Krups Nespresso Pixie XN3005 Electric Titanium titanium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 98 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups Nespresso Pixie XN3005 Electric Titanium titanium op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

negruj7 26-01-2015

Toen mijn vriendin met een Nespresso toestel kwam aanzetten snapte ik niet wat het nut was t.o.v. onze koffiezet. Maar wat een wereld ging er open!

Het kleine handige toestel levert echt zéér lekkere koffies.
Het is een toestel met een mooi en handig design en het misstaat niet in een hedendaagse keuken.

Even dachten we dat het toestel defect was omdat de koffie traag doorliep maar dit is absoluut normaal en een gevolg van het feit dat we voor Lungo koffies drinken. Op een goeie 45 seconden heb je je tasje. Moet je veel mensen opdienen is dat misschien wel een handicap.

Een andere handicap was initieel de afstand naar de nespresso winkel. Er is er bij ons geen in de buurt en via internet bestellen duurt steeds enkele dagen. GElukkig is er sinds enige tijd ook een variant van Douwe Egberts. Hun L'Or koffiepads passen perfect in het toestel en de koffie is simpelweg even heerlijk en vol van aroma's. Zeker het proberen waard want je vind het in bijna iedere supermarkt.

Niets dan lof dus over het toestel op de snelheid van koffiezetten na!