Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA FGV561___ FGV561WIT wit op Kieskeurig.be.

Dirk 31-10-2021

`BAVALT GOED

Geschreven voor: ETNA FGV561___ FGV561WIT wit

na enkele maanden nog steeds tevreden met fornuis klein min puntje is de schuif lade geeft wat lawaai en heeft ook scherpe rand met openen . Makkelijk schoonmaken en fijn koken ook, komen mijn pizza's er mooi en krokant uit echt geen spijt van deze complete oven

Pluspunten

• juiste hoogte en breed genoeg
  • pannen staan stevig en glijden niet weg

Minpunten

• ovenlade geeft wat lawaai en heeft scherpe rand

Officiele reactie van Atag 01-11-2021

Beste Dirk,
Dank u wel voor het schrijven van deze review. U heeft het fornuis al een aantal maanden in gebruik, fijn te lezen dat u tevreden bent over het fornuis en deze iedereen aanbeveelt. Wij wensen u nog veel kook- en bakplezier!
Chantal Webcareteam ETNA

b**s@z**o.nl 28-09-2021

Goede fornuis

Geschreven voor: ETNA FGV561___ FGV561WIT wit

Het werkt uitstekend ook het gemak om ermee te werken. Ik heb twee en twintig jaar een ETNA gehad altijd goed gewerkt nooit geen onkosten mee gehad nu was de onder warmte element kapot dat mag ook na zoveel jaren. De oude werkte ook goed deze werkt ook prima heel tevreden mee. De prijs was heel goed bij anderen vergeleken. Als de oude je prima is bevallen dan is de keus ook niet zo moeilijk.

B Kamps

Officiele reactie van Atag 29-09-2021

Beste heer/mevrouw Kamps,

Allereerst vriendelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn dat u opnieuw voor ETNA heeft gekozen en dat dit nieuwe fornuis zo goed bevalt. Wij wensen u weer vele jaren plezier van deze aankoop!

Met vriendelijke groet,Claudia
Webcareteam ETNA

Dirk53 13-07-2021

`BAVALT GOED

Geschreven voor: ETNA FGV561___ FGV561WIT wit

ik zocht een gasfornuis met alle gemakken en voor een goede prijs heb ik geluk dat ik een nieuwe etna met een beetje vervoerschade zoals een krasje en een klein deukje aan zijkant voor weinig kon over kopen . heb het gelijk aangesloten toen het thuis gebracht werd en ben de boekjes aan het lezen ook dit is weer duidelijk beschreven ben er nu al erg blij mee ohja, de kras en deuk zie ik niet meer omdat het mooi ertussen staat.

Pluspunten

• juiste hoogte en breed genoeg
  • fijne oven
  • de normale pitten achter

Minpunten

• zover geen

Officiele reactie van Atag 14-07-2021

Beste Dirk,

Wat een mooie review en waardering daar zijn wij erg blij mee. Hartelijk dank hiervoor. Leuk om te lezen dat je, zelf met een kras en deuk, zo tevreden bent over de FGV561WIT.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA