ETNA FKV760WIT wit - Reviews

8,9

Max 01-12-2016 Product paar maanden in bezit

Goede aankoop!

Gebruiksvriendelijk en het lampje in de oven is zeker een plus! Nu bijna twee maanden in mijn bezit en nog steeds erg tevreden over!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Lampje in de oven

R 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design!

Deze had ik veel eerder moeten aanschaffen! Ik ben 89 en bak elke dag mijn eigen brood, de oven werkt fantastisch. Ook de kookplaat is snel warm en alles is eenvoudig te bedienen.

J. van der Knaap 23-11-2016 Product paar dagen in bezit

Lekker groot oppervlak, mooie strakke vormgeving

Ik ben erg blij met het fornuis. De kookplaat is een stuk sneller dan mijn oude fornuis en is erg makkelijk schoon te maken.

C-Karin 30-10-2016 Product paar dagen in bezit

Perfect fornuis

Goede prijsverhouding ten opzichten van andere fornuizen mooie uitvoering, werkt perfect.
ik zou dit fornuis zeker aan bevelen.

shay 29-10-2016 Product paar weken in bezit

goed fornuis

Een prima fornuis zeker gezien de prijs die je betaald.Hij is netjes afgewerkt en zeer praktisch in gebruik.Grote plus natuurlijk zijn zuinigheid.Kan hem zeker aanbevelen.

F 26-10-2016 Product paar weken in bezit

Mooie strakke uitvoering

Wij hebben dit fornuis gekocht omdat het ten eerste goede prijsverhouding heeft ten opzichten van andere fornuisen mooie strakke uitvoering en afgewerkt,werkt perfekt en geruisloos.
ik zou dit fornuis zeker aan bevelen.

Irene 21-09-2016 Product paar weken in bezit

Etna FKV760WIT Stijlvol en betrouwbaar

In het verleden heb ik een zilverkleurige Etna gasfornuis gehad. Hier heb ik ruim 15 jaar mee gedaan. Maar door de verhuizing was ik genoodzaakt deze weg te doen. In de nieuwe woning is er namelijk geen gas maar elektra koken. Vandaar dat de keuze op deze Etna FKV760WIT viel. Etna is uit ervaring een betrouwbaar merk gebleken. De kleur wit vind ik stijlvol. Hij is gemakkelijk schoon te houden. Heeft een handige opberg ruimte onderin . Het aansluiten gaat d.m.v. een Perilex stekker. Warmt redelijk snel op. Op de kookplaat zie je of de pitjes aanstaan en warm zijn. Heeft een goede timer voorop met display. Ben blij met de aankoop. Aanrader!

Pluspunten

• Display met timer
  • Opbergruimte onderin

Minpunten

• Perilex stekker los

Achie 16-09-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijke dienbare fornuis

Super makkelijke bedienbare fornuis. Veel functies vergeleken met me oude fornuis. Ook is deze groter. Hij wordt ook heel snel warm. Me oude fornuis moest ik zeker wel 5 minuten wachten voordat een pit warm werd. Makkelijk schoon te maken.

Super fijn!

Pluspunten

• wordt snel warm
  • makkelijk te bedienen

Minpunten