Philips Essential BHD006

Aantal blaasstanden

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Essential BHD006 op Kieskeurig.be.

8,1

CM65 05-08-2019

Haalt de 1800 w niet in de USA met 110 volt

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Deze föhn speciaal gekocht voor mijn reis naar de USA, omdat deze omgezet kan worden naar 110 volt en ik het belangrijk vind dat het een hoger wattage heeft dan een gemiddelde reisföhn.
Echter bij gebruik van de föhn in de USA werd de
1800 W zeker niet gehaald. De föhn heeft op 110 volt veel minder power dan in Nederland. En dat was ronduit teleurstellend. Met mijn haar, halflang en vol, was ik dan ook lang bezig om het droog te krijgen. Ik heb de föhn daarom niet meer gebruikt in de USA. Daarna 1 x thuis gebruikt om te testen of het hier ook sloom werkte, maar in Nederland werkt de föhn goed.
Echter daar heb ik deze föhn dus niet voor aangeschaft.
Ik ben daarom erg teleurgesteld in dit product van Philips, omdat in de gebruiksaanwijzing of op de doos niet wordt gesproken over minder power bij gebruik van 110 volt.

Lottev 14-01-2019

Makkelijk hanteerbaar, mag krachtiger

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Onlangs de Drycare Essential Föhn ontvangen en ben tevreden over hoe makkelijk het in gebruik is! Het is zeer compact en licht van gewicht. Dit maakt het makkelijk om mee te nemen op reis.
Het lang snoer is ook vrij lang waardoor je je makkelijk voor een spiegel kan positioneren als deze zich niet in de buurt van het stopcontact bevindt.
De föhn heeft 3 standen en maakt niet veel lawaai. Echter had de hoogste stand naar mijn mening wat krachtiger mogen zijn, want het duurt voor mij nu langer om mijn haar te drogen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kelly1985 11-01-2019

Heel goed product voor zijn compacte omvang

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Deze haardroger ligt zeer licht in de hand, maar dit is zeker niet te merken aan zijn prestaties. Hij droogt even snel mijn haar als een gewoon formaat haardroger. Hij laat mijn haren ook echt zacht aanvoelen.
Ik moet zeggen dat ik wel heel tevreden ben over dit product. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kristin1984 07-01-2019

Makkelijke (reis)haardroger

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

De Philips DryCare Essential Föhn BHD002/00 Compact, is zoals de naam al doet vermoeden een zeer compact en licht toestel dat u makkelijk kan meenemen op reis of in de handbagage.
De föhn is stiller dan de meeste haardrogers, maar verliest daarbij niet aan kracht. Zeer makkelijke bediening, mooi design [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Chi23 05-01-2019

De föhn werkt snel, is stil en zorgt voor zacht, luchtig haar.

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Mijn haar is in een korte tijd volledig gedroogd, de föhn blaast zacht, waardoor je makkelijk verschillende stijlen kan creëren met de föhn en een borstel.
De föhn is licht, waardoor hij makkelijk mee te nemen is.
Mijn haar voelt na het drogen zacht en luchtig aan.
Enkel de kabel is aan de korte kant. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Shirley95 04-01-2019

Compacte krachtige haardroger

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

De essential care compact haardroger heeft alles wat je van een goede haardroger kan verwachten.
Verrassend is het aangename stille geluid dat de haardroger maakt. Hiermee maak je niemand wakker als je 's ochtends je haar aan het drogen bent. De haardroger is zo licht, zodat je gemakkelijk je haar kan brushen zonder dat je last krijgt van een stijve arm. Ondanks de haardroger klein en licht is, blaast hij heel krachtig.
Je kan de temperatuur regelen en de haardroger heeft een koelstand. Een groot pluspunt is dat de haardroger een lange snoer heeft.
Als je opzoek bent naar een compacte krachtige haardroger met een aangenaam geluid, dan is deze haardroger echt een aanrader. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Demi14 03-01-2019

Aangenaam verrast

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Ik ben aangenaam verrast van deze haardroger. Mijn haardroger is erg oud en het was echt een tijd voor een nieuwe. Deze Philips haardroger is echt een leuk vrouwelijk design met een voldoende lange snoer. Hij is heel compact en daardoor ook makkelijk op te bergen of zelfs mee te nemen op reis. Hij neemt amper plaats in in mijn kast.
Ik ben vaak lang bezig aan mijn haren te drogen omdat ik zelf geen goede haardroger had en met deze haardroger is mijn haar veel sneller droog.
Er zijn 3 verschillende standen en hij is inderdaad stiller dan een andere haardroger. Ik vind dit zeer positief als je op reis gaat omdat een haardroger vaak veel lawaai maakt en de buren in het hotel dit vaak horen. Met deze is dit niet meer het geval.
Ik had persoonlijk niet gedacht dat er veel verschil zou zijn met mijn huidige aangezien het aantal watt hetzelfde is, maar ik was echt aangenaam verrast. Ik vind het echt een aanrader ! De haardrogers met meer watt zullen waarschijnlijk nog beter zijn, maar ik ben alvast heel tevreden met deze door het compacte design ook. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kellebelle 03-01-2019

Dit product lost al mijn verwachting in!

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Ik was op zoek naar een krachtige, stille haardroger. Deze haardroger doet alles wat ik er van verwacht. Het heeft diverse standen om het haar snel en makkelijk te drogen. Het is een compacte haardroger die makkelijk mee te nemen is op reis. En de leukste eigenschap is dat de haardroger stil is. Handig om smorgens je haar te drogen als je vriend nog aan het slapen is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Julie18 03-01-2019

heel goede haardroger

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

heel, goede en krachtige haardroger, mooi design.
Enig minpuntje is dat het misschien iets te zwaar is om voor langere tijd vast te houden [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

WilmaV 30-06-2018

Prima föhn

Uitstekende compacte föhn.
Ideaal voor op reis door de inklapbare handgreep en bijgeleverde reisetui.

Era102 30-06-2017

Goede/mooie fohn

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

De bedieningsknop is simpel.
Met het hoger zetten van de (ventilator) standen wordt de temperatuur ook hoger.
Bij (Cool shot) koele lucht is de lucht toch nog warm/lauw.

JohnMarsen 02-07-2016

Handige lichte fohn met eenvoudige bediening

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Mooie vormgeving, licht and handelbaar model, en een makkelijk schuif schakelaar met eenvoudig drie warmte standen, waarvan de eerste stand ook een lagere blaaskracht heeft. Daarvoor jarenlang een Philips Pro fohn gebruikt, maar die was een stuk zwaarder met meer schakelaars. Deze doet hetzelfde maar dan beter, en is ook nog een reismodel, maar met de prestaties van onze oude pro. Mijn vrouw heeft deze gekozen i.p.v. weer een Pro model te kopen juist omdat deze lichter en kleiner is. Hopelijk gaat deze net zo lang mee als de vorige Philips fohn, dan is de prijs/prestatie zeker goed. Dus een mooi, makkelijk and fijn in de hand model.

gerrie123 12-01-2015

goed product

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

hele fijne en goede fohn voor een goede prijs is licht in de hand en ook zeer makkelijk te gebruiken

Jannie 1961 09-01-2015

Ik heb nu ook de föhn van Philips bhd006 uit geprobeerd hij is licht en legt fijn in de hand en het fijne er bij hij is makkelijk mee te nemen en ook een hoes er bij

Ozge 09-01-2015

Geweldig en zeer compacte haardroger

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Het is een zeer handig en comfortabel fohn en vooral ideaal op reis.
Droogt zeer snel en makkelijk.

Voor het eerst dat ik zo iets mee kon nemen voor op reis. Neemt niet verl ruimte in beslag en door dat je het handvat kan buigen is het helemaal ideaal.

AHA 8ste Barier 23-12-2014

Omdat mijn vorige föhn het begeven had, sinds enkele weken in het bezit van een nieuwe.
Ik was op zoek naar een “normale föhn” voor een prima prijs die vooral goed is om .....mijn haar te stylen!
Niks geen ingewikkelde aansluiting, overbodige knoppen of niet gebruikte functies.
Uiteindelijk uitgekomen bij de Philips BHD006/00.
Pluspunten
+ inklapbare handgreep (makkelijk voor op vakantie!)
+ prima geluidskwaliteit
+ gebruiksvriendelijk ( 3 standen, simpel, that’s it!)
+ degelijke vormgeving en licht in gewicht
Minpunten
- geen batterij oplaadfunctie (wel dubbel voltage mogelijkheid)
- beveiliging voor oververhitting (enkele minuten wachten)

Zeer tevreden over dit product. Voor mij dus precies wat ik zocht, prima product (om te föhnen) voor een prima prijsje)!

melizje 15-12-2014

Een zeer fijn product.

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Ik heb deze föhn iets meer dan een week.
Hij ligt erg prettig in de hand en ook erg fijn gewicht.
De collectie stand is erg fijn als zit ik soms met de stand in de war omdat ik 2 stands gewend ben.
Ik heb lang en dik haar en normaal duur heb best lang om te drogen maar deze föhn gaat het lekker snel.
Ik ben erg positief te spreken over dit product en zo hem zeker aanraden.

Vans85 12-12-2014

Heb het product nu twee weken, dagelijks in gebruik en hij bevalt me prima!Prima formaat, zeker omdat hij ook inklapbaar is. Handig voor in de koffer.

Heb de middelste stand - volgens de manual 'constant caring' - het meest in gebruik omdat mijn haar in deze stand niet gaat pluizen.

Enige minpunt - Omdat ik nogal dik en lang haar heb en ik mn haar style met een fohn borstel viel hij de eerste twee keer uit na een aantal minuten. Na het lezen van de gebruiksaanwijzing bleek het een beveiliging voor oververhitting te zijn. Na 3 minuten afkoelen kon ik weer verder.

Prijs/kwaliteit is prima en zeker een hele fijne reisfohn.