Philips Avance Collection HD9240 - Reviews

Best Reviewed jan 2017 Philips Avance Collection HD9240
Best Reviewed januari 2017
Aantal pannen
Regelbare thermostaat

Beoordeling op basis van 3394 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Gijzzz 12-05-2016 Product paar dagen in bezit

Twee keer een defect apparaat!!

4,8
Wij hebben dit de afgelopen twee weken ook twee keer gehad met de Airfyer XL. Wij hadden via de ING rentepuntenwinkel een mooi wit exemplaar besteld. Het eerste exemplaar meteen terug gestuurd na twee porties patat, dit vanwege de defecte timer die zomaar op bleef lopen. Vervolgens na 1 week netjes een nieuw exemplaar ontvangen en helaas ook deze deed meteen raar. De Timer liep meteen ook weer op en vervolgens was het een plof en stopte het apparaat geheel en lag mijn aardlekschakelaar eruit, dit halverwege de eerste maaltijd. Resultaat : halfgare patat gegeten en ook dit nagelnieuwe defecte apparaat weer terug in de doos. Nu meteen mijn geld teruggevraagd.
Je kunt mij veel wijs maken maar niet dat dit toeval is dat ik de enige ben die toevallig twee keer een defect apparaat kreeg. Volgens mij heeft Philips een hele slechte partij Airfryers XL in de markt gezet. Ik ben er nu gelijk helemaal klaar mee. Ik ga voortaan wel weer naar de friettent.

Wendy 10-01-2017 Product paar dagen in bezit

Gezonder en smakelijk

Het is even wennen en uitzoeken op welke manier en welke producten je het best in de airfryer kunt gebruiken, maar wij zijn vooral tevreden met de lekkere en gezondere maaltijden.

kuipers 10-01-2017 Product paar weken in bezit

goede airfryer

Heb de Philips Avance cadeau gekregen. Ben zeer tevreden met de Philips Avance. Makkelijk in gebruik en makkelijk schoon te maken.

Mariska 09-01-2017 Product paar weken in bezit

Geweldig apparaat!

Ik heb na lang nadenken en vele positieve reacties dan toch maar de airfryer XL aangeschaft.
Tot nu toe zijn wij er erg blij mee. Het apparaat is zeer makkelijk te bedienen en handig in gebruik te nemen. De lade en het mandje zijn uitneembaar en zo dus makkelijk schoon te maken. De snacks en friet zijn heerlijk uit de airfryer maar ook vlees en groenten gaan hier prima in.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Minder stank
  • Heerlijk eten

Minpunten

• Bij vet op de bodem gaat hij erg roken!

WingsOfDaidalos 05-01-2017 Product paar dagen in bezit

Lekkere frites!

Deze week ontvangen en direct franse frites bereid. Dat is toch de belangrijkste test: zijn ze inderdaad krokant en lekker? Antwoord JA! Super lekkere frites zonder olie of gedoe. Geen stinkend appartement. Top.

Muris 22-01-2017 Product paar maanden in bezit

Goede frituur vervanger

Wij hebben na veel wikken en wegen de Philips Airfryer toch gekocht. Wij vonden hem erg duur, maar nadat we zagen wat we er allemaal mee konden maken, hebben we toch de stap gemaakt. Een heerlijk apparaat als je wel van patat houdt maar niet van de frituur lucht. Na de eerste keer gebruik waren we eigenlijk wel verkocht. Je eten smaakt niet meer naar firtuurvet maar naar het eten zelf. Wel viel ons bij de eerste keer gelijk al op dat er veel witte/blauwe rook uit het apparaat kwam. Na wat inlezen bleek dit te maken te hebben met het vet wat in de producten zien. Dit schijnt door de airfryer uit (bijvoorbeeld) het vlees te druipen, waarna dit door de hitte van de airfryer gaat verdampen (o.i.d.) Dit vinden wij een heel groot minpunt en ik vind dat ze dit wel even duidelijker mogen melden. Ook had ik al het een en ander gelezen over het geluid wat de Airfryer produceert, en ook dat klopt. Dat zijn ook gelijk de enige 2 nadelen van het apparaat. Sinds we het apparaat binnen hebben, hebben we naast de gebruikelijke frituur zaken ook een cake gebakken in dat ding, Kippetjes gegrild, loempia's gemaakt, te veel om allemaal op te noemen. Een heel veelzijdig apparaat, waar we ondanks de nadelen, denk ik toch veel plezier van gaan hebben.

Elize 10-01-2017 Product paar dagen in bezit

Goed apparaat

We hebben hem nog niet heel veel gebruikt. Wel makkelijk in gebruik. Snel warm en niet onbelangrijk: hij doet wat hij moet doen. Het was wel even wennen om de juiste tijdinstellingen voor optimale frietjes te ontdekken maar toen we dit door hadden smaakten ze toch wel hetzelfde als friet uit de 'ouderwetse' friteuse. Ook kroketten komen er prima uit.

Pluspunten

• snel warm
  • gezonder

Minpunten

• la voelt fragiel aan

Jan 09-01-2017 Product paar weken in bezit

Beter dan verwacht.

De Airfryer is een succes. De snelheid van opwarmen en bereiden is enorm handig voor snel gebruik. Even een voorgebakken broodje maken bij de lunch. De saucijzenbroodjes worden uitstekend, bros en knapperig en niet vet. Frietjes ook niet vet, maar daar door iets droger dan normaal, maar niet minder lekker. Kroketjes (frituur type) worden niet echt bruin zoals gewend, maar uitstekend van smaak en veel beter dan oven kroketten.

Pluspunten

• snelheid
  • gemak
  • smaak
  • veel toepassingen

Minpunten

• geen bruine kroketten
  • blaast lucht naar achteren, kan muur vuil maken

Familie Hakvoort 09-01-2017 Product paar dagen in bezit

Philips Airfryer XL

We zijn tot de aankoop gekomen omdat een aantal van onze collega's de Airfryer al in hun bezit hadden. Zij waren daar bijzonder lovend over en daarom hebben wij besloten om er ook één aan te schaffen. We hebben hem nu vijf keer gebruikt en alle producten waren prima op temperatuur en erg smakelijk. Met het gebruik van de Airfryer wordt tevens minder vet gebruikt en daar was het ons eigenlijk ook wel om te doen.

Pluspunten

• minder vet
  • baksnelheid
  • snel voorverwarmen

Foezi 09-01-2017 Product paar dagen in bezit

gebruiksvriendelijk en lekker

Het apparaat is niet ingewikkeld, maar simpel en daarmee ook gebruiksvriendelijk. De snacks zijn net zo lekker of zelfs lekkerder als bij het ''gewoon'' frituren.

Liz 09-01-2017 Product paar weken in bezit

AirfryerXL Lekkere frietjes en snacks bakken zonder baklucht

De frietjes uit de airfryer smaken goed. De snacks ook; om deze laatsten een mooi kleurtje te geven sprayen we er van tevoren olie op. Geen frituurlucht in huis en qua tijd vergelijkbaar met de frietpan.
Overige toepassingen moeten we nog uitproberen.

Pluspunten

• geen baklucht
  • goede smaak
  • minder vet

Minpunten

• groot apparaat

Fam. Eising 09-01-2017 Product paar weken in bezit

Airfryer Philips HD9240/90

Keus gebaseerd op vergelijk degelijkheid, inhoud, al/niet noodzakelijk gebruik olie. Keus is gemaakt bij de Media Markt, welke verschillende fabrikaten/modellen heeft opgesteld. Deze vonden wij er het beste uit komen.

Apparaat inmiddels enkele malen gebruikt. Resultaat is boven onze verwachting. Wij vinden de smaak beter dan gelijke producten uit de friteuse.

Nathalie 18-10-2016 Product paar weken in bezit

Eindelijk een gezonde friteuse die nog zoveel meer kan!

ik had géén friteuse want ik probeer zo gezond mogelijk te koken. Ik was dan ook heel benieuwd naar de AirFryer - want géén olie nodig bij voorgebakken diepvriesfrietjes!? En het klopt - de kinderen zijn er dol op (lekkerder, krokanter en veel minder vet) en de Air Fryer is ook super gemakkelijk schoon te houden en er is bijna geen geur hinder. We zijn allemaal fan! Naast een vervanger voor een friteuse, kan je er ook taarten in bakken, vlees mee grillen en zelfs moeilleux in maken. Ik heb 'm nu een kleine maand en ontdek elke dag weer iets nieuws. Ja, het is 'weer' een toestel in je keuken.. maar wel één waar je enorm veel mee bent. Wij zijn fan!

Pluspunten

• gezonder frituren
  • multifunctioneel
  • snel heet / klaar voor gebruik
  • gemakkelijk schoon te maken
  • weinig geurhinder

Minpunten

• weer een toestel in de keuken

veerler 08-10-2016 Product paar weken in bezit

prima product

De airfryer staat niet mis in je interieur. Zal ook moeten want is een groot toestel dat je niet zomaar even in een kast zet. Bereidingstijd zelfde als een oven, wie het echt enkele als 'friteuse' gaat gebruiken, is eraan voor de moeite. Frietjes moeten redelijk lang liggen, waardoor het moeilijk is om alles samen op tafel te krijgen. De frietjes zijn al koud voordat de hamburgers gebakken zijn. Mijn gebakken aardappelen waren zeer lekker, vetvrij en dus ook gezond. Apparaat geeft wel veel 'damp' af, dus je moet het onder de afzuigkap zetten. Nadeel: dwz daar waar je kookplaten zijn, en daar staan natuurlijk je pannen met vlees en groenten reeds op...

Pluspunten

• mooi design
  • vetvrij koken

Minpunten

• groot
  • veel damp

Caroline 22-05-2016 Product maand in bezit

Eet smakelijk

We hebben de AirFryer als Moederdag gekregen, we hebben er al heerlijke dingen uit kunnen eten. De gebruiksaanwijzing is heel duidelijk en de bediening super eenvoudig. We beseffen dat we nog niet alles weten, maar dat we heerlijk en gezond gaan eten, dat staat vast.

Sonja 20-05-2016 Product paar dagen in bezit

Gezonder snacken

De Airfryer biedt mij de mogelijkheid om veel gezonder te kunnen frituren. Bovendien geeft de Airfryer geen vieze geur, dus tijdens het frituren naar de garage lopen om de snacks op te halen is niet meer nodig. Hij is ook nog eens heel gemakkelijk te reinigen.

Jeanne Willems 24-04-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat !!

We hebben hem nu 1 week in huis en zijn dik tevreden, je kunt er ook heel veel mee doen em de smaak is super goed !!

Ruud 04-01-2016 Product paar dagen in bezit

Na verschillende reviews te hebben gelezen op internet hebben wij gekozen voor de Airfyer XL. Het apparaat ziet er degelijk uit en is zeer makkelijk te bedienen door middel van het touchscherm. Het voorverwarmen gaat razendsnel en het bakken van de frietjes gaat lekker gezond door het ontbreken van het frituurvet. Hierdoor heb je ook een heel stuk minder last van de nare frituurgeur door het huis. Tot nu toe alleen nog maar gebruikt voor friet en snacks maar binnenkort proberen er cupcakes mee te maken. Over het algemeen een TOP apparaat!!

Lenie 04-01-2016 Product paar dagen in bezit

Eenvoudige bediening en goede bakresultaten. De frietjes kwamen er mooi bruin en krokant uit. Ook de kippenpoten waren snel gaar en krokant.

Ferry Klokgieter 28-12-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat, mooi design en super gemakkelijk te bedienen.

Frietjes zijn heerlijk, natuurlijk proef je dat ze minder vet bevatten.

Apparaat is snel opgewarmd voelt solide aan.

De kabel kun je opbergen in de actifry wat handig is, wel had deze wat langer mogen zijn.