Inventum GF250HL - Reviews

Best Reviewed september 2016
Aantal pannen
Regelbare thermostaat

frankpro 07-07-2016 Product paar dagen in bezit

Uitschuiflade komt naar buiten wanneer deze gevuld is

Hallo ik heb de volgende vraag/ opmerking.
Het viel mij op dat wanneer we bv. Frieten of aardappeltjes in de Inventum GF250HL doen en deze dan dicht schuiven dat dan de onderkant van de uitschuiflade er een stukje uitkomt.
De bovenkant blijft wel zitten.
We doen er niet teveel aan gewicht in,(gewoon wat aanbevolen word) zijn er meer die dit hebben ??
Als dat zo is hoef ik hem niet op te sturen voor omruiling en denk dat ze dit allemaal hebben.

Hoor graag jullie antwoord alvast bedankt hier voor.

Frederick 03-08-2016

Het hoeft niet te gebeuren, maar je moet hem wel goed indrukken. Bij gebeurde dat in het begin ook wel maar nu niet meer.

frankpro 04-08-2016

Die van mij was wel degelijk niet goed, heb hem om kunnen ruilen en deze nieuwe blijft gewoon netjes aan de onderkant dicht zitten

Big Dutchman 05-01-2016 Product paar weken in bezit

Wat is deze friteuse een grote verrassing!
We waren al tijden van plan om hetelucht friteuse te kopen maar ja, welke?
Dus hier en daar wat recensies gelezen want kunnen gewoon echt alle diepvriessnacks er in?
Voor de zekerheid hebben wij Inventum via de site een email gestuurd en hier hebben we helaas geen antwoord op gehad dus zijn we zelf gaan experimenteren.

Diepvries friet : Perfect en redelijk snel en heerlijk droog/krokant.
Diepvries Bami/Nasi schijf : Perfect maar deze word niet donkerder en dit is even wennen maar ook deze is lekker knapperig en gloeiend heet.
Diepvries kroket gaat redelijk want is wel lekker knapperig maar breekt vrij snel en blijft ook een beetje bleekjes maar om dit te voorkomen schijnt insmeren met olie te helpen en dan krijgt de kroket etc. wel kleur.

Aardappel kroketten etc. gaan ook geweldig en alles dus gewoon vetvrij en geen stank in huis.

Een paar kleine broodjes afbakken gaat ook geweldig en is veel sneller klaar dan uit onze eigen oven.
Zelfs nootjes roosteren gaat zeer snel en is een peulenschil in deze friteuse.

In de gebruiksaanwijzing staan nog veel meer producten die je in deze friteuse kan bereiden maar onze eerste ervaring heb ik zojuist opgeschreven en deze friteuse is een top aankoop en zal nog heel veel gebruikt gaan worden en is voor 2 personen groot genoeg maar voor een groter gezin is de slag groter aan te bevelen.

Het enige nadeel vin dik de kleine cijfertjes rondom de draaiknoppen op de tijd+temp. in te stellen en deze hadden wel iets duidelijker/groter gemogen want bij weinig licht in de keuken moet je echt turen.

jose 29-02-2016

Hallo Ik had het ook met de groquetten en
hoorde van iemand dan moet je oven groquetten proberen ik heb dat nog niet gedaan,maar mischien beter.

Succes.

PBS 23-07-2016 Product paar weken in bezit

Smaak van de pan proef je

Ik heb deze pan een paar weken in gebruik. Ik heb 'm diverse keren gebruikt, nadat ik de pan grondig schoon heb gemaakt. Ik blijft echter een aparte chemische smaak proeven van de pan. Ook na diverse malen gebruik gaat deze smaak niet weg of wordt het niet minder.
Daardoor smaken de frietjes smerig.

Frans van Dijk 01-08-2016

Dit probleem ervaar ik ook. Alleen proef ik het niet echt maar reuk ik aan de pan een chemische lucht, waarschijnlijk de anti-aanbak-laag. Friteuse nu 4x gebruikt maar de lucht verdwijnt maar langzaam. Buiten dit euvel werkt het apparaat prima alleen jammer van het luchtje want frietjes zijn wel lekker heb wel het idee dat het wat minder wordt. Maar het hoort natuurlijk niet.

k 01-08-2016

Ik heb het zelfde probleem. Het is erg vies.
Ik vind het vreemd dat er wel weinig te vinden is over dit probleem.

frankpro 02-08-2016

Dat luchtje daar hebben wij niet veel last meer van, je ruikt het nog wel een klein beetje maar niet echt storend zoals in het begin toen was het echt een vieze lucht de hele keuken rook er na.

Aan de producten die we er in doen ruik je niets of smaken ook niet vreemd (gewoon erg lekker zonder vet)
Ben erg blij met deze frietpan (is mijn 2de vorige sloot niet goed)
Denkt dat het luchtje op den duur vanzelf wel verdwijnt.
Belangrijkste vind ik dat het eten er niet naar smaakt.

Tonny 04-08-2016

Het is inderdaad in het begin een rare lucht ik denk dat dit komt omdat het nog nieuw is. Nu heb ik daar geen last meer van de frietjes smaken heerlijk.

teo 12-08-2016

Eerst even het maandje schoonmaken of in de vaatwasser de eerste keer.Zo als in de handleiding staat

Frans van Dijk 15-09-2016

Wij hadden ook last van de chemische geur van de antiaanbak laag. Dus heb ik Inventum gemaild en gezegd dat ik gebruik wil maken van de omruil garantie. Alles terug naar Inventum gestuurd en na ruim 1 maand (snel zijn ze niet) heb ik een nieuw apparaat toegestuurd gekregen. Prima service alleen beetje traag.

johanna1951 15-01-2016 Product paar weken in bezit

Vandaag gekocht en we konden niet wachten dus gelijk uitgeprobeerd!!heerlijke gebakken aardappelen en een kaas grande mee gemaakt en ook de zalm was super....zo blij met mijn inventum GF250HL!Nooit geen vet fornuis of vette stank in huis met dit apparaat en 1 woord SUPER!!!! EEN ECHTE AANRADER!!

hierboven was mijn eerste reaktie,nu na een paar weken in gebruik ben ik er nog beter over tespreken,rauw eitjes in de dop erin en na 8 min heerlijke "gekookte"eitjes enz

Frans van Dijk 15-09-2016 Product paar weken in bezit

Hele goede frituurpan

Ik heb al een keer op de beoordeling van PBS gereageerd. Hij had last van een chemische lucht vanuit de frituurpan. Dat hadden wij ook en dat hoort natuurlijk niet. Gelukkig zit er geen chemische smaak aan de producten die je er in doet. Maar een mailtje naar klantenservice van Inventum en wij kregen een nieuwe frituurpan. Wij gebruiken deze Inventum vooral in ons vakantiehuis thuis hebben wij een Philips Airfryer die bijna twee maal zo duur en de Inventum is nog luxer uitgevoerd ook. Verder zijn de resultaten van deze twee apparaten vergelijkbaar. Het grote voordeel geen vette troep meer geen luchtjes, en ook niet onbelangrijk stuk gezonder. En na gebruik kan alles zo de vaatwasser in, ook makkelijk.

Pluspunten

• betaalbaar
  • smakelijke producten
  • Geen frituurlucht meer
  • Makkelijk in onderhoud
  • Gezonder

Minpunten

• beetje lawaaierig

Fam Wensink 18-04-2016 Product paar weken in bezit

Wat een fijn en funtioneel apparaat

Nog maar pas in het bezit hebben we de Aifryer afgelopen weekend volop getest. Verse frites, kipnuggets en drumsticks, wat een succes, het kwam er allemaal lekker uit, niet vet, snel klaar en krokant. De Airfryer heeft bij ns in korte tijd zijn vaste plek op het aanrecht verdient, dat ligt voor de hand. Meegenomen is, dat tie ook nog een strak en modern design heeft, dat hartstikke mooi staat, wat een top en funktioneel apparaat.

jose huijpen 11-11-2015 Product paar dagen in bezit

Super blij mee lekker knapperig ziet er mooi uit,
makkelijk schoon te maken en ook nog eens een mooi
prijsje mijn complimenten.

wilma 18-12-2015

Helemaal mee eens, maar hoe krijg in hemelsnaam de chemische fabrieksgeur uit dit apparaat

Inventum Huishoudelijke Apparaten b.v. 21-12-2015

Beste Wilma,

De chemische fabrieksgeur in de hetelucht friteuse verdwijnt na verloop van tijd. Wij adviseren u de frituurmand en de pan na elk gebruik af te wassen. Dan is de geur ook sneller weg.

Mocht u nog vragen hebben dan adviseren wij u contact op te nemen met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet, team Inventum

Fred 09-02-2017

Ik heb deze air fryer nu een half jaar, maar die chemische rotgeur alsmede dito smaak van de producten zijn nog steeds aanwezig ondanks het regelmatig gebruik en grondig schoonmaken/ wassen van de beide mandjes in de air fryer. Deze blijven aanwezig!!

Mike 25-04-2016 Product paar dagen in bezit

Airfryer van Inventum GF250HL

Zeer simpel in gebruik en doet zijn werk. Erg goede prijs/kwaliteit verhouding. Vergeleken met zijn duurdere broertjes geen verschil in gebruik. Via een actie van Dirk van den Broek voor 49,99 euro in huis. Veel gezonder eten en veel variatie in gerechten.

Tonny 13-05-2016 Product paar dagen in bezit

Echt een aanrader

Een prima apparaat om je patat te bakken lekker knapperig en goed van smaak. Ook loempia's gebakken en dat ging ook prima lekker knapperig ook.
Een super apparaat. De kroketten heb ik met olijfspray gespoten dan zijn ze wat bruiner van kleur.

migchie 19-04-2016 Product paar weken in bezit

Voldoet aan verwachting

Sinds 2 weken in bezit:
de visfrietjes kreeg ik niet krokant, wat of ik ook probeerde.
Wel mooie frietjes, maar moest er wel lang (25 min) op wachten.
Maar ik ben wel teleurgesteld dat er helemaal geen rekje, of spies (accessoires) bij zitten, alleen bij de grotere en duurdere versie van deze friteuse.
Voor bijna 100 euro mag je toch wel een beetje éxtra service verwachten vind ik.
Enfin na contact met de klantenservice blijkt dat er helemaal geen accessoires voor dit type op het moment beschikbaar zijn.

Ans 01-02-2016 Product paar dagen in bezit

Een geweldig apparaat. We hebben hem net een paar dag en gelijk 3 dagen gebruikt. Kipfile was heerlijk mals en zo gaar (lekker makkelijk om daarna in plakjes te snijden voor een salade), de frietjes waren heerlijk knapperig en de kippenbouten waren aan de buitenkant heerlijk krokant. Aan het einde van de baktijd had ik de boutjes wat ingeprikt zodat de binnenkant ook snel gaar werd. Het schoonmaken is echt een eitje. En ik was ook erg verbaasd over de lucht. Je ruikt het apparaat haast niet echt geweldig. Ik kan alleen maar zeggen dit apparaat is een goed aankoop en een uitstekende aanvulling in je keuken als je gezonder wilt koken. Ik zeg TOP.

ggwp 28-05-2016 Product paar weken in bezit

Zeer tevreden

Gebruik hem vooralsnog alleen voor frieten en snacks. Zeer tevreden over de smaak en de frietjes en snacks zien er ook goed uit. Het is net zo goed als gewoon frituren behalve dat het gezonder is en minder rotzooi en stank oplevert. Ik ben wel overgegaan op franse frietjes, vlaamse frieten hebben toch een stuk langer nodig. Een nadeel is misschien dat de hoeveel die je (goed) kan bereiden in een keer beperkt is. Dus als je met 2 of 3 personen bent kun je beter voor iets met meer inhoud gaan

Harko 07-07-2016 Product paar dagen in bezit

verjaardagskado

beter kon ik mij niet wensen, Een smakelijke verrassing met super veel mogelijkheden voor het beriden van maaltijden snacks en frites. Nu elke dag een beetje jarig.

Wil 24-04-2016 Product paar dagen in bezit

Supe rAirflyer

Ben super bij met mijn hot air flyer.Het voldoet helemaal aan mijn verwachtingen.Alles is lekker krokant.Voor mij geen friteuse meer met olie.Echt een aanrader.

BRenkema 14-02-2016 Product paar dagen in bezit

Pas gekocht maar had ik veel eerder moeten doen. Ziet er heel mooi uit en is heel gemakkelijk in gebruik en de mogelijkheden zijn echt heel veel. Geen vet. Frietjes komen er heerlijk uit. Kook er eitjes in bak er broodjes in af. Die lekkerder zijn dan vanuit de oven. En wat heel belangrijk is makkelijk schoon te maken.

Wouter 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende hete lucht friteuse

Als je een hete lucht friteuse wilt aanschaffen, kan ik deze Inventum GF250HL zeker aanbevelen. Het apparaat munt uit door bedieningsgemak en is makkelijk schoon te houden. Hij neemt weinig plaats in en is mooi vormgegeven. Een uitstekend apparaat voor een schappelijke prijs.

Sabine 25-04-2016 Product paar dagen in bezit

Superfrituur

Top apparaat! Het mandje is iets kleiner dan ik had verwacht maar het apparaat werkt onwijs goed! Heerlijk om het eten te bereiden. Super blij met deze aankoop.

Hot Airfryer GF250HL 10-07-2016 Product paar dagen in bezit

Enthousiast

Apparaat voldoet aan alle verwachtingen, gemakkelijk in gebruik en vetloos dus werkt mee aan de gezondheid

betsy 08-07-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige uitvinding

Wil niks anders meer nooit geen geknoei met olie makkelijk in onderhoud en ieder kan het gebruiken zonder dat je je eigen verbrand. Top idee deze hetelucht friteuse had eerst mijn twijfels maar nu niet meer.

Kees 24-04-2016 Product paar dagen in bezit

Friteuse Inventum

Prima apparaat en praktische vormgeving waardoor makkelijk weg te zetten.alles wat je bakt is heerlijk knapperig.