Dyson Supersonic Iron/Fuchsia

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Supersonic Iron/Fuchsia op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Dartje77 04-10-2021

Beste haardroger ooit!

Ik heb fijn en broos haar en had gelezen dat de Dyson Supersonic goed was voor fijn haar.
En inderdaad dit toestel is geweldig! Ik mocht het testen via The Insiders en ben enorm enthousiast. Minder haarbreuk en de opzetstukken doen perfect wat er verwacht wordt. Zeer tevreden van dit toestel.

Pluspunten

• design
  • gebruiksvriendelijk
  • stil
  • zacht voor het haar

Minpunten

• prijzig

Filosoofke 01-10-2021

Toptoestel!

Toen ik de haardroger Dyson Supersonic voor het eerst uit de doos haalde, voelde ik al dat het een kwalitatief toestel zou zijn. Niet alleen de verpakking zelf was robuust en elegant, hetzelfde kan gezegd worden van het toestel zelf. De dyson ligt heel goed in de hand. Hij droogt razendsnel en dankzij de magnetische opzetstukken, gaat verwisselen van stylingkop supersnel. Ik vind wel dat mijn haar na het drogen wat droger aanvoelt dan normaal. Voor de rest alleen maar pluimen op vak van gebruiksgemak en vooral van lawaai. Deze Dyson is een stuk stiller dan alle andere föhns die ik tot nog toe heb gebruikt. Ik zou het toestel zeker aanraden!

Pluspunten

• Mooi design
  • snel
  • stil

Minpunten

• Prijzig

e***********@h********** 30-09-2021

Top product!

Ik was ontzettend enthousiast om de dyson te proberen en hij stelt niet teleur. Het eerste wat me opviel is het lichte gewicht van deze haardroger en uiteraard het bijzonder mooie design, een echt pareltje. Ik heb hem meteen getest. Wat is er anders dan bij standaard haardrogers? Hij ligt beter in de hand én is opvallend stiller. Da's mooi meegenomen als ik 's morgens vroeg naar het werk moet en mijn haren nog wil drogen op het moment dat de kindjes nog slapen. Ook een zeer uitgebreid gamma aan accessoires is aanwezig. Het feit dat ze magnetisch te bevestigen zijn is zeer positief. Het nieuwste accessoire, de flyaway, is echt schitterend. Je haren zijn mooi glad én glanzend na gebruik van dit hulpstuk.

Pluspunten

• Haar sneller droog
  • Veel stiller tov andere föhns

Minpunten

• Duurder in aankoop tov klassieke föhns

j**********@h********** 30-09-2021

Super super super

Het is een super product! Voldoet volledig aan de verwachtingen en doet wat het hoort te doen. Zeer makkelijk in gebruik en makkelijk op te bergen. Geschikt voor alle haartypes. Zeer mooi design en ruim aanbod opzetstukken. Zelf regelbare blaaskracht en warmte is echt een pluspunt.

Pluspunten

• Mooi design
  • Makkelijk in gebruik
  • Droogt snel

Minpunten

• Lange kabel

l*************@g******** 29-09-2021

uitstekend product echte aanrader

Het toestel is zeker een aanrader. De magnetische opzetstukken zijn een must. Het toestel oogt ook zeer mooi en ligt goed id hand.
Mijn haar is glanzend en pluist niet.
Ik vind het een aanrader en kan het nu al niet meer missen.

Pluspunten

• Mooi design
  • Ligt goed id hand
  • Glanzend haar

Minpunten

• Duur in aankoop

Ellenvdw 29-09-2021

Fantastisch! Heel erg tevreden

Ik gebruik mijn Dyson Supersonic nu al een paar weken voor mijn fijne/dunnere haren en ik vind het resultaat geweldig! Ik heb een gevoelige hoofdhuid (hier gebruik ik het speciale tussenstuk voor) en het is een zegen dat hij niet te warm wordt en bovendien kan ik de warmte nog aanpassen. De warmste stand is te warm voor mijn hoofdhuid, dus ik gebruik meestal de middelste of de minst warme stand. Ik gebruik ook vaak de koude stand om mijn kapsel op het einde te fixeren. Qua gebruik zijn de drie luchtsnelheden ook heel aangenaam. Hij is heel erg krachtig op de snelste stand, dus meestal gebruik ik deze niet (raken mijn haren van in de knoop). De middelste stand is perfect voor mijn haartype, maar soms gebruik ik ook de minst snelle stand samen met het anti-fly away-tussenstuk om mijn haren nog net die finishing touch te geven. Na het drogen is mijn haar heel zacht en volumineus, zeker met mijn favoriete tussenstuk, het anti-fly away-tussenstuk! Tot nu toe ben ik zeer tevreden van dit product.

Pluspunten

• design
  • Gebruiksgemak
  • veel functies
  • geweldige resultaten

hippekip23 28-09-2021

onmisbaar geworden

Toen ik de Dyson Supersonic in huis haalde en de verpakking opende viel het me op hoe stijlvol de verpakking al is. Alles is heel netjes ingepakt. De Dyson Supersonic zelf is super knap. Wat een mooi afgewerkt stevig design. Bij het eerste gebruik schrok ik van de kracht dat dit toestel heeft. De Dyson haardroger ligt ook heel makkelijk in de hand. Mijn lange haren zijn in enkele minuutjes helemaal droog. ze voelen ook veel zachter aan en hebben meer glans. De opzetstukken zijn heel handig en stevig. Deze zijn magnetisch en heel makkelijk in gebruik. Ik ben heel tevreden over de Dyson Supersonic. Ik blaas mijn haar nu veel liever dan vroeger.

Pluspunten

• krachtig
  • lange kabel

babieke 27-09-2021

prima toestel, eenvoudig in gebruik en veel minder heet

Het toestel heeft een prachtig design. Het blaast veel krachtiger dan mijn vorige haardroger wat er dus voor zorgt dat mijn haren sneller drogen. Het maakt bovendien haar belofte waar, daar het veel minder warm is (wat dus een positief effect heeft op de gezondheid van mijn haren), maar toch je haren zeer vlot droogt. Het toestel is zeer eenvoudig in gebruik. Het beschikt ook over tal van opzetstukken, die je afhankelijk van de situatie kan gebruiken. Dus voor mij is dit toestel een absolute aanrader!

Pluspunten

• minder warm
  • uitstekende werking
  • eenvoudig in gebruik

KimO 27-09-2021

Wauw

Vlak na het ophalen van mijn pakketje kon ik niet wachten met hem te testen. Dus meteen haartjes gewassen en drogen maar!

Wat is hij snel zeg! Binnen de 5 minuten was mijn (halflang geblondeerd en normale dikte) haar volledig droog. Alleen was ik wat te enthousiast dat ik een grote knoop in mijn haar kreeg omdat hij echt wel veel krachtiger is dan mijn gebruikelijke haardroger.
De tweede keer heb ik daar dan ook op gelet en geen knopen meer ;)

Hij is klein, veel kleiner dan de gebruikelijke haardroger, maar hij ligt goed in de hand! En doordat het grootste gewicht in het handvat zit is het zelf makkelijker om hem vast te houden.

De plaatsing van de knopjes voor de blaasstand en warmte zitten bovenaan, achteraan de ring. Dat is geweldig zodat je niet per ongeluk de standen verander. Ik gebruik de laagste warmte stand, omdat dat gezonder is voor haar. Maar desondanks dat, droogt hij heel snel!
De blaaskracht, op de hoogste stand is hij wel erg luid. Maar dat vind ik absoluut niet erg!

De opzetstukken zijn zo makkelijk te veranderen. En het flyaway-opzetstuk is top! Geen pluizig haar meer (daar heb ik wel wat last van)

Pluspunten

• Snelheid
  • Blaaskracht
  • Formaat

Minpunten

• Duurdere prijs