Philips HD9260

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD9260 op Kieskeurig.be.

2,5

Ron 14-01-2021

Airfryer xl geeft veel rookoverlast

Geschreven voor: Philips HD9260

Even een waarschuwing. Wij hebben onlangs een Philips airfryer XL gekocht en hebben al meerdere keren een keuken en huiskamer met vieze rook gekregen. Het blijkt om verbrand vet te gaan, dat tegen het verwarmingselement spat. Dat komt door een fout in de werking van het Philips apparaat. Ik heb daar nu bijna 2 weken over met Philips gesproken. Ze erkennen het euvel, maar kunnen ook niet anders. Het internet staat er vol van. Er zijn 2 opties. Ofwel een vetverminderaar of een spat/snack deksel. Kosten zo'n 25 eur.
Dat vind ik een slechte zaak van Philips. Dat moeten ze erbij leveren of duidelijk vermelden. Gaat mij niet om het geld, maar wel dat Philips de consument volkomen in de kou laat staan.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit

Minpunten

• Verwarmingselement lastig schoon te maken
  • Veel rookoverlast door vet op verwarmingselement

postpostgirl 26-08-2021

Ik gebruik mijn Philips airfryer nu 4 jaar zonder problemen. Natuurlijk heb ik aan het begin de instructies gelezen waarin staat dat je geen erg vet voedsel zoals bacon of hamburgers in de airfryer moet doen (en het schoonmaken na elk gebruik). Het is tenslotte de bedoeling dat het de gezonde optie is.

f**q@z**t.nl 17-09-2021

grillpan voor deze airfryer niet leverbaae

Geschreven voor: Philips HD9260

Lukt mij tot nu toe niet om type airfryer philips xl 9260/90 om hier een geschikte grillpan voor te zoeken.Bol.com doet zijn best
Nog afwachten of heeft iemand een tip
Alvast bedankt,Frans

Sjouken 29-08-2021

Doet wat erover uitgelegd wordt!

Geschreven voor: Philips HD9260

Voorheen hadden we geen friteuse en bakten we frietjes en een snack in de oven.
De airfryer zorgt dat het veel knapperiger wordt. Inmiddels gebruiken we de airfryer ook voor andere gerechten zoals afbakbroodjes of quiche. Verbruik van stroom is minder. Erg blij mee en ook nog beetje milieuvriendelijker.

Chefkok 27-08-2021

De lekkerste friet

Geschreven voor: Philips HD9260

Maak zonder enige moeite de lekkerste krokante friet en krijg via de app leuke suggesties voor andere bereidingen.

E1946 27-08-2021

Geweldig

Geschreven voor: Philips HD9260

Regelmatig genieten van heerlijke snacks, afbakbroodjes en patat in deze airfryer met extra inzetbakje.

Ellabella 23-08-2021

Blij mee

Geschreven voor: Philips HD9260

Binnen 10 minuten heerlijke frieten. Broodjes uit de vriezer 4 minuten op tafel.
Wat een verademing niet meer de oven aan hoef te doen hiervoor.
Minpunt veel te kort snoer. Daar moet echt wat aangedaan worden

Anoniem 24-07-2021

Handig apparaat

Geschreven voor: Philips HD9260

Ik ben zo blij dat ik geen frituur meer nodig heb want al die olie en vettigheid gingen me tegen staan

Ic_rarehuman 18-05-2021

Great help in the kitchen

Geschreven voor: Philips HD9260

The perfect food cooker, fast and healty to cook with it, is easy to use and to clean, great for most of the aliments one can enjoy. I live it!

Saveng 10-05-2021

Superfijne alleskunner

Geschreven voor: Philips HD9260

De airfryer staat bij ons veel aan, we kunnen er voor het hele gezin makkelijk in koken. Van frietjes, tot quiche, tot muffins, tot een gekookt eitje en ovengroentes

Anoniem 29-04-2021

Echt top

Geschreven voor: Philips HD9260

Ben zeer tevreden met dit toestel, frietjes en hapjes zijn lekker krokant. Broodjes zijn top gebakken. Vlees is ook lekker en heel sappig.

Luuk 25-04-2021

Uitstekende airfryer

Geschreven voor: Philips HD9260

Voldoende inhoud en de airfryer zelf is niet te groot op het aanrecht. Warmt snel op, bakt krokant en is redelijk stil tijdens de bereiding. Zeer tevreden met de Philips airfryer!!

Ven. 09-04-2021

Hij is multifunctioneel

Geschreven voor: Philips HD9260

Ik vind er eerlijk gezegd alles oké aan. Hij is makkelijk te gebruiken en schoon te maken. De maaltijden die wij erin maken lekker sappig en niet vet

xxxrr2222 05-04-2021

Beter dan de vorige versie

Geschreven voor: Philips HD9260

Doordat de lade geen kogellagersysteem heeft is het probleem opgelost dat de kogels er na een tijdje uitkwamen gerolt

VKan 02-04-2021

Een super airfryer

Geschreven voor: Philips HD9260

Dit is onze eerste airfryer. Hoeft niet voorverwarmt te worden is zeer prettig.
Verder doet ie het uitstekend.
We zijn er erg blij mee.

Bicou 14-03-2021

Het produkt is voor mij tegen gevallen

Geschreven voor: Philips HD9260

Het schoonmaken bij mijn vorige fryer was niet oke heb hem 5 jaar gehad.

Deze fryer verwachtte ik dat het wel goed zou gaan nee dus inweken,vaatwasmachine, handwas er blijft een laagje vet achter teleurgesteld dus voor de komende 5 jaar.

Smurfje68 01-03-2021

Geweldige Hue aan/uit schakelaar

Geschreven voor: Philips HD9260

Zijn zeet blij mee kleine maar duidelijke uitleg en kan direct op de muur geplakt worden. Heel compleet.

Paula2021 26-02-2021

Geweldige airfryer!

Geschreven voor: Philips HD9260

Met deze airfryer kan je alle kanten op. Kippenpoten, broodjes, patat, snacks enz alles bereid deze airfryer in zeer korte tijd. Gebruik bij vette producten wel een spatdeksel om rook door vetspatten op het verwarmingselement te voorkomen. Compact apparaat uitstekend geschikt voor twee personen, bij meer personen neem de XXL.

Irene 17-02-2021

Voldoet aan onze (Bak)wensen

Geschreven voor: Philips HD9260

Bakt lekkere krokante frietjes, snacks en afbakbroodjes. De pan is redelijk goed schoon te houden, maar vetaanslag op het mandje laat zich moeilijk verwijderen.

H Maassen 13-02-2021

Airfryer xl, afblaas kooklucht

Geschreven voor: Philips HD9260

Wij hebben al enige jaren een airfryer, toen deze kapot gong hebben we en nieuwe aangekocht.
Wat mij verbaast is dat er nog steeds de luchtjes aan de bovenzijde worden afgeblazen terwijl er toch steeds meer mensen een kookplaat met of midden of zijafzuiging hebben.
Zou het niet handiger zijn hier een hulpstukje bij de leveren?
Volgens mij niet erg moeilijk om te maken

Goofy12.5 09-02-2021

Kerstcadeau

Geschreven voor: Philips HD9260

Met kerst de AF gekregen meteen mee aan de slag gegaan en wat verrassend hoe gemakkelijk eten bereiden ermee is.
Jammer dat ik niet eerder een AF wou