Beste deals -10% Laagste prijs ooit!

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA FG190RVS op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

e********@h********** 16-04-2024

Mooi en goed fornuis

Geschreven voor: ETNA FG190RVS

Snel geleverd en netjes binnen gezet. Ziet er netjes en mooi afgewerkt uit. Alleen de pootjes er onder moeten draaien en waterpas zetten. In hoogte verstelbaar en kan op je eigen hoogte neer gezet worden.
Het ziet er mooi uit en het werkt perfect. Zeer tevreden over het product. Zou zo weer de zelfde kopen als het nodig zou zijn.

Pluspunten

• in hoogte verstelbaar
  • werkt zeer goed
  • mooi afgewerkt product

webcare-7 17-04-2024

Beste heer / mevrouw,

Het doet ons goed te lezen dat je zo blij wordt van jouw nieuwe fornuis van ETNA. De installatie is gemakkelijk gegaan en de werking en het uiterlijk van het toestel zijn gelukkig ook helemaal naar wens!

We willen je bedanken voor jouw mooie beoordeling en wensen je veel kook- en bakplezier toe!

Suzan

Prachtig nieuw gasfornuis 26-03-2024

Een prachtig gasfornuis

Geschreven voor: ETNA FG190RVS

Na 15 jaar bleek ons oude fornuis aan vervanging toe: een nieuw gasfornuis vinden dat in de keuken paste leek een moeilijke opgave….maar Etna bleek een prachtig fornuis te hebben met een mooie wokbrander in het midden en een prachtige oven met tal van mogelijkheden.
We zijn er erg tevreden over en kunnen dit fornuis van harte aanbevelen!

Pluspunten

• Wokbrander in het midden
  • Krachtige gasvlam

Minpunten

• Mooi maar kwetsbaar RVS
  • Kunststof knoppen

Beste heer / mevrouw,

Jammer dat jullie na 15 jaar toe waren aan een nieuw fornuis, maar leuk dat de zoektocht bij ETNA uitkwam. Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn met het fornuis, dat is waar wij het voor doen.
We willen jullie bedanken voor het schrijven van deze mooie review met dit fantastische cijfer en wensen jullie vele jaren kook- en bakplezier!

d****@h******** 06-11-2023

Zeer tevreden, absoluut een aanrader!

Geschreven voor: ETNA FG190RVS

Een degelijk stabiel apparaat. Sterke wokbrander en geweldige oven die snel opwarmt en ontzettend veel ruimte heeft. De oven heeft veel opties en een heel simpele gebruiksaanwijzing. Voor deze prijs kan je geen degelijkere krijgen.

Pluspunten

• Degelijk
  • Snel opwarmen oven
  • Veel ruimte op het fornuis
  • Krachtige gas vlam

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent met het gebruik van het fornuis en de wokbrander. Ook fijn dat de oven veel functies heeft.
We wensen je nog veel kook- en bakplezier!

h**1@g**l.com 15-10-2023
Geschreven voor: ETNA FG190RVS

Het fornuis voldoet aan de eisen. Toch enige minpuntjes. De al vaker besproken plastic knoppen doen afbreuk aan het geheel. Tevens is boven de breedte niet 90 cm maar 89 cm waardoor er een opening ontstaat tussen de de aanrechtbladen. Dit oogt niet mooi.

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat het fornuis aan alle eisen voldoet. We zullen de feedback doorgeven aan de daarvoor bestemde afdeling.
We wensen je nog veel plezier van je fornuis.

jwka@kpnmail.nl 11-10-2023

Tevreden klant.

Geschreven voor: ETNA FG190RVS

Fijn apparaat. Eenvoudig zelf te installeren en makkelijk in gebruik. Gebruiksaanwijzing zou in iets groter lettertype gedrukt kunnen worden. Verder zeer tevreden.

Pluspunten

• eenvouidgf zel te installeren
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• gebruiksaanwijzing in klein lettertype gedrukt.

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn te lezen dat je zo tevreden bent met het fornuis.
De gebruiksaanwijzing is ook online te vinden op ETNA.nl. Dan kun je wellicht inzoomen mocht dit nodig zijn.
We wensen je nog veel kook- en bakplezier!

Arjan 14-01-2023

Verrassend goed product!

Geschreven voor: ETNA FG190RVS

Recent een mooi 90cm Etna fornuis gekocht omdat onze oude defect was.
Online gekocht via een webshop dus het was spannend om te zien hoe de bouw kwaliteit is.
Het fornuis ziet er voor zijn prijs erg goed uit, de knoppen zijn van kunststof die zien er een beetje goedkoop uit. Dit wist ik gelukkig al door eerdere review’s gelezen te hebben.
De gaspitten zijn goed te doseren en de oven werkt prettig. Handig dat er een klok op zit met timer functie.
Bij het eerste gebruik deed de verlichting in de oven het niet, de service desk van Etna gebeld en erg vriendelijk geholpen. Ze hebben een nieuwe lamp opgestuurd en die doet het weer. Goede en vriendelijke service desk dus. Ik heb het apparaat ook gelijk geregistreerd waardoor je nu 3 jaar aanvullende garantie hebt. In het totaal 5 jaar dus dat is fijn. Al met al blij verrast met deze koop!

Pluspunten

• Prijs technisch een goed product
  • Goede service desk van Etna
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Knoppen zijn van kunststof

Officiele reactie van Atag 16-01-2023

Beste Arjan,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze leuke uitgebreide review.
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met dit mooie ruime fornuis.
Onze serviceafdeling is er natuurlijk om onze klanten te helpen, fijn dat jij dit als prettig ervaren hebt.
Ook de verlengde garantie is natuurlijk mooi meegenomen.

Wij wensen jou heel veel kook- en bakplezier!

Ellen

j***********@h********** 01-12-2022

erg blij met onze etna

Geschreven voor: ETNA FG190RVS

we hebben het Etna fornuis nu een jaar. Voldoet volledig aan onze verwachtingen. Een ruime oven waar makkelijk 2 pizza's in kunnen, mogelijkheid om verschillende gerechten tegelijkertijd te bereiden en ook de kookplaat met 4 branders en de wokbrander zijn fijn om te bakken,braden en natuurlijk te wokken

Pluspunten

• ruime oven
  • 4 branders en de wokbrander

Officiele reactie van Atag 02-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven voor deze mooie review met dit fantastische cijfer, een 10! Wat leuk om te lezen dat jullie na een jaar nog steeds zo tevreden zijn met het fornuis.
We wensen jullie nog vele jaren kook- en bakplezier!

c*******@u********* 19-08-2022

Een fornuis met een mooie prijs-kwaliteitsbalans

Geschreven voor: ETNA FG190RVS

Het fornuis is simpel en zonder poespas.
Dus geen elektronische oventemperatuurweergave etc.
Alleen een digitaal klokje.
De prijsbandbreedte van 90 cm. brede fornuizen varieert van 750 tot zo'n 5.000 euro.
Dus als je niet te veel wilt uitgeven en tevreden bent met een simpel werkend fornuis dan is deze Etna een aanrader!

Pluspunten

• A-energielabel
  • Lade onder oven
  • Wokring

Minpunten

• Plastic knoppen

Officiele reactie van Atag 22-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedank voor het schrijven van deze review en het mooie cijfer! Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de werking van het fornuis.
We wensen je veel kook en bak plezier toe.

Marijke

c*******@u********* 16-08-2022

Een fornuis met een mooie prijs-kwaliteitsbalans

Geschreven voor: ETNA FG190RVS

Het fornuis is simpel en zonder poespas.
Dus geen elektronische oventemperatuurweergave etc.
Alleen een digitaal klokje.
Goed dat de fabrikant (of importeur?) er een wokring bij levert.
De knoppen van het fornuis zijn van kunststof (plastic?) en hopelijk blijven die heel.
Dit soort reviews helpt andere kopers, maar in feite zou je pas iets over een product kunnen zeggen als je het langere tijd gebruikt hebt.
Maar toch: Als je niet te veel wilt uitgeven en tevreden bent met een simpel werkend fornuis dan is deze Etna een aanrader!
Officiele reactie van Atag 17-08-2022

Beste heer/mevrouw,

Dank je wel voor deze mooie review. Wat fijn te lezen dat je zo tevreden bent over dit fornuis en dan met name het gebruiksgemak. Altijd leuk om te horen dat dit fornuis een aanrader is.
Wij wensen je veel kook- en bakplezier!

Chantal Webcare ETNA

Wil 03-06-2022

Uitstekende koop

Geschreven voor: ETNA FG190RVS

Het fornuis de ETNA FG190RVS is een pronkstuk in onze keuken. Tal van functies en heel eenvoudig in gebruik. Precies wat wij zochten. Bovendien een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Wij zijn er erg blij mee.
Ons advies: als je op zoek bent naar een mooi fornuis, zou ik zeggen; dit is de beste keus.

Pluspunten

• Prima prijs-kwaliteit verhouding
  • Functioneel in gebruik
  • Tal van functies
  • Eenvoudig te bedienen
  • Mooi vormgegeven

Minpunten

• Geen

Officiele reactie van Atag 07-06-2022

Beste Wil,

Wat leuk om te lezen dat het fornuis niet alleen een pronkstuk is in jullie keuken maar dat deze ook aan al jullie wensen voldoet. Bedankt voor de enthousiaste feedback.

Wij wensen jullie veel bak- en kookplezier toe.

linushki 27-02-2022

Fijne gasfornuis

Geschreven voor: ETNA FG190RVS

Hele fijne fornuis met vijf gasplaten, en een hele grote oven. Enige jammer is dat de knoppen van plastic zijn en dat er geen schoonmaakfunctie voor de oven is.

Pluspunten

• groot
  • werkt fijn

Minpunten

• plastic knoppen
  • geen schoonmaakfunctie voor oven

Officiele reactie van Atag 28-02-2022

Beste Linushki,

Dank voor deze review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met het fornuis.
Wij wensen u veel plezier toe met uw aankoop.

Marijke Webcareteam ETNA

D*******@o********** 25-02-2022

Top fornuis

Geschreven voor: ETNA FG190RVS

Waren toe aan een nieuw fornuis, keuze was snel gemaakt ETNA FG190RVS mooi fornuis met alles er op en er aan.
Lekker overzichtelijk en werkt prima, voor ons is dit een top fornuis..

Pluspunten

• mooi / netjes
  • bediening prima

Officiele reactie van Atag 28-02-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat leuk dat u voor ETNA gekozen heeft en u tevreden bent met de werking van het fornuis.
Wij wensen u veel kookplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA

j********@k********* 28-12-2021

Een hebbedingtje voor een kookfan!

Geschreven voor: ETNA FG190RVS

Het is een prima functionerend product. De dimensies van de branders zijn goed.
De kleinste pit moet af en toe wat getemperd worden als je iets kleins wil sudderen. We leggen er dan een vlamverdeler tussen.
De onderzijde van de frames waarop de pannen staan zijn wat te grof. Dat leidt makkelijk tot krassen op het RVS oppervlak. Jammer.
Dat is ook meteen het enige minpuntje.

Pluspunten

• Branders
  • Uitstaling
  • Eenvoudig te reinigen

Minpunten

• Grof frame voor de pannen
  • Kwetsbare RVS finisch (Typisch voor RVS)

Officiele reactie van Atag 31-12-2021

Beste heer/mevrouw,

Wat leuk dat je de moeite hebt genomen om deze enthousiaste review te plaatsen. Hartelijk dank hiervoor. “Een hebbedingetje voor een kook fan” dat lezen wij graag. Fijn dat je zo tevreden bent over het fornuis.

Wij wensen je veel kook- en bakplezier toe.

anjascholtenpeters@hotmail.com 24-12-2021

Mooi gastfornuis

Geschreven voor: ETNA FG190RVS

Mooi gasfornuis, er zitten zoveel functie op.
Het instellen van de tijd van de klok , hoelang iets moet bakken lukt nog niet, dit komt omdat er verschillende mogelijkheden op zitten
Maar sinds 23 dec. Ben ik met vroegpensioen en heb nu veel tijd om het uit te gaan zoeken, het lukt zeker.
Fijn apparaat.
Gr.

Pluspunten

• Mooi model
  • Veel mogelijk heden
  • 90 cm. Lekker groot
  • Wokbrander

Officiele reactie van Atag 31-12-2021

Beste mevrouw Scholten Peters,

Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met het fornuis. Het is natuurlijk altijd even wennen en zoeken naar de juiste instellingen e.d. Mocht je vragen hebben helpen wij je uiteraard graag verder. Onze serviceafdeling is te bereiken via telefoonnummer 088-8821803. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur.

Wij wensen je veel plezier met het fornuis en natuurlijk ook met het vroegpensioen.

marcia.groot@gmail.com 17-12-2021

etna oud en vertrouwd gasfornuis

Geschreven voor: ETNA FG190RVS

na de aankoop van de miskoop blenq gasfornuis terug naar etna . oud en vertrouwt merk die werkt naar behoren . gaspitten verdelen het vuur gelijkmatig . wokbrander verwarmt de wok gelijk matig . heerlijk om je gerechten te bereiden.

Pluspunten

• vuur gelijk matig
  • goed werkende oven

Officiele reactie van Atag 23-12-2021

Beste Marcia,

Bedankt dat je wederom voor ons merk hebt gekozen en de tijd hebt genomen om dit bericht te schrijven. Jouw mening is enorm belangrijk voor ons.
Het is fijn om te lezen dat het fornuis werkt naar behoren, zoals je mag verwachten van ETNA.

​Veel plezier met je aankoop.

Groet Heidi

J********@k********* 09-09-2021

Prima apparaat! Geen negatieve ervaringen.

Geschreven voor: ETNA FG190RVS

De prijs/kwaliteitverhouding is ok. Er zijn geen storingen en het apparaat is gemakkelijk te reinigen.
Naar aanleiding van een opmerking over de ovendeur is door Etna meteen actie ondernomen en er is een monteur gestuurd.
Het is wel heel prettig indien een service organisatie goed bereikbaar is.
Het vorige apparaat was van een grootwinkelbedrijf van Scandinavische oorsprong en daar was een kleine storing (kortsluiting) niet op te lossen...

Pluspunten

• is makkelijk te reinigen
  • De serviceorganisatie is perfect
  • Grote oven
  • Goede wokbrander

Officiele reactie van Atag 10-09-2021

Hallo,

Wij waarderen het dat je als klant de tijd hebt genomen om onze producten en onze service te beoordelen.
We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent over je fornuis en over onze service.

Veel plezier met je aankoop.

Groet Heidi

J.L. Jongen 22-05-2021

Mooi en degelijk apparaat.

Geschreven voor: ETNA FG190RVS

Goed functionerend, toegankelijk en mooi apparaat.
de pannensteunen lopen in het midden van de pan positie niet door. Daardoor wiebelt een pan met een ietwat bolle bodem niet. Goede vinding.
Helaas zijn de ovendeur en de klep van de opbergruimte scheef gemonteerd. Is toch jammer!

Officiele reactie van Atag 25-05-2021

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor het schrijven van uw review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over het fornuis. Inderdaad jammer dat de ovendeur en lade niet goed gemonteerd zijn.
Graag ontvangen wij uw volledige adres- en contactgegevens via webcare@atagbenelux.com, zodat we een monteursbezoek kunnen plannen om het te laten beoordelen.
Chantal webcareteam ETNA

Giancarlo 17-02-2021

5 kookzones

Geschreven voor: ETNA FG190RVS

De Etna FG 190RVS is een uitstekende gas fornuis ik heb er een heerlijke grote paella op gemaakt dankzij de 5 kookzones.
De oven vindt ik ook uitstekend mooi 90 cm breed, ook vind ik dat de Etna FG190 RVS een heel mooi design heeft en is uitgevoerd in roestvrijstaal.

Officiele reactie van Atag 19-02-2021

Beste Giancarlo,

Bedankt voor deze enthousiaste review met mooie reviewscore. Hier zijn wij uiteraard erg blij mee. Fijn om te lezen dat het fornuis zo goed bevalt.

Wij wensen je veel kook- en bakplezier toe.

Irving 16-12-2020

Geleverd door de Mediamarkt met kapotte roosters

Geschreven voor: ETNA FG190RVS

Ik heb dit fornuis afgelopen weekend geleverd gekregen van de Mediamarkt. Helaas waren bij levering de linker en rechter gietijzeren roosters stuk. Mediamarkt biedt een bedrag aan als compensatie maar ik kan dit onderdeel nergens online vinden. Op de onderdelen site van Etna kom ik dit type fornuis niet tegen.

Pluspunten

• functioneel in orde
  • mooi fornuis

Minpunten

• matige kwaliteit gietijzeren rooster

Officiele reactie van Atag 17-12-2020

Beste Irving,

Bedankt voor uw bericht. Het is ontzettend vervelend dat de gietijzeren pandragers gebroken zijn geleverd. Inmiddels hebben wij ook contact via Facebook. Zodra ik een bericht heb ontvangen van onze inkoop laat ik dit u gelijk even weten.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Dirk-Jan 14-11-2020

grote binnenruimte in de oven

Geschreven voor: ETNA FG190RVS

Voorganger was 20 jaar en kreeg mankementen.Oven is snel warm en de branders idem dito.Het is echt een blikvanger in de keuken

Pluspunten

• oven snel op temperatuur
  • Koken op gas gaat nog sneller

Minpunten

• geen

Officiele reactie van Atag 16-11-2020

Beste Dirk-Jan,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn te lezen dat dit fornuis zo naar wens is. Veel kook en bak-plezier gewenst, uitgaande van wederom 20 jaar ;-)

Groet Ursula van Webcareteam ETNA