Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD9252 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,3

a**d@v**n.nl 27-06-2022

Klein mankement, groot gevolg

Geschreven voor: Philips HD9252

Na jaren veel plezier gehad van de airfryer Philips Viva kochten wij een opvolger, de HD9252 vanwege het lagere wattage van 1400 watt. Het gebruiksgemak valt erg tegen door een slechte constructie van de bak met het mandje. Als je de bak aan het handvat vasthoudt en deze wil teruplaatsen in het apparaat dan steekt het mandje boven de rand van de bak uit en past dus niet direkt in het de airfryer. Erg lastig : de onderbak even oplichten zodat deze ongestoord weer in het apparaat past.

Voorverwarmen : kan niet meer zoals met eerder apparaat (temperatuur zonder tijdslimiet)

Pieptoon voor einde van de ingestelde tijd is nauwelijks tot niet hoorbaar

Uitknop werkt zeeer moeizaam

Beter :
- mandje heeft geen gaasbodem meer (makkelijker schoonmaken)
- bij uithalen mandje (voor bijv. omdraaien) stopt de tijd en hervat automatisch weer

Door de mankementen gebruiken wij dit apparaat 50% minder dan de vorige !!!
En hebben een ander merk aangeschaft voor gebruik in onze caravan.

Van Mameren 10-06-2022

Hij is wat klein en de snoer is niet oprolbaar

Geschreven voor: Philips HD9252

Hij is wat klein en het snoer is niet oprolbaar. Friet erin gebakken en die was niet helemaal goed gebakken .

W**r@h**l.com 08-06-2022

Waardeloos product, spijt van deze aankoop

Geschreven voor: Philips HD9252

Zeer slecht product. Voorheen ook een philips airfyer gehad die perfect beviel. Dit zou de opvolger zijn maar ik heb nog nooit zo'n slecht product gezien.

Nadelen:
1. Bijna niet voor te verwarmen
2. Binnenbak zit vast in de buitenbak geklikt, dus voor het opschudden moet je de hele bak er uit halen. Via een schuifje de drukknop ontgrendelen en dan de binnenbak er uit klikken.
3. Bakproces duurt veel te lang 31 minuten en dan heb je slappe bleke patat. Wanneer je er minder patat in de bak doet. Voor 1 persoon dan wordt de patat hard en bruin.
4. De airfryer kun je na het bakken niet uitschakelen dan moet de stekker uit het stopcontact
5. Temperatuur niet goed in te stellen, er zijn alleen voorgeprogrammeerde bakstanden te kiezen.
6. Bij handmatig afwassen lekt het water bij het afdrogen er aan alle kanten uit. Alles zit onder.

Voordelen:
Nog niet ontdekt

mannetje75 08-06-2022

stiller en een mandje die veel makkelijk schoon is

Geschreven voor: Philips HD9252

Ik heb sinds jaren al 2 viva's in gebruik op 2 locaties. Het schoonhouden van het mandje is wel gelukt, maar ze zijn niet nieuw meer. Deze air fryer heeft een veel makkelijker schoon te houden mandje, veel beter en is veel stiller

Mimi 77 03-06-2022

Bevalt goed

Geschreven voor: Philips HD9252

De airfryer bevalt fantastische goed en het is ook minder vet alleen jammer dat er geen accessoires voor zijn zodat er meer mogelijk heden zijn .

Plataan 23-04-2022

Wennen

Geschreven voor: Philips HD9252

Mijn review van 16-04 (en deze) mag verwijderd worden!
Het gaat een stuk beter.
kennelijk was het een kwestie van “wennen”
Het lukt mij niet om jullie dit op een andere manier te laten weten

a**d@v**n.nl 08-03-2022

tegenvaller 9252/90

nadelen (t.o.v. vorige airfryer ........) :
1. lastig inschuiven mandje + bak
2. uitzetten heel moeizaam
3. gereedsignaal nagenoeg niet hoorbaar
4. na gebruik stekker uit stopcontact - wie doet dat ?
5, voorverwarmen gaat lastig

voordelen :
makkelijker schoonhouden
1450 W, dus ook bruikbaar op camping met 6A

veen132 08-03-2022

wat een afgang de 9252/90

Geschreven voor: Philips HD9252

Als promotor van de Philips Viva airfryer waren we noodgedwongen -de bak onder het mandje valt er spontaan af- toe aan een nieuwe. Vanwege gebruik in onze caravan mocht het wattage niet hoger zijn dan 1.450 Watt (bij gebruik op camping met 6 Amp). Vervanger blijkt de 9252/90 te zijn. Waar voorheen de airfryer nagenoeg iedere dag in gebruik was staat hij nu meestal ongebruikt. Redenen : 1. teveel ruimte bij verbinding bak en mandje waardoor je inschuiven lastig wordt (voorkant bak omlaag, mandje omhoog) 2. gereedgeluid van de zoemer bijna niet hoorbaar, dus veel te zacht. 3. aan/uit werkt slechts moeizaam, vooral uit. 4. voorschrift : na gebruik de stekker uit het stopcontact ! Ik kan me niet voorstellen dat dat in een huishouden gebeurt. 5. voorverwarmen is nu heel lastig geworden

JR2800 05-02-2022

Gekocht voor mijn Mama..

Geschreven voor: Philips HD9252

Heb dit apparaat gekocht gehad voor mijn mama en zodoende kon de -toch wel gevaarlijke - frietketel weg. Heb er eerst een aantal dagen uitgebreid van alles mee getest (om de briefing naar haar toe simpel te houden) en nu kan zij er vlot mee overweg. Spijtig genoeg zat in de doos geen handleiding in wat het misschien wat makkelijker had gemaakt. (en online gedoe zit er voor haar niet echt in .. + 80jaar oud) En nu maakt zij terug frietjes, loempia's, frikandellen voor de kleinkinderen.. Top iedereen blij

GuidoDH 20-01-2022

Goed alternatief voor friteuse maar zoveel meer.

Geschreven voor: Philips HD9252

Speciaal omdat we niet zo goed meer tegen vet eten kunnen gekocht. Frietjes zijn krokant en toch lekker, je mag niet vergelijken met frieten in frituurvet maar zeker een goed alternatief. Kan nu al eens een frietje meer eten of kroketten enz. de mogelijkheden zijn zeer divers dankzij de app. die Philips ter beschikking stelt met allerlei te maken recepten die je in de airfryer kan maken. Heb wel spijt dat ik geen groter model heb genomen.

Dinky4ever 04-01-2022

Prima Airfryer voor 2-3 personen

Geschreven voor: Philips HD9252

Dit is onze tweede Airfryer. De eerste was best wel groot, maakte veel herrie en was lastig schoon te maken/houden. Onze nieuwe Airfryer is een stuk stiller en ook het schoonmaken is kinderlijk eenvoudig. De binnen- en buitenbak gaan bij ons gewoon in de vaatwasser en komen er schoon uit.
Nadeel bij deze Airfryer is dat er geen voorwarm functie op zit. Veel Airfryer producten geven een bereidingstijd aan die hoort bij een voorverwarmde Airfryer.
Voor 450 gram Airfryer patat die in een koude Airfryer gaat houden we bijvoorbeeld de voorgeprogrammeerde functie aan: 22 minuten op 180graden. Dat werkt prima.
Verder nog niet veel zaken bereid behalve dan verwarmen van pasteibakjes. Beetje experimenteren en dan lukt het wel. Al met al zijn we erg tevreden met deze Airfryer en omdat ie zo compact is kan ie prima in het keukenkastje staan.

Rombom 04-01-2022

voor mij iets positiefs nieuw

Geschreven voor: Philips HD9252

bijzonder is de snelheid zonder schadelijke stralingswarmte. Puur hete stoom waardoor al het koken, ontdooien etc. sneller en beter is.

linkshandige kok 20-12-2021

aan te raden product

Geschreven voor: Philips HD9252

een kleine super hulp. Veel gemakkelijker dan een traditionele oven. Zeer goed resultaat. Juist genoeg om 3 afbakbroodjes te bakken. Ook gehaktbrood wordt fantastisch gaar. 500 gr in 30 minuten.

coco flanel 03-12-2021

is goed,maar je moet wel geduld hebben

Geschreven voor: Philips HD9252

is goed maar de baktijd duurt wel lang !! en friet en snacks kan je niet samen bakken!! omdat ze niet dezelfde baktijd hebben!! en ik had graag een receptenboekje zodat ik er meer mee kan doen!!

Roland1970 01-09-2021

Klein, compact en toch groot genoeg.

Geschreven voor: Philips HD9252

Wij wilden een kleine airfryer om mee te nemen op vakantie.
Hebben hem van te voren uitgeprobeerd en werkt perfect.
Eigenlijk is hij hij helemaal niet zo klein want 3 broodjes tegelijk afbakken gaat makkelijk.

Bob uit de polder 10-08-2021

Met de techniek zit het wel goed .....

Geschreven voor: Philips HD9252

Airfryer is van prima kwaliteit. Lekkere producten die in een handomdraai klaar zijn.
De buitenkant van het apparaat is van een type kunststof die erg krasgevoelig is. Een scherpe nagel over het plastic laat direct sporen achter.
Dat behoeft echt verbetering!

Miran1986 06-08-2021

Geweldige airfryer

Geschreven voor: Philips HD9252

Wij gebruiken hem bijna dagelijks.
We bakken er vlees in, zodat we minder vet eten.
De worstenbroodjes in de airfryer warm maken gaat ook helemaal goed. Ze komen er dan lekker uit en ook niet zo droog brood eromheen

Der Schwanz 20-07-2021

Niks mis mee airfryer.

Geschreven voor: Philips HD9252

Zeer prettige machine, vooral geschikt voor wat kleinere hoeveelheden. Tot nu toe zijn alle bereidingen geslaagd. De snackbar kan wel sluiten.

Dunnee 27-06-2021

Klein maar top

Geschreven voor: Philips HD9252

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De airfryer is voor een 4 pers huishouden aan de kleine kant, maar ben zeer tevreden.
Alles komt er lekker knapperig uit.

Haas senior 23-06-2021

Een ideale uitbreiding van onze keukenapparatuur

Geschreven voor: Philips HD9252

We hebben nog nooit met zoveel plezier genoten van friet, kroketten, frikandellen, kipcorn, hamburgers, zowel vegetarisch als ook niet vegetarisch. Het is een uitkomst voor ons samen, want in Coronatijd was een frietje en iets dergelijks halen er niet bij.