Magimix M110 - Reviews

Type
koffiepadsysteem

Anoniem 08-08-2016 Product jaar of meer in bezit

lek problemen

Na 1 1/2 gaat het vaak mis het vocht opvangbakje is snel vol al met 2 kopjes, erg hinderlijk. Reparatie is circa 75.00 - 150,00 euro excl. verzend kosten!! Het blijkt een veel voorkomend euvel te zijn, en is "normaal" en dat geld voor alle types helaas volgens Magimix. Ook andere merken blijken dat probleem te hebben, het is een kwestie van geluk hebben blijkbaar:/ Dus een handige reparateur opzoeken.

RK 27-07-2016 Product jaar of meer in bezit

kopje lekkere koffie

Geweldige machine. Heerlijke koffie.
Na alle andere apparaten een uitkomst.
Snel en gemakkelijk. De prijs is misschien wel iets hoger maar elk kopje is een feest.

Herman 26-05-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekend apparaat

Gebruiks vriendelijk, compact, geen tierelantijnen. Doet wat ie moet doen, een heerlijk bakkie koffie geven.

miriamtvd 03-07-2013 Product paar weken in bezit

Thuis gebruiken wij een handbediende Espressomachine. Verwende espressodrinkers! In de caravan gebruikten we tot nu toe een Handpresso, veel werk en toch wat slap resultaat. Dit jaar deze Pixie gekocht. Hij voldoet uitstekend! Gauw klaar en een goed resultaat!

Hendrik Vloers 10-06-2013 Product maand in bezit

9,6
Fijn apparaat, voelt degelijke en zet heerlijke koffie. De bediening is eenvoudig en het apparaat is goed in te stellen (hoeveelheid water per knop). Het reinigen is eenvoudig. Echt een goede aankoop!

Noaz 10-05-2013 Product maand in bezit

9,6
Ik heb via trnd.nl dit apparaat mogen testen en ben er echt tevreden over. Heerlijke koffie die erg snel gezet is. Het apparaat is zeer makkelijk te gebruiken en ziet er ook nog een super uit. Hij past ook overal wel want het is een klein apparaat.

desste 06-05-2013 Product maand in bezit

Super fijn apparaat. En eindelijk een machine die hete koffie zet! En koffie waar geen enkele andere koffie aan kan tippen. Ik ben heel erg blij dat ik hem via Trnd.com heb mogen uitproberen, en nu is ie van mij want ik heb hem gekocht.
Echt een aanrader!

yena 04-05-2013 Product maand in bezit

Dit apparaat is makkelijk en handig in gebruik,makkelijk schoon te maken en neemt weinig ruimte in:Een aanrader!!!

Gerspro 03-05-2013 Product maand in bezit

Het is een mooi compact apparaat en in diverse kleuren te bestellen. Je kan er buiten de koffie ook thee en andere warme instant dranken mee maken zonder de koffie smaak erin. Zeer duidelijke gebruiksaanwijzing. Veel koffiesmaken.
Nadeel redelijk aan de prijs zowel de pixie als de cups. En je dranken koelen snel af.

evelinevdk 28-04-2013 Product maand in bezit

In het kader van het TRND-project heb ik de Pixie van Magimix mogen testen. De Pixie is een erg handig apparaat, niet te groot en zeer gebruikersvriendelijk. Gezien het formaat van de machine kun je hem overal kwijt en heeft hij een mooie vormgeving. De machine is erg geschikt voor de verschillende Grands Crus van Nespresso en biedt dus de mogelijkheid om van veel verschillende smaken heerlijke koffie te kunnen genieten. Ik ben erg tevreden over de Pixie!

Alexander81 27-04-2013 Product kwartaal in bezit

Ik heb de Pixie mogen testen van TRND.
Het is een enorm mooi apparaat wat een luxe uitstraling heeft. Nadeel is dat de cupjes natuurlijk aan de prijs zijn, maar daar lies je voor. Ik vind de koffie er niet heet uitkomen. Ik ga m wel houden, want vergeleken met padkoffie is dit veel beter, en het staat ook nog eens goed!

petanque 24-04-2013 Product paar dagen in bezit

Na een Le Cube van Nespresso, de Pixie aangeschaft.
Super apparaat. Gebruiksvriendelijk en mooi design
en,zoals gewend bij Nespresso, heerlijke koffie.
De Pixie is mooi compact en de uitvoering in
stainless steel dots doet chique aan. De Pixie
maakt weinig lawaai. Aanrader!

erikmiranda 23-04-2013 Product kwartaal in bezit

leuk klein apparaat waar je de lekkerste koffie mee kunt zetten. iedere ochtend een genot om op het knopje te duwen en deze pruttelende dwerg aan het werk te zetten

testertje81 23-04-2013 Product maand in bezit

Ik heb de Pixie koffiemachine via Trnd.nl mogen testen en nu ik aan het einde van dit project ben gekomen wil ik hier graag mijn beoordeling over kwijt.
Het is een mooi vormgegeven machine, klein en mooie uitstraling. Het neemt niet zoveel ruimte op je aanrecht in, ook al mag hij wel gezien worden:)
De smaak is van echte koffie, dus geen vieze bijsmaken, maar heerlijk puur! Hij is makkelijk in gebruik en je hebt snel je warme kopje espresso. Hij geeft duidelijk aan wanneer het water op is en ook het opvangbakje zorgt ervoor dat je hem niet elke keer schoon hoeft te maken. Ik ben er erg blij mee en ga hem dan ook zeker houden.

Sophie03 22-04-2013 Product maand in bezit

9,6
Deze Pixie mogen testen via het project van TRND.
Het apparaat is erg klein en past daardoor op vrijwel ieder aanrecht. De koffie is snel en eenvoudig te zetten en heeft een heerlijke smaak. Temperatuur van de koffie is goed.
Er is eindeloos te variëren met de verschillende koffiecups, er zit voor iedereen wel een leker smaakje bij!
Klein nadeel is dat het apparaat veel geluid maakt bij het zetten van een kopje koffie. Ook schakelt het apparaat zich zelf snel uit waardoor voor een tweede bakje koffie het water weer op gewarmd dient te worden. Ook zijn de koffiecups aardig prijzig maar dat neemt niet weg dat je dan wel een echt overheerlijk bakje koffie hebt waar je jezelf of andere gezinsleden echt even op kunt trakteren!

noelle1 21-04-2013 Product maand in bezit

In het kader van een trnd-project heb ik het apparaat nu een kleine maand in huis. Het is een prachtig vormgegeven koffiemachine, strak en compact. Dat hij klein is, is een groot voordeel, aangezien ik een klein keukentje heb.
De koffie is snel gemaakt en heerlijk van smaak. De nieuwste smaak Linizio, vind ik echter niet te pruimen. De zwaardere espresso's zijn daarentegen heerlijk. Een ander pluspunt is dat de cups recyclebaar zijn.

nijntje06 19-04-2013 Product maand in bezit

Ook wij testen de Nespresso Magimix La M110, wij hebben de zilveren kleur. Het is een compact apparaat dat er modern uitziet. De gebruiksaanwijzing is klantvriendelijk en gemakkelijk te lezen. Mijn man is een echte koffieliefhebber en riep meteen al na het eerste kopje Lungo Koffie:"dit apparaat gaan we houden". De koffie smaakt goed, je kunt kiezen uit verschillende smaken en hoeveelheden. Wil je een kop koffie of espresso? Handig schoon te maken, onderdelen kunnen in de vaatwasser. Nadeel is het geluid dat het apparaat maakt wanneer de koffie gezet wordt. En de cups zijn alleen in een groot warenhuis en op internet te verkrijgen.

CC44 19-04-2013 Product maand in bezit

Wij testen al ruim een maand deze machine in het kader van een trnd-project en wij zijn zeer tevreden over dit apparaat.

Hierbij moet ik vermelden dat wij zeer kritische koffiedrinkers zijn en thuis in het bezit zijn van een koffiemachine die per kop bonen maalt.

De Pixie is compact, zeer gebruiksvriendelijk en verkrijgbaar in allerlei leuke designkleuren. Aangezien er over smaak niet te twisten valt kan je per kop koffie die je zet bepalen wat voor smaak je wilt.

Door zijn kleine handige formaat is hij zeer makkelijk mee te nemen en denk daarbij bijvoorbeeld aan de vakantie. Hij gaat zo mee in de auto dus geen oploskoffie meer als je op de camping of in je vakantiehuisje verblijft.

Daarnaast geeft Nespresso ook nog een hele leuke korting indien je het apparaat aanschaft voor 30 juni 2013.

dwarfke 18-04-2013 Product paar weken in bezit

Ook ik doe mee aan een trnd project en mag de expressomachine en natuurlijk de koffie testen. De machine heeft een compact formaat en is erg gebruikersvriendelijk en heeft een stoer design (ik heb een rode). Er is een opvangbakje voor de cups, dat makkelijk te reinigen is. een grote mok is er ook makkelijk onder te plaatsen vanwege het opklapbare lekbakje..

Erg belangrijk de koffie is heerlijk met voldoende keuze en makkelijk te verkrijgen over het internet!!

2 Nadelen: waterreservoir is aan de kleine kant en de machine maakt veel herrie.

18-4-2013 dwarfke

wiekevr 16-04-2013 Product maand in bezit

7,4
Ik doe mee aan het trnd project. We hebben heel wat smaken mogen uitproberen! Heerlike koffie, ruikt ook erg lekker. Het apparaat ziet er mooi uit, degelijken strak, ook mooi formaat(neemt weinig plek in op je aanrecht) het enige nadeel vind ik dat de cups duur zijn en niet zo te koop zijn. En ik vind het apparaat er veel herrie maken.