König HAV-DABR100BL - Reviews

B. Jacobsen 27-12-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende DAB+ radio

Na uitvoering vergelijk van verschillende DAB+ radio's kwam ik tot de conclusie dat deze de beste prijs - kwaliteit verhouding heeft. De meeste DAB+ radio's onder de €50 hebben niet de mogelijkheid om voorkeuzezenders op te slaan, deze wel namelijk 20 stuks. Tevens kan deze radio dienst doen als wekkerradio en kan er randapparatuur op aangesloten worden zoals een gsm voor mp3 muziek. Bovendien is König een gerenommeerd audiomerk

Pluspunten

• 20 voorkeuzezenders
  • Mooi vol geluid
  • Eenvoudige bediening
  • Kan randapparatuur op aansluiten

Minpunten

• Geen draagbeugel

C. Arie 06-10-2015 Product paar dagen in bezit

Instellen voorkeurtoetsen erg lastig, vooral fm band, gebruiksaanwijzing is hier niet erg duidelijk over en op internet is niets te vinden.
Ik heb nu de bijgevoegde gebruiksaanwijzing uitvergroot omdat de letters wel erg klein zijn.
Het geluid is overigens goed.
Na een paar weken schrijf ik nogmaals een review.

Arie

C. Arie 13-02-2016

Nog een aanvulling op mijn vorige review.
Als je gebruik maakt van de bijgeleverde voeding via het stopcontact dan stoort de fm band behoorlijk, de DAB band heeft hier geen last van
Met de batterijen heb je dit probleem niet.

Arie

Dennis 16-02-2016

Hoi Arie,

Ik zoek een simpele, compacte DAB radio voor o.a. in de boot. Ik wil geen radio met ingebouwde oplaadbare accu. Heb je niets aan als de radio na 4 of 5 uur ermee ophoudt. Dan neem ik liever een extra setje (oplaadbare) batterijen mee. Zodat ik de hele dag de radio aan kan laten staan. Ik hoef ook geen HiFi geluid te verwachten, maar moet wel redelijk klinken, niet dat blikkerige geluid. EN tot slot wil ik graag DAB en voorkeuzezenders. Voldoet dit model aan mijn wensen denk je? Alvast dank voor je reactie en ook voor je review.
Groet
Dennis