Philips DryCare BHD177 - Reviews

Aantal warmtestanden
Aantal blaasstanden

YMen 18-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goede blaaskracht

Ik heb de föhn gekocht vanwege de goede recensies. Hij is zwaar, maar ik vind dit zelf prettig. De blaaskracht is goed, voor dik & zwaar haar is dit ideaal.

Marianne 12-12-2015 Product paar dagen in bezit

De fohn is wat zwaarder dan mijn vorige maar ligt goed in de hand. Een enorme power, mijn lange dikke steile haar is snel droog. Voor modelleren gebruik ik het smalle opzetstuk en de snelheid een standje lager. De koudknop moet je aan en ook weer uitzetten, die hoef je dus niet ingedrukt te houden. Ik denk dat ik een goede aankoop heb gedaan!

Nicole 10-12-2015 Product paar dagen in bezit

Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van mijn nieuwe DryCare Pro Hairdryer. Door de 4x meer ionen dan andere föhnen zou er meer glans komen in mijn haar en na een paar keer testen kan ik ook zeggen dat dit echt klopt en daarnaast ben ik ook zo klaar met föhnen! Een top aankoop en zeker een aanrader

Henkyboy 08-12-2015 Product paar dagen in bezit

mooi vormgegeven, zeer robuust, enorme blaaskracht en de coolfunctie werkt perfect. Heel erg blij met de aankoop.

Betty 20-11-2015 Product paar dagen in bezit

Super föhn, mijn lange haar is super snel droog! Ik heb dik stijl haar maar krijg er genoeg volume in met de diffuser, kan het modelleren, fantastisch gewoon, echt heel blij mee!!!
Enige nadeel zou kunnen zijn dat hij redelijk zwaar is maar dat weegt voor mij persoonlijk niet op tegen de voordelen.

Sabine 09-11-2015 Product paar dagen in bezit

Een mooie, goede föhn. Doet wat hij moet doen en is zijn geld waard. Ik had voorheen een goedkopere föhn en ik zie duidelijk verschil in de kwaliteit van mijn haar na het föhnen. Mijn haar glanst en oogt een stuk minder droog!

feetje 07-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik wilde een goede krachtige föhn met niet teveel standen. wel met ionische functie en coolshot. Zeer belangrijk is het aantal Watt percentage en wat deze föhn bovenal heeft is een krachtige AC motor. Ik was dus ook blij verrast toen ik hem aanzette en dit ervoer. Wat hebben mijn haren gemist al die jaren?! dacht ik gelijk. Dus vanaf nu alleen nog maar super snel föhnen, mooi en glanzend haar, af en toe de diffuser voor volume of een krullenbol, van deze krachtige föhn ga ik jaren plezier hebben!

Mariëtta 24-02-2017 Product paar maanden in bezit

Blaast prima. Ik vind hem lastig vasthouden.

Prima föhn, ziet er mooi en degelijk uit. Als ik mijn haar föhn zit ik alleen altijd met mijn handen op de knopjes. Dat vind ik lastig. Hij is ook best zwaar.

Pluspunten

• stevige blow

Minpunten

• voor mij knoppen op verkeerde plek
  • zwaar

R 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Heel erg tevreden!

Ik heb dik en lang haar. Voorheen was ik altijd 30 minuten bezig met föhnen en dan was het nog steeds niet helemaal droog. Met deze föhn is het binnen 10 minuten helemaal droog! Wel een beetje zwaar en maakt ook erg hard geluid, maar de rest maakt het goed.

Pluspunten

• Snel droog

Minpunten

• Zwaar
  • Hard geluid

Lwai 20-11-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige fohn

Deze fohn heeft een zeer goede blaaskracht, een lekker lang snoer en een mooie vormgeving. De verschillende standen zijn makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• Goede blaaskracht

Judit 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goed werkende fohn!

Goed werkende fohn, heel goed voor mijn haar en werkt heel snel!
Zit er mooi uit, beetje zware product!

suzan 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

prima fohn, mooi design

Ziet er goed uit, werkt fijn, en mijn haar droogt snel. Fijn diffuser opzetstuk voor mijn krullen, top!

Pluspunten

• design
  • extra tools
  • makkelijk in gebruik

T 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goede ac motor

Blaast hard en warm genoeg. Koppen blijven goed zitten en ziet er mooi uit. Zou wel graag naast de twee bestaande standen nog een zwakkere willen hebben.

Pluspunten

• Hitte
  • Sterkte

Minpunten

• Standen

Janine 14-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi Apparaat

Zelf heb ik de föhn nog niet vaak gebruikt, maar ik vind hem wel fijn vasthouden en me haar droogt snel en ik krijg er een mooie glans is.

Mariëtta 04-11-2016 Product paar dagen in bezit

Lekker windje

Ligt goed in de hand, prima mondstuk. Haar is in no time droog. Uitstekende aankoop tegen uitstekende prijs!!

lena 30-10-2016 Product paar dagen in bezit

Heel goed

Echt goede kwaliteit. Ik vind het echt leuk dat deze fohn heeft koele lucht. Ook een difussor is echt goed.

Pluspunten

• Koele luch

Ronald 27-10-2016 Product paar dagen in bezit

Power

Fraaie- en degelijke vormgeving en een lang snoer. uitgekozen op het flinke vermogen, en de warmtestanden. Mijn vrouw was blij vooral met de kleur ;). De ionentechniek zal zich nog moeten bewijzen, maar heb er alle vertrouwen in. Dankzij de cashbacktie ook nog relatief voordelig.

Pluspunten

• vermogen
  • Snoerlengte

Anne 26-10-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne föhn

Fijne krachtige föhn. Goede blaaskracht door de verschillende standen. Bijgevoegde opzetstukken erg handig.

Pluspunten

• Krachtig

Minpunten

• Zwaar in gewicht

MarianneR 23-04-2016 Product paar dagen in bezit

mooie stevige fohn

De fohn van Philips heb ik nu sinds een week in gebruik, droogt het haar snel en goed en het haar krijgt een mooie glans. Gebruiksvriendelijk, makkelijk te bedienen. Wel een beetje zwaar.

Lavanya 17-04-2016 Product paar weken in bezit

Nice product

The options and functions are clear in this philips product. powerfull and funtions are easy bit heavier when used for long time.