ETNA FIV560___ FIV560ZWA zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA FIV560___ FIV560ZWA zwart op Kieskeurig.be.

Marieke 10-02-2021

Net als op gas koken

Geschreven voor: ETNA FIV560___ FIV560ZWA zwart

Omdat ik een nieuw fornuis nodig had en zonnepanelen heb, ben ik overgeschakeld op elektrisch koken. Ik had eerst wat vrees om van het gas af te gaan, maar ik merk eigenlijk geen verschil. Het fornuis wijst zich vanzelf in gebruik, en ziet er erg mooi uit. Kortom, ik ben erg tevreden!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Vormgeving

Officiele reactie van Atag 11-02-2021

Beste Marieke,

Bedankt voor de positieve review. Dit fornuis combineert Hollandse degelijkheid met gebruiksgemak. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de FIV560.
Veel kook- en bakplezier.

Groet Heidi
Webcareteam ETNA

Hoekstra 09-02-2021

Prachtig design

Geschreven voor: ETNA FIV560___ FIV560ZWA zwart

Na 24 jaar op gas te hebben gekookt deze prachtige Etna gekocht. Programma’s reageren snel, oven werkt optimaal! En vooral belangrijk makkelijk schoon te maken. Ben er ongelofelijk blij mee (en mijn man ook)

• Makkelijk schoon te maken

Officiele reactie van Atag 10-02-2021

Beste heer/mevrouw Hoekstra,

Wat een mooie score! Hier zijn we natuurlijk erg blij mee maar het is nog fijner om te lezen dat dit fornuis u zo goed bevalt. Wij willen u vriendelijk bedanken dat u de moeite heeft genomen om deze beoordeling te schrijven en wensen u nog vele jaren plezier met dit fornuis.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Gert Leurink 19-01-2021

Dit product valt erg tegen

Geschreven voor: ETNA FIV560___ FIV560ZWA zwart

Wij gingen verhuizen naar een woning waar niet meer kon worden gekookt op gas daarom zijn wij overgegaan op inductie.Omdat het een poosje duurt om te wennen aan deze manier van koken schrijf ik nu na ongeveer 9 maanden deze review. Aan deze vorm van koken ben ik nu wel gewend geraakt maar het apparaat valt mij enorm tegen.

Minpunten

• Koeling maakt veel lawaai
  • Veel te weinig vermogen.
  • PPannen blokkeren het zicht op het display
  • Geen timer voor de oven
  • Pitten worden aan één kant heter dan aan de andere

Officiele reactie van Atag 21-01-2021

Beste Gert,

Bedankt voor het nemen van de moeite om deze review te plaatsen. Wat spijt het ons te horen dat dit
fornuis niet aan je verwachtingen voldoet. Helaas kunnen wij aan het vermogen van dit fornuis niets veranderen.
Bij dit model is gekozen om geen ingebouwde timer te plaatsen.
Voor wat betreft het kookgedrag, de koelventilator en de grote van de pannen. In de handleiding staat daar ook wat over geschreven ( zie blz 11)
Met name ook de diameter van de pan behorend bij de juiste zone is van grote invloed op het kookgedrag.

Wij hopen dat je met deze tips alsnog met veel plezier zult koken op dit fornuis.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Arnaud 06-12-2020

Eenvoudig, praktisch, verschillende functies, aanrader!

Geschreven voor: ETNA FIV560___ FIV560ZWA zwart

Tevreden met het fornuis. Door de draaiknoppen is het eenvoudig in gebruik (je hoeft niets op de plaat in te drukken om te bedienen). We hebben de boost-functie nog niet hoeven te gebruiken: warm worden gaat enorm snel. Niet alle pitten kunnen tegelijkertijd op de allerhoogste stand, maar dit levert in praktijk geen problemen op (bijvoorbeeld heb je 2 pitten op 9/max staan, dan gaat de derde tot 7). De oven heeft veel verschillende standen. Wanneer je kiest voor de grill-functie en je hebt die een langere tijd aan staan, druppelen er enkele druppels condens aan de voorkant in de lade (onder de deur). Ik had dit al in een andere recensie elders gelezen. Persoonlijk vind ik dit geen probleem: even op letten bij de grill-stand en het is niet veel, dus doekje erdoor en klaar. De zwarte kleur vinden we erg mooi, fijne uitstraling! Al met al, heel tevreden mee.

Pluspunten

• Werkt op 2-fasen (3-fasen niet nodig)
  • Met draaiknoppen gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Geen timerfunctie (tip: gebruik je telefoon)

Officiele reactie van Atag 07-12-2020

Beste Arnaud,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review.
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Dit fornuis is inderdaad alleen geschikt voor 2 fasen, zo te lezen is dat prima op te lossen qua kookgedrag. Fijn dat je zo tevreden bent.

Wensen je veel kook-bak plezier van dit fornuis.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

René 21-11-2019

Top Fornuis!

Geschreven voor: ETNA FIV560___ FIV560ZWA zwart

Tijdens mijn verhuizing moest ik verplicht over op inductie. Ik wilde graag een fornuis, maar in deze categorie is er nog weinig beschkbaar. Ik twijfelde aan alles en vroeg mij af of inductie het wel goed zou doen vergeleken bij gas, maar koos toch voor deze Etna
Binnen een week was ik om!
Het fornuis doet wat er van hem gevraagd wordt. De pannen op het fornuis en de oven zijn snel warm. Het design is top. De kwaliteit van het gebruikte materiaal is ook goed. De knoppen waar je gebruik van maakt zijn van goed kwaliteit.
Eigenlijk niets dan lof voor dit fornuis.

• Gebruiksvriendelijk
  • Kwaliteit materiaal

Officiele reactie van Atag 22-11-2019

Beste René , bedankt voor je review en wat fijn om te lezen dat de FIV560 zo goed bevalt en tevens de overstap van gas naar inductie goed is verlopen. Veel plezier nog gewenst met de aankoop. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.