Inventum GF500HLD

Regelbare thermostaat
Kleuren
zwart, roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum GF500HLD op Kieskeurig.be.

Met de Inventum GF500HLD kies je voor verantwoord snacken. Je maakt dankzij de mandinhoud van maar liefst 2l in een mum van tijd gerechten klaar voor het hele gezin. Daarbij komen ook de handige display met indicatoren voor resttijd en temperatuur goed van pas. Evenals de acht automatische programma’s. Goed om te weten: met de Inventum GF500HLD maak je veel meer klaar dan enkel snacks. Het koken met hete lucht laat je ook vlees, vis en groente bereiden, uiteraard zonder frituurolie. En als je uitgegeten bent, zet je de uitneembare pan en mand gewoon lekker in de vaatwasmachine.

Ronald Zonneveld 23-02-2020

De mooiste, en makkelijkst schoon te maken airfryer

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Erg mooi design, goed schoon te maken en de kwaliteit van het eten is erg goed.
Als ultieme test een zak van 750 gram in 1 keer klaargemaakt. De patat komt er knapperig uit. Erg geschikt voor grote gezinnen dus(4 personen of meer)
Ook wordt hij aan de onderzijde niet warm waardoor je hem gewoon op je kunststof/granieten aanrecht kunt zetten.
doordat hij zo eenvoudig is schoon te maken loop je nooit het risico dat je afbakbroodjes ruiken naar de patat van gister.

• Makkelijk schoon te maken
  • patat knapperig

Eja 18-06-2020

Top

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Gemakkelijke bediening , groot genoeg en vele mogelijkheden , lekker krokante frites , echt top .
Ook blijft er geen geur achter wat mijn vorige Airfryer wel deed , echt een pluspunt . Geweldig product

gita 06-05-2020

geweldig design

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

alle producten perfect gefryed en perrfect bereid heel erg smakelijk en smaakvol uitziend voedsel perfect

Saskia 05-01-2020

Veel opties, mooi design

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Ik heb het product eerder bij mijn ouders gebruikt en merkte dat het heel fijn werkt. Vandaar dat ik het ook heb aangeschaft. Nu hoef ik voorlopig geen oven te kopen want ik maak hier alles in. Frietjes worden knapperig, worstenbroodjes ook, maar ook andere lekkere gerechten. Aanradertje! En een mooi design voor in de keuken.

• Veel mogelijkheden

Minpunten

• Prijzig

Ferdinand 14-08-2019

Naar luchtje en bijsmaak

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Ik heb de Airfryer nu een paar weken in huis en nu een tegen de tien keer gebruikt maar er blijft een naar chemisch luchtje vrijkomen. Terwijl ik de airfryer volgens de gebruiksaanwijzing in gebruik heb genomen door de airfryer 20 minuten op de hoogste stand aan te zetten om de beschermingslaag op het element te verwijderen. Helaas blijft het luchtje nog steeds vrijkomen en je proeft het ook min of meer terug op het eten.

Voor de rest doet de airfryer het goed.

Pluspunten

• snel op temperatuur
  • de bak en mandje kunnen in de afwasmachine

Minpunten

• chemisch luchtje/smaak

Youp & Harley 30-07-2020

Topper deze air-fryer van Inventum

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Een topper deze air-fryer . De digitale bediening werkt erg prettig en is duidelijk. Je kunt kiezen uit verschillende voorgeprogrammeerde menu's zoals friet, vlees, vis etc. Daarnaast kun je ook je eigen instelmogelijkheden kiezen. De RVS vinden wij een luxere uitstraling geven en het onderhoud is heel fijn omdat zowel de pan als het mandje in de vaatwasser kunnen. Ook een duidelijke gebruikshandleiding erbij .Wij gebruiken hem vooral voor ons tweeën, maar heeft ook voldoende inhoud en capaciteit voor 4 personen. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Makkelijk schoonmaken

Ton 09-06-2020

Blijft stinken en bijsmaak

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Na ruime tijd genomen te hebben om de beschermlaag te verwijderen volgens de gebruiksaanwijzing, blijft de Airfryer chemisch stinken, zelfs na meermaals gebruik.
De friet heeft een bijsmaak hierdoor. Jammer, verder werkt deze goed. Als de reuk niet verdwijnt, dan wil ik hem terugsturen.

Minpunten

• Geeft sterke vieze geur af

Jean 28-05-2020

Hetelucht friteuse GF500HLD

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Prachtig product! Goede resultaten.
Zeer geschikt alternatief voor de veel duurdere Philips varianten.

Pluspunten

• Grootte (tot wel 2 kg friet)

a.bruijns 09-12-2019

airfayer

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

gemakkelijk in de omgang en klein van stuk neemt niet veel plaats in ook gemakkelijk in afwassen handig app

Pluspunten

• heel vriendelijk te bedienen

Minpunten

• geen receptenboekje