven voor: Inventum GF645F

IK heb voor deze friteuse gekozen omdat hij groter is dan normaal nl 4liter en met 5 personen is dat handig ,hij heeft een extra zeef wat de bak restjes opvangt ,hij is super snel op temperatuur , en de prijs is gunstig

Willem 19-07-2016

Lekker bakken

Geschreven voor: Inventum GF645F

Een geweldig apparaat en gemakkelijk in gebruik. Nadat onze oude kapot gegaan was op zoek geweest naar een nieuw apparaat. Na vergelijken en bekijken is onze keuze op de gf645f gevallen. Superapparaat

JSL 26-02-2021

Makkelijke goede friteuse

Geschreven voor: Inventum GF645F

Snel in elkaar kunnen zetten en lekker frituren. Handig de thermostaat kleurt rood of groen bij het op temperatuur zijn. Filter voor kruimels en kleine stukjes

Pluspunten

• eenvoudig uit elkaar en te reinigen
  • goede afwerking

Minpunten

• geen contante frituurtempertuur maar aan/uit

Richard 22-01-2021

lekker grote frituur met veel power!

Geschreven voor: Inventum GF645F

op zoek naar een frituur met meer vermogen vonden we uiteindelijk deze inventum. naast het gemak van de losse binnenpan en de kroketten kruimel zeef stelde deze niet teleur met in snelle tijd 4liter olie op 170 graden. (gemeten 173) ook voldoende vermogen om een grotere hoeveelheid diepvries frites goed te krijgen

Pluspunten

• makkelijk schoon te maken
  • temperatuurweergave correct

Minpunten

• dekselopeningen handvat mandje komt wel damp door

linda 12-07-2020

knap smoel

Geschreven voor: Inventum GF645F

De knapste frituurpan op de markt! Naast zijn mooie smoel ook Een superdiepe frituurmand waar ook de pakoras en oliebollen goed in passen. Het mandje is wel een beetje gammel, niet echt zware kwaliteit. Vetfilter, temperatuur instelling, allemaal standaard eigenlijk. Snoeropbergvakje, handig. Dwt de mand IN de pan kan hangen en niet op de ramd: ook fijn. En het belangrijkste : het frituurt echt prima. Niet mega super sneller dan onze oude, maar er kan wel 4,5 liter olie in (geen vetblok) in dus veel frite tegelijk.
Wat echt mooi zou zijn geweest: een plekje om het deksel aan de pan te hangen en niet neer te hoeven leggen. Volgende ronde, meneer Inventum?

Pluspunten

• mooi
  • doordacht design

Minpunten

• pan had nog iets groter gekund
  • mandje is lichte kwaliteit

Piet van der Hoeven 07-04-2020

Groot volume.

Geschreven voor: Inventum GF645F

Dit apparaat de GF645F (zelfde apparaat, nieuw nummer) is de opvolger van onze friteuse de GF800. We hopen van de GF645F net zo te kunnen genieten als van zijn voorganger.

Pluspunten

• Grote (4 liter) inhoud
  • 3000 watt, dus snel op temperatuur.

M van Wijk. 17-05-2019

Inventum Friteuse GF645F.

Geschreven voor: Inventum GF645F

Wij waren eigenlijk op zoek naar een ander merk maar die was nergens op voorraad. Een medewerker van Expert gaf ons de tip op een vergelijkbare friteuse maar dan van Inventum. Wij zijn in de winkel gaan kijken en zijn er voor gegaan.
Wat een top friteuse! Snel warm filter voor de opvang van kleine restjes uit de olie en makkelijk schoon te maken . Hebben er al diverse producten in gebakken tot aan zelf gemaakte friet en kroepoek , heerlijk !

Pluspunten

• Snel warm.
  • Makkelijk schoon te maken.
  • Filter voor kruimels en luchtjes.

H. Noordman 22-02-2019

Mooi compact apparaat met professionele uitstraling

Geschreven voor: Inventum GF645F

Dit apparaat hebben we gekocht vanwege de compactheid en toch een grote inhoud. Verder goede uitstraling en prima prijs/kwaliteit verhouding. Gemakkelijk te reinigen.

Pluspunten

• compact
  • makkelijk te reinigen
  • mooie uitstraling

PBO 08-02-2019

Perfecte grote friteuse

Geschreven voor: Inventum GF645F

Geweldige friteuse met een grote bakcapaciteit. Duidelijk zichtbaar wanneer het vet op temperatuur is. Mooi design. Kijkvenster in deksel erg handig.

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • grote bakcapaciteit
  • mooi design
  • Kijkvenster in deksel

Minpunten

• gevuld wat zwaar

michel 30-12-2018

fijn olie filter

Geschreven voor: Inventum GF645F

prima product snel op temperatuur ook na het toevoegen van de patat. na gebruik direct de olie filteren en deze blijft langer schoon en geeft met deksel weinig geur af.

Pluspunten

• blijf goed op temperatuur
  • olie filter werkt goed
  • geeft weing geur af

Minpunten

• nog niet ontdekt

Bert 31-05-2017

Goed design , degelijk

Geschreven voor: Inventum GF645F

viel op door mooi design , en fijne vierkante vorm , geurfilter en bak met coating. Door de 3000 watt power ... is de olie snel warm . Alles snel en handig te reinigen . Aanrader voor deze prijs . Heb duurdere gezien met veel minder watt.

Pluspunten

• bak met anti aanbak coating
  • design en mooi vierkante maat
  • hoog wattage

Minpunten

• klein lucht filter in deksel