Philips Viva Collection HD9230/20 - Reviews

Aantal pannen
Regelbare thermostaat

Suzanne 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

Gezonder snacken

De Airfryer is ideaal. Makkelijk en gezond snacks bereiden , De viva is ruim genoeg voor 2 personen

Potloodje 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Prima design

Werkt perfect! Kan het iedereen aanraden. Geen stank en lekkere friet. Dit alles in een goed doordacht ontwerp.

Bas 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

Airfryer

Na verschillende reviews gelezen te hebben uiteindelijk deze Airfryer gekocht. Handig in gebruik, even wennen in het begin maar vooral minder vet!

A.Renes 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

gebruiksgemak

Deze Airfryer is makkelijk in het dagelijkse gebruik. Stil en makkelijk te reinigen. Zeker voor alleen of met zijn tweeen, snel eten op tafel

Pluspunten

• bijna reukloos
  • handig in gebruik

Minpunten

• de greep is niet gemakkelijk te ontgrendelen

Germaine Claessen 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

Super apparaat

Ik geef een 10 omdat ik absoluut niks heb aan te merken op deze Airfryer. Hij doet alles wat hij moet doen en snacks en friet smaken lekker knapperig. Natuurlijk dat wij door het gebruik van de Airfryer nu ook gezonder eten - doordat er minder vet wordt gebruikt is heel erg mooi meegenomen. Ik heb dit mijn ouders cadeau gedaan alvast voor Kerstmis en ze zijn er heel erg blij mee. Tevens weer de kwaliteit die we van Philips gewend zijn! Ik zou dit product iedereen aanraden.

Germaine Claessen
een tevreden klant!

Pluspunten

• knapperige snacks
  • snel klaar
  • mooi design
  • gezonder eten

Danny S. 05-12-2016 Product paar dagen in bezit

Airfryer

Super product. Gebruiken deze bij alle mogelijke gerechten. Geen vettige friet meer en voldoende producten verkrijgbaar welke hier uitermate geschikt voor zijn.

Cees 05-12-2016 Product paar maanden in bezit

Gezonder snacken!

Wij hebben dit product gekocht omdat we op een gezondere en makkelijke manier wilde frituren zonder de nare luchtjes in huis. Dit is met die product meer dan gelukt en de snacks komen er ook nog is lekker knapperig uit en de smaak blijft mooi behouden. Voor ons is dit een mooie uitbreiding in de keuken.

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Makkelijk schoon te maken
  • Geen nare luchtjes in huis
  • Snack lekker knapperig

Minpunten

• Snoer wat stug met opbergen

Theo 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn in gebruik.

We hebben dit product gekozen omdat het heel prettig in bediening is. We zijn al op leeftijd en de duidelijk gebruiksaanwijzing was voor makkelijk te volgen. Verder is wat ons betreft bijvoorbeeld friet lekker en niet mer zo vet als bij een normale frietpan!

M. Schouten 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Ideaal apparaat!

Handig in gebruik en geweldig resultaat. We hebben hem meerdere keren gebruikt en elke keer zeer tevreden over de uitwerking.

Sophia 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Airfryer....

Begonnen met broodjes en croisants...en in een woord ...super snel en Krokant en bruin....Heerlijk....
Morgen frietjes met de kleinkinderen en dan verder gaan ontdekken met het vlees ...Ik heb er zin in

Peter 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Lekkere friet

Ik geloofde er niet zo in, maar na aanbeveling van anderen ook zo'n Fryer gekocht. De eerste keer moest het even wennen qua baktijd, maar nu zijn de frietjes uitstekend. We hebben hem pas, dus er moet nog meer ervaring worden opgedaan.

vos 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

goed product

wij waren al bekend met deze airfryer, hebben deze aangeschaft omdat deze nauwkeuriger op temperatuur is in te stellen, ter vervanging van hd 9220

Pluspunten

• snel op temperatuur
  • makkelijk te reinigen

Minpunten

• lastig op te bergen snoer

Peppie 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Vetvrije snacks, maar toch kanpperig

Mijn moeder had een week voor ons opgepast en als cadeau hebben we haar de airfryer gegeven. Zelf heb ik al twee jaar een Philips Airfryer in huis. Alle reviews laten zien dat dit apparaat er als één van de weinige voor zorgt dat je baksels knapperig worden en niet zompig blijven. De gebruiksmogelijkheden zijn legio (niet alleen patat en snacks, maar ook eieren, ovenschotels en cakes).

Pluspunten

• Smaak blijft behouden
  • Producten veel minder vet

Minpunten

• Baktijd erg lang
  • Bak moeilijk schoon te maken

Albert 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Goed alternatief voor frituurpan

Apparaat werkt lekker snel, zeker als je het opwarmen van een frituurpan meerekent. (Vrijwel) geen geurtjes tijdens het bakken. Ook ideaal voor bv afbakbroodjes! Ideaal voor een-persoons huishouden. Meer dan groot genoeg voor minimaal 3 personen.

Pluspunten

• Snel opwarmen
  • Ideaal voor klein huishouden
  • Goed alternatief voor frituurpan
  • (Vrijwel) geurloos
  • Werkt (ook) als hete luchtoven

Minpunten

• Snoer had langer gemogen
  • Handgreep niet verwijderbaar

Lilly 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn apparaat

Snel warm en je kunt er zo veel mee! Rekje wat er bij zit is super fijn. Mandje is niet altijd makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Simpele bediening
  • Handig rekje zit erbij
  • Staat mooi op het aanrecht

Minpunten

• Mandje niet zo makkelijk schoon te maken

Ilja 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Eerste snacks zijn meteen goed gelukt!

Is even groot als een normale friteuse. Qua geluid ook maar veel minder stoom en frituurlucht.

Er zit ook een handig boekje bij met verschillende gerechten waarvan ik er zeker een aantal van ga proberen.

De bediening van het apparaat is super eenvoudig. Je hoeft enkel maar de temperatuur in te stellen en na 3 minuten kan het eten in het mandje. Het piepje dat het eten klaar is is ook hard genoeg.

Kortom ik ben er blij mee en zal de snackbar in het vervolg links laten liggen.

Pluspunten

• gebruiksgemak

Ryanne 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijke aardappelblokjes

Heerlijke aardappeltjes gemaakt net voor het eerst. Beetje kruiden en heel klein beetje olijfolie voor de lekker. Kids smulden ervan. Maakt wel geluid maar je ruikt me niet.

Pluspunten

• Geen geur
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Maakt geluid

Thea Verhulsdonk 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Groot genoeg voor 2 personen

De inhoud lijkt mij groot genoeg voor 2 personen.
Het is wel een groot apparaat op de aanrecht, je moet hier wel plaats voor hebben, want als je hem iedere keer uit een keukenkastje moet gaan halen, gebruik je hem wellicht toch te weinig.

Zara 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

Super snel

Super product, mooie vormgeving.
Eten is er super snel klaar in en geen vieze fituur geur in huis, geen gedoe met oven heel lang voorverwarmen. Je kan er bijna alles erin opwarmen. Alleen jammer dat de stekker erg kort is.

Lummie 22-11-2016 Product paar weken in bezit

Handig in gebruik en makkelijk

Handig in gebruik.weinig olie en vet,eten is knapperig en lekker gezond.makkelijk om schoon te maken.