Tefal AH9518 - Reviews

Best Reviewed augustus 2016
Aantal pannen
Regelbare thermostaat

Sonja 02-09-2016 Product paar weken in bezit

Ideaal om gezond te leven

Wij hebben deze actifryer sinds kort en ik heb spijt deze niet eerder aangeschaft te hebben. Het eten komt er vele malen gezonder uit dan dat je gewoon kookt. Het gebruik van olie hoeft maar minimaal tot niets. De producten die eruit komen, zijn heerlijk gaar en krokant waar het krokant moet zijn. Zelfs broodjes kan je er in afbakken. Dus echt niet alleen gebruiken voor friet of frikandellen, zoals velen deze wel gebruiken. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Niet voorverwarmen
  • Niet steeds roeren
  • Duidelijk tijdsaanduiding

pukjem1 01-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Gemak dient de mens

Bedieningsgemak voor iedereen. Warme maaltijd in half uurtje gepiept, frites en snacks in 1 keer in de AF. Manlief en kids kunnen er ook goed mee overweg, niet meer uit de keuken erg te slaan.

Pluspunten

• Bedieningsgemak

Minpunten

• Maakt veel lawaai

Marjoh 20-08-2016 Product paar maanden in bezit

Prima pan die Actifry

Ik ben zeer tevreden over de Actifry, nu patat en snacks eten zonder dik te worden,maar ik gebruik de Actifry ook voor het bereiden van kipkluifjes en andere gerechten. Afbakbroodjes gaan er ook prima in en wat zo ideaal is je hoeft niet voorr te verwarmen zoals een oven of frituurpan, dus we besparen ook nog op de stroom

Pluspunten

• Vetvrij frituren
  • Niet voor verwarmen
  • Geen frietlucht in huis

FG 20-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

Leuk design , gemakkelijk en gezond

Ik vind dit een super handig produkt, allereerst bak je met veel minder vet , dus is gezonder. Ook kun je heel makkelijk weglopen met het bereiden, geen gespetter met vet meer in de pan, ook de glazen deksel is superhandig, je kan zien wat er gebeurt, ook het schoonmaken van dit apparaat is een fluitje van een cent.

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • leuk disign
  • Gezond
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• de tijd

G 20-08-2016 Product paar weken in bezit

Super mooi model en grote bak

Nu kunnen we na de orginal ook onze recepten met meer vloeistof maken. De pan is veel dieper en hoog tuitje. De zwenkarm is ook beter schoon temaken, staat onder iets breder uit elkaar. Mooie uitstraling, blijft lekker op de aanrecht staan. Snelle baktijd. Super blij ermee. Doen er nu meer mee dan met onze eerste. Die is nu ingebruikneming bij onze zoon.

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Grote bak
  • Snelle baktijd
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Geen gevonden

An V 20-08-2016 Product paar weken in bezit

gezond eten met de Tefal AH9518

Een zeer handig apparaat waar ik graag elke dag gebruik van maak om voor mijn gezin een gezonde maaltijd op tafel te zetten.Het is even experimenteren met verschillende soorten voedsel maar het werkt perfect.

Pluspunten

• Minimaal olie nodig
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• moeilijk schoonmaken

rdh 19-08-2016 Product paar maanden in bezit

Fijn voor allerlei gerechten

In het begin was het even puzzelen met bereidingstijden, maar inmiddels ben ik helemaal gewend. Makkelijk in gebruik en fijn dat hij voor veel verschillende gerechten geschikt is, al gebruik ik hem zelf het meeste voor patat. Schoonmaken gaat ook heel makkelijk.

Pluspunten

• Makkelijk schoon
  • Gebruik is simpel
  • Mooi apparaat

Minpunten

• Wennen in begin

Ellenlobker 19-08-2016 Product paar weken in bezit

Van een 6 jaar oude actifry naar deze gewonnen versie!

Ik ben er erg blij mee en maak gezonde en verantwoorde maaltijden met dit apparaat. Hij is erg betrouwbaar in de omgang (gaat bijvoorbeeld uit wanneer je de klep opens) en er zitten geen moeilijke knoppen aan. Het is handig voor een 'eenpansgerecht'. Er is weinig schoon te maken na de tijd ;) want het apparaat is makkelijk en snel schoon te krijgen. Groentes en vlees worden er goed in gaar en de aardappeltjes knapperig. Je moet natuurlijk wel letten op de tijden (ongeveer deze aanhouden). Chili's zijn er ook leuk om in te maken! Wat ik vooral fijn vind is dat er maar weinig olie voor nodig is. Hij is daarnaast ook nog heel mooi. Het design is erg strak. Ik ben er in iedergeval erg tevreden mee!!

D. Verhout 12-05-2016 Product paar dagen in bezit

Lekker en gezond eten

Ik was eerst nogal sceptisch over dit product. Gekregen als een cadeau, maar na enige tijd in gebruik ben ik erg tevreden. Alles wordt lekker knapperig en je bent nog gezond bezig ook ! Kortom fijn apparaat.

mrijck 01-05-2016 Product kwartaal in bezit

Tefal AH9518 Airfryer

gezonde (droge) frieten met een lekkere smaak.
produkt voldoet naar verwachting en frieten/snacks smaken bijzonder goed.

jackm 01-05-2016 Product half jaar in bezit

miskoop actifry express XL AH9518

4,3
TEFAL CONSUMENTENSERVICE
De Schutterij 27
3905 PK Veenendaal

LS,
Vorige week 9-7-2015 kocht ik uw actifry express XL. AH9518
Hierover ben ik volstrekt niet tevreden.
Het is een mooi ontwerpt, maar volgens mij is het zo van de tekentafel naar de productie gegaan. Ik vindt het zeker geen praktisch doordacht model.
Dit apparaat voldoet volstrekt niet aan mijn verwachtingen.
Mijn verwachtingen waren tenminste als van mijn oude actifry family.

Als ik frietjes bak drukt de roerarm het voedsel tegen de wand. Het rolt er niet soepel overheen zoals bij uw family pan, een portie diepvriesfriet (250 gr 1 persoon portie) wordt als een blok vooruitgeschoven en er gaan af en toe met moeite een paar friet over de roerarm heen, hetgeen wel de bedoeling is. Dit komt m.i. omdat de draaiarm kort en veel te hoog is. De arm plet het voedsel tegen de wand. Hierdoor gaan de frieten stuk en krijg je een op frietenpap lijkende massa, een soort grof gemalen friet waarbij ongeveer de helft herkenbaar blijft als friet.

Het handvat om de pan eruit te nemen heeft iets weg van een gekromde roofvogelsnavel. De pan is hier door gewoon niet hanteerbaar als je hem wil omkiepen boven je bord. Gewoon tegendraads, je hand komt hierdoor in een onnatuurlijke stand.

Het geluidsignaal op het einde van de baktijd is nauwelijks hoorbaar. Het geluid van de pan zelf is harder.

Als ik dit vooraf had geweten had ik deze pan zeker niet gekocht.
Ik heb de pan gekocht omdat hij er mooi uitziet. En omdat met de oude actifry family het niet mogelijk is om bv kroketten te bakken zonder dat deze onherkenbaar worden vervormd.
Ik heb weer voor Tefal gekozen omdat ik over mijn vorige pan wel tevreden was.

Absoluut geen aanrader deze “actifry express XL”. AH9518, en zeker niet voor 228,99 euro.

Dit is mijn eerste schrijven en is aan u gericht.

Tot hier mijn schrijven aan Tefal.

Bovenstaande brief heb ik op 9-7-2015 naar Tefal klantenservice gestuurd
Nu op 01-05-2016 sta ik nog steeds achter mijn hiervoor opgesomde mening en bevinding.
Tefal heeft totaal niets van zich laten horen op mijn schrijven.
Vandaar dat ik het nu publiceer.

Aanvullend: als ik diepvries frietjes in de pan stop, ca 250 gram, kan het gebeuren juist doordat de draaiarm veel te hoog is dat de friet er niet overheen gaan. Bovendien zit er aan de binnenkant van de pan een verdikking waar de steel van de pan is gemonteerd. Het gebeurt vaker dat de diepgevroren friet hier tegenaan worden gedrukt waardoor de arm zelfs stil komt te staan om vervolgens met enige kracht een eind door te schieten.
Nogmaals het lijkt meer op brij met een frietsmaak ipv dan op een smakelijk frietje.

Het ontwerp, de vormgeving is uitstekend maar niet geslaagd als frietpan.

Ik kan niet begrijpen dat deze pan de titel beste van 2015 heeft gekregen

Nico 30-04-2016 Product half jaar in bezit

Ben helemaal blij met mijn ActiFry

Mooi design, past helemaal in mijn keuken en hoef hem daarom ook niet in een kast te zetten. Wij vinden de snacks, zeker de 'oven-snacks', heel erg lekker. Dat het wat langer duurt voordat het knapperig is stoort ons helemaal niet, dat wisten we al. Er is immers geen vieze lucht en de ActiFry is makkelijk te reinigen. Er is maar een temperatuur-stand, dus gewoon de tijd instellen en klaar. Door de draaiende arm hoef je niet zelf om te scheppen. Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel vertellen want we hebben hem pas sinds de kerst. Moet ik zeggen dat we hem ook niet dagelijks gebruiken. Maar een frituurpan gebruikten we nog veel minder...
Tot nu toe dus nog geen problemen ondervonden!

Dirk 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

Prima alrenatief voor een lekkere snack

De tefal AH9518 is een mooi goed uitziend apparaat dat lekkere snacks en frieten in een korte tijd op tafel zet.Sinds we hem in huis hebben hebben we hem meer regelmatig gebruikt dan de gewone frituurpan. Apparaat is makkelijk schoon te maken.

patrick peeters 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

De Airfryer

Een goed degelijk en duidelijk apparaat wat gemakkelijk te bedienen is en waar toch aardig wat in gaat. Alleen jammer dat er geen temperatuur ingesteld kan worden. Voor de rest top!

Florissavw 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

Actifry pan XL van Tefal

Ik ben erg tevreden over de XL actifry pan van Tefal. Groot genoeg voor families. Makkelijk schoon te houden en te maken, mag in de vaatwasser. Weinig olie en toch krokante snacks zoals bittergarnituur. Geen vieze frituurlucht. Werkt eenvoudig en snel.

Robin T 29-04-2016 Product paar dagen in bezit

Overtuigd na aankoop

Vaker de actifry op Tv gezien maar nooit gedacht dat het product kon waarmaken wat er beloofd werd. Net verhuisd frieteuse de deur uit gedaan want was te smerig om te transporteren dus een actifry gekocht. Idd geen vieze olie lucht, snacks smaken erg goed zonder buikpijn van te veel vet en schoonmaken is kinderspel. Al met al een top product. Friteuse is dan wel sneller maar de voordelen van de actifry maken het, het wachten waard. Tip maak eerst frietjes houd deze warm in de oven en plaats dan de snacks in de actifry niet vergeten om te draaien ;)

Ilse 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

Super gemakkelijk en lekker

Zeer makkelijk in gebruik en de friet en snacks komen er heerlijk bruin uit en geen vette vingers meer bij het eten.
Ook voor kroepoek heb ik hem inmiddels gebruikt en ook die worden in het bij geleverde mandje snel en goed gaar en smaken vele malen beter dan toen ik ze nog in de olie bakte, hier komt echt de smaak van echte kroepoek goed naar boven

Jane 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

Mooi en gezond

Het is een mooi produkt, snel en gezond je eten op tafel, afzonderlijk etenswaar in te bereiden. We gebruiken hem heel vaak en kan hem iedereen aanraden. We hebben er ook ovensnacks in geprobeerd, deze zijn minstens zo lekker als uit de frituur en natuurlijk veel gezonder

bundy64 29-04-2016 Product maand in bezit

Lekker en makkelijk

Ideaal voor aardappeltjes en frietjes loempia's worden ook heerlijk bereid lekker makkelijk schoon te houden

nadir 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

top zeker aanrader!

De Tefal frituur is tot nu mijn beste aankoop in de elektronische producten.
Sinds ik de tefal in huis ongeveer 3 maanden ben ik al 9 kg afgevallen doordat ik veel minder olie gebruik kort samengevat top apparaat zeker een dikke aanrader!!