Philips Essential BHD006

Aantal blaasstanden
Kleur(en)
wit, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Essential BHD006 op Kieskeurig.be.

8,1

C1779 06-01-2019

Zeer handig in gebruik

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Het product is zeer handig in gebruik doordat het zo een klein product is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kellebelle 06-01-2019

Doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Na het testen van de Philips haardroger zijn dit mijn bevindingen: de haardroger is opvallend stiller dan degene die ik normaal gebruik! Hij is ook erg mooi qua design en zeer licht om vast te houden. De temperatuur instelling is perfect. Het is warm genoeg om je haar te drogen maar niet zo warm dat je je haar gaat beschadigen. De warmste stand is iets te warm voor mij maar wel ideaal om je haar mee in model te brengen (brushen). Verder zou de haardroger voor mij persoonlijk iets harder mogen gaan. Doordat hij stiller is dan de meeste haardrogers gaat hij volgens mij ook wat rustiger. Hierdoor duurt het wel een 5tal minuten langer om mijn lange haren te drogen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Chi23 05-01-2019

De föhn werkt snel, is stil en zorgt voor zacht, luchtig haar.

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Mijn haar is in een korte tijd volledig gedroogd, de föhn blaast zacht, waardoor je makkelijk verschillende stijlen kan creëren met de föhn en een borstel.
De föhn is licht, waardoor hij makkelijk mee te nemen is.
Mijn haar voelt na het drogen zacht en luchtig aan.
Enkel de kabel is aan de korte kant. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

HoneyBee 04-01-2019

Dit product doet waarvoor het beloofd.

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

De Philips Drycare Essential Föhn doet wat hij belooft. Hij droogt het haar snel en goed. Zijn kleinere - doch niet té kleine – formaat zorgt ervoor dat hij makkelijk mee te nemen is op reis. Zo hoef ik het comfort van mijn vertrouwde haardroger niet op te offeren als ik op reis ga. Hij is ook lichter dan een standaard haardroger, dit is handig indien je lang haar hebt en je arm snel moe wordt van het drogen. De lange koord is zowel op reis als voor thuis een positief punt. Ik vind ook dat hij iets stiller blaast dan ik gewoon ben van mijn haardrogers. Hij kan ook meteen terug in je tas na het gebruik omdat de buitenkant niet té warm wordt. Als negatieve punt, vind ik vooral dat de koude stand niet koud genoeg is (maar nog steeds lauwwarm). Zelf gebruik ik deze stand echter nooit dus dit vormde voor mij persoonlijk geen probleem. Een zakje om mee te reizen was ook nog een leuke toevoeging geweest. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Shirley95 04-01-2019

Compacte krachtige haardroger

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

De essential care compact haardroger heeft alles wat je van een goede haardroger kan verwachten.
Verrassend is het aangename stille geluid dat de haardroger maakt. Hiermee maak je niemand wakker als je 's ochtends je haar aan het drogen bent. De haardroger is zo licht, zodat je gemakkelijk je haar kan brushen zonder dat je last krijgt van een stijve arm. Ondanks de haardroger klein en licht is, blaast hij heel krachtig.
Je kan de temperatuur regelen en de haardroger heeft een koelstand. Een groot pluspunt is dat de haardroger een lange snoer heeft.
Als je opzoek bent naar een compacte krachtige haardroger met een aangenaam geluid, dan is deze haardroger echt een aanrader. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

stefkeee 04-01-2019

Deze haardroger is aanzienlijk stiller!

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Het is een zeer fijn toestel. Het doet precies wat het moet doen. Door de 3 standen kan je kiezen uit heet, warm en CoolShot. Deze laatste stand vind ik persoonlijk heel handig want hierdoor kan ik mijn haar eenvoudig in de juiste stijl leggen zonder dat mijn haren verder uitdrogen. De warme en hete stand zijn ideaal om je haren te drogen. Ze voelen dan warm aan maar niet verbrand zoals bij sommige andere haardroger. Doordat hij 1600watt is is hij ook zuiniger als veel andere 2000watt haardrogers. Hierdoor moet hij zeker niet onderdoen aan andere merken, in tegendeel hij is zeker even krachtig. Het grootste voordeel bij deze haardroger is dat hij opvallend stiller is als andere haardrogers. Dit is ook een van de redenen waarom ik voor deze haardroger heb gekozen. Wanneer je in de ochtend je haren droogt moet je geen schrik meer hebben dat je het hele huis wakker maakt. Het enige minpuntje vind ik de kleur. Deze is iets te meisjes achting naar mijn mening het mocht iets stoerder zijn en meer kracht uitstralen. Voor de rest is het wel een zeer stevig ontwerp. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jodiedp 03-01-2019

Dit product lost al mijn verwachting in!

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Ik was op zoek naar een krachtige, stille haardroger. Deze haardroger doet alles wat ik er van verwacht. Het heeft diverse standen om het haar snel en makkelijk te drogen. Het is een compacte haardroger die makkelijk mee te nemen is op reis. En de leukste eigenschap is dat de haardroger stil is. Handig om smorgens je haar te drogen als je vriend nog aan het slapen is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Izaahbo 03-01-2019

Super blij mee!

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Deze haardroger is niet alleen super gemakkelijk maar ook nog eens stiller dan andere haardrogers. Mijn mama klaagt niet meer als ik 30 min lang de haardroger heb aanstaan. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jannie 1961 09-01-2015

Ik heb nu ook de föhn van Philips bhd006 uit geprobeerd hij is licht en legt fijn in de hand en het fijne er bij hij is makkelijk mee te nemen en ook een hoes er bij

AHA 8ste Barier 23-12-2014

Omdat mijn vorige föhn het begeven had, sinds enkele weken in het bezit van een nieuwe.
Ik was op zoek naar een “normale föhn” voor een prima prijs die vooral goed is om .....mijn haar te stylen!
Niks geen ingewikkelde aansluiting, overbodige knoppen of niet gebruikte functies.
Uiteindelijk uitgekomen bij de Philips BHD006/00.
Pluspunten
+ inklapbare handgreep (makkelijk voor op vakantie!)
+ prima geluidskwaliteit
+ gebruiksvriendelijk ( 3 standen, simpel, that’s it!)
+ degelijke vormgeving en licht in gewicht
Minpunten
- geen batterij oplaadfunctie (wel dubbel voltage mogelijkheid)
- beveiliging voor oververhitting (enkele minuten wachten)

Zeer tevreden over dit product. Voor mij dus precies wat ik zocht, prima product (om te föhnen) voor een prima prijsje)!

melizje 15-12-2014

Een zeer fijn product.

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Ik heb deze föhn iets meer dan een week.
Hij ligt erg prettig in de hand en ook erg fijn gewicht.
De collectie stand is erg fijn als zit ik soms met de stand in de war omdat ik 2 stands gewend ben.
Ik heb lang en dik haar en normaal duur heb best lang om te drogen maar deze föhn gaat het lekker snel.
Ik ben erg positief te spreken over dit product en zo hem zeker aanraden.

Bobie 13-12-2014

Een topföhn, voor een mooie prijs

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Ik heb de föhn nu iets langer dan een week in gebruik en ik en mijn haar worden hier blij van!
Ik heb lang geblondeerd haar, waardoor het met vorige föhns erg droog en pluizig werd. De föhn heeft drie warmtestanden, waaronder de 'ThermoProtect'-stand, waardoor je haar wordt beschermd tegen extreme hitte. Maar ondanks dat hij dus niet heel heet wordt, is je haar toch snel droog.
Na de eerste keer fohnen zag ik al het verschil; mijn haar was gladder, pluisvrij en glanzender.
Verder vind ik de fohn ook erg praktisch. Hij is lekker licht, maakt weinig lawaai en is goed op te bergen doordat hij opklapbaar is.
Kortom: een topföhn, voor een mooie prijs.

Vans85 12-12-2014

Heb het product nu twee weken, dagelijks in gebruik en hij bevalt me prima!Prima formaat, zeker omdat hij ook inklapbaar is. Handig voor in de koffer.

Heb de middelste stand - volgens de manual 'constant caring' - het meest in gebruik omdat mijn haar in deze stand niet gaat pluizen.

Enige minpunt - Omdat ik nogal dik en lang haar heb en ik mn haar style met een fohn borstel viel hij de eerste twee keer uit na een aantal minuten. Na het lezen van de gebruiksaanwijzing bleek het een beveiliging voor oververhitting te zijn. Na 3 minuten afkoelen kon ik weer verder.

Prijs/kwaliteit is prima en zeker een hele fijne reisfohn.