Sigma EF 530 DG Super Canon

53 m
Kantelbaar
horizontaal en verticaal
Draadloos flitsen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Sigma EF 530 DG Super Canon op Kieskeurig.be.

7,6

koen1976 29-10-2010

Topflitser die mooie foto's maakt. Volledig automatisch of handmatig instelbaar. Goed leesbaar en verlicht lcd scherm.

FdR01 26-01-2009
  • Product maand in bezit

Een uitstekende flitser die vééél meer kan dan de handleiding aangeeft. Ik denk zelf dat de handleiding redelijk summier is, om u alle techn. info te besparen. Op de automaat behoeft u immers niet alles te weten.
Communicatie tussen camera en flitser is beide kanten op veelvuldig. Het verzorgt uiteindelijk een goede flits met een goede belichting als resultaat. In vergelijk met de Sony-flitser is deze flitser vele malen uitgebreider. Kortom: een aanrader, zeker voor zijn prijs.

Ik heb deze flitser getest op een Sony Alfa 300. Ook heb ik de gebruikershandleiding herschreven.

Maarten_40D 01-09-2008
  • Product jaar of meer in bezit

Een mooie flitser die doet wat ie moet doen en nog veel meer.
De gebruiksaanwijzing is belabberd en de bediening heeft ook wat gewenning nodig.
Kost echter een fractie van de vergelijkbare EX-en van Canon..