De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 33 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nespresso Magimix Pixie M110 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

AB 07-07-2020

compact, veel herrie en beperkte levensduur

Geschreven voor: Nespresso Magimix Pixie M110

Inmiddels 1,5 jaar in ons bezit.
Net als vorige toestellen (dit is de 3e) gaat hij lekken via het uitstroompunt. Maw er loopt net zoveel water langs als door de cup. Ondanks ontkalken.
Ook onderdelen (bakje voor cups) is dan aan vervanging toe.

Daarnaast maakt het doorstromen (onder druk door de cup persen) veel geluid/herrie

Pluspunten

• prima koffie
  • mooie schuimlaag

Minpunten

• geluid/herrie
  • levensduur

Haasmul 23-02-2017

Aanschaf Nespresso M110

Geschreven voor: Nespresso Magimix Pixie M110

Compact, simpel in de bediening, makkelijk in het onderhoud, ruime keuze aan smaken en het apparaat geeft je een heerlijke, warme espresso.

Anoniem 08-08-2016

lek problemen

Geschreven voor: Nespresso Magimix Pixie M110

Na 1 1/2 gaat het vaak mis het vocht opvangbakje is snel vol al met 2 kopjes, erg hinderlijk. Reparatie is circa 75.00 - 150,00 euro excl. verzend kosten!! Het blijkt een veel voorkomend euvel te zijn, en is "normaal" en dat geld voor alle types helaas volgens Magimix. Ook andere merken blijken dat probleem te hebben, het is een kwestie van geluk hebben blijkbaar:/ Dus een handige reparateur opzoeken.

Donald 25-06-2017

Heb precies hetzelfde probleem ervaren. Ik kom dus echt niet uit op een beoordeling van 8,6!

RK 27-07-2016

kopje lekkere koffie

Geschreven voor: Nespresso Magimix Pixie M110

Geweldige machine. Heerlijke koffie.
Na alle andere apparaten een uitkomst.
Snel en gemakkelijk. De prijs is misschien wel iets hoger maar elk kopje is een feest.

Herman 26-05-2016

Uitstekend apparaat

Geschreven voor: Nespresso Magimix Pixie M110

Gebruiks vriendelijk, compact, geen tierelantijnen. Doet wat ie moet doen, een heerlijk bakkie koffie geven.

miriamtvd 03-07-2013
Geschreven voor: Nespresso Magimix Pixie M110

Thuis gebruiken wij een handbediende Espressomachine. Verwende espressodrinkers! In de caravan gebruikten we tot nu toe een Handpresso, veel werk en toch wat slap resultaat. Dit jaar deze Pixie gekocht. Hij voldoet uitstekend! Gauw klaar en een goed resultaat!

Hendrik Vloers 10-06-2013
Geschreven voor: Nespresso Magimix Pixie M110

Fijn apparaat, voelt degelijke en zet heerlijke koffie. De bediening is eenvoudig en het apparaat is goed in te stellen (hoeveelheid water per knop). Het reinigen is eenvoudig. Echt een goede aankoop!

desste 06-05-2013
Geschreven voor: Nespresso Magimix Pixie M110

Super fijn apparaat. En eindelijk een machine die hete koffie zet! En koffie waar geen enkele andere koffie aan kan tippen. Ik ben heel erg blij dat ik hem via Trnd.com heb mogen uitproberen, en nu is ie van mij want ik heb hem gekocht.
Echt een aanrader!

yena 04-05-2013
Geschreven voor: Nespresso Magimix Pixie M110

Dit apparaat is makkelijk en handig in gebruik,makkelijk schoon te maken en neemt weinig ruimte in:Een aanrader!!!

Gerspro 03-05-2013
Geschreven voor: Nespresso Magimix Pixie M110

Het is een mooi compact apparaat en in diverse kleuren te bestellen. Je kan er buiten de koffie ook thee en andere warme instant dranken mee maken zonder de koffie smaak erin. Zeer duidelijke gebruiksaanwijzing. Veel koffiesmaken.
Nadeel redelijk aan de prijs zowel de pixie als de cups. En je dranken koelen snel af.

evelinevdk 28-04-2013
Geschreven voor: Nespresso Magimix Pixie M110

In het kader van het TRND-project heb ik de Pixie van Magimix mogen testen. De Pixie is een erg handig apparaat, niet te groot en zeer gebruikersvriendelijk. Gezien het formaat van de machine kun je hem overal kwijt en heeft hij een mooie vormgeving. De machine is erg geschikt voor de verschillende Grands Crus van Nespresso en biedt dus de mogelijkheid om van veel verschillende smaken heerlijke koffie te kunnen genieten. Ik ben erg tevreden over de Pixie!

Alexander81 27-04-2013
Geschreven voor: Nespresso Magimix Pixie M110

Ik heb de Pixie mogen testen van TRND.
Het is een enorm mooi apparaat wat een luxe uitstraling heeft. Nadeel is dat de cupjes natuurlijk aan de prijs zijn, maar daar lies je voor. Ik vind de koffie er niet heet uitkomen. Ik ga m wel houden, want vergeleken met padkoffie is dit veel beter, en het staat ook nog eens goed!

erikmiranda 23-04-2013
Geschreven voor: Nespresso Magimix Pixie M110

leuk klein apparaat waar je de lekkerste koffie mee kunt zetten. iedere ochtend een genot om op het knopje te duwen en deze pruttelende dwerg aan het werk te zetten

testertje81 23-04-2013
Geschreven voor: Nespresso Magimix Pixie M110

Ik heb de Pixie koffiemachine via Trnd.nl mogen testen en nu ik aan het einde van dit project ben gekomen wil ik hier graag mijn beoordeling over kwijt.
Het is een mooi vormgegeven machine, klein en mooie uitstraling. Het neemt niet zoveel ruimte op je aanrecht in, ook al mag hij wel gezien worden:)
De smaak is van echte koffie, dus geen vieze bijsmaken, maar heerlijk puur! Hij is makkelijk in gebruik en je hebt snel je warme kopje espresso. Hij geeft duidelijk aan wanneer het water op is en ook het opvangbakje zorgt ervoor dat je hem niet elke keer schoon hoeft te maken. Ik ben er erg blij mee en ga hem dan ook zeker houden.

noelle1 21-04-2013
Geschreven voor: Nespresso Magimix Pixie M110

In het kader van een trnd-project heb ik het apparaat nu een kleine maand in huis. Het is een prachtig vormgegeven koffiemachine, strak en compact. Dat hij klein is, is een groot voordeel, aangezien ik een klein keukentje heb.
De koffie is snel gemaakt en heerlijk van smaak. De nieuwste smaak Linizio, vind ik echter niet te pruimen. De zwaardere espresso's zijn daarentegen heerlijk. Een ander pluspunt is dat de cups recyclebaar zijn.

CC44 19-04-2013
Geschreven voor: Nespresso Magimix Pixie M110

Wij testen al ruim een maand deze machine in het kader van een trnd-project en wij zijn zeer tevreden over dit apparaat.

Hierbij moet ik vermelden dat wij zeer kritische koffiedrinkers zijn en thuis in het bezit zijn van een koffiemachine die per kop bonen maalt.

De Pixie is compact, zeer gebruiksvriendelijk en verkrijgbaar in allerlei leuke designkleuren. Aangezien er over smaak niet te twisten valt kan je per kop koffie die je zet bepalen wat voor smaak je wilt.

Door zijn kleine handige formaat is hij zeer makkelijk mee te nemen en denk daarbij bijvoorbeeld aan de vakantie. Hij gaat zo mee in de auto dus geen oploskoffie meer als je op de camping of in je vakantiehuisje verblijft.

Daarnaast geeft Nespresso ook nog een hele leuke korting indien je het apparaat aanschaft voor 30 juni 2013.

wiekevr 16-04-2013
Geschreven voor: Nespresso Magimix Pixie M110

Ik doe mee aan het trnd project. We hebben heel wat smaken mogen uitproberen! Heerlike koffie, ruikt ook erg lekker. Het apparaat ziet er mooi uit, degelijken strak, ook mooi formaat(neemt weinig plek in op je aanrecht) het enige nadeel vind ik dat de cups duur zijn en niet zo te koop zijn. En ik vind het apparaat er veel herrie maken.

Anja12 16-04-2013
Geschreven voor: Nespresso Magimix Pixie M110

Aangezien ik mee doe aan een onderzoek voor trnd schrijf ik deze review. De pixie is een schattig apparaatje, handig en gebruik en een lungo of espresso is snel klaar. Het apparaatje maakt echter een enorme herrie, dat is echt een aandachtspunt!
De smaakjes van Nespresso vallen voor mij in het niet bij een vers gezet kopje koffie.

jenneken 16-04-2013
Geschreven voor: Nespresso Magimix Pixie M110

Ik doe mee aan het trnd project en test de machine en de koffie. De machine is erg gebruikersvriendelijk, over het design is goed nagedacht. Er is een opvangbakje voor de cups, dat makkelijk te reinigen is.

Voordelen: werkt snel, hij warmt snel op dus je hebt snel koffie. Machine is handmatig in te stellen zodat je altijd de juiste hoeveelheid water hebt. Machine is eenvoudig te bedienen.

Nadelen: waterreservoir is aan de kleine kant. Af en toe zuigt een cup vacuum waardoor je de koffie kwijt bent.

De koffie is lekker, met name de sterkere varianten die Nespresso verkoopt, maar dat zal ook smaakafhankelijk zijn. De koffie is wel aan de dure kant, dus niet geschikt als je je koffie graag in halveliter mokken drinkt. Als je af en toe een kopje koffie neemt is het een makkelijk apparaat dat lekkere koffie maakt.

marmon 16-04-2013
Geschreven voor: Nespresso Magimix Pixie M110

Nespresso Pixie Magimix. Ik ben een van de testers van het trnd project. Ik gebruik de koffie en machine nu ongeveer een maand, en ben erg blij dat ik dit apparaat/koffie mag testen. Er zijn zoveel verschillende smaken, voor ieder wat wils. Niet één volle pot koffie, voor de een te sterk, voor de ander te slap, maar iedereen zijn eigen koffie smaak. De koffie zit goed afgesloten in capsules, die heel makkelijk in het apparaat gaan. Water wordt er met een druk van 19 bar doorheen geperst, dus een heerlijke verse koffie ! Het apparaat is heel snel op temperatuur. De hoeveelheid water is heel makkelijk aan te passen. De vormgeving past in elk interieur. En zoals gezegd, veel soorten koffie, dus voor ieder zijn eigen smaak. Echt een aanrader !

Alida D 14-04-2013
Geschreven voor: Nespresso Magimix Pixie M110

Via onderzoekspanel Trnd mocht ik het Nespresso koffiezetapparaat Pixie testen. Inclusief een aantal smaken Nespresso koffie. Het apparaat is zeer simpel te bedienen. Met de originele Nespresso cups is de kwaliteit van de koffie zeer goed. De cups van Douwe Egberts houden iets meer water vast, waardoor er iets minder koffie in het kopje terecht komt. Smaak is ook iets minder, maar nog steeds véél beter dan bijvoorbeeld bij Senseo.
Het schoonhouden van het apparaat is zeer eenvoudig. Waterreservoir is makkelijk bij te vullen, en het bakje voor de gebruikte cups is gemakkelijk te verwijderen en terug te plaatsen. Eenvoudig maar zeer doeltreffend. Ik ben inmiddels fan!

Brilan 10-04-2013
Geschreven voor: Nespresso Magimix Pixie M110

Ik test de pixie voor trnd. Het apparaat is lekker compact en een mooie vormgeving. Makkelijk in gebruik. De koffie is ook goed heet als het in het kopje komt. De onderdelen zijn makkelijk schoon te maken.

LidiaK 04-04-2013
Geschreven voor: Nespresso Magimix Pixie M110

Ik test de pixie via trnd. Ik vind het een mooie compacte machine die heerlijke koffie maakt.je kunt een espresso of een lungo bereiden. Hij maakt veel lawaai maar het resultaat is wel een lekker bakkie koffie. Alleen jammer dat Nespressokoffie niet in de supermarkt te verkrijgen is.

kiss1966 26-03-2013
Geschreven voor: Nespresso Magimix Pixie M110

Ik mag de Pixie testen voor TRND, ook de verschillende koffiespecialiteiten. Het is een klein en compact apparaatje wat niet veel ruimte in beslag neemt, het apparaat komt ondanks zijn klein formaat toch zeer degelijk over, als je even doorhebt hoe het allemaal in elkaar zit en werkt is het echt heel makkelijk. Een overheerlijke koffie is zo gezet. (Apparaatje maakt wel wat herrie, daar moet je even aan wennen) Als je zorgt dat je reservoir goed vol zit kan je even doorspoelen met heet water in je kopje, dan is meteen je kopje voorverwarmd, "schrikt" de koffie niet en is dan nog aromatischer en nog heter als je daarvan houdt. Van mij mogen ze wel de capsules in de supermarkt gaan verkopen, toch jammer dat je ze speciaal moet bestellen of naar de shop in de Bijenkorf. Dat lossen veel mensen op door Lór capsules te kopen van DE, die smaken toch even wat anders en minder sterk.
Voor mij is dat reden waarom ik mijn apparaat waarschijnlijk terugstuur na de testperiode.

akasis 22-03-2013
Geschreven voor: Nespresso Magimix Pixie M110

Ik heb dit apparaat te testen gekregen via TRND.nl.
Gemak ten top! Cupje erin, espresso of lungo knopje indrukken en gaan! Veel verschillende smaken in verschillende sterktes, voor elk wat wils!
Het apparaat ziet er leuk uit, niet te groot.
Naar mijn idee mag het waterreservoir wel wat groter, maar dat is meer door mijn eigen luiheid ;-).

Ik gebruik alleen dubbelwandige glazen, want ik vind de koffie tamelijk snel afkoelen....

Voor de rest een prima ding!