Moulinex Super Uno AM3021 - Reviews

Regelbare thermostaat

5,9

• Slecht

Brocken 30-04-2013 Product paar dagen in bezit

Prima friteuse met een ruime inhoud. Snel op temperatuur en een heerlijk bakresultaat. Lekkere bruine knapperige frieten.

Nieteke 18-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Ik ga hem niet meer kopen

Op 23 mei 2014 hebben wij deze friteuse aangeschaft. We waren altijd heel tevreden over deze friteuse. Heeft een grote frituurmand en is fijn in gebruik. Gisteren (17-12-2016) ontdekte ik tijdens het schoonmaken van de friteuse dat er een scheur in de binnenpan zit en er frituurolie uit is gelekt door de ketel langs het verwarmingselement/motor. Gevaarlijk!
Ik las in een eerdere review dat dit niet de eerste keer is dat dit voorkomt en ik heb vandaag een mail gestuurd naar Moulinex hierover. Ik ben heel benieuwd wat hun reactie hierop gaat zijn. Voor een friteuse die ruim € 70,-- kost mag je wel meer kwaliteit verwachten.

Pluspunten

• Grote frituurmand.

Minpunten

• kwaliteit binnenpan (scheurt na ± 2,5 jaar)

Marjan 28-05-2016 Product jaar of meer in bezit

Veel te snel kapot

4,8
De eerste twee jaar was het een prima pan. Na 2 jaar en 4 maanden kwam er ineens een rookwolkje uit de pan. Bleek het verwarmingselement dat aan de onderkant van de binnenpan zit (en waardoor de binnenpan ook niet in de vaatwasser mag) doorgebrand te zijn waardoor er een gaatje in de binnenpan zat de frituurolie lekte langs het verwarmingselement. Erg gevaarlijk. Net 4 maanden buiten de garantie. Reparatie (nieuwe binnenpan en nieuw verwarmingselement) kosten 30 euro. En dat voor een pan die 2,5 jr geleden 60 euro kostte! Dat ga ik dus niet doen. Dan maar een nieuwe pan, maar voor mij geen Moulinex meer. Wat een slechte service!