Philips Viva Collection HD922050 - Reviews

Aantal pannen
Regelbare thermostaat

Beoordeling op basis van 210 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Soo 07-06-2016 Product paar dagen in bezit

Inderdaad een goede keuze!

Groot voordeel is het gebruik zonder vet. Zelf even experimenteren met het soort frietjes en andere etenswaren, maar de smaak is prima en lekker bruin. Het gebruik van het netje in de bak vind ik lastig, maar daar moet ik misschien nog wat handiger in worden! In totaal ben ik blij met deze aanschaf!

HIJs 21-05-2016

een aanwinst

voldoet uitstekend.
vervangt de gewone frituur bij normale porties.
nauwelijks geurtjes en geluid binnen mijn norm.

TrBo 14-04-2016

Prima vervanging voor een traditionele oven

Prima vervanging voor een traditionele oven, wij bakken er van alles in, van gewone snacks en friet tot aan brood, taart en vlees.
en alles blijft heerlijk krokant en sappig, en makkelijk in gebruik.

ikkie57 09-04-2016

doet het goed

wilde al een tijdje zoiets hebben maar dacht dat het tegen zou vallen
heb er nu een en valt 100% mee tot noch toe gewoon gefrituurd,
patat kroket hapjes bamischijf en het was prima gewoon uit de vriezer wat we normaal in de frituur deden,was prima wordt nu steeds gebruikt.ook wel hapjes voor in de oven gekocht maar normale hapjes waren ook prima

Jong1234 10-02-2016

Een makkelijk, schoon apparaat

De Airfryer is een prima product, geen last meer van vet. Voldoet aan de verwachting. Makkelijk in gebruik, makkelijk schoon te maken.

Louis888 09-01-2016

Aan te bevelen aan iedereen ,lekkere patat en hapjes

Aan te bevelen aan iedereen ,lekkere patat en hapjes wat er uit gehaald wordt maar je moet zelf ff spelen met het aantal minuten voor de hapjes die erin gestopt wordt .

Jvv81 05-01-2016

Zeer tevreden

Ik was in het begin een beetje sceptisch.. Maar ik ben helemaal om..
Wat een super apparaat is dit. Zo handig. Kan 'm iedereen aanraden.

MartinB146 29-07-2015

Uitstekend product gemakkelijk en degelijk

Ik had dit al veel eerder moeten kopen doet wat het moet doen en met de tips op de philips website kan je heerlijke gerechten maken.
En de accesoire grilpan is helemaal een vinding. Vis bereiden is nu een makkie.
En dit alles met minder vet en snel

Samantha 12-07-2015

Gezonder eten door middel van de airfryer.

Super blij met de airfryer!

Dankzij de airfryer eten wij gezonder en het is uiteraard ook nog eens lekker! De patatjes zijn gewoon knapperig en mooi goudbruin. De krokketten en frikandelen zijn er ook lekker in.
Er zijn ook nog velen andere gerechten in te bereiden. Kortom als je eenmaal de airfryer in huis hebt gehaald wil je niet anders meer!

Een echte aanrader, zeker voor de mensen die vaak patat eten. Dat kan dus nu allemaal gezonder!

mistery 26-06-2015

Leuk ding

Leuk ding maar wel duur. De producten worden gaar met hete lucht dus geen tot zeer weinig vet of olie toevoegen.
En het smaakt ook nog goed. En dat is wel heel belangrijk.

GuusB 24-01-2015

Prima alternatief voor een friteuse

Dit apparaat is een prima product voor wie een gezonder alternatief wil hebben voor een friteuse. Hiervoor een Tefal actifry gehad. Deze ging na een aantal jaar stuk en daarna deze aangeschaft.

wilcare 10-01-2015

Helemaal geweldig!

Wow, dat had ik niet verwacht, zulke lekkere frietjes!
Ik ga er gelijk verder mee aan de slag. Vanavond gefrituurde fetadriehoekjes voor bij ons mahjongavondje!
Kan niet fout volgens mij met dit apparaat!
Enjoy!

Johanak 13-10-2014

Goed apparaat

Nou zijn we geen overmatige friet/kroket en dergelijke eters, maar de onze frietpan hebben we weggedaan.
De snacks, maar ook andere dingen gaan i9n de dryfryer!!

eric59 21-09-2014

handig in gebruik met prima resultaat

zonder vet heb je een heerlijk product.
de fryer is bovendien heel makkelijk weer schoon te maken.
een hapje tussendoor of iets lekkers op brood kost daarom weinig moeite.

Dannya 14-08-2014

Zeer tevreden!!

Wij hebben het apparaat nu 2 jaar en zijn zeer tevreden.
We kopen voornamelijk producten van Mora aangezien deze het lekkerst zijn in de airfryer (staat ook op de doos, geschikt voor airfryer). Wij proeven bijna geen verschil met een normale friteuse en toch wat meer bewust eten.

Tevens maken we er ook kipschnitzel voor onze zoon in warm, smaakt hem ook goed.

En bijkomend voordeel is: Geen nare vette luchtjes in de keuken en makkelijk schoon te maken en snel klaar.

Matthias 14-03-2014

Even wennen maar dan gaat het echt uitstekend.

Je moet even wennen aan de andere manier van "frituren" maar als je dat eenmaal doorhebt dan is het een fantastische machine. Goed doordacht apparaat. Makkelijk te bedienen en eenvoudig schoon te maken. Het apparaat vervuilt zelf ook niet door de schone manier van "frituren". En de uitstoot van baklucht is ook een stuk minder dan de frituurpan.

Twinsister 07-11-2013

geweldig apparaat

Eigenlijk pas een dag in huis maar al verschillende producten uitgeprobeerd.
Ben enthousiast geworden door verhalen van verschillende personen,
Heerlijk geen vette producten meer en geen vieze olielucht in huis. Ik denk dat wij erg veel gebruik gaan maken van deze Airfryer.

jacria 31-08-2013

slecht schoon te maken

zowel in de vaatwasser als met de hand is deze pan niet schoon te krijgen Elke keer bij gebruik bakt hij verder aan en gaat dan ruiken.
Ik heb van alles geprobeerd.

Joep46 18-08-2013

prima product passend bij gezondere voeding

Product voldoet aan de belofte.
Gezonder frituren is nu mogelijk en past in hedendaagse trend voor gezondere voeding en het bereiden van gezond voedsel.
Prima product.
Nadeel: Prijs kan voor veel mensen een bezwaar zijn het apparaat
aan te schaffen.

Aapje05 28-07-2013

Prima product

Prettig om zonder vet toe te voegen toch lekkere frietjes en snacks te bereiden. Nadien bijna niets schoon te maken.