Philips Essential Care BHD 002 - Reviews

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

orfie 12-01-2015 Product maand in bezit

Ik test de föhn nu ongeveer een maand. De föhn heeft geen echt krachtige blaasstand waardoor mijn dik haar niet echt snel droog is .
De Föhn ligt wel echt heel goed in de hand waar door het föhnen makkelijk gaat.
De vormgeving vind ik zowel voor thuis als op reis heel goed.
Op zich een prima föhn !!

gerrie123 12-01-2015

goed product

hele fijne en goede fohn voor een goede prijs is licht in de hand en ook zeer makkelijk te gebruiken
Oorspronkelijk gepost op philipsbrand-nl_nl

gerlindekuyntjes 12-01-2015 Product paar weken in bezit

een hele fijne fohn voor een mooie prijs ligt fijn in de hand en weegt ook weinig deze fohn is voor iedereen aan te bevelen

melizje 15-12-2014

Een zeer fijn product.

Ik heb deze föhn iets meer dan een week.
Hij ligt erg prettig in de hand en ook erg fijn gewicht.
De collectie stand is erg fijn als zit ik soms met de stand in de war omdat ik 2 stands gewend ben.
Ik heb lang en dik haar en normaal duur heb best lang om te drogen maar deze föhn gaat het lekker snel.
Ik ben erg positief te spreken over dit product en zo hem zeker aanraden.
Oorspronkelijk gepost op philipsbrand-nl_nl

melizje 15-12-2014 Product paar dagen in bezit

Ik ben erg te spreken over deze föhn.
Ligt Prettig in de hand en ook kwa gewicht.
De 3 standen zijn fijn al heb ik soms de verkeerde.ik heb lang en dik haar dus moet normaal vrij lang droge dat gaat nu vrij snel met deze föhn.ik raad hem zeker aan..

wijm 11-12-2014 Product paar weken in bezit

De föhn Philips BHD002 1600 watt is nu ruim een week in ons bezit.
De föhn wordt intensief gebruikt elke dag wel 1 á 2 keer.
Het is een fijne föhn die lekker in de hand ligt en de coolshotknop is een uitkomst als je niet van veel warmte houd.
Het geluid is mooi rustig.
De föhn wordt door onze dochters ook gebruikt en die vinden het een handige föhn met een mooie kleur.
De snoer vind ik een beetje aan de korte kant.

sille01 09-12-2014 Product paar weken in bezit

Een föhn met een coolshotknop wilde ik al heel lang. En een föhn die niet 's ochtends iedereen wakker maakt met z'n geluid zou een dikke plus zijn. Helaas vind ik de geluidsvermindering wel aanwezig maar niet overweldigend. Het is nu een aangenaam geluid, maar nog steeds wel hoorbaar 's morgens in een stil huis.
De coolshot stand vind ik wel heel handig, vooral bij gevoelig haar dat snel beschadigd is. Het blaast je haar net even wat voorzichtiger droog.
Een dikke plus is het lange snoer. Dat is echt een verbetering ten opzichte van een gemiddelde föhn.
Al met al een degelijke föhn met aangenaam geluid en extra lang snoer. Als je dat zoekt zul je met deze föhn echt blij zijn.