• Best Reviewed 10 keer mei 2022
  • MRT 2022
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 126 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum GF500HLD op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Met de Inventum GF500HLD kies je voor verantwoord snacken. Je maakt dankzij de mandinhoud van maar liefst 2l in een mum van tijd gerechten klaar voor het hele gezin. Daarbij komen ook de handige display met indicatoren voor resttijd en temperatuur goed van pas. Evenals de acht automatische programma’s. Goed om te weten: met de Inventum GF500HLD maak je veel meer klaar dan enkel snacks. Het koken met hete lucht laat je ook vlees, vis en groente bereiden, uiteraard zonder frituurolie. En als je uitgegeten bent, zet je de uitneembare pan en mand gewoon lekker in de vaatwasmachine.

a**n@g**l.com 19-06-2022

Top product

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Mooi design, makkelijk in gebruik. Kan niet wachten om alle mogelijkheden te ontdekken. Hadden we veel eerder moeten kopen.

Pluspunten

• Snel warm
  • Accessoires kunnen in vaatwasser
  • Makkelijk in gebruik
  • Stuk voordeliger dan de meest bekende merken,

Minpunten

• Hard piepsignaal

kitchen princess 31-05-2022

Blij met dit product

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Net design. Na aankoop bitterballen en pecan-afbakbroodjes in klaar gemaakt. Makkelijk te bedienen, snel klaar en heerlijk resultaat!

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • snel klaar
  • strak design

Minpunten

• kooklade gaat stroef in en uit het apparaat.

s**0@h**l.com 31-05-2022

een echte aanrader

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

wegens dat het gezonder is dan als je het in de frietuurpan doe en het is lekkerder

Anneke 31-05-2022

Super handig om de lekkerste gerechten te maken.

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Het apparaat is een geweldige aanwinst voor elke keuken. Veel mogelijkheden voor heerlijke gerechten,

Pluspunten

• Snel klaar
  • Smakelijk

Minpunten

• Dat ik het niet eerder gekocht heb.

c**e@g**l.com 29-05-2022

aanrader van de airfryer

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Het is een geweldige airfryer. zeker een aanrader om te kopen.
Alles komt er mooi knapperig uit.

Pluspunten

• mooi groot apparaat
  • alles wordt kmapperig

Minpunten

• geen min punten

m**k@g**l.com 29-05-2022

Technisch geen topper, vertoond kuren.

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Nu 8 maanden in gebruik en we bakken er 1 a 2 keer per week mee. De anti aanbaklaag van het mandje is inmiddels versleten, we krijgen een nieuwe van Inventum. Maar na een half jaar de anti aanbaklaag weg is vrij rap. Ik verwacht dat het nieuwe mandje hetzelfde probleem zal hebben.

Vervelender is dat het apparaat kuren begint te vertonen. Soms gaat het display niet meer aan zodra de mand erin wordt geschoven. Zelfs de stekker eruit halen help niet , we moeten maar gewoon wachten tot ie het weer doet.

Hij is aangemeld ter reparatie, maar ik vraag me af of dit een duurzame oplossing wordt. Al met al een mooi apparaat, maar helaas technisch geen topper.

Pluspunten

• Past veel in
  • Bakresultaat oke

Minpunten

• Na 8 maanden kuren vertonen is slecht
  • Anti aanbaklaag mandje slijt te snel

x**e@h**t.nl 29-05-2022
Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Na slappe kroketten uit de airfryer van buren een paar jaar geleden dacht ik: nóoit zo’n ding in huis! Maar nu toch overstag door enthousiast verhaal van vriendin over de Inventum GF 500HLD. Eerst was ik verrast over de prijs, daarna over het uiterlijk. De grootste verrassing: wat gaat dat makkelijk en wat smaakt alles verrukkelijk. Voor het eerst een echt krokant lekkerbekje én heerlijke kroket. Zonder olie toevoegen en ook niet de grote oven aanzetten die er veel langer over doet. Had ik het nou maar eerder gedaan…

Gré & Cor 27-05-2022

Perfecte airfryer

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Werkt naar volle verwachting, Ruime mand om alles in te bereiden en het vierkante design die je weinig ziet op het gebied van airfryers. Eénvoudig te bedienen.

Pluspunten

• Ontwerp
  • Gebruiksgemak

Lesley 23-05-2022

aanrader

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

na aankoop van verschillende andere airfryers hebben we met deze eindelijk gevonden wat wij zochten.
Hij is snel, alles wordt lekker krokant en door de grote inhoud kan je b.v. naast je friet gewoon nog wat snacks in de mand leggen.

joma 17-05-2022

Inventum airfryer

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Een geweldig apparaat voor een hele mooie prijs. voor iedereen die twijfelt zeg ik doen. doet echt niks onder voor philips die veel duurder is

r**n@h**e.nl 07-05-2022

Aanrader

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Diverse tests gelezen. Ook buitenlandse test. ( België ) Hierop mijn keuze gemaakt. Verder een Nederlands product.

Pluspunten

• Kwalitatief goed

Rowie 05-05-2022

Veel inhoud voor meerdere personen

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Fijne airfryer met een ruime bak, het eten smaakt goed alleen ij de drogere producten zoals aardappellen zou ik wel olijfolie aanraden om van te voren eropte doen zodat ze beter smaken. Handige bediening, en duidelijk signaal wanneer hij klaar is. De lade gaat er wel ietswat stroef uit maar vooral met kinderen is dat juist handig. En ook de mand is erg makkelijk schoon te maken

Pluspunten

• Er kan veel in
  • Alles wordt egaal gaar
  • Handig schoonmaken
  • Handig display
  • Laat zien hoeveel min nog

Minpunten

• Lade gaat stroef
  • Behoorlijk zwaar/groot

Mp 02-05-2022

top product

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Deze airfryer enkele dagen in gebruik , en zeer tevreden. Hier voor de Ph....s maar deze overtreft hem helemaal. Echt een aanrader , ook een mooi apparaat qua uitstraling. We zouden de XXL van Ph....s aanschaffen maar de verkoper expert zei dat deze net zo goed en mss wel beter is. Echt een aanrader en wil niet meer zonder!

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

t**8@k**l.nl 30-04-2022

bevalt goed

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Prijs was onze belangrijkste reden en het was een beste keus product, we hadden gelezen dat hij meer geluid maakt als andere merken maar dat nemen we op de koop toe, je hebt tenslotte ook de afzuigkap aan staan en die maakt ook herrie

b**s@g**l.com 30-04-2022

Geslaagde aankoop

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Mijn ouders hebben al jaren een airfryer en zijn daar erg enthousiast over. Wij hebben een oven, maar de ovenfriet blijft steeds slap. Daarnaast kost het bereiden ook veel tijd. Na een zoektocht op internet kwamen we de GF350HLD en GF500HLD op het spoor. Na een vergelijking (gevonden op youtube), besloten we, voor ons gezin van vier, te gaan voor de GF500HLD. Onze zoon die al eerder friet uit een airfryer had gekregen was niet heel gelukkig met het idee van dit plan, toen hij er lucht van kreeg, tot hij de friet op zijn bord kreeg. De friet is zo veel lekkerder dan ovenfriet en de snacks zijn vergelijkbaar met de kwaliteit van de frietboer.
Van mijn man had het niet gehoeven een extra apparaat, zei hij, maar ook hij is te spreken over het resultaat van de friet uit deze hetelucht friteuse. Ik kan niet wachten om meerdere dingen te bereiden in dit apparaat. Graag zou ik er brood in willen proberen te bakken. Er komt nog een receptenboek aan, dus in afwachting daarvan, durf ik gerust te zeggen, dat het voor nu al geslaagde aankoop is!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • makkelijk schoon te maken
  • lekker resultaat
  • mooie prijs/kwaliteit verhouding
  • mooi vormgeving

Minpunten

• een extra apparaat om op te bergen

i**o@d**o.nl 26-04-2022

goede airfryer

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Goede en ruime airfryer en ook nog eens scherp gesprijst en er zitten acc. bij zoals een rekje en sate-pennen en ziet er ook nog eens mooi uit met duidelijke display.

Pluspunten

• scherp geprijst
  • incl. acc

Oma Mieke 19-04-2022

Een aanrader

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Ik heb me nu ruim 4 maanden, gebruik hem bijna dagelijks en ben er heel tevreden mee.
Ook onze kinderen (die hem ook zolang hebben) zijn er blij mee.
Fijn om Spareribs en lasagne schalen er in te plaatsen doordat hij vierkant is.
Hij maakt wel meer geluid dan mijn KLEINE vorige airfryer maar dat is denk ik logisch omdat hij groter is.
De mand is ook losser doordat hij vierkant is maar het resultaat is heel goed. Fijn de grote inhoud als je onverwacht mee-eters krijgt.
Een aanrader dus gezien de prijs en kwaliteit.

Pluspunten

• Ruim
  • Blijft heel mooi

Minpunten

• Maakt meer herrie dan een kleine
  • Doordat bak groot en vierkant is is mand wat los.

t**o@h**t.nl 07-04-2022

Goed en voordelig

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Top fryer voor een prima prijs en makkelijk schoon te houden zeer tevreden dit is mijn 2de inventum deze is rechthoekig en kan meer in en maar liefst 1700w

Pluspunten

• Mooi
  • Snel

Yvonne 06-04-2022

Top airfryere

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Een perfect werkend en goed uitziend apparaat. Past in elke keuken en is eenvoudig in het bedienen.
Een aanrader.

DK 05-04-2022

Goede, zinvolle en praktische keukenapparatuur uitbreiding

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

De airfryer van Inventum is een zinvolle uitbreiding qua keukenapparatuur. De grote, energie slurpende, oven gebruiken we amper meer.
De airfryer gebruiken we voor de 'gangbare' oven frituur produkten maar ook voor broodjes afbakken, gebakken aardappeltjes met kip, vlees of vis er bij.
In tegenstelling tot de frituurpan, die we amper gebruikten, komt de airfryer wel wekelijks in actie..
Vooral de, op de sla / salade variaties na, volledige maaltijden voor twee zijn een uitkomst.
Weinig werk en snel klaar waarna veel smaak op ons bord

Wij zijn erg tevreden over onze airfryer qua mogelijkheden in kwantiteit, kwaliteit en hoeveelheden.

Pluspunten

• Maximale onhoud
  • Kwaliteiten bereidde produkten

Minpunten

• GEEN