Bosch HGV423124N wit - Reviews

Soort oven
elektrisch
Hoogte
85 cm

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

4,7

• Slecht

Dingo 19-11-2015 Product jaar of meer in bezit

5,8
Enige jaren geleden een Bosch fornuis gekocht en nu springt de emaille er al vanaf!
Een schande voor een merk dat zich laat voorstaan op kwaliteit

MichelleM 27-07-2014

Heel goed gasfornuis

Heel goed gasfornuis met een geweldig goed werkende oven. De oven is snel op temperatuur, ook zonder voorverwarmen heb je heel snel een (bevroren) turks brood op de juiste temperatuur, heerlijk! Het koken gaat lekker snel omdat de pitten zeer krachtig hun werk doen. Wat ook heel fijn is is dat er goed verstelbare poten onder zitten die je behoorlijk hoog kan uitdraaien. Heel handig als je een beetje scheve vloer hebt. Kortom, voor een prima prijs heb ik nu een prima gasoven!

ambermilan 22-07-2014 Product half jaar in bezit

3,5
Pitten aan is zeer lastig na 3xlukt 't. Kleinste pit is geen sudderpit te groot ook met vlamverdeler,dus taai vlees helaas.

ekouwenberg 08-02-2014

fantastisch

makkelijk in onderhoud en gebruik. Geeft exact de temperatuur weer en snelle tijd. Mooi design, staat mooi in je keuken. Veilig voor kinderen en dieren.

hvanderveen 18-12-2013

mijn gasfornuis

een mooi afgewerkt product plus een goede beschrijving van het product en de mogelijkheden wat je er mee kan doen

JArroo 13-12-2013

Net fornuis voor een hele nette prijs

Voor iemand die op zoek is naar een fornuis voor een schappelijke prijs, is dit echt een aanrader. Voor de prijs van een B-merk krijg je een A-merk fornuis met alle standaard functies. Zelf vind ik het prettig dat er een beveiliging op de gastoevoer zit; geen vlam, geen gas. De knoppen zijn ook logisch ingedeeld: Twee links voor de linker gasplaatjes, in het midden een knop voor de oven, twee rechts voor de rechter gasplaatjes. Omdat ik een kleine keuken heb vind ik het prettig dat er een glazen afdekplaat bij zit. Hiermee verleng ik eigenlijk mijn keukenblad, als ik niet aan het koken ben. En het staat nog netjes en opgeruimd ook. Kortom, ik ben er helemaal blij mee.

Anoniem 01-12-2013

Gemakkelijk en praktisch

Het apparaat voldoet uitstekend aan mijn behoeften. Het is gemakkelijk. De oven komt snel op temperatuur en ik ben tevreden over de mogelijkheden. De voortgebrachte bakresultaten zijn voortreffelijk en genieten dagelijks van het kookcomfort.