Tefal FR4078 - Reviews

Aantal pannen
Regelbare thermostaat

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

petra visser 12-04-2016 Product kwartaal in bezit

Heerlijke Frituur

De frituurpan komt goed op temperatuur, waardoor alles mooi en gelijkmatig op kleur komt en heerlijk krokant wordt. Hij is simpel te onderhouden. De zeef onderin werkt perfect. Door de wafel buitenkant zie je veel minder vlekken/vingerafdrukken. Wij zijn zeer tevreden. Niet twijfelen, gewoon doen.

Lee 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

Prima friteuse

Prima friteuse, bevalt zeer goed. Handig frietmandje wat je gemakkelijk aan je friteuse kan hangen . Ook is het zeefje onderin gemakkelijk om je frietvet te zeven. Wij zijn erg blij met onze friteuse!

Anne 29-04-2016 Product half jaar in bezit

Tefal friteuse FR4078

Met de Tefal FR4078 maak je de allerbeste friet. Ze zijn heerlijk krokant en lekker van smaak. Ook de snacks smaken superbest met deze friteuse. Het maakt niet uit welk merk friet je kiest, ze smaken allemaal even lekker. Het is mijn beste friteuse sinds jaren!! Tevens een goede prijs voor een uitstekend product.

Johannes Assen 22-02-2017 Product paar weken in bezit

Prima frituurpan met handig oliefilter

Prima frituur die doet wat hij moet doen. Het olie filter is een handig tooltje om de frituur olie schoon te houden. Kan hem alleen maar aanbevelen.
Snap alleen de timer niet. Ik weet niet hoeveel mensen iets 1 1/2 uur in de frituur laten... Was beter geweest om een accuratere timer met een veel kleinere max timerduur te hebben (15-20 minuten?)

Pluspunten

• Olie filter
  • 3000 Watt
  • 4 liter inhoud

Minpunten

• Kort snoer
  • Timer tot 99 minuten in een frituur??

Hawkeyenl 02-01-2017 Product paar dagen in bezit

Ruime capaciteit.

Een betaalbare maar daarom niet minder goede frituurpan.
De pan is met zijn 4 liter inhoud ruim voldoende voor een groot gezin.
De 3000 watt vermogen zorgt voor een snelle opwarmtijd.
Slimme aanvulling is de simpele maar doeltreffende tijdschakelaar.
De van 1 tot 99 minuten in te stellen klok geeft een korte alarm af als de tijd om is. Dit word na een aantal seconden herhaald.

Mooie aanvulling is de olie filter onderin de pan. Hiermee kan je afval dat in de olie komt van frituur gemakkelijk uit de pan halen waardoor de olie langer schoon blijft.

Pluspunten

• 3000 watt vermogen
  • Tijdschakelaar
  • Oliefilter dmv lift.

Minpunten

• kort elektra snoer.

Belinda 02-01-2017

Hoe zit het met de geur in huis....?? De Fritel Turbo SF 4571 heeft een filter in de deksel

Hawkeye NL 03-01-2017

Zomers hebben wij de frituurpan altijd onder onze veranda staan bij de bbq dus is dat voor ons geen punt.

Nu hebben wij hem eergisteren ook gebruikt in de keuken en dan zetten wij hem altijd op het fornuis onder de afzuigkap.
Ook in deze deksel zit een rooster. Alleen is dat geen filter. Toch hadden wij geen last van vervelende geuren in huis. Ondanks dat wij een open keuken hebben.

Maar ...
Ik moet eerlijk bekennen dat ik van mening ben dat dit punt per persoon verschilt. De één vind al snel dat iets stinkt in huis terwijl de ander zelfs naast een open riool nog geen klachten zou geven.

CARLA 01-09-2016 Product paar dagen in bezit

Demontabel voor vaatwasser.

De onderdelen van de friteuse kunnen allemaal afzonderlijk gereinigd worden in de vaatwasser op termostaat na.
In de friteuse zit een extra rooster om bakresten op te vangen waardoor de olie langer schoon blijft.
En de friteuse heeft een inhoud van 4 liter.
Een echte aanrader.
Heb deze nu een paar dagen zelf in huis doordat mijn schoondochter zeer tevreden is over dit product en hem al langere tijd zelf gebruikt.

Pluspunten

• Demontabel voor reiniging
  • 4 liter inhoud
  • 3000 watt