Montana MF-199XL - Reviews

Kleuren
zwart
Inhoud pan
5,5 liter

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Fam. Fryday 11-11-2016 Product paar dagen in bezit

Eenvoudige bediening, knapperige friet snel klaar

De relatief lage prijs was de reden om deze Fryer aan te schaffen. Anders hadden we doorgespaard voor een A merk. Het blijkt een zeer compleet product te zijn. Een compact kookboekje, rekjes voor totsti, sateh en ander vlees, en ook siliconen bakvormpjes voor muffins worden standaard meegeleverd. De bediening gaat via een hygiënisch touchscreen.
Maar het barkresultaat is helemaal geweldig. Zelf normale diepvriesfrites zijn in 20 minuten knapperig en smakelijk gaar, zonder voorverwarmen of voorbakken. De XL bak pan, met uitneembare binnenbak, is lekker groot, zodat je met een gezin niet lang hoeft te wachten op de volgende portie. Ook het roosteren van sneeën brood gaat snel en makkelijk: in 5 minuten heb je 8 sneetjes geroosterd brood. De gebruikshandleiding wordt meegeleverd als boekje met een wat klein lettertype, maar eerlijk gezegd hebben we het niet nodig om het apparaat te kunnen bedienen. Het werkt allemaal erg intuïtief met een duidelijk en eenvoudig display. Het werkt net zo makkelijk als een plug-and-play apparaat.

Pluspunten

• Prijs: veel goedkoper dan een A merk
  • Resultaat: erg lekkere friet
  • Zeer grote bakpan
  • Multi usable
  • Compleet uitgerust

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing had groter gekund
  • Geluid van de luchtcirculatie

dorianne 10-05-2017 Product paar weken in bezit

Bakresultaat super

Ik heb, tot nu toe, fantastisch resultaat, niets voorverwarmen en alles komt er knapperig uit, maak zelf patat en dat is lekkerder dan uit de vriezer. Met de bak moet je even overweg kunnen, achterkant omhoog en zo erin of nog ff heen en weer en dan schuift hij er zo in. Ook de extra vergrendeling is fijn, van de Philips airfryer duvelde de bak er na de eerste dag al uit. Je krijgt veel extra's erbij .Al met al ben ik een tevreden gebruiken.

Pluspunten

• extra schuif beveiliging
  • niet voorverwarmen
  • geen walm/roken aan de achterkant
  • knapperig verse friet en snacks
  • makkelijke bediening/kan je ook aanpassen

Minpunten

• slecht sluitende bak

Ruud 30-01-2017 Product paar maanden in bezit

Goede airfryer als het wrkt

Als airfryer een goed product heeft alleen het probleem dat als de bak warm is hij niet meer in het apparaat past. Dan moet de machine terug naar de importeur en stellen ze de bak bij. Maar omdat dit een ontwerpfout is gaat dat dus niet.Dan krijg je dus de machine met hetzelfde probleem weer terug en gaat het weer naar de importeur die er ook niets mee kan.
De importeur wil niet overgaan tot vervangen, waarschijnlijk omdat teveel machines dit probleem hebben.
Heb je een exemplaar dat goed werkt heb je geluk en een supermachine maar als je een van de vele met een probleemmachine bent heb je gewoon pech.
Kan alleen maar adviseren om deze niet te kopen omdat een vergelijkbare machine van Princess de xxl (met dezelfde bak en display) uit dezelfde fabriek dit probleem niet heeft.

Pluspunten

• bakt goed

Minpunten

• hete bak past niet
  • importeur neemt zijn verantwoording niet

dorianne 10-05-2017

Hoi Ruud, het klopt van de bak, ik kantel de achterkant iets naar boven en schuif hem zo erin. Soms kan je hem gewoon erin schuiven en dan wiebel je hem ff heen en weer en gaat hij er zo in. Ik vind hem super, niets voorverwarmen en fantastisch resultaat. Heb de Philips airfryer verkocht na bijna een jaar, ik werd gek van voorverwarmen en armzalig resultaat.

Dieuwer 12-09-2017

Hoi Ruud, jammer dat de importeur niet met je naar een echte oplossing zoekt. Wat een gedoe. Ik doe hetzelfde als Dorianne en behalve dat ik dat wel een wat onzekergepruts vindt is de machine verder heel fijn. Heerlijke bakseltjes.

Peter 02-03-2017 Product paar maanden in bezit

Perfect !!!

Gekocht in een winkel na een demonstratie. Verschil met de Philips is enorm, geen rook ontwikkeling en de baktijden zijn even snel !
Ik bak er heel veel in, vlees,patat, roerbakgroentes,cake enz. enz. allemaal met even goede resultaten ! Kortom ik ben zeer tevreden en zou hem iedereen aanraden !

Pluspunten

• Anti aanbak laag, makkelijk schoonmaken
  • Gelijkmatige garing

Minpunten

• beetje groot