Princess Aerofryer XL - Reviews

Aantal pannen
Regelbare thermostaat
Kleuren
zilver, zwart

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

HKirchberg 08-02-2016 Product half jaar in bezit

We hebben dit product 2 maanden in huis. Heerlijke frites, kroketten en snacks. Wel om de 5 minuten even omschudden. Schoonmaken is een fluitje van een cent en totaal geen luchtjes meer in huis. Geweldig apperaat.

Frank 24-03-2016 Product paar dagen in bezit

Simpel en snel

Afgelopen weekend deze aerofryer gekregen en direct gebruikt voor het 'bakken' van aardappelschijfjes. Wat een makkelijk en simpel apparaat. Het is degelijk, goed schoon te maken en redelijk compact!
Aan de achterzijde van het apparaat wordt de lucht schuin omhoog geblazen, dit is ideaal om hem onder de afzuigkap te plaatsen en zo direct evt. luchtjes af te zuigen.

We gaan er nog veel plezier van hebben!

belle 13-10-2016 Product paar maanden in bezit

gekocht in juni en de timer is al stuk

Altijd erg tevreden van geweest, maar na 4 maanden is het al kapot. Timer kan niet meer opgezet worden, hij springt direct naar nul. Het is dus niet erg kwaliteitsgericht. Het is dan wel goedkoop, maar wel snel stuk ook!!!

Pluspunten

• makkelijk
  • goedkoop

Minpunten

• snel kapot!
  • je haalt je geld er zeker niet uit!

Rita 06-07-2017 Product half jaar of langer in bezit

Kwaliteit

Ik heb al eerder gereageerd met alle voordelen die ik maar kon bedenken. Nogmaals de airfryer is super maar na gebruik van ruim half jaar toch een belangrijk minpuntje. Bij mij verdwijnt de coating van de binnenmand. Laats zat er een stuk van wel een vierkante cm onderaan een broodje. Gevolg waar de coating verdwijnt, roest het enigszins. Na klacht gemeld te hebben , kreeg ik te horen dat ik de pan nu 6 maanden heb en dan vervalt de garantie. Ik heb twee metalen onderzetters, Hema , kruislings in de mand gelegd zodat er geen coating aan de producten kan komen. ik kan een nieuwe bestellen maar wie garandeert me dat deze ook niet weer met 4 mnd begint de huid te verliezen. Dus kom niet met de vraag over evt garantie dan weet men snel een antwoord te geven. Dat is een tegenvaller dus. Op dit moment is de helft vd coating verdwenen en ik ga nooit met een scherp voorwerp in de mand.

Pluspunten

• Handig in gebruik

Minpunten

• Coating mand

Hyacintha 06-05-2017 Product half jaar of langer in bezit

Fijne pan heb er veel plezier van

Gebruik hem een paar keer in de week. Niet alleen voor frites maar ook baquettes en mexicano, Zwitserse aardappelschotel enz.

Pluspunten

• Bijna ruikloos
  • Gemakkelijk schoon te maken
  • gezonder door geen vet
  • Makkelijk onder de afzuigkap te zetten

Minpunten

• handgreep krijgt zwarte kleur