Philips Essential Care BHD006 - Reviews

Laagste prijzen
Aantal blaasstanden

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,1

Jannie 1961 09-01-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb nu ook de föhn van Philips bhd006 uit geprobeerd hij is licht en legt fijn in de hand en het fijne er bij hij is makkelijk mee te nemen en ook een hoes er bij

Ozge 09-01-2015

Geweldig en zeer compacte haardroger

Het is een zeer handig en comfortabel fohn en vooral ideaal op reis.
Droogt zeer snel en makkelijk.

Voor het eerst dat ik zo iets mee kon nemen voor op reis. Neemt niet verl ruimte in beslag en door dat je het handvat kan buigen is het helemaal ideaal.
Oorspronkelijk gepost op philipsbrand-nl_nl

Kniebandje 23-12-2014

prima product voor een prima prijs

Omdat mijn vorige föhn het begeven had, sinds enkele weken in het bezit van een nieuwe.
Ik was op zoek naar een “normale föhn” voor een prima prijs die vooral goed is om .....mijn haar te stylen!
Niks geen ingewikkelde aansluiting, overbodige knoppen of niet gebruikte functies.
Uiteindelijk uitgekomen bij de Philips BHD006/00.
Pluspunten
+ inklapbare handgreep (makkelijk voor op vakantie!)
+ prima geluidskwaliteit
+ gebruiksvriendelijk ( 3 standen, simpel, that’s it!)
+ degelijke vormgeving en licht in gewicht
Minpunten
- geen batterij oplaadfunctie (wel dubbel voltage mogelijkheid)
- beveiliging voor oververhitting (enkele minuten wachten)

Zeer tevreden over dit product. Voor mij dus precies wat ik zocht, prima product (om te föhnen) voor een prima prijsje)!
Oorspronkelijk gepost op philipsbrand-nl_nl

AHA 8ste Barier 23-12-2014 Product paar weken in bezit

Uiteindelijk uitgekomen bij de Philips BHD006/00.
Pluspunten
+ inklapbare handgreep (makkelijk voor op vakantie!)
+ prima geluidskwaliteit
+ gebruiksvriendelijk ( 3 standen, simpel, that’s it!)
+ degelijke vormgeving en licht in gewicht
Minpunten
- geen batterij oplaadfunctie (wel dubbel voltage mogelijkheid)
- beveiliging voor oververhitting (enkele minuten wachten)

Vans85 12-12-2014 Product paar weken in bezit

Heb het product nu twee weken, dagelijks in gebruik en hij bevalt me prima!Prima formaat, zeker omdat hij ook inklapbaar is. Handig voor in de koffer.

Heb de middelste stand - volgens de manual 'constant caring' - het meest in gebruik omdat mijn haar in deze stand niet gaat pluizen.

Enige minpunt - Omdat ik nogal dik en lang haar heb en ik mn haar style met een fohn borstel viel hij de eerste twee keer uit na een aantal minuten. Na het lezen van de gebruiksaanwijzing bleek het een beveiliging voor oververhitting te zijn. Na 3 minuten afkoelen kon ik weer verder.

Prijs/kwaliteit is prima en zeker een hele fijne reisfohn.