Philips Viva Collection HD9621 - Reviews

Aantal pannen
Regelbare thermostaat

Beoordeling op basis van 96 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Harald 24-12-2016

Mooi compact

Tweede airfryer in huis gehaald; nu kan de frituurpan echt het huis uit. Naast de XL Airfryer nu ook deze Airfryer Viva voor de snacks. Vernieuwd systeem voor het mandje, schoonmaken nog makkelijker.

Pluspunten

• compact
  • makkelijk schoonmaken
  • snel

Minpunten

• geen aan/uit knop
  • tijd minder nauwkeurig

glandrielle 26-05-2017 Product paar weken in bezit

vaarwel vettigheid!

Je hebt tegenwoordig veel verschillende producten als het op Airfryers aankomt. Van vierkant tot rond. Allemaal beloven ze je gezonde gefrituurde gerechten. Zo ook de philips Airfryer, die ik heb mogen testen. Hierna volgt een overzicht van mijn ervaringen. Vele apparaten die ik ken werken met 1 lepel olie om frieten of kroketten te bakken. Wat ik positief vind aan de philips Airfryer is dat daar helemaal geen olie nodig is om knapperige frieten of kroketten te maken. Aangezien minder olie ook minder vet betekent, is dat een zeer goeie zaak. De airfryers waar ik reeds mee te maken heb gehad hadden steeds toch een lepel olie nodig. De frietjes van de airfryer zien er lekker uit en zijn het ook. Verder zorgt de airfryer er ook voor dat je van die vervelende vettige frietgeur vanaf bent. Rustig lekkere frieten bakken in huis, zonder dat heel je huis onder de frietgeur zit. Meer moet dat niet zijn. Een verbeterpuntje heb ik wel gevonden in de timer van de philips Airfryer. Zo merkte ik dat de voorgestelde tijden voor het bakken van diepvriesfrieten en kroketten net steeds te lang of te kort waren. Ikzelf heb wat gespeeld met de tijden om een mooi resultaat te krijgen. Ook denk ik dat 4 personen misschien wat veel is voor zo een bakje. Hoewel op de airfryer staat dat het voor 4 personen is, lijkt de hoeveelheid eerder voor 3 normale eters te zijn. Al bij al een topproduct!

Pluspunten

• geen olie nodig
  • frieten en kroketten lekker, krokant en goudbruin

Minpunten

• voorgestelde tijden soms nog iets aan te passen

broeck123 24-05-2017 Product paar weken in bezit

mooi formaat, makkelijk in gebruik,top

ik was sceptisch over een airfryer, maar eigenlijk na een dag al om. natuurlijk begonnen met snacks, en hoe lekker knapperig komt je kroket eruit, heerlijk, al snel een quiche gemaakt(jammer genoeg kon mijn springvorm van 20 cm niet in het mandje,en heb ik hem zonder mandje bereid) welke ook zonder problemen lukte, duurde wel even lang als in mn combi magnetron. het bananenbrood ook een succes, al moest hij ook hetzelfde bereid als bij quiche, broodjes erin een ei erin gelegd , alles lukt! heerlijke speklapjes, uitgebakken, geen vet erbij en veel eruit! ze waren heerlijk, ik ben om, alleen is ie voor mij(3pers) te klein, een springvorm mt20 is klein..wil groter! jammer dat gradenverschil per 40 gaat ivm recepten, is gokken..maar het geheel is super!!

Pluspunten

• zo schoon
  • goed gaar/snel
  • formaat
  • voor veel doeleinden

Minpunten

• gradenknop
  • kleine mand

mamavanm 23-05-2017 Product paar weken in bezit

Super toestel!

Al eventjes in mijn bezit en al iedere dag gebruikt. Wat een aanrader! Frieten, scampi's, diepvriesboontjes met spek, worstjes, partysnacks,... Alles lukt en is superlekker. De machine werkt snel en is onmiddellijk te gebruiken (geen opwarmingstijd), is gemakkelijk te bedienen, gemakkelijk in onderhoud (mand kan in vaatwas) en geen last meer van nare luchtjes. Ik overweeg zelfs om een tweede toestel bij aan te kopen, dan kan ik ineens een volledige maaltijd met de Airfryer bereiden. Als ik dan toch een klein minpuntje moet aanhalen, het toestel maakt wel meer lawaai dan een friteuse, maar das dan ook het enige negatieve aspect aan heel de machine. Gewoonweg super!

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Gemakkelijk in onderhoud
  • Gezond!
  • Geen vieze oliegeur.

Daffie23 21-05-2017 Product paar dagen in bezit

Super apparaat,

We hebben deze nu een paar dagen in huis en ik heb tot nu toe nog geen gas fornuis gebruikt, Wat een super apparaat.. We hebben er al snacks, friet, aardappelen/cordon blue, tosti en loempia taart in gemaakt.. Wat een uitkomst. Dit had ik veel eerder moeten hebben. Het mandje kan heel fijn in de vaatwasser..

Pluspunten

• Lekker krokant
  • Geen geur in huis
  • Alles snel klaar
  • Mandje kan in de vaatwasser, geen vette olie

Minpunten

• je kunt de tijd knop niet terug zetten
  • Hij maakt een beetje herrie

angieonline 18-05-2017 Product paar dagen in bezit

mooie kleur super paktisch apparaat

Heel lang heb ik het uitgesteld weer zo'n apparaat wat iedereen heeft en waar je niks aan hebt dacht ik. maar ik ben overstag at een super praktisch apparaat. niet alleen gezond "koken" maar ook nog eens super praktisch zonder veel afwas. een aanrader voor drukke werkende mensen die gezond willen eten zonder uren in de keuken te staan

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • kleur

Minpunten

• het is even puzzelen hoe je alles los krijgt

Tanjaatje 18-05-2017 Product paar dagen in bezit

Airfryer

Fijn apparaat om frietjes en snacks in te bakken zonder vet. De frietjes en snacks (ovenfriet en ovensnacks) worden krokant en mooi van kleur en smaken goed.

Pluspunten

• Geen vet nodig

Minpunten

• Bak kan los, zit geen stop op

Jayen 16-05-2017

Heerlijk en gezond

Mijn eerste indruk is erg goed. Hij heeft een goed formaat en ziet er ook mooi uit. De kleur grijs vind ik super! Je kunt ook kiezen voor andere kleuren zoals bijvoorbeeld groen. Ik heb de grijze en past perfect in onze keuken. Qua formaat zou hij ook makkelijk opgeruimd kunnen worden in de kast, maar dankzij het mooie design vind ik dat niet nodig en staat hij     prachtig in mijn keuken. Mijn vriend vindt het enige minpuntje dat er geen digitaal schermpje op zit met de tijd enzo en dat het met draaiknoppen is. Hij vindt dat er iets 'goedkoper' uit zien. Ik daarintegen vind het helemaal niet storend.

We hebben hem natuurlijk meteen even uitgeprobeerd met krieltjes. Zonder olie. Ook hoeft hij niet voorverwarmd te worden. Halverwege heb ik de pan even geopend en de balletjes omgeschud. Tijdens het bakken maakt hij niet veel geluid. Je hoort een geluidje als hij klaar is. Ze zagen er goed uit, waren warm en zacht van binnen en krokant van buiten!
De kinderen keken me bedenkelijk aan want die houden van hun krieltjes in de pan met boter of in de frituurpan. Dusja, hoe kinderen dan zijn, met grote twijfel eentje proeven. 'Mmm' hoorde ik ze zeggen. En de krieltjes mochten op hun bordje. Ze smulden ervan. Ze wilden zelfs een tweede bordje! Hier een tevreden mama!

Nu ga ik eerst eens bekijken wat er allemaal kan met de airfryer en de komende tijd uitproberen.

promenade67 16-05-2017 Product paar dagen in bezit

lekker en gezond

Met deze Airfryer kan je snel en gezond een snack bereiden. Iedereen heeft het over de frietjes, maar de Airfryer is zo veel meer! Wanneer je niet van de frietgeur in huis moet weten. Is dit de perfecte en gezonde oplossing. Via een app kan je zien welke gerechten je allemaal kan klaarmaken. Kortom de ideale oplossing om de friteuse eens wat meer langs de kant te zetten.

Pluspunten

• eenvoudig te bedienen
  • eenvoudig proper te maken

Minpunten

• timer kan niet terug gedraaid worden

pata74 16-05-2017

Super fijn

Voor de klassieker: frietjes, zeker een aanrader. Lekker knapperig, en de bereidingstijd is sneller omdat er geen opwarming van het vet nodig is.
Maar ook andere gerechtjes: muffins,vissticks, vis, oliebollen,... komen er zeer smakelijk uit. Op internet kan je via apps, sociale media,... voldoende ideetjes opdoen.
Gedaan met vieze geurtjes, wachttijden voor het opwarmen van frietvet,...
Onderhoud is ook heel handig. Meeste delen mogen in vaatwasmachine. Maar zelfs met vochtige doek is dit meestal voldoende.
Ideaal voor pubers thuis nu kunnen ze zelf wat warm maken zonder frituurvet

Jolara 15-05-2017

GEWELDIG!

Zaterdag met veel plezier onze nieuwe airfryer uitgepakt en natuurlijk meteen ermee aan de slag. hamburgers er in heel even wachten en smullen maar. Ook frietjes gaan makkelijk en smaken heerlijk. Kortom, wij zijn super tevreden!

Annek75 15-05-2017

Wat een verrassing

Echt niet verwacht maar de patat frikandellen enz was heerlijk. Goed van smaak en erg krokant. Zeker een aanrader!

Liesbeth 21-03-2017 Product paar maanden in bezit

Handig apparaat

De Airfryer nu een paar maanden in gebruik, bevalt nog steeds prima!
Even snel een iets bereiden, handig wanneer je alleen ben.
Enige minpuntje: de temperatuurknop bovenop onhandig.
Maar verder top-apparaat!

Pluspunten

• Handig voor snelle hap
  • Geen stank
  • Makkelijk schoon te maken in vaatwasser

Minpunten

• Temperatuurknop bovenop.

Doc 22-01-2017 Product paar weken in bezit

Mooie en degelijke pan.

Deze airfryer aangeschaft en zijn er bijzonder tevreden over, frites zijn heerlijk krokant, ook al diverse andere gerechten geprobeerd, tot op heden geen spijt, hadden hem misschien eerder moeten bestellen.

Pluspunten

• Doet precies wat we er van verwachten.

Minpunten

• Nog niet kunnen vinden.

Gilbert 05-01-2017 Product paar weken in bezit

Niet vet

Friet wordt niet vet
Gemarneerde kipkluifjes zijn mals
Geen frietlucht na het bakken
Makkelijk schoon te maken

Pluspunten

• Schoonmaken
  • Knapperige friet
  • Niet vet
  • Geen stank

Minpunten

• Bereidingstijd

HF 05-01-2017 Product paar dagen in bezit

Fijn apparaat

Handig in gebruik en makkelijk schoon te maken. Daarnaast is het ook nog eens stukken gezonder dan een normale frituur.

Pluspunten

• Lekker
  • Snel

Minpunten

• Korte snoer
  • Zwaar

Ludovico 04-01-2017 Product paar dagen in bezit

Lekker en gezond!

Leuk product, maakt het koken makkelijk! Wij eten vaak oosters recepten en we zien dat dat ook mogelijk is in de Airfryer (dankzij een bekende Indiaase youtube chef), dus wij zijn niet gehinderd aan een soort gerecht met dit apparaat.

Pluspunten

• minder vet
  • makkelijker schoonmaken

Minpunten

• maakt lawaai
  • wat klein voor een gehele maaltijd

Leslie 03-01-2017 Product paar weken in bezit

Makkelijk in gebruik

Dit product is makkelijk in gebruik. Is meer dan genoeg voor 2 a 3 personen. Het is best om speciale ovenfrieten te gebruiken, deze zijn het lekkerst in de Airfryer. Enkel kroketten zijn niet zo super maar hier moet je misschien ook een juiste soort voor kiezen.

Nico 02-01-2017 Product paar maanden in bezit

Airfryer veel gezondere friet

Het is even wennen om over te gaan op gefrituurde friet en snacks naar friet en snacks uit een airfryer. Maar de airfryer heeft veel voordelen. Het is gezonder. Makkelijker schoonmaken en geen luchtjes in hus.

Gert 31-12-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat.

Werk gemakkelijk, makkelijk schoon te maken, geen frituur lucht. Patat is snelkaar en niet vet. Geen spijt van de aankoop van dit apparaat.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Timer kan je niet terug draaien