THULE EasyFold XT 2B 13pin / / / /

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de THULE EasyFold XT 2B 13pin / / / / op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Samenvatting

De Thule EasyFold is een sterke opvouwbare fietsendrager voor je trekhaak. Je kunt de EasyFold makkelijk opbergen in een koffer. Op de drager passen maximaal drie fietsen en de Thule kan een totaalgewicht tot 60 kg aan. Ook geschikt voor elektrische fietsen en mountainbikes. Als je nog wat kwijt wilt in de kofferbak kun je de 933 eenvoudig laten kantelen. Door de verstelbare en flexibele bevestigingspunten kun je bijna elk formaat fiets op de drager kwijt. De sloten slijten helaas wel wat snel. De EasyFold XT weegt zelf 23 kg. De afstand tussen de fietsen is 22 cm. De fietsendrager is erg eenvoudig te plaatsen en geniet dankzij de koppeling aan de trekhaak van een hoge stabiliteit. Let op, de EasyFold heeft een 13-polige stekker.

Pluspunten

Minpunten

+ Kantelbaar

+ tot 60 kg

+ Diefstalbeveiliging

- Sloten slijten snel

Guy 27-05-2020

probleem bevestiging fiets

Ik had deze fietsendrager gekocht omdat het na analyse voor mij een van de beste produkten was, maar bij ontvangst en na verschillende manieren uitgeprobeerd te hebben moest ik vaststellen dat het onmogelijk was om mijn e-mtb Specialized Levo Expert te bevestigen, ik heb hem dan spijtig genoeg moeten retourneren.