Philips Avance Collection HD9240

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5311 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HD9240 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Luc spooren 01-10-2017

Mooi apparaat, past in elke moderne keuken !

Het apparaat voldoet helemaal aan mijn verwachtingen, er is echter een heel groot nadeel voor wat betreft het onderhoud ! Wat ik ook probeer, de aangekoekte bruine vetplekjes krijg ik onmogelijk verwijderd !

Pluspunten

• Geen vieze geurtjes
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Onderhoud
  • Niet helemaal schoon te krijgen

clasp 13-10-2016

Philips Avance Airfyer XL

zeer tevreden over de Philips Airfryer. Frietjes, loempia's, Brusselse wafels zijn lekker krokant en zacht vanbinnen, smakt naar meer :)
Ook voor gevogelte en vis is deze Airfryer vlot en makkelijk te gebruiken.
Bakken van cakes is ook geen probleem.
Wij zijn echt tevreden.
Onderhoud van deze Airfryer is ook simpel: sopke van warm water en afwaszeep en afspoelen.

JEROEN 13-09-2016

Zalig frituren met zeer weinig olie.

Heel goed. Hadden daar voor een actifry (ander merk) gehad, maar toe die plots gesmolten was binnenin, zochten we iets anders. Deze dus. Veel beter. Fritjes smaken nu naar fritjes! We kopen voorgebakken fritjes, deze schudden we om de 4 minuten. Duurt misschien iets langer dan klassieke fritketel, maar later geen gedoe met olie verversen, wat ook geld kost. Maak je verse fritjes, doe de fritjes eerst in een kom en doe er bv. olijfolie over, voor 1,2 kg ongeveer 2 afgestreken lepels. Dan schud je met de kom zodat de olie goed is rondgezet. Dan in Philips Avance. en de fritjes zijn lekker. Afijn we zijn er zo tevreden van dat we nog een kleintje bijgekocht hebben voor de snacks.

Pluspunten

• Fritjes smaken goed!
  • Gaat redelijk snel.
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Geen

Kevin 12-03-2016

Ongelofelijke uitvinding!!

Toen mijn collega hiervan vertelde wilde ik niet geloven dat het resultaat goed kon zijn. Toch maar zelf gekocht en getest. Diepvries frietjes zijn superlekker, frikandellen ook... veel minder vet, geen geuren (behalve van het eten zelf), geen rommel. Moeilijk te geloven en ik verwacht niet dat we over een paar jaar nog frieten en snacks in vet zullen klaar maken. Duurt iets langer dan in klassieke frietketel, maar als je maar 1 ding moet klaar maken is het sneller omdat het zo goed als niet moet opwarmen. Apparaat is wel niet erg mooi (ovaal voor de luchtcirculatie) en maakt wel wat lawaai (van luchtcirculatie) maar het resultaat is beter dan met een frietketel, gezonder en vrijwel geen rommel. Beste keuken apparaat uitvinding in jaren. Enkel op duurzaamheid kan ik na een paar dagen moeilijk een hoge score geven.