Philips SCF355

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SCF355 op Kieskeurig.be.

5,2

Maaike 29-06-2017

Super flessenwarmer

Geschreven voor: Philips SCF355

Deze flessenwarmer heeft geen piep als de melk warm genoeg is daarnaast heeft de warmer ook geen automatische uitknop. Maar als je de warmer ruim van te voren aan zet en de knop net links van het midden zet is de melk perfect! Ik laat de warmer snachts aan staan bij mn bed. Water in de fles in de warmer en als mijn zoontje wakkker wordt poeder erbij in. Direct klaar voor gebruik.

Pluspunten

• Altijd de juiste temperatuur fles

Minpunten

• Warmer lang aan houden.

HildeW85 07-05-2015

Ik heb de flesverwarmer een aantal keer gebruikt. De melk wordt goed warm, maar in de magnetron gaat het veel sneller. Vooral 's nachts als je een huilende baby hebt, gaat mijn voorkeur uit naar de magnetron.

Janinevh1984 27-03-2015

Handig voor het tussentijds opwarmen van de fles gezien ik sondevoeding geef aan mijn zoon en dit langer duurt waardoor de melk afkoelt. Voor het opwarmen van de melk voor het voeden gebruik ik echter de magnetron. Ik mis namelijk de timer, en hierdoor loopt de temperatuur snel te hoog op van de melk wanneer ik tussendoor met andere dingen bezig ben.

LoesvH 21-03-2015

Ik heb de flessenwarmer enkele weken in gebruik gehad toen ik moedermelk opgewarmd heb. Inmiddels ben ik overgestapt op kunstvoeding en is opwarmen in de magnetron toch gemakkelijker en vooral sneller. De flessenwarmer is handig in gebruik, maar het opwarmen van de melk uit de koelkast duurt toch vrij lang (zo'n 10 minuten), dat vind ik jammer. Verder jammer dat het gedeelte waar de fles in komt te staan niet schoon te maken is onder de kraan of in de vaatwasser.

nielsanne 28-12-2014

Niet erg nauwkeurig.
Het is net een waterkoker waar je op tijd je fles uit moet halen.
Een timer met piepje zou makkelijk zijn.

Swinkels8010 29-06-2021

Het product voldoet aan alle verwachtingen!

Geschreven voor: Philips SCF355

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit product is ideaal! Middels deze snelle flessenwarmer hoeven wij 's nachts niet meer de trap af. Dit product is zeker aan te raden.

Anoukson 23-06-2021

Het product doet wat het moet doen

Geschreven voor: Philips SCF355

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Philips snelle flessenwarmer doet wat het moet doen. Na ongeveer 5 minuten is de melk op temperatuur. Wel zou het handig zijn als het apparaat een timer heeft. Dan wordt de melk niet korter maar vooral ook niet langer opgewarmd waardoor de melk dan de verkeerde temperatuur heeft.

Lotte_2021 22-06-2021

Super aankoop!

Geschreven voor: Philips SCF355

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super flessenwarmer. Het werkt echt heel snel. Het flesje is er zo ingezet en opgewarmd. Mij lukte het met één hand. Ik ben net moeder geworden en dan kan alles nogal overweldigend zijn. Vooral wanneer je kleintje honger heeft, huilt en je snel de fles probeert warm te maken. De flessenwarmer verwarmt het flesje ook gelijkmatig op de juiste temperatuur voor je kleintje. Ook handig als je borstvoeding geeft en je de melk wilt ontdooien. Het scheelt een hoop geklieder en gedoe. Echt een praktische aankoop. Ik raad dit product zeker aan alle (voor het eerst) moeders.

Karel. 21-06-2021

De juiste temperatuur, maar niet in 3 min.

Geschreven voor: Philips SCF355

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De melk wordt warm op de juiste temperatuur, en dat merk je wel aan je kindje.
Deze geniet zichtbaar meer van de melk dan wanneer deze toch niet warm genoeg is.
Mijn vrouw en ik gebruiken het apparaat dan ook liever dan de magnetron.
Echter duurt het langer dan 3 min, en heeft het eerder 5-10 min. nodig om de juiste temperatuur te bereiken.
Overdag is dit goed in de routine in te plannen, door eerst het flesje te warmen, dan te verschonen en dan pas te voeden. 's nachts wijken we dan nog wel eens uit naar de magnetron.

Manderss 19-06-2021

Fijne flesverwarmer

Geschreven voor: Philips SCF355

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fraaie en simpele vormgeving, neutraal van kleur. Makkelijk te bedienen, met logische afbeeldingen bij ieder programma. Verwarmt gelijkmatig. Het enige wat mijn inziens ontbreekt, is een timer/klok. Nu moet je zelf de tijd bij houden, waarbij een foutje snel gemaakt is en dus de melk te warm. De flessenwarmer is gebruiksvriendelijk en door zijn design is het geen doorn in het oog!

Kooren 18-06-2021

Fijne flessenwarmer, vooral voor warmhouden!

Geschreven voor: Philips SCF355

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds 2 weken in het bezit van de flessenwarmer. Op het eerste oog ziet de vormgeving er strak uit, en lekker simpel. Altijd goed! Gebruik is ook erg makkelijk, stekker erin, water bij het flesje en aan de knop draaien voor de gewenste stand. Bij opwarmen van melk uit de koelkast duurt het wat langer, het moet wel even onderdeel worden van je routine om de melk tijdig eruit te halen. Ik gebruik het voornamelijk om de melk warm te houden: flesje in de flessenwarmer en dan lekker de kleine uit bed halen, verschonen etc. Bij terugkomst heb je dan geen zorgen dat het flesje koud is en kan je gelijk beginnen met voeden. Een aanrader dus, wanneer je je ook ergerde aan een afgekoeld flesje.

Flessenwarmer 17-06-2021

Product doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Philips SCF355

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het product doet wat hij moet doen. Werkt snel. Wij maken veel flesjes van ingevroren, afgekolfde borstvoeding. Ondanks dat de melk bevroren is, hoeft de baby niet lang te wachten om het flesje te gebruiken.
Product werkt snel en is makkelijk in gebruik

Borabora1991 17-06-2021

Zeer handige flessenwarmer

Geschreven voor: Philips SCF355

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne apparaat om te gebruiken:
- licht en compact;
- functioneel: warmt voeding goed en snel op. Bovendien kan de voeding echt goed heet worden. Wat handig is als je je kindje bijvoorbeeld eerst in bad gaat doen.
Voorheen moesten de fles opwarmen met heet water uit de quooker maar als de voeding uit de koelkast kwam werd eerder het heetwater koud dan de fles warm.

WSMH 16-06-2021

Prima flessenwarmer

Geschreven voor: Philips SCF355

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De flessenwarmer doet wat hij moet doen. De voeding is snel op temperatuur en ik hoef me niet druk te maken of het te warm of te koud is.

Theo & Els 16-06-2021

Goede flessenverwarmer

Geschreven voor: Philips SCF355

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De flessenverwarmer gebruiken wij nu een kleine drie weken. Het heeft een degelijk en duidelijk uiterlijk en is makkelijk in gebruik. Nadeel is dat er geen timer opzit waardoor je zelf de temperatuur moet blijven monitoren zodat de voeding niet te warm wordt. De ontdooifunctie is wel heel handig voor de voeding die uit de vriezer komt.

RGoeden 15-06-2021

Goede flessenverwarmer

Geschreven voor: Philips SCF355

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geeft geen piepje wanneer de melk warm genoeg is. De fles heeft wel dus altijd de juiste tempratuur. Het zou fijn zijn als deze ook langer warm blijft.

Miffy81 15-06-2021

snelle flessenwarmer

Geschreven voor: Philips SCF355

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het uiterlijk van deze flessenwarmer is mooi en degelijk. We gebruiken de flessenwarmer nu twee weken en lopen er tegenaan dat er geen timer op zit, je moet de temperatuur goed in de gaten houden want de voeding is zomaar te warm en zeker bij borstvoeding is dat niet wenselijk.
De opwarm tijd lijkt te wisselen, de fles is de ene keer sneller warm dan de andere keer. heeft alles te maken met of de voeding uit de koelkast of diepvries komt maar maakt het door het ontbreken van de timer lastiger.
De ontdooi functie is heel prettig.
Fijn dat er verschillende flessen in kunnen.

Janssen23 15-06-2021

Heel fijn product

Geschreven voor: Philips SCF355

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik vind het een heel fijn product. Werkt goed en snel en is in een klein formaat dus niet te veel apparatuur qua grootte.

Anoniem 15-06-2021

Fijne Flessenwarmer!

Geschreven voor: Philips SCF355

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb de flessenwarmer gebruikt voor het opwarmen van moedermelk. Het opwarmen duurt wel wat langer dan wordt aangegeven. Bij mij duurt het zo'n 10 minuten.
De ontdooistand is fijn en makkelijk in gebruik. Verder is het fijn dat alle flesjes van Philips AVENT in de warmer kunnen.

F.Mansvelders 15-06-2021

Handige flessenwarmer

Geschreven voor: Philips SCF355

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Handig en gebruiksvriendelijke flessenwarmer. Kleine hoeveelheden worden snel verwarmd, grotere hoeveelheden duurt in vergelijking met kleine hoeveelheden lang. Daarnaast mooi design waardoor het niet als extra elektrisch keukenapparaat wordt ervaren op het aanrecht. Helaas mis in de timer functie wel. Verder prima te gebruiken voor het tussentijds opwarmen van de voeding.