Princess Aerofryer XL - Reviews

Aantal pannen
Regelbare thermostaat
Kleuren
zilver, zwart

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

HKirchberg 08-02-2016 Product half jaar in bezit

We hebben dit product 2 maanden in huis. Heerlijke frites, kroketten en snacks. Wel om de 5 minuten even omschudden. Schoonmaken is een fluitje van een cent en totaal geen luchtjes meer in huis. Geweldig apperaat.

Frank 24-03-2016 Product paar dagen in bezit

Simpel en snel

Afgelopen weekend deze aerofryer gekregen en direct gebruikt voor het 'bakken' van aardappelschijfjes. Wat een makkelijk en simpel apparaat. Het is degelijk, goed schoon te maken en redelijk compact!
Aan de achterzijde van het apparaat wordt de lucht schuin omhoog geblazen, dit is ideaal om hem onder de afzuigkap te plaatsen en zo direct evt. luchtjes af te zuigen.

We gaan er nog veel plezier van hebben!

Rita 18-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Heel overzichtelijk

Ik heb sinds oktober 2016 een Princess airfryer xl, de niet digitale versie van ongeveer 70 euro. Ik ben er heel blij mee, wordt bijna dagelijks gebruikt. Met name voor aardappel (frites, blokjes,) en vooral voor vlees, kipdijfilet, hamburger, braadworst, gehakt. Maar ook voorgebakken broodjes, pizza klein formaat. Er is altijd wel iets te fryen bij een vd maaltijden. Ik heb het al diverse mensen aangeraden en sommigen hebben m ook gekocht. Je moet er mee leren omgaan, een beetje creatief zijn. Ik koop olie in spuitbusje, en besproei een klein beetje de bodem maar soms ook het product. Resultaat super. En bediening apparaat zo simpel. Graden met de draaiknop instellen, vrijwel altijd op de hoogste stand. Daarna de draaiknop minuten instellen, dat is alles. Twijfel je over het aantal minuten, doe dan niet te lang en zet het apparaat later nog een keer voor een paar minuten aan. Er gaat dan nooit iets mis. Misschien denkt u, en m,n jus dan. Gewoon een zakje of bouillonblokje , heet water, klaar en nog minder vet ook. Bij mij in de keuken niet meer weg te denken. En recepten genoeg op internet te vinden

belle 13-10-2016 Product paar maanden in bezit

gekocht in juni en de timer is al stuk

Altijd erg tevreden van geweest, maar na 4 maanden is het al kapot. Timer kan niet meer opgezet worden, hij springt direct naar nul. Het is dus niet erg kwaliteitsgericht. Het is dan wel goedkoop, maar wel snel stuk ook!!!

Pluspunten

• makkelijk
  • goedkoop

Minpunten

• snel kapot!
  • je haalt je geld er zeker niet uit!