ETNA FG190RVS rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA FG190RVS rvs op Kieskeurig.be.

Giancarlo 17-02-2021

5 kookzones

Geschreven voor: ETNA FG190RVS rvs

De Etna FG 190RVS is een uitstekende gas fornuis ik heb er een heerlijke grote paella op gemaakt dankzij de 5 kookzones.
De oven vindt ik ook uitstekend mooi 90 cm breed, ook vind ik dat de Etna FG190 RVS een heel mooi design heeft en is uitgevoerd in roestvrijstaal.

Officiele reactie van Atag 19-02-2021

Beste Giancarlo,

Bedankt voor deze enthousiaste review met mooie reviewscore. Hier zijn wij uiteraard erg blij mee. Fijn om te lezen dat het fornuis zo goed bevalt.

Wij wensen je veel kook- en bakplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

J**n@k**l.nl 09-09-2021

Prima apparaat! Geen negatieve ervaringen.

Geschreven voor: ETNA FG190RVS rvs

De prijs/kwaliteitverhouding is ok. Er zijn geen storingen en het apparaat is gemakkelijk te reinigen.
Naar aanleiding van een opmerking over de ovendeur is door Etna meteen actie ondernomen en er is een monteur gestuurd.
Het is wel heel prettig indien een service organisatie goed bereikbaar is.
Het vorige apparaat was van een grootwinkelbedrijf van Scandinavische oorsprong en daar was een kleine storing (kortsluiting) niet op te lossen...

Pluspunten

• is makkelijk te reinigen
  • De serviceorganisatie is perfect
  • Grote oven
  • Goede wokbrander

Officiele reactie van Atag 10-09-2021

Hallo,

Wij waarderen het dat je als klant de tijd hebt genomen om onze producten en onze service te beoordelen.
We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent over je fornuis en over onze service.

Veel plezier met je aankoop.

Groet Heidi
Webcareteam ETNA

J.L. Jongen 22-05-2021

Mooi en degelijk apparaat.

Geschreven voor: ETNA FG190RVS rvs

Goed functionerend, toegankelijk en mooi apparaat.
de pannensteunen lopen in het midden van de pan positie niet door. Daardoor wiebelt een pan met een ietwat bolle bodem niet. Goede vinding.
Helaas zijn de ovendeur en de klep van de opbergruimte scheef gemonteerd. Is toch jammer!

Officiele reactie van Atag 25-05-2021

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor het schrijven van uw review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over het fornuis. Inderdaad jammer dat de ovendeur en lade niet goed gemonteerd zijn.
Graag ontvangen wij uw volledige adres- en contactgegevens via webcare@atagbenelux.com, zodat we een monteursbezoek kunnen plannen om het te laten beoordelen.
Chantal webcareteam ETNA

Irving 16-12-2020

Geleverd door de Mediamarkt met kapotte roosters

Geschreven voor: ETNA FG190RVS rvs

Ik heb dit fornuis afgelopen weekend geleverd gekregen van de Mediamarkt. Helaas waren bij levering de linker en rechter gietijzeren roosters stuk. Mediamarkt biedt een bedrag aan als compensatie maar ik kan dit onderdeel nergens online vinden. Op de onderdelen site van Etna kom ik dit type fornuis niet tegen.

Pluspunten

• functioneel in orde
  • mooi fornuis

Minpunten

• matige kwaliteit gietijzeren rooster

Officiele reactie van Atag 17-12-2020

Beste Irving,

Bedankt voor uw bericht. Het is ontzettend vervelend dat de gietijzeren pandragers gebroken zijn geleverd. Inmiddels hebben wij ook contact via Facebook. Zodra ik een bericht heb ontvangen van onze inkoop laat ik dit u gelijk even weten.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Dirk-Jan 14-11-2020

grote binnenruimte in de oven

Geschreven voor: ETNA FG190RVS rvs

Voorganger was 20 jaar en kreeg mankementen.Oven is snel warm en de branders idem dito.Het is echt een blikvanger in de keuken

Pluspunten

• oven snel op temperatuur
  • Koken op gas gaat nog sneller

Minpunten

Officiele reactie van Atag 16-11-2020

Beste Dirk-Jan,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn te lezen dat dit fornuis zo naar wens is. Veel kook en bak-plezier gewenst, uitgaande van wederom 20 jaar ;-)

Groet Ursula van Webcareteam ETNA