Tefal FR4078 - Reviews

Aantal pannen
Regelbare thermostaat

CARLA 01-09-2016 Product paar dagen in bezit

Demontabel voor vaatwasser.

De onderdelen van de friteuse kunnen allemaal afzonderlijk gereinigd worden in de vaatwasser op termostaat na.
In de friteuse zit een extra rooster om bakresten op te vangen waardoor de olie langer schoon blijft.
En de friteuse heeft een inhoud van 4 liter.
Een echte aanrader.
Heb deze nu een paar dagen zelf in huis doordat mijn schoondochter zeer tevreden is over dit product en hem al langere tijd zelf gebruikt.

Pluspunten

• Demontabel voor reiniging
  • 4 liter inhoud
  • 3000 watt

Minpunten

Anne 29-04-2016 Product half jaar in bezit

Tefal friteuse FR4078

Met de Tefal FR4078 maak je de allerbeste friet. Ze zijn heerlijk krokant en lekker van smaak. Ook de snacks smaken superbest met deze friteuse. Het maakt niet uit welk merk friet je kiest, ze smaken allemaal even lekker. Het is mijn beste friteuse sinds jaren!! Tevens een goede prijs voor een uitstekend product.

Lee 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

Prima friteuse

Prima friteuse, bevalt zeer goed. Handig frietmandje wat je gemakkelijk aan je friteuse kan hangen . Ook is het zeefje onderin gemakkelijk om je frietvet te zeven. Wij zijn erg blij met onze friteuse!

petra visser 12-04-2016 Product kwartaal in bezit

Heerlijke Frituur

De frituurpan komt goed op temperatuur, waardoor alles mooi en gelijkmatig op kleur komt en heerlijk krokant wordt. Hij is simpel te onderhouden. De zeef onderin werkt perfect. Door de wafel buitenkant zie je veel minder vlekken/vingerafdrukken. Wij zijn zeer tevreden. Niet twijfelen, gewoon doen.