Philips EP3221 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP3221 zwart op Kieskeurig.be.

5,5

• Slecht

cadeautje 10-08-2020
  • Product gekregen

Philips 3200

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

ik heb hem gekregen van mijn dochter en heeft het 3 weken goed gedaan ..nu doet de melkschuimer het niet meer.. krijg alleen maar als antwoord dat ik alles moet schoonmaken. Ook al diversen malen gedaan en goed laten doorstomen. Nu moet apparaat terug, zit ik 3 weken zonder koffiezetapparaat ..is er nu geen andere optie ..om een monteur langs te sturen ?? Ik was zo enthousiast dat 2 kennisjes dezelfde hebben gekocht..ook bij hun werkt de opschuimen niet! 3 weken van genoten, beetje duur voor 3 weken.

Pluspunten

• melkschuimer werkt niet
  • zeer warme koffie

Minpunten

• slechte service Philips 2 keer gebeld
  • 3 weken geen koffie zetapparaat

aycia 12-05-2021

bien plus écologique & économique que des dosettes

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Voila déja un an que j'ai acheté ma 1er machine et j'en suis toujours autant ravie aujourd'hui, ma seconde machine est au boulot, et j'ai déja plusieurs amis qui en ont également acheté suite à avoir vu la facilité d'utilisation, nettoyage et tous les bienfaits de ma machine, j'ai trouvé des tuto pour en tirer tous les bienfait et la garder en bon état qui m'ont encore plus facilité l'utilisation je suis plus que satisfaite.
Oorspronkelijk gepost op philips.com

Geldermalsen 29-04-2021

De espresso machine werkt prima

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Ik ben zeer tevreden over deze espresso machine. De keuze mogelijkheden zijn ruim voldoende. Enige nadeel is dat hij tijdens het spoelen best wel veel water verbruikt.
Oorspronkelijk gepost op philips.com

Armando 06-06-2020

Perfect design, gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Had al een Philips espresso van 4 jaar oud, maar door een fout van mij dacht ik dat hij kapot was. Via de philips webcare ben ik uitstekend geholpen en kreeg zelfs een hele mooie aanbieding om een nieuwe aan te schaffen met veel korting. Via de philips webshop had ik de volgende dag het apparaat al binnen. Gelijk geïnstalleerd. De installatie was eenvoudig en de instel mogelijkheden zijn prima. Het oog wil ook wat en ik vindt het design echt heel erg mooi.
Heb deze genomen omdat ik altijd espresso lungo drink en lungo standaard op het apparaat zit.
Nogmaals alle complimenten voor de dames van de Philips webcare. Vriendelijk, correct en kundig. Ik geef hen dan ook een virtuele "warme douche" (programma RADER)
De toekomst moet uitwijzen hoe tevreden ik blijf over deze pracht-machine.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Instelmogelijkheden
  • Prijs / kwaliteit verhouding

Minpunten

• Nog niet gevonden